Şimdi bunu almada git başka makina al olcak iş mi
Satmasamıydım acaba
ZZR_250
ZXR_250
ZXR_400
GTR_250
XY_250
RS_250
Şimdi bunu almada git başka makina al olcak iş mi
Satmasamıydım acaba
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
benim tercihim Gt250r
Neden ;
1-Ucuz olduğu için değil. İstesem 600 lükde alabilirim ama ben 2500 cc motosikletin benim ihtiyacıma ve isteklerime cevap verdiğini düşünüyorum.
2- GT250r 8 VALF DİR ve çok seri motora sahip, 0-100 testimin videosu var 6-7 saniye arasında 100 km hıza ulaşıyor. ülkemizde caddelerde görebileceğimiz 4 zamanlılar içersinde en hızlı motosiklet hyo.
3- V motora sahip, oldum olası v motorun sesine aşığım
4- çok çok çok Kaslı bir yapısı var neredeyse 1000 cc kadar kalıplı
...
Şimdi gelelim işin özüne Marka fanatiği değilim, Bu özellikleri taşıyan chin malı olamak kaidesiyle hangi motosiklet firması getirse ondan alırım AMMA yedek parça sıkıntısı olmayacak. Şunuda belirteyimki bi fren balatası olsun bi dejriyaj balatası olsun japon markaları kadar uzun ömürlü değil. Saygılarımla
cbr125R (32,000 km) gt250R (20,000 km) mct250(5,000 km) gt250(4,000km) gt250R (1000km) cb125(1500km) NS200 (2.000km )
Sırf race olsun diye 250cc motora binilmez rs250 belki oda 2 zamanlı olduğu için ama olmaz hocam.40 beygir 50 beygir race olmaz olsaolsa scooter olur chooper olur.ille race olucaksa 4 silindir en az 100hp olucakki race olsun..!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
www.ataturk.com
250ler içinde yakıtı saymazsan rs250 kraldır
Now the world is gone. Im just one.
250 lik ninja tek geçerim
His Flower on His Nose VFR 800 Owner
Ben de ilk olarak aprillia'yı ikinci olarak kawasaki'yi isterdim ancak ikisini de alamadım.. GT250 kullanıyorum..
hiç düşünmeden rs 250 yi tercih ederim, çift zamanlı ve moto gp teknolojisiyle üretilmiş, ünlü pilotlar tarafından kullanılmış, şampiyonluk görmüş özel bir motor. çok temiz bir rs 250 herhangi bir 600lüğe bile tercih edilebilir.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
kesinlikle zx r 250 derim kalite orginal japan gt 250 yanına yaklaşamaz. zx in farkı arkadaşlar su soğutmalı oluşudur sıvı soğutma olayı bitirir bence kalitesini yazmaya gerek yok sanırsam.
Hala diğer 250 lerin lafı mı geçiyo
Rs diğerlerini tınlamıyo bile.
Abileri ile beraber takılıyo
Gsxr1000 vs rs 250
http://www.dailymotion.com/video/xbe...-gsxr1000_auto
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Tabiki de rs ama yakıtı falanda önemsemen lazım malum dünyanın en sosyete benzinini kullanacaksın :
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Biriside sevabına XY 250 ye oy verseymiş
ZX-6R '08 Blue
gt 250 r görüntü itibariyle çok süper ama klaite açısından pekde iyi sayılamaz
UGUR
mesele tokat meselesi değil, görüntü, performans, yakıt, fiyat, servis ve yedek parça gibi konuları da göz önünde bulundurursan hyo belki de ortalamaya vurunca hepsini tokatlar... japon daha kalitelidir italyan 2 zamanlı daha performanslıdır belki ama biz bütün kriterleri baz alarak son kullanıcı açısından durumu değerlendirelim diyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
ben de şu an kararsız kaldım 0 alacağım; biraz sıvı soğutmalı oluşu (gerçi hyonun yağ soğutması bir sıkıntı çıkarmadı şimdiye kadar), biraz da daha atak görünümü (kawa kullanmadım bilmiyorum ama hyo biraz daha hantal gibi geliyor gözüme yanılıyor da olabilirim) ve muhtemelen daha kaliteli + japon oluşu yüzünden kawasakiye gidip geliyor gönlüm ama hyo yu da kullandım öyle kolay kolay sıkıntı çıkaracak kalitesiz bir motor değil 2. el aldım sorun yaşamadım 0 alsam uzun yıllar binerim gibime geliyor ama dediğim gibi tam bir kararsızlık yaşıyorum... hayırlısı
Hyosung 250 GTR ile Kawasaki zxr 250 Ninja arasında gider gelirim.
Görüntü itibari ile kawasaki derdim ama gösterge panelini hiç sevmiyorum.
Hep görüntü hem gösterge paneli itibari ile HYOSUNG GTR 250 diyorum
Diğerleri kibrit kutusu gibi, bu arada 400cc niye seçenekler arasında var :D
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Uzun yillar kullanilacaksa ninja 250r gecis motoru ise cbr250r
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Alakasız olucak ama benımde bundan sonrakı motoru 250cc dusunuyorum ama nınja bınıp 5lt yakıcaksam er6n de bakılabılır cıft sılındır 72hp asagı yukarı yakıtlar aynı farklı bır ımaj guc ve japon cokmu farklı sınıf oldu acaba...Benım ıcın en onemlı krıter yakıt sonra saglımlık performans ve gorunum gelıyor
[B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]
Tabikide Ninja 250r, beygir gücü ve çekiş olarak hepsinden iyi. Tip ve performans konusunda hepsinden üstün, keşke biraz daha kasası yüksek olsaydı 10 cm kadar depoya rahat yatılabilseydi, göstergeler dijital olsada sayısal olarak görsek istatikleri daha iyi olurdu, gt 250r ile aynı yakıyorlar hemen hemen. Parça sıkıntısı var diyorlar kawada fakat sanmıyorum, bazen mondialde bile parça sıkıntısı oluyor sonuçta tüm parçalar bayilere yurtdışından geliyor.
İşin ekonomi yönünü düşünürsen motosiklet sürmemek lazım, bisiklete motor kiti takıp kullanmak lazım ,o da bayır yukarı çıkarken sadece pedal çevirmemek için Çünkü güzel ülkemde benzin 5 Tlye geldi. Tam 10 sene önce 2 Tl bile değilken şimdi %250 zam ile kullanıyoruz. Yakında benzin zamları yüzünden herkez kitli bisiklet kullanacak. Buraya yazıyorum fazla kalmadı o günlere...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)