Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: tercihiniz ?

Katılımcı sayısı
405. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • ZZR_250

    47 11.60%
  • ZXR_250

    95 23.46%
  • ZXR_400

    23 5.68%
  • GTR_250

    168 41.48%
  • XY_250

    1 0.25%
  • RS_250

    71 17.53%
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

250 cc racing seçimi !

    REKLAM ALANI
  1. #61
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..


    Şimdi bunu almada git başka makina al olcak iş mi

    Satmasamıydım acaba
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    OrjinAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Şehir
    BaşkenT
    Motosikleti
    Ns 200
    benim tercihim Gt250r
    Neden ;
    1-Ucuz olduğu için değil. İstesem 600 lükde alabilirim ama ben 2500 cc motosikletin benim ihtiyacıma ve isteklerime cevap verdiğini düşünüyorum.
    2- GT250r 8 VALF DİR ve çok seri motora sahip, 0-100 testimin videosu var 6-7 saniye arasında 100 km hıza ulaşıyor. ülkemizde caddelerde görebileceğimiz 4 zamanlılar içersinde en hızlı motosiklet hyo.
    3- V motora sahip, oldum olası v motorun sesine aşığım
    4- çok çok çok Kaslı bir yapısı var neredeyse 1000 cc kadar kalıplı
    ...

    Şimdi gelelim işin özüne Marka fanatiği değilim, Bu özellikleri taşıyan chin malı olamak kaidesiyle hangi motosiklet firması getirse ondan alırım AMMA yedek parça sıkıntısı olmayacak. Şunuda belirteyimki bi fren balatası olsun bi dejriyaj balatası olsun japon markaları kadar uzun ömürlü değil. Saygılarımla
    tekhancer bunu beğendi.
    cbr125R (32,000 km) gt250R (20,000 km) mct250(5,000 km) gt250(4,000km) gt250R (1000km) cb125(1500km) NS200 (2.000km )

  3. #63
    salihgureli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2004
    Şehir
    İSTANBUL
    Sırf race olsun diye 250cc motora binilmez rs250 belki oda 2 zamanlı olduğu için ama olmaz hocam.40 beygir 50 beygir race olmaz olsaolsa scooter olur chooper olur.ille race olucaksa 4 silindir en az 100hp olucakki race olsun..!
    tekhancer bunu beğendi.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
    www.ataturk.com

  4. #64
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    250ler içinde yakıtı saymazsan rs250 kraldır
    Now the world is gone. Im just one.

  5. #65
    Burak Cingiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    HONDA VFR 800 ABS EDS BGS '05
    250 lik ninja tek geçerim
    His Flower on His Nose VFR 800 Owner

  6. #66

    Üyelik
    21 Temmuz 2010
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gt 250 r
    Ben de ilk olarak aprillia'yı ikinci olarak kawasaki'yi isterdim ancak ikisini de alamadım.. GT250 kullanıyorum..

  7. #67

    Üyelik
    03 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    hiç düşünmeden rs 250 yi tercih ederim, çift zamanlı ve moto gp teknolojisiyle üretilmiş, ünlü pilotlar tarafından kullanılmış, şampiyonluk görmüş özel bir motor. çok temiz bir rs 250 herhangi bir 600lüğe bile tercih edilebilir.

  8. #68
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #69

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    izmir torbalı
    Motosikleti
    ninja 300 2013 model siyah
    kesinlikle zx r 250 derim kalite orginal japan gt 250 yanına yaklaşamaz. zx in farkı arkadaşlar su soğutmalı oluşudur sıvı soğutma olayı bitirir bence kalitesini yazmaya gerek yok sanırsam.

  10. #70
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Hala diğer 250 lerin lafı mı geçiyo
    Rs diğerlerini tınlamıyo bile.
    Abileri ile beraber takılıyo
    Gsxr1000 vs rs 250

    http://www.dailymotion.com/video/xbe...-gsxr1000_auto
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  11. #71
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Tabiki de rs ama yakıtı falanda önemsemen lazım malum dünyanın en sosyete benzinini kullanacaksın :
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  12. #72

    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    İçerenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Ninja ZX-6R '08
    Biriside sevabına XY 250 ye oy verseymiş
    ZX-6R '08 Blue

  13. #73
    ugur_ugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2005
    Motosikleti
    HONDA
    gt 250 r görüntü itibariyle çok süper ama klaite açısından pekde iyi sayılamaz
    UGUR

  14. #74

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya allahım inanamıyorum anket bomba ya :D Italyanların japonların araya koymuşlar kabak frenlik hyosung u :D benim motorla kaç hyo tokatladım belli değil :D sadece zıt görüş öne sürmek için yazmayalım lütfennn
    mesele tokat meselesi değil, görüntü, performans, yakıt, fiyat, servis ve yedek parça gibi konuları da göz önünde bulundurursan hyo belki de ortalamaya vurunca hepsini tokatlar... japon daha kalitelidir italyan 2 zamanlı daha performanslıdır belki ama biz bütün kriterleri baz alarak son kullanıcı açısından durumu değerlendirelim diyoruz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

    ben de şu an kararsız kaldım 0 alacağım; biraz sıvı soğutmalı oluşu (gerçi hyonun yağ soğutması bir sıkıntı çıkarmadı şimdiye kadar), biraz da daha atak görünümü (kawa kullanmadım bilmiyorum ama hyo biraz daha hantal gibi geliyor gözüme yanılıyor da olabilirim) ve muhtemelen daha kaliteli + japon oluşu yüzünden kawasakiye gidip geliyor gönlüm ama hyo yu da kullandım öyle kolay kolay sıkıntı çıkaracak kalitesiz bir motor değil 2. el aldım sorun yaşamadım 0 alsam uzun yıllar binerim gibime geliyor ama dediğim gibi tam bir kararsızlık yaşıyorum... hayırlısı

  15. #75
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Hyosung 250 GTR ile Kawasaki zxr 250 Ninja arasında gider gelirim.
    Görüntü itibari ile kawasaki derdim ama gösterge panelini hiç sevmiyorum.
    Hep görüntü hem gösterge paneli itibari ile HYOSUNG GTR 250 diyorum

    Diğerleri kibrit kutusu gibi, bu arada 400cc niye seçenekler arasında var :D
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  16. #76
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Uzun yillar kullanilacaksa ninja 250r gecis motoru ise cbr250r
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  17. #77

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    Alakasız olucak ama benımde bundan sonrakı motoru 250cc dusunuyorum ama nınja bınıp 5lt yakıcaksam er6n de bakılabılır cıft sılındır 72hp asagı yukarı yakıtlar aynı farklı bır ımaj guc ve japon cokmu farklı sınıf oldu acaba...Benım ıcın en onemlı krıter yakıt sonra saglımlık performans ve gorunum gelıyor
    [B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]

  18. #78
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Tabikide Ninja 250r, beygir gücü ve çekiş olarak hepsinden iyi. Tip ve performans konusunda hepsinden üstün, keşke biraz daha kasası yüksek olsaydı 10 cm kadar depoya rahat yatılabilseydi, göstergeler dijital olsada sayısal olarak görsek istatikleri daha iyi olurdu, gt 250r ile aynı yakıyorlar hemen hemen. Parça sıkıntısı var diyorlar kawada fakat sanmıyorum, bazen mondialde bile parça sıkıntısı oluyor sonuçta tüm parçalar bayilere yurtdışından geliyor.

    İşin ekonomi yönünü düşünürsen motosiklet sürmemek lazım, bisiklete motor kiti takıp kullanmak lazım ,o da bayır yukarı çıkarken sadece pedal çevirmemek için Çünkü güzel ülkemde benzin 5 Tlye geldi. Tam 10 sene önce 2 Tl bile değilken şimdi %250 zam ile kullanıyoruz. Yakında benzin zamları yüzünden herkez kitli bisiklet kullanacak. Buraya yazıyorum fazla kalmadı o günlere...

  19. #79
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı Mr.cihans adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakasız olucak ama benımde bundan sonrakı motoru 250cc dusunuyorum ama nınja bınıp 5lt yakıcaksam er6n de bakılabılır cıft sılındır 72hp asagı yukarı yakıtlar aynı farklı bır ımaj guc ve japon cokmu farklı sınıf oldu acaba...Benım ıcın en onemlı krıter yakıt sonra saglımlık performans ve gorunum gelıyor
    Çok mantıklı ninja 250 ile basasın geliyo ama 100 sonrası yakıt tüketimi baya artıyo. er6n çok ekonomik ve mantıklı bu konuda
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  20. #80
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    ulem ne gidiyor beaaa rs 250 1000 zorluyo


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)