Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Sizce Trafik Kazalarındaki Hangi Etken Daha Ön Plandadır?

Katılımcı sayısı
98. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Motosiklet Sürücüleri.

    18 18.37%
  • Diğer Araç Sürücüleri.

    52 53.06%
  • Karayolları.

    11 11.22%
  • Belediyeler.

    1 1.02%
  • Hükümetler.

    16 16.33%

Sizce Trafik Kazalarındeki Etken Nedir?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Anket kapatılmıs ancak anketdeki cevaplar cok alakasiz kazaya etken olan
    1-Biz(ruh halimiz)
    2-trafik akisi
    3-hava ve yol durumu
    4-trafik isaret ve ikazları
    5-Diger arac kulanicilari...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    kymco ck 125
    bence ilk başta halkımızın trafik kurallarına uymamamasıdır çünkü günümüzde en çok trafik kurallarına uyulmadığından dolayı kazalar meydana geliyor tabiki insanların bilinçsizliği ve saygısızlıgıda ......

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Kymco Grand Vista 250/CBF 150
    trafik kurallari tabiki.

  4. #44

    Üyelik
    07 Mart 2012
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Ramzey QM50QT
    bence bu ankete "saygısızlık" eklenmeliydi..
    Live to ride, ride to live..[B][I][/I][/B]

  5. #45

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    Kendini bilmeyenler ozelliklede iki tekerlilere saygi duymayanlar

  6. #46
    Farukxtm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBR 250 R
    son zamanlarda caddelerde vb. yerlerde yayalarda kurallara uymuyor atılıyorlar yola görüyorlar motosiklet geldigini bilerek yola iniyorlar sagına soluna bakmayanı söylemiyorum bile bagcılarda allaha emanet yoldan yürüyorlar sefaköyde ise dedigim gibi kontrolsüz bir şekilde yoldan karşıya geçiyorlar motosikleti geçtim yoldan kontrolsüzce geçen anıden kendini yola atan kim olursa olsun suçlu olsada vicdanım sızlar ben haklıyım ama üzülürüm geçene çarparsam her neyse kimiside mahsus yapıyor bilerek atlıyor yola karşıdan karşıya geçecekya geçen gün birini azarladım zaten uzatmayayım yaz yaz bitmez bu istanbulun çilesi derdi

  7. #47
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    ALKOLDEN DAHA TEHLİKELİ OLAN.

    EGO..

  8. #48
    OnurTr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul-Fatih
    Eğitimsizlik...Cahillik...
    ...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı

  9. #49

    Üyelik
    21 Haziran 2015
    Şahsi fikrim tek bir sebebi olmadığı. Bu konuda biz motorluların büyük kısmı da büyük tehlike, kabul etmek lazım. Fakat benim başıma gelen ufak kazada da olduğu gibi motosikletler için büyük risk teşkişl eden rögar kapakları, çukurlar, bozuk asfalt gibi yol durumuyla alakalı şeyler sıkıntı. Yolların problemsiz olduğu noktalarda dikkat ve tedbir riski oldukça düşürüyor.

    Çok kısa süredir motosiklet kullanmama rağmen çok fazla kaza riski atlattım ama hepsini güvenli takip mesafesi, sürekli kontrol ve sakin adımlarla atlattım. Tüm bu duruma rağmen derin bir rögar kapağı çukuru yüzünden asfaltla tanıştık ama bunda benim de hatam vardı elbette. Neticede o çukuru gördüğümde sakin davranabilir ya da oraya çok yavaş girebilirdim.

  10. #50
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Videodada gördük sensin saygılı diyen hayvanların yüzünden.tabiki bireysel hatalarımız var ama daha küçük olduğumuz içun onlar dikkat etsin diyolar.

  11. #51

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kuba cg-100
    Eğitim eksikliğidir her yere tabela uyarı isarati koysan ne olur sürücülerin % 95i uymaz once eğitim bizim millet kendini geliştirmiyor hep aynı kafa

  12. #52
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Kuralları hiçe sayan yada çok acemi motosiklet sürücülerini bi kenara bırakalım,çünkü onlar kendi kendine de kaza yaratabiliyor.
    Daha 3 gün önce Manisa'dan İzmit'e Ybr 125 ile geldim, yolculuk esnasında trafiğin yoğunlaştığı yerlerde sıkıştırmalar, üstüne kırmalar, dibinden süratlice geçmeler,yok saymalar, solllamaya çıktığını görüp gaza basıp zor durumda bırakmalar vs vs, hepsini yine yaşadım.
    Bu ülkede aşağılık kompleksine sahip çok insan var,yanından bi motosiklet geçmesi onun aşağılık kompleksini kamçılıyor, hele ki küçük hacim motosiklet kullanıyorsanız bu itler sizle uğraşacak cesareti buluyor kendinde.
    İnsanların birbirine saygı göstermeyi bilmediği, kimsenin kimseye tahammülünün kalmadığı bu ülkede trafik kazalarının en büyük unsuru art niyetli saygısız sürücülerdir.
    Araba-kamyon-motor ayırmıyorum, büyük motoruyla küçük motor kullanıyoruz diye 30cm yanımızdan son hız geçen dallama motorcular da oluyor. Olay insanda bitiyor, bugün motor kullanan bi bakmışın yarın araba kullanıyor ayılık yapıyor, yada dün araba kullanan bugün motora binmiş ayılık yapıp trafikdekileri tehlikeye atıyor.
    sp83 bunu beğendi.

  13. #53
    usluduracam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2015
    Şehir
    adapazarı/SAKARAYA
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS
    en büyük etken insandır karşısındakine ve kendisinden başkasını düşünmeyen insan
    "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın"

  14. #54

    Üyelik
    21 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Lokasyon: İstanbul.
    Benim şahit olduğum kadarıyla hatalar daha çok motorcularda.

  15. #55

    Üyelik
    17 Eylül 2015
    Motosikleti
    Henüz yok. Olunca, ucuz bir Çinli olacak...
    Anket sonucunu görünce epeyce güldüm. İşte bizim milli mantalitemiz bu: Ben masumum, kabahat onda!

  16. #56
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Elektronik tek. ve programcıyım. Örneğim bu üzere olacak;

    Programı yazarız tüm modüller kurallara uyar.
    Çağrıldığı zaman devreye girer, çağıran modül parametresi eksik ise "-hadi bu sefer izin vereyim geç" demez, git tamamla öyle gel der.
    Duracağı zamanı bilir, Timer sınırını, asla aşmaz, hızlı çalışıp hemen bitireyim demez, yavaşta gitmez
    satırı satırına ne kodladıysam ne dediysem onu yapar.
    İşlevselliğin ve istikrarın bozulmaması için program içerisinde kuralları koyan benim.
    Modüllerim kurallara uyduktan sonra program düzgün çalışır, müşterim memnun olur.


    Velhasılı;
    Kurallara 1 kişinin uyması düzeni sağlamaz. Toplumun uyması gerek. İnsan olan yerde oda pek mümkün değildir.

    Buda kazaların sebebidir..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  17. #57

    Üyelik
    17 Eylül 2015
    Motosikleti
    Henüz yok. Olunca, ucuz bir Çinli olacak...
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Toplumun uyması gerek. İnsan olan yerde oda pek mümkün değildir.

    Buda kazaların sebebidir..
    Burada durup biraz düşünmek lazım.
    Sadece trafik kazaları açısından bakacağım.
    Dünyanın gelişmiş (paraca değil, insanlıkça gelişmiş) ülkelerinde yaşayanlar insan değil mi?
    Neden onlarda düzen mesela %99 oranında yürüyor?
    Neden onlarda 1 kaza olurken bizde 11 kaza oluyor (bugün iyimser bir havadayım)?
    Neden onlarda 1 kişi ölürken bizde 11 kişi ölüyor?
    Neden onlarda arabaya bindirilen köpeğe bile (neredeyse) emniyet kemeri takılırken bizde emniyet kemeri keyfine çok düşkün halkımızı sıkıyor"?
    Neden bu yazıyı okuyanların en az yarısı, arka koltukta oturan yolcuların emniyet kemeri takmak zorunda olduğunu duymamış dahi?
    Neden biz Türk milleti, sola dönüş yasağından bahseden bir levhanın yanından U dönüşü yapmayı hak biliyoruz?

    ...geldik "toplumun uyması" konusuna.
    Neden bizde hatalı araç kullanan birini trafiğe ihbar etmek "ispiyonculuk" sayılırken mesela Hollanda'da yasak yerden U dönüşü yapan gerzeği trafikteki vatandaşlardan biri telefonla ihbar edip 15 dakika sonra ceza yemesini sağlayabiliyor?

    ...ve geldik en can alıcı soruya.
    Neden yurt dışında yaşayan vatandaşlarımız bulundukları ülkedeki trafik kurallarına İT GİBİ uyarken, çoğu Kapıkuleden girdikten 3 saniye sonra harbi Azrail kesiliyorlar başımıza?

    Bu sorulara ve bunlar gibi binlerce soruya doğru cevabı vermeye başladığımız zaman, trafik kazalarının gerçek sebebini öğrenebiliriz.
    Seko bunu beğendi.

  18. #58
    Hondolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2015
    Alkol ve telefon.

  19. #59

    Üyelik
    24 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AFRICA TWIN CRF1000L DCT
    Buna senelerdir aynı cevabı veririm. Laf benim lazımdır,biryerden duymuşluğum yoktur. Umarım bir gün atasözü olur....

    HER EHLİYET ALAN ARAÇ KULLANMAYI BİLSEYDİ KAZA DİYE BİRŞEY OLMAZDI

  20. #60

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    hükümetler...
    toplum içerisinde yaşamanın yazılı ve sözlü kuralları vardır, bunu işleten ve aksamadan yürümesini sağlamak hükümetin görevidir
    gerekli denetimler alınmamış, zamanında dansöze rüşvet verir gibi ruhsatın arasına 5 lik ler konmuş bir düzende herkes kendi kurallarını yaratır...nasıl olsa dansöz bizim dansöz

    sonrası keşmekeş.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler