eniyisi arza vermiyen cinzleri hahaha
sesi ve türklerin yaşam tarzını yansıtıyor olması malum önce attaydık şimdi motorizeyiz :D
Palayım Amma TEK RAKİBİM ŞAHİN K :) Muhaha
düştükten sonra motorun manası yok.
bence abs
ayaklarını yerden kesmesi
burdakı yazılanlara gore konusursak 100+ beygir we abs olabilir..
[B][I]Ölsemde dik durmaz sarhoştur mezar taşım!![/I][/B]
yakıt enjeksiyonu abi.. O kadar fazla yakarsa arabayla kıyaslancak kadar olursa motosiklete binmenin bi manası olmaz... Hem sık sık kullandıgımız için bizim cebimize zarar vermemesi onemli...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
en iyi motosiklet sahip olduğun motosiklet.!
abs
abs
abs
25 full abs
Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı. Alphonse Karr
bir kaç seçeneği tıklayabilseydik iyi olurdu ama anket tek şıklı.
abs+lastik+aerodinamik+yakıt+oturuş pozisyonu olarak özetleyebilirim.
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
motorunun sesııı yeterr......
su soğutma bnm gibi gezici tipler için ayırıcı bi özlleik olmuştur her zaman .
ama para yokki alalım sıvı soğutmalı cbr yada fazer
su soğutma - enjeksiyon - şaft (henüz absli cruiser göremedim )
Bana göre disk fren çok önemli.Eger disk fren olmasaydı sanırım abs de olmazdı.Kampana tıpı fren olurdu.Buda buyuk hacimli hızlı ve agır motorları ne kadar durdurabılırdı bılmıorum.Diğer şıkların çoğu bızım rahatımız için düşünülmüş şeylerdir.Herkeze saygılar
bilmemki düşüsem acabaaaa ne kiiiii hımmmmmmm
buldummm GT250R olmasııııııı
ben daha önce su soğutmalı 650cc likkavasaki enduro kullandım motorda ısınma diye hiç birşey yok gittikçe gidiyordu çok memnundun şimdi ise 200 lük zealsun kullanıyorum kros onun yanında hiç zevk alamıyorum
arkadaşlar ben 200 lük kros zealsuna ırc marka düz diş lastik ısmarladım sizce uyum sağlarmı kalitesi nasıl daha önce 301 lik mz de 2 yıl kullandım fena değildi düşünceleriniz ne olur birde fiyatı 40ytl tane fiyatı nasıl
en güzel özelliği; seni otobüse bindirmemesi mesela ben yeni bir motorcu, eski bir belediye otobüs yolcusu olarak, istanbul'ın sıkışmış trafiğinde, tıklım tıklım bir otobüsün camına suratım yapışık bir vaziyetteyken yandan vınnnn diye geçen bir motosiklete sinir olurdum ) kendimi esefle kınıyorum burdan hehe artık bana sinir olsunlar napiim?
Sırf herkeste 4 teker var diye...
Kaportasının tamamen senden teşkil olması!
[B]Algı kıtlığı yaşıyorum! Lütfen bir kez olsun Türkçe derslerine giren öğretmenini onure et![/B]
size hitep etmesi ve tutkunuzu devamlı olarak uyanık tutması
Rüzgar gibi geçti
Bana göre ön/arka disk fren olmalı + ABS + ön/arka hangi freni sıkarsan sık her ikiside sıkmalı, bu çok kolaylık sağlayacak ve bu sayede beyinde 2 freni kontrol etmeye ayrılmış sistem kaynağını yola dikkat etmeye ayırabilirsin. Sesleri duyar gibiyim, klasik frenlerle yola dikkat edilemiyomu, tabiki evet. Motor icat edildiğinden beri bi şekilde oluyor. Ama daha fazla dikkat ile 1.5sn. olan farketme ve mekanik tepki verme süremizi belki lehimize olacak şekilde değiştirebiliriz. Bu sistemin çok fazla bir maliyeti olduğunu sanmıyorum. Bence bu özellik tüm yüksek hacimli motorlara uygulanmalı (crosslar hariç tabi)
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)