16 yaşımda babamın minsk 125 i ile başladım 18 den 22 ye kadar ara verdim ( üniversite ) şimdi kendi motorum
10dan ufak
10 - 14
15 - 19
20 - 24
25 - 29
30 - 40
40 - 50
50den yaşlı
16 yaşımda babamın minsk 125 i ile başladım 18 den 22 ye kadar ara verdim ( üniversite ) şimdi kendi motorum
Biraz geç oldu ama 29 yaşında başlayabildim.Şu an kendisiyle seviyeli bir ilişkimiz var.
15 yaşında ve birçok kişi gibi moped'le...
ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI
ehliyetimi almadan trafiğe bile çıkmadım..hakikaten doğru.
apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...
motor almayı herzaman istedim ama ancak 20 yaşında nasip oldu bilirsiniz klasik aile baskısı ama bu tutkumu bastıramadı.yani 20 yaşında:D
17 yaşında mz251 başladım.
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
baya geç başladım galiba
yaş 32
21-22 sanırım ilk hewes arabaydı aman 18 olim ehliyet alim sonra baktım araba kesmio motora geçtik 30 gibi de uçak inş
12 Olması lazım
14 de 70 liklerle başladık
7 yasimda pit bike ile basladim yolda surmedim genis bir arazimiz vardi orda suruyordum. Babam profesyonel motorcuydu ama bir arabanin hatasindan babami kaybetmisdik.
Ayni olay bu sarkinin kilibinde var
http://www.youtube.com/watch?v=p2Rch6WvPJE
Sonrasinda motorlari satti annem, uzun zaman suremdim, 16 yasima girince ailemden ayrildim birkac yil icinde surmeye devam. ve hala suruyorum suan cross suruyorum ama bir ay sonra dogum gunumde sanirim naked motor surmeye baslayacagim...
Babamın mavi peugeotsu vardı.Ayaklarım seleden yere değmiyordu. Araya oturup sürmeye başladım. Bikaç km sonra seleye oturdum. Tarlaların arasında ki yollarda, yada bakkala ekmek almaya giderdim. Kısa mesafe derken 2000 km yapmışımdır 10, 11 yaşlarımda.
Dumanla haberleşmeye son.
Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI
13-14 yaşlarında arkadaşla babasının mobiletini kaçırır sırayla binerdik..ozamanlar çok heyecan vericiydi ama çocukluk işte....
1996 Yılında sabancı holding fabrikalarını sel basmıştı,bizdede pancar motoru vardı..1 hafta gece gündüz 2 motorla suyu tahliye etmiştim..İş bittikten sonra elime bir tomar para verdiler saydım tam 8,5 milyar ozamanın parasıyla ...ozaman Hyundai fabrikası için tarlanın dönümünü 5 milyara topluyordu Kibar Holding..
375 milyona 92 model 251 Mz almıştım...ilk motor tecrübem böyle olmuştu..
3 ay once yani 31 yasımda kullanmaya basladım.Ailevi sebeplerden dolayı bu zevkten bu kadar süre mahrum kaldım
14 15 yaşlarındaydım mobilet sürdüm.
17 yaşında o zamanların deyimiyle "acentadan" mobilet aldım.
1 ay kullandıktan sonra elimden aldılar motorumu.
vay anasını.... ne günlerdi beh.
Merhaba, motosikletle bu yaz tanıştım, ve 4 aylık bir artçılıktan sonra sürücü olmam gerektiğine inandım) Biliyorum işim çook zor ama istenildiğinde hiç birşey için geç olmadığını düşünenlerdenim.Hayatı neresinden yakalarsanız kardır diyorum.Ciddi bir eğitim almaya karar verdim yarın viteslide eğitimimin ilkini alacağım.Bana başarılar dileyin))
sevgilerimle..
sema syl
10 yaşımda ilk motor merakımı akrabaların babamın arkadaşlarının motorunu kurcalamakla başladı.Yaşım ilerledikce kısa sürüşler yaptım Cub Scooter felan. 15 yaşımda motor aldırdım. Şimdi 17 yaşımdayım 20 Yaşlarımda 600 Lük üzeri düşünüyorum
motorcu dediğin doğuştan motorcudur. Yaş mevzu bahis değildir.
Gençliğimde bi dönem isteğim olmuştu ama, istanbulda bunun çok makul bir istek olmadığına inandırdım bir şekilde kendimi, fakat 2 yıldır istanbulda yaşamıyorum ve 35 yaşında motosikletle tanıştım o da cub, artık ne kadar motor denirse.
Demek ki bu işe ihtiyarlayınca da başlanabiliyormuş İstanbuldaki arkadaşlarıma dostlarıma tavsiye edemiyorum hala, malum yürüyerek bile yaşamak zorlaştı, nerde kaldı motosiklet kullansınlar. Ama yaşadığım yerde genç ihtiyar demeden teşvik ediyorum. Bence nüfus bakımından tenha yerlerde daha tam yaygınlaşamadı bile. Genç Yaşlı herkezde olması gerek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)