süper sport tabikii de ama younluk scooter da
süper sport tabikii de ama younluk scooter da
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
patriote belcikadanmisin?Hız yapmayı seviyorum. Bu nedenle sportive bir motosiklet kullanıyorum.
Fakat arada bir dağ,tepe küçük patikalarda sallantılı sürüşler yapmaktan da hoşlanıyorum. Bu nedenle buna uygun bir motor da benim hoşuma gidiyor.
Fakat maalesef bitmedi.
Arada sırada 300-500 km mesafeli yolculukları da motosikletle yapmayı seviyorum. Bu nedenle yol için uygun bir motosikletim olsun isterdim.
Yine bitmedi. Bazende şehir içinde aheste aheste dolaşmak çok hoşuma gidiyor. Şöyle belimi arkaya verip gidonu rahatça kavrayabileceğim,
ayaklarımı öne uzatacağım Custom tipi bir motorum olmasını da isterim.
Yuh dediğinizi duyar gibi oluyorum.
Bu yaşıma kadar yukarıda saydığım bütün motosikletleri binlerce kilometre kullandım. Fakat hepsi bir arada asla olmadı.
İnsan zamanla değişik arayışlar içerisinde oluyor. O arayışlar içerisinde size pek de uygun olmayan motosikletler de satın alabiliyorsunuz.
Fakat zamanla tarzınızı buluyorsunuz.
Önümüzdeki yıl hedefim CBR'mi 2007 modelle değiştirmek ve yanına eğer bulabilirsem Kawasaki'nin Custom tipi motorlarından almak olacak.
Ben 365 gün motor kullanmayı tercih ediyorum o yüzden Enduro...
Cruiser tipi tüm motorlar keyif üzerinedir zaten amacı rahat bi gezinti..
racing hız üzerine yada enduro tipleri arazi için üretilmiş..
[B] 34 EA 6?3?[/B]
r1 le r6 yi birlestirip r16 yapma amacim var!!!
VVVIIIINNNNN :bounce:
Kisinin sectigi motor o kisinin karekterini yansitir,herkezin farkli tarzi secmesi cok dogaldir,,benim tarzim chopper...Harley yada kisiye özel el yapimi motorlar,,, iyi sezonlar
şıklarda retro olsaymış keşke ben bir bmw r serisi veya nsu veya indian'ın ilk modellerinden birine binsem dakikada kaç orgazm geçiririm..
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
İlk tercihim uzun yol seyahatlerindeki konfor için Cruiser derim... Ama sürprizi bol zaman zaman off-road ile karşılaşmaları çok uzun boylu Türkiye dışı az gelişmiş ülkelere yolculuk ise; Enduor/Naked tarız vazgeçilmezdir..
Ama şunu unutmayalım. Motorsikletin babası Klasik-Cruiser tarz motordur.. Herşey onunla başlar...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Max.Scooter keyifli oluyor
Birde touring
ss kullanıyorum k4 hırçın bir makine ancak riske girmem otoyolda önüm bomboş olmazsa ve gözümün gördüğü yerde araç değil sinek bile olsa yüklenmem lütfennnnn...
bence motosiklet demek racing demek , dağ bayır gezmek için dağcılık ve gezi klüplerine katılabilirim , ulaşım için zaten arabamı veya toplu taşımayı kullanıyorum ama racingin ivmelenmesinin verdiği hazzı başka türlü alamam herhalde
ss kullanıyorum ve cok seviyorum fakat cross dedinmi akan sular durur....
enduro yu çok seviyorum ya recing de güzel ama enduronun ayrı bi tadı var her motorun ayrı ayrı tadı var
suzuki gsf 650 bandit S lerden VSTORM lardan hoşlanırım
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
arkadaşlar sizde YAMAHA TDR 125 liğin KARBİRATÖRÜ varmı acaba çok lazım yardımcı olun lütfen...
maalesef motorculara ulaşırsan yardımcı olacaklardır !! dükkan sahiplerine vs
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
biraz iddialı bir laf olarak diyebilirim ki:
cruiser ve diğerleri olmalıydı seçenekler
Süpermoto.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)