Çok hızlı sürüyorum.
Çok yavaş sürüyorum.
Öndeki aracı çok yakından takip ediyorum.
Kendime çok güveniyorum, dikkatsizim.
Gergin ve aşırı heyecanlıyım.
Güvenlik ekipmanlarını kullanmıyorum. (kask,mont,vb.)
Diğer (Konu başlığına yazın)
Arka freni hemen hemen hiç kullanmamak.
insan acizdir, muhtaçtır, fazla artislik yapmamalıdır.
arka freni çok sık kullanıyorum kayması çok hoşuma gidiyor düz duruşlarda genellikle yapıyorum kalkarken patinaj çekme sorunuda var. ama genel olarak arabayla alakalı sıkıntım var geçen gün araba kullanırken 2 şeridi ortalamıştım ve ışıklarda duran 2 arabanın arasına giricektim :D:D:d sonra kendime geldim dedim napıyorum lan ben araya değil direk arabalara giricektim motora çok alışmışıım. aynı şekilde atv nin çatısınıda bi kamyonun kasasın takmışlığım var trafikte kaldırıma çıkarken yüksekmiş kaldıım çok yattı atv çat diye bi ses :S motora çok alıştıktan sonra arabaya binince genelde arabada sorun oluyor anlık şekilde bilmiyorum sizdede oluyormu mesela fren konusunda arabaya bindiğim de hala çok dikkatli oluyorum yerler ıslaksa virajdaysam ayağım gitmiyor frene dokunuyorum kalkıyor öyle :D:D:D:D 1-2 saniye sorna yaa offf deyip basıyorum :D bi süre sonra normale dönüyor tabi belki daha çok yeniyim ondan oluyordur.
Önümdeki en ufacık tümsek, küçük taş, minik çukur, rögar kapağı vb. gibi normalde üstünden geçildiğinde birşey olmayacak engellerin hepsinden çok ani ve hızlı kıvırmacalar ile kaçıyorum..
Motoru öyle hızlı yatırıp kaldırıyormuşum ki ne zaman arkamda birlikte sürdüğümüz biri olsa hep uyarıyor çok ani yatırışlar yapıyorsun diye
heh abi bende de o sorun var motorda ya onu napıcaz ama ben yatamıyorum kıvıramıyorum direk üstünden geçip küfür ediyorum :D:D:D:D:D ulan buraya bu yapılırmı hay ben bu kara yollarının diye başlayıp yaklaşık 5 dk gitmişliğim var :D:D:DD:
Ayna kullanmıyormuşum
Çok hızlı çok ani manevralar da yapıyormuşum
Ben biraz abartarak yapıyorum aslında ama bu teknik hayat kurtarır..
Abartıyorum dememin nedeni de bu hareketi yaparken lastiklerine ve dolayısıyla motosikletine güvenmen gerekir..Benimki Çin'li olunca biraz riskli oluyor..Ama normalde bu tekniği bilmeden sürüş yapmak gerçekten tehlikeli oluyor..
Bir oku istersen;
http://www.motosiklet.net/forum/dona...kivirmaca.html
ödeki aracın nerdeyse kıçına yapışıp gitme kaba tabirle hastalık işte allah iflah etsin beni inş
teşekkür ederim abi bu bilgi biraz daha rahatlattı beni ben hep zor olduğu düşüncesindeydim malüm sağa dönmek için gidonu sola çevirmek biraz endişelendiriyor insanı ama çok kısa bi sorum var o soruda daha önce yaşadığım için bi çekinme oluşturuyor bende bunu yapmak için bende cruiser var ayaklıklar vs yere yakın bu hareketi diyelim ki 30 km hızla yaptığımda motor nekadar yatar ya yine yere sürter ve kayarsa ozaman tekrar kaldırmak için zamanımda olmayabilir cruiser chpr tarzı motorlarda da bu haraket güvenli bi şekilde yapılabiliyormu yani sehir halindeyken gidonu çevirmek oldukça zor oluyor açılardan dolayı dümdüz gidiyor alet :D:D:D:D
Benim motosikletimde cruiser gördüğün gibi ve ben şimdiye kadar sadece bir defa ayaklığı yere değdirdim onda da sola doğru kapanan ve aşırı sağa eğimli anormal bir dağ yolunda (yani gündelik hayatta bu tür bir virajla karşılaşmak pek olası değil) viraj için motoru yatırdığımda eğim nedeniyle ayaklık yere sürtmüştü..
Normal şartlarda lastiklerin son tutunma yüzeyleri yere değmeden ayaklık yere asla değmez..Buna uygun imal ediliyor lastik ve ayaklıklar..
Denemek için bir arkadaşın motoru dururken yana doğru yatırsın ve sende arka lastiği kontrol et..Ayaklıklar yere değmeden lastiğin asfalta tutunan kısmı sona gelmiş olacaktır..
Yani ayaklıkları sağa veya sola eğimsiz bir yolda viraj alırken yere sürttüğünde zaten sen yere düşmüş olacaksın Bu şekilde limitte yatmakta ancak pistte profesyonel makinelerle mümkün..
Özet olarak; Kontra esnasında motoru yatırabilirsin güvenle.. Ayaklıklar yere değmez
saolasın abi çok teşekkür ederim eminim bu konuşma bir çok arkadaş içinde faydalı olucaktır çünkü gerçekten şaşırtıcı bir olay az önce ev arkadaşıma söyledim bana yok olum saha neler yapma öyle şeyler dedi :D:D:D:D:D:D yani biraz ürkütücü aslında denemeden net bişey olmaz ama muhakkak motoruma kavuştuğumda bi alışveriş merkezinin otoparkında deniycem bunu temiz bi asfaltta çok saol...
Benim en kötü aliskanliklarimin en basinda, 1 ve 2. vitesde redline a girmem, kesici sesini duymak beni acayip keyiflendiriyo . yani sürekli yapmiyorum tabiki ama firsatini bulur bulmaz yapistiriveriyorum. akselerasyon bagimlisi bir insanim, ama top speed bagimlisi kesinlikle degilim tavsiyede etmiyorum. 2 ci kötü aliskanligim motosikletle ilerlerken olur olmadik yerde durup, sigara icme istegi uyanmasi bende buda cok keyiflendiriyor beni. sigarayida tavsiye etmiyoruz tabiki en kisa sürede kullananlarin birakmasi dilegiyle.
http://difm :cat:
daha ehlıyetımı yenı aldıgım ıcın cok yavas suruyorum
bisikletten kalma alışkanlık hız kes gibi tümseklerde ayağa kalkıyorum kötü mü iyi mi bilmiyorum açıkcası
Aslında iyi yapıyorsun..Çünkü bu gibi engellerden geçerken pegler üzerinde hafif ayağa kalkmak motorun dengesini tam olması gereken orta noktaya toplayarak engel sonrasında oluşacak dengesizliği ortadan kaldıracaktır..
Ha keza mıcırlı yolda giderken de peglere ağırlık vermek iyi bir şey
Herkez sağ şeritten gider çoğu zaman bende oradan hiç gitmiyorum sol , orta şerit , devamlı makas , aradan geçmek alışkanlık mı keyif mi bilmiyorum
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
Cok agresif ve sinirli kullanmam en kötü huyum bu ama düzelmeye başlıyor insan
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
devamlı makas ve aralardan gecmem...bılıyorum tehlıkesını ama...
napıyım canım motorda her yere sıgıyor yanı...gecmemek olmaz...
henüz motorum olmadıgı için birsey yazamıyorum ama kabul ederseniz arabada genelde ruh halime gore kullanıyorum en kotu alıskanlıgım bazen apachilik moduna giriyorum ışıklarda iki arabanın arasına giriyorum falan)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)