Aşırı hız yaparak motosikletimin Km göstergesini bozdum sanırım iyiyim
Aşırı hız yaparak motosikletimin Km göstergesini bozdum sanırım iyiyim
600cc kullanıcısıyım. motorum 120 beygir tabiri caizse oyuncak gibi oynuyorum. 250cc 25 beygirciler yanımda caylak kalır.
125cc kullananlara hiç girmiyorum gitsin bisiklet sürsünler
Kesinlikle evet, Nedenleri sıralarsam;
1-Hız yapmıyorum
2-Hız yapmıyorum
3-Hız yapmıyorum
4-Hız yapmıyorum...
hayır.
evet yazdığım anda gelişmenin önünü kapatacağımı düşünüyorum.hayır deme sebeplerim sıralı.
mayıstan beri günde 150- 200 km arası yol yapıyorum.günün sonunda refleks kayıpları oluyor.nereden ne çıkacağını tecrübe ile az çok kestirdiğim için daha az sıkıntı yaşıyorum.
8 yıldır aynı motora bindiğim için başka bir motora alışmam zaman alıyor.
büyük cc tecrübem " hele ver bir tur bineyim "den öteye gitmedi.
çok kuralcı değilim çok apaçi de değilim nev utanırım bundan ne gurur duyarım yolun şartlarını yerine getiririm.
beğendiğim yanım trafikte sinirlenmemek ve büyük araç oldu mu yanından geçmemek.
iyi kullansan ne olur ki hatta süper kullansan ne olur birgün bi kamyon altına girer geberip gidersin
önemli olan iyi veya kötü değil dikkatli ve kurallara riayet ederek sürmektir
eve tek parça gidebilmektir iyi motor kulanmak
bak bu adam öleli tam 14 ay oldu bi kurban bayramı arife günüydü 10 numara kullanırdı rahmetli allah rahmet eylesin :(
https://www.youtube.com/watch?v=TdeD3Z3lsBU
https://www.youtube.com/watch?v=iUkiueXy8PQ
https://www.youtube.com/watch?v=lPYOLjR1Y60
http://www.milliyet.com.tr/motosikle...lhaber-982947/
Hayır sanmıyorum mondial drift ile 3yıl/62.000 km tecrübem olmasına rağmen ön kaldırmayı aralara dalmayı aralardan gitmeyi bilmiyorum çünkü yaşadığım şehirde gram trafik olmuyor yada yollarda sadece binip gidiyorum aksiyon denen bişey yok
bence toplam KM cinsinden tecrübesi benzer kullanıcıların ortalamasına göre her kullanıcı grubu için ayrı değerlendirilmesi gereken bir konu. Toplam kilometre cinsinden tecrübeye göre belirlenen bir katsayının, eve kazasız belasız ulaşılan gün sayısına çarpımına bakmak gerekebilir... Ayrıca bence bu soruya cevap vermek için en az 5000-10000 km alt limit olmalı...
2000 km'lik tecrübemle bu soruya cevap vermek için veri yetersiz diyorum ama sadece 2000 km'liklere göre bir hesap yapılırsa ortalama veya biraz üstü çıkarım herlade...
Önce ortalama motor sürücüsü'nü idrak etmem lazım. Ben açıklarımı dile getireyim. Artçım varken denge sorunu yaşıyorum. Sağa dönme özürlüyüm. Sağ ayağım yerdeyken kalkış yapamıyorum. Beynimin sağ lob'una hava gitmiyor galiba. O taraf yok, o taraf felç. Kalkış, vites düşürme, frenleme, ayna-sinyal kullanımı nizamidir. İtiraf ediyorum acemiyim. Öğreneceğim.
Motosiklet Yol Sanatı s. 2
Geçmiş olsun.
34 yaşımdayım ilk motorum crf 250 ve cbr 250 r dan sonra şuan hornet 900 kullanan birisi olarak değerlendirme yapayım.Ne yazık ki çevremdeki motorsiklet kullanıcılarını görünce evet ortalamadan iyi olduğumu düşünüyorum ancak kendi içimde değerlendirirsem hornet'imi henüz %50-60 kapasitede kullanabildiğimi daha geliştirmem gereken çok fazla şey olduğunu ve kendimi geliştirmenin sonu olmadığını düşünüyorum.
Valla arkadaşlar benim motor üstündeliğim çok değil. Ama çok yavaş kullanıyorum Elhamdülillah ona güveniyorum. Yol bımboş olsun, hadi biraz heyecan yaşayalım der açarımmmm gazı 65 km.yi görürüm :D :D
Evet diye dusunuyorum.
İnsanlar başaklara benzerler, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler demiş Montaigne bey.
Bizim mahallede şişman 15 yaşlarında altında ybr olan paketçi bir çocuk var. Tabi ki kasksız. Yemin ederim benim diyen elli yıllık motorcu o çocuk gibi süremez. Cahil cesaretinden başka hiç bir şey değil. O sebeple eğitim şart. Öğrendikçe cahilliğimizi daha çok fark ediyoruz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)