Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Gidon Elcikleri Nasıl Tutulur

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
     
    ELCİKLERİ TUTUŞ BASINCI

    Düz yolda gidiyorsunuz diyelim, ölçü nedir? Hiç. Hafif bir dönüştsiniz hızınız 60 km. Ne kadar? Yine hiç. Peki, dönüşe başlama noktasında kontra basarken? Yine hiç. Elcikler sıkılmamalıdır. İnanmayanlar denesin. Bir kere motoru dönemece oturttunuzmu o artık kendi yolunu bulur. Bu sırada sürücü motordan bir şekilde kayıp düşse bile motosikleti bir engele rast gelinceye kadar yatış açısını koruyacaktır. Bu sebeple dönüşte yapmanız gereken tek şey usulünce hızı sabit tutmak için gazı açık tutmaya, motoru boşta gezer duruma düşürmemeye çalışmaktır.

    Bu durumda elcikleri tutmanız gerekli midir? Evet, tutmanız gerekli ama sıkmanız gerekmez. Sadece avuç içinizi elciğin üzerine koyun ve kontra basarkende tek elinizi devreye sokun. Ben şahsen sadece bacaklarımla benim eski ZZR1400ü tutarak ellerimi bırakmış vaziyette slalom yapardım. Burada önemli olan süspansiyon, lastik ve balans ayarlarının ve şasenin hizalanmasının doğru olmasıdır.

    Öyleyse niye elcikleri sıkı tutarız? Büyük ihtimalle bacaklarınızı çalıştırmıyorsunuz. Elciklere abanarak kendinizi motor üzerinde dengede tutuyorsunuz. Trafikde bazen sert frenleme yapmak ya da sert gaz verip makas atmamız gerekebilir. Bu durumlarda farkında olmadan kasılırız. Bu durumda sürüşe zarar veririz. Yani sürüşümüzün zorlaşmasına sebep oluruz. Gidon ağırlaşır, kafa açar ve hızlı yönlendirmemiz zorlaşır.

    Şunlara dikkat edin:
    1. Sürüşte kollarınız geriliyor mu?
    2. Elleriniz, kollarınız ve bilekleriniz bir müddet sürüş yaptıktan sonra ağrıyor mu?
    3. Dönüşlerde zorlanıyor musunuz hatta kafa isteminiz dışı açıyor mu?
    4. Alt süratlerde veya dururken denge problemi yaşıyor musunuz?
    5. Durduğunuzda ayağınızı yere koyarken bu biraz sert bir şekilde mi oluyor?

    Bu sorulardan herhangi birine cevabınız ‘’evet’’ ise elcikleri gereksiz sıkıyorsunuz demektir. Elcikleri fazla sıktığınızda sizin beden geometrinizin yönlendirme yetisi de kayboluyor. Ayrıca yol yüzey darbelerini kollarınızda çok fazla hissedersiniz.

    Elcikleri fazla sıkmak demek yüksek süratlerde kafa salınımına sebep olmak da demektir. Özellikle gazı tam çekmelerde çok tehlikeli olan kafanın hafifleyrek ileri geri salınımı başlayabilir. Bu sebeple gevşek, kasılmadan gerilmeden tutuş öğrenilmelidir. Bunun için ilk adım bedeninizi o şekilde tutun ki kollarınızın ön kısımları yere paralel olsun. Dirsekleriniz bileklerden biraz daha aşağıda olsun ve elcikleri yere paralel doğrultuda itebilesiniz. İkinci adım bedeninizi ayaklıklar üzerinde tam simetrik dengeleyin. Oturduğunuz pozisyondan ayağa kalktığınızda öne veya arkaya kaykılma olmasın. Bu şekilde kollarınız elciklere doğru dozda ivmeleri rahat bir tarzda verecektir.

    Bir kuşu tutar gibi. Ne elinizden kaçırın ne de sıkın.

    Alpaslan Kuzucan
    iptaluyelik02, M.balibey, ALDES ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Kontra basılmaz verilir bunu düzeltmek isterim ayrıca depo itme yardımcı dönüş tekniğidir esas dönüş kontra tekniğiyle olur ayrıca suratınız 30 km uzerindeyse slalom yapamazsınız peglere basmak depo ıtmek agırlık ansferı yardımcı donus teknıgı dır.Gidon sıkmanın en onemli zararı kontrayı vermeyi engeler ve ileride karpal tunel hastalığına neden olur.
    ALDES ve enable bunu beğendiler.
    Halil KAYA
    RoSPA insturactor
    I.A.M üyesi -T.C M.E.B sürüş eğitmeni

  3. #3
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı halilkaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontra basılmaz verilir bunu düzeltmek isterim ayrıca depo itme yardımcı dönüş tekniğidir esas dönüş kontra tekniğiyle olur ayrıca suratınız 30 km uzerindeyse slalom yapamazsınız peglere basmak depo ıtmek agırlık ansferı yardımcı donus teknıgı dır.Gidon sıkmanın en onemli zararı kontrayı vermeyi engeler ve ileride karpal tunel hastalığına neden olur.
    Kusura bakmayın ama gereksiz bir cevap olmuş.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  4. #4

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alparslan Abi teşekkürler,katılıyorum genelde tatlı sıkı tutulur.

    Araçların yanından geçerken, tehlikeli-hazırlıklı durumlarda, hızlanmada,frenlemede.
    Ardı ardına virajlarda da mı,
    Ya lastik patlarsa, yine mi gevşek tutmalıyız.

  5. #5
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Teşekkürler Alpaslan ağabey.Aramızda profesyonel eğitimcilerde varmış.Ancak bu güne kadar hiçbir bilgilendirici mesaja rastlamadım sizlerden gelen.Kaçırmış olabilirim belki varsa onlarıda okumak isterim.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  6. #6
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alparslan Abi teşekkürler,katılıyorum genelde tatlı sıkı tutulur.

    Araçların yanından geçerken, tehlikeli-hazırlıklı durumlarda, hızlanmada,frenlemede.
    Ardı ardına virajlarda da mı,
    Ya lastik patlarsa, yine mi gevşek tutmalıyız.
    Elcikleri tutun ancak sıkmayın. Yani avucunuzdan kaçırmayacak derecede bir kuvvet uygulayın ama elciği sıkma şeklinde değil. Şöyle söylemeye çalışayım mesela bir anahtarla, diyelim 13-14 bir somunu sıkarken anahtar somunu kavrar ama somun başını ezmez, ancak açılmazda. Yada bir ayarlı penseyle 13 somunu sıkarken ayarı 13 alırız, 12 basınçla sıkarsak somunun kafasını bozarız. İşte böyle birşey.

    Lastik patlamalarda önemli noktalar yukarıda ki örneklere ilaveten motorun hareketlerini engelemeye çalışmamaktır. Bırakın motor altınızda salınsın ancak savrulmasın. Birde patlak olan lastiğin frenine dokunmayın. Diğer frenle yavaşlamaya çalışarak servis hattına kaçın ama kavis çizmeden dik bir doğrultudahafif açı değişimleriyle.
    ALDES bunu beğendi.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Açıklama için teşekkürler Abi.

    Galiba ben bisikletle karıştırıyorum,gücü alıp pedal basıyoruz ya ondan elcik sıkmaya daha tecrübeliyim.

    Küçük cc ile büyük araçların ters rüzgarına karşı savrulmaması için sıkı tutmak şart oluyor. Bunun gibi motor gücünde de zorlanmalar yaşanıyor küçük cc'de biraz daha daha sıkı kavranıyor elcikler.

  8. #8

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın ama gereksiz bir cevap olmuş.
    Alfa kusura bakmayın bu yazıları nerden yazıyorsunuz derleme mı yoksa eğitmenmisiniz.Yazdıklarm dogrudur ve kitaplara girmiş teml seylerdir kontra basılmaz verilir bunu EĞER eğitmenseniz bilmelisiniz.Gidonu sıkı tutmak kontra yı vermeyı engeller kalıcı oropdik hastalıklar bırakabılır.Gereksiz demeniz üzücü olmuş Lütfen bilgi verdiğiniz yazıları biraz daha dikkat li yazın veya derleyin
    Halil KAYA
    RoSPA insturactor
    I.A.M üyesi -T.C M.E.B sürüş eğitmeni

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Yahu ben baska bir yazimi okuyorum?
    Kontra ile ilgili tek satir gormedim.
    Bu kontra tartismasi nereden çikti anlamadim.
    Depo olayi da!!
    Biri bana izah etsin lutfen.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #10
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Yok yok aynı yazıyı okuyorsun üstad.Neyse yazmiim....
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  11. #11
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Selede olabildiğince geriye oturmak ve depoyu dizlerle sıkıca kavramak -özellikle de spor motosikletlerde- kolun dirsek altı kısmının yere paralel olması ve elciklerin sıkılmamasına yardımcı oluyor. Böylece vücut ağırlığınızı kollarınız değil, diz-üst bacak, bel ve sırt desteklemiş oluyor; kollar gidona abanmadan serbest kalabiliyor.
    ALDES bunu beğendi.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  12. #12
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selede olabildiğince geriye oturmak ve depoyu dizlerle sıkıca kavramak -özellikle de spor motosikletlerde- kolun dirsek altı kısmının yere paralel olması ve elciklerin sıkılmamasına yardımcı oluyor. Böylece vücut ağırlığınızı kollarınız değil, diz-üst bacak, bel ve sırt desteklemiş oluyor; kollar gidona abanmadan serbest kalabiliyor.
    Evet ilaveten dirseklerinizi dizlerinize bastırarak tankı daha iyi tutun ve sırtınızın belden yukarı kısmının içbükey olmamasına dikkat edin. Yani olabildiğince düz tutmağa çalışın. Hatta bel hizasından sonraki kısım biraz dışbükey gibi olsun.

    Bunlar zamanla kondisyon kazanılarak sürekli yapılabilecek pozisyonlardır. Çünkü bu durumda boyun kaslarınız ileriye bakmakta zorlanacak ve sizi yoracaktır. Boyun kaslarının buna alışması gerekmektedir. Bu pozisyondaki en büyük engelde zeminden, lastik havalarından ya da sürspansiyon ayarsızlıklarından kaynaklanan 250km lerden sonraki süratlerde olan titreşimlerdir. O zaman herşeyi çift görürsünüz, mesafe algılama yeteneğiniz bozulur hatta araçlar size doğru geliyormuş gibi olur. Bu duurmda hız keserek titreşimi önleyin ve şansınızı zorlamayın.

    Birde her yatış sonrası dik konuma kalkışta kalçanın merkezi konuma alınması hız altında bayağı bir baldır ve karın kas kuvveti gerektirir. Bu tip ekstrem pozisyonları yoğun trafikte denememenizi tavsiye ederim.
    ALDES bunu beğendi.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  13. #13

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bugün dikkat ettim de gidonu sıkarak kullanmıyormuşum bilhakis gevşek tutuyorum.

  14. #14
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    son dönemlerde dikkat ediyorum da;
    alfawings ( alparslan kuzucan) adlı kullanıcıya ait başlıklardaki konulara sürekli günübirlik eleştirel tenkitler dozajını arttırarak geliyor.

    şunu söyleyebilirim;
    Alparslan Bey bize tecrübelerini aktarıyor, zorla bunu yapacaksınız demiyor.
    ama eleştirenler sanki böyle deniliyormuş gibi sertçe karşı çıkıyor.
    ve Alfa bizden bir tek kuruş para istemiyor, ama bu işten para kazananlar ya da kazanaların arkadaşları sürekli buralarda geziniyor. hadi başka konulara katılım gösterip de burada da iki satır yazsa birşey demicem ama neden hep bu başlıkların altındalar?
    yoksa ben mi öküz altında buzağı arıyorum yoksa ben paranoyak mıyım?

    burada ben taraf tutmuyorum, yanlış bilgi ölümlere sebep verir.
    bu ciddiyeti yazan da, okuyan da biliyor. araştırmak en güzelidir.

    bir tavsiye veya tecrübe yazısı okuduysak buna kanmayalım, başka teorik bilgilgileri de bulup okuyalım. doğru olanı ararken pek çok bilgiyi de bulabilip öğrenmemiz de mümkün.

    ama şunu da söylemeliyim, yaklaşık 2 sene önce ülkemizde ne kadar motosiklet eğitim kurumları varsa fax numarasına ulaşabildiklerime defalarca fax çektim, hatta bir kaç tanesine de telefon açtım ve internette reklamı geçen "eğitim cd'lerinden ücreti karşılığında " talep ettim. Bir tek kişi bile ne dönüş yaptı, ne faxıma cevap geldi ne de herhangi bir şey olmadı.
    ben faxlarımı tekrarlayarak bunu mersin MT ve kahramanmaraş MT üyeler için talep ettiğimi bildirdim ama yaklaşık 1 aylık kovalamam boşa gitti.

    şimdi bu kurumlarda eğitim alanlar ve bazı eğitmenler bedelsizce eğitim yazıları yazıp resimler ekleyen insanların emeklerini karalıyor.
    neden?
    para ile olan doğru veya daha doğru diye mi?

    dedim ya, ben bir paranoyak olabilirim ama bu yazıyı okuyup da hak verenler de benim gibi olabilir mi?

    neyse ki tek avuntum internette bazı motosiklet eğitim videoları, alparslan abi ve reşat Bey'in ücretsiz yayınladıklarıdır.

    eğitim kurumlarına da şunu söylemek istiyorum;

    benim eğitim alacak maddi imkanım yok,
    zamanım yok,
    yaşadığım şehirde de bu imkan yok.
    yanlış veya eksik biliyorum diye ölmeli miyim veya sakat mı kalmalıyım?

    doğrusunu biliyorsanız
    -CD hazırlayıp ücretli dağıtımı yapın,
    -ücreti karşılığında kitaplar yayınlayın.

    bir de yukarıda Halil bey
    ( Halil KAYA - RoSPA insturactor I.A.M üyesi -T.C M.E.B sürüş eğitmeni )

    bir yorumda bulunmuş; "karpal tünel sendromu"ndan bahsetmiş.
    ne anladınız bundan?
    hadi ben sağlıkçıyım, anlıyorum ama sağlıkçı olmayanlar?
    madem ki açık olmamakla, anlaşılmamakla ve eksik tamamlamakla ikaz ediyorsun / eleştiriyorsun, o vakit sen aynı şeyi yapmayacak ve "halk dilinde" yazacaksın.

    nacizane fikrimdir.
    haddimi aştıysam affola,
    ustalar varken bana söz düşmez ama ben aklımdan geçenleri paylaştım.

    SAYGILARIMLA

    YÜREKÇEKALIN...
    Cloud bunu beğendi.
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  15. #15

    Üyelik
    29 Aralık 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda NX4 Falcon
    Yürekçe abicim ağzına sağlık adeta içimden geçenleri tercüme etmişsin. Bu sitede faydalı bişey yapmak yerine başkalarının açığını arayan birçok lüzumsuz şahsiyet var. Umarım senin bu yazdıklarını okuyup kendilerine çeki düzen verirler. Alparslan abinin yazdığı çok güzel bir özlü söz var: "Karanlığa küfredeceğinize kalkıp bir mum yakın. Ya bir yol bulun, ya bir yol açın yada yoldan çekilin."

  16. #16
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    Güzel bı paylaşım olmuş sağolun hazır bilgisi olan biri varken soriyim motor kullanırken( özellikle cbf150 de) gazda olan bileyim 30 40 dk sonra ağrıyor ne yapmalıyım tutusumuda değiştirdim deneyimli kisilere danışarak düzelmedi
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  17. #17
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bı paylaşım olmuş sağolun hazır bilgisi olan biri varken soriyim motor kullanırken( özellikle cbf150 de) gazda olan bileyim 30 40 dk sonra ağrıyor ne yapmalıyım tutusumuda değiştirdim deneyimli kisilere danışarak düzelmedi
    Sevgili kardeşim sırf Sencer in ricası ile girdiğim bu siteye ne bir daha girerim nede birşey yazarım. Benim bloğum http://alfamotosiklet.blogspot.com dur. Forum sitesi değildir. Girip okuyabilirsiniz, detaylı bilgiler alabilirsiniz.

    BENDEN SİZE NAÇİZANE TAVSİYE TIBBİ KONULARI BU PLATFORMLARDAN SORMAYINIZ.

    İLGİLİ BRANŞTAKİ UZMAN DOKTORLARA BAŞVURUNUZ. SAĞLIK BURADA TARTIŞILACAK KADAR BASİT BİR KONU DEĞİLDİR.

    Eğitim konusunda da geçerliliği olmayan bir takım yabancı sertifika almışlar diye mizacen fesat ve kandırma üzerine kurulmuş düzenlere içlerinde bir kısım iyi niyetliler olsada hiç itibar etmeyiniz. Bazılarının aleyhinde resmen açılmış sarkıntılık davaları bile var.

    Benden bu kadar.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  18. #18
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim sırf Sencer in ricası ile girdiğim bu siteye ne bir daha girerim nede birşey yazarım. Benim bloğum http://alfamotosiklet.blogspot.com dur. Forum sitesi değildir. Girip okuyabilirsiniz, detaylı bilgiler alabilirsiniz.

    BENDEN SİZE NAÇİZANE TAVSİYE TIBBİ KONULARI BU PLATFORMLARDAN SORMAYINIZ.

    İLGİLİ BRANŞTAKİ UZMAN DOKTORLARA BAŞVURUNUZ. SAĞLIK BURADA TARTIŞILACAK KADAR BASİT BİR KONU DEĞİLDİR.

    Eğitim konusunda da geçerliliği olmayan bir takım yabancı sertifika almışlar diye mizacen fesat ve kandırma üzerine kurulmuş düzenlere içlerinde bir kısım iyi niyetliler olsada hiç itibar etmeyiniz. Bazılarının aleyhinde resmen açılmış sarkıntılık davaları bile var.

    Benden bu kadar.
    ah be alparslan abi, sonunda seni de küstürdüler
    söyleyecek söz bulamıyorum
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  19. #19
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bı paylaşım olmuş sağolun hazır bilgisi olan biri varken soriyim motor kullanırken( özellikle cbf150 de) gazda olan bileyim 30 40 dk sonra ağrıyor ne yapmalıyım tutusumuda değiştirdim deneyimli kisilere danışarak düzelmedi
    bari ben bildiğim kadarı ile cevap vermeye çalışayım belki arkadaşın işine yarar,
    omuzlarınızdaki, bileklerinizdeki ağrıların sebebi kollarınızı serbest bırakmamanız, elcikleri fazla sıkmanız, kasılmanızdan kaynaklanır. sürüş yaparken kollarınız rahat ve gevşek olmalıdır elcikleride hiç sıkmayın ağrınızın geçeceğini düşünüyorum. Bunları uygulamanıza rağmen devam ediyorsa o zaman başka problemler olabilir doktora görünebilirsiniz.

  20. #20
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bari ben bildiğim kadarı ile cevap vermeye çalışayım belki arkadaşın işine yarar,
    omuzlarınızdaki, bileklerinizdeki ağrıların sebebi kollarınızı serbest bırakmamanız, elcikleri fazla sıkmanız, kasılmanızdan kaynaklanır. sürüş yaparken kollarınız rahat ve gevşek olmalıdır elcikleride hiç sıkmayın ağrınızın geçeceğini düşünüyorum. Bunları uygulamanıza rağmen devam ediyorsa o zaman başka problemler olabilir doktora görünebilirsiniz.
    Dediğiniz gibi kendimi farkında olmadan çok kasıyorum
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler