Göründüğü kadar kalıplı olmak deyimi ne demektir anlayabilmiş değilim ancak insanın motordan ne beklediğine göre değişir özellikler veya yeterlilikler. Bu kadar öznel bir konuda böyle kesin yargılara varıp başlığı amacından saptırmak yersiz bir davranış olmuş. Ben bütçeme ve tecrübeme göre bu motordan uzaklaşıyor olsam da başlığın güncel kalması bu yolda çaba harcayan diğer arkadaşlara yardım edecektir. Bu sebeple motorla ilgili yorumlarınızı modelin kendi başlığında yazarsanız sevinirim.
Konu için emek harcayan tomass nickli arkadaşa naçizane teşekkür ederim.
Günceldir.
(Özellikle istanbulda ve nispeten uygun fiyatlı fırsatlar aranmaktadır.)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66015409/detay
Linkteki kasası eski Bmw F-650lere çok benziyor.Canlı olarakta gördüm boyları aynı olan abi kardeş gibiler.Hatta Terra'nın daha şık olduğunu söyleyebilirim.
Arkadaşlar, 2 yıl süreyle bizzat terrayı sıfır alıp kullanmış biri olarak yorum yapayım isterseniz,
Öncelikle motor enteresan bi forma sahip. Yani enduro evet ama aynı zamanda supermoto tepkileride veriyor kullanırken..( Zaten drd supermotoda kullandıkları arka fren pegi ile aynı ) malzeme kalitesi 10 üzerinden 7 .. kullanımı çok rahat isterseniz 8 saat üzerinden inmeyin ben böyle rahat bi motor kullanmadım.. frenler bu sınıftaki bi motosiklet için mükemmel diyebilirim..Ancak..gelelim bu motorun can sıkan bölümlerine.. Motor birçok kişinin sandığı gibi yamaha menşeili falan degil karbüratorlu ve piaggio üretimi.. vitesli bir motor için başarısız çünkü alt devirlerde tork üretimi berbat ( sanırım piaggio grubu scooterlerinde kullanıyor bu motoru ) Şanzıman çok kemikli ve geçilerde sorunlu. Özellikle 1. vitese geçerken çıldırtıyor zaman zaman. Düşük devirlerde tork üretememesi kalkışlarda dalgınlığınıza geldiginde çat diye stop etmenize yol açıyor..O nedenle 6-7 bin devirlerde debriajı bırakmalısınız. ağırlık merkezi önde bu nedenle yol biraz kaygan ise patinaj çok kolay ama bu kesinlikle güçten degil lastik yapısı ve ağırlık merkezinin önde olmasından kaynaklı bi sorun. ayrıca motor fazla ısınıyor.Fan surekli açık diyebilirim. Alt tarafı 125 cc bi motorun bu kadar ısındığını görmemiştim şimdiye kadar..ivmelenme ve son sürat kötü çok dengesiz tork eğrisi var..gazı açtığınızda stabil hızlanmıyor hçibir zaman..100 lere zorlanarak çıkıyor. max.115 zaten. Umarım aklınızdaki soruları yanıtlayabilmişimdir. Bu sorunları adventure de giderebildilermi? hiç sanmıyorum çünkü hala karbüratorlu aynı motor ve koreliler bile elektronik enjeksiyona geçmişken hala bu motora pes diyorum.. motorun en iyi yanı eglenceli hem enduro hem spermoto istediginiz yere girin çıkın..hatta arazide 100 gs ten daha iyi hissettirecekti.çünkü çok hafif..ama bana sorarsanız anlatmış olduğum bu teknik handikaplar iyi yönlerini gölgeliyor..Bana göre çok sorunlu..Enjeksiyonlu 250 lik motor koysalar varya muhteşem bi cihaz olur. tabii şanzımanında iyileştirilmesi şart. Derbi almayı/kullanmayı düşünenlere duyurulur..
Merhaba, eylül ayında terra 125 almak istiyorum. Motorunu satmayı planlayanlar varsa şimdiden iletişime geçebiliriz.
Hoşçakalın.
not: İzmir'de ikamet ediyorum fakat her yerden alışverişe varım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)