Bisan Roadstar 250 chooper
Reklamlar
-
22 Temmuz 2008, 18:38
#61
savaskayan adlı üyeden alıntı
Şimdi 250 cc lik bir cruiser motorun kullanıcı şikayetlerine bakaram bu motor hangi motordur?bizim motorlardan farkı nedir anlamaya çalışalım,söz konusu motor hangi motordur tanıyacak mısınız?
Alıntı:
xxx;xxxx´isimli üyeden Alıntı
alacağın ..250 de bakacağın en önemli şey gaz yeme sorunu var mı yok mu.Genelde 2005-2006 model bazı ..lerde mevcut.sıfır alacaksan gaz yeme sorunun yok demektir zaten. Boşa geçmeme sorununa da yapacak bişiy yok artık.eminim 2008 modelleride zor geçiyordur. bakım harici servisle ustayla falan muhatap olmayacağın bir motor.uzun yıllar sorunsuz kullanırsın.ilk motoru olanlar i için gayet rahat ve kullanışlı.kafanda ki diğer markalarına söyleseydin daha fazla yardımcı olurdum.
Alıntı:
xxx;xxxx´isimli üyeden Alıntı
her bozuk yolda zincir koruma muhafazasını elime alıyorum. plastik muhafaza çok dayanıksız......
Alıntı:
xxx;xxxx´isimli üyeden Alıntı
krank kırmaktan korkuyorsanız benim gibi hiç çıkmayın bu süratlara.zira krank kırarsanız parçanın gelmesi için aylarca kargo bekleyebilirsiniz , Asla sert çanta takamazsınız. Özel yaptırmanız gerekiyor. Deri çanta kullanacaksınız. Çantalar ufak bile olsa motorun üstünde kocaman duruyor. Orijinal camını 100 dolara satıyorlar. Bu paraya biraz düzgün bir şey yapsalardı barı. Uyduruk bir şey veriyorlar. Aksesuar olarak hiç bir şey takamazsın. Yeri yok çünkü. Uyduracaksın. Uzunlarla sinyal veremiyorsun gece. Düğme var sadece aç kapa. Çok rahatsız edici.
Isınmadan 3 bin devirlerde baya zorlanıyor ve dolayısıyla ilk 10 dk jikle yarı açıkken gitmek zorundasınız. Bu rahatsız edici bir durum. Motor devirli çalışıyor ve bir cruiser motoru değil aslında. Düşük devirlerde daha fazla tork üretmesi gerekirdi. Bu yüzden kullanımda aslında bir cruiser değil sanki bir naked gibi davranıyor. Bu da bir cruiser oturuşuyla birlikte kimine göre vantaj kimine göre de olmayabilir. Kalkışı biraz yavaş ama ikinci viteste baya hızlanıyor. Selesi çok rahat ve uzun yolda hiç yormuyor ama oturuşu yine bir cruisera yakışmıyor. Benim boyum 173 ve dizlerim nedereyse deponun yarısına geliyor. Ayaklar yoruluyor uzatamadığın için. Düz bir sandaliyede nasıl oturursanız öyle.
Alıntı:
xxx;xxxx´isimli üyeden Alıntı
Evet boşa geçme tüm ...250 modellerinde mevcut. uzun süre yolculuklardan sonra mola yerinde aşırı ısınan motorları bir süre rolantide çalıştırmak gerekiyor. diğer motorcular motorlarını boşta ayaklığını açıp rolantide bırakıp sularını yudumlarken. ben hala boşa almak için uğraş veriyo oluyorum. ve sinirlenip boşa geçirmek için uğraşmıyorum, motorun tepesinde elim debrajda sıkılı olarak bir süre rolantide çalıştırmak zorunda kalıyorum. daha sonra mola bitip yola koyulmak için marşa bastığımda ilk denememde hemen boşa geçiyor. alıştım artık ben buna :( diğer arkadaşlar neden motordan inmiyorsun dediklerinde cevabımda hazır: - " olum benim ki V motor molaya ihtiyacım yok sizin gibi vibarasyondan elim ayağım uyuşmadı.
Alıntı:
xxx;xxxx´isimli üyeden Alıntı
tekleme konusuna gelince ben motorun beynini değiştirdim. Teklemenin nedeni yakıttan gibi şu anda çünkü 400 kmre boyunca sadece 3 kez yaşadım.şimdilik kafaya takmıyorum.uzun yolda gene devam ederse çare aramaya başlarım
Alıntı:
xxxk;xxxx´isimli üyeden Alıntı
en son uzun yolda 4. vites 7000 devir civarı 2-3 kez tekleme yaşadım neden olduğunu kestiremedim,ateşleme olamaz çünkü bujilerim yeniydi.tahminen yakıtta pislik geldi çünkü toplamda 2-3 kez böyle bişey yaşadım.
Gelelim frenlemesine, ön teker disk,arka kampana. frenleme hiç bir sıkıntı yok.orjinal lastikleri zayıf olduğundan bilhassa yağmurda ani frenlemede kitlenme çabuk oluyor.
Ayrıca uzun yolda başta olmak üzere makine sıcakken boşa geçirmek çok sıkıntılı hatta imkansız.
parça sıkıntısı yok demek de zor uzun süre parça bekleyenlerin olduğunu biliyorum.
Alıntı:
wwwk;wwww´isimli üyeden Alıntı
cdi ünitesi yani şu meşur beynini değiştirdm.şu an ki fiyatı 400-500ytl arasıdır.gaz kesme olayı sonlanmış oldu.vite hı mesela orjinal lastikleri kalitesiz. ...benzin göstergesi kesin bi bilgi vermiyor, boş vitese biraz nazlı geçiyo ama 2-3 denemede N ışığını yakabilirsin....
Alıntı:
yyyyo;yyyy´isimli üyeden Alıntı
Dostum o sorun hepimizde mevcut, kayanağı ise CDI ünitesiymiş, beyin deniyormuş. Ben bu duruma alıştım motoru ona göre kullanıyorum. Ama değiştiren arkadaşlar sorunu çözmüşler maliyeti 400 ytl civarıymış.
Bide benim elektrikte bi problem var, tablolar direksiyon düz konumdayken çalışmıyor, sola çeviriyorum çalışmaya başlıyor, buna benzer problemi olan arkadaş var mı?
Alıntı:
h00000k´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
...
Ama bu abuk sabuk arızalardan dolayı oldukça endişeliyim
Alıntı:
ppppp;rrnnnr´isimli üyeden Alıntı
Selam arkadaşlar;
2 hafta evvel .....250 aldım.2.el olarak.Aldıktan bir hafta sonra motor giderken acayip şekilde teklemeye başladı.En son çevre yolunda arka tekeri kilitledi 1-2 saniyeliğine sonra normale döndü.Servise götürene kadar egzoztan garip patlama sesleri,durmadan teklemeler.(Bir not düşeyim almadan evvel .... servisine herşeyini kontrol ettirdim ve bakımını herşeyiyle yaptırdım alırken.)Alırken kontrol ettirdiğim ve bakımını yaptırdığım servise götürdüm.Adam bindi kontrol için bir tur attı sadece bir kere ufak bir tekleme yapmış.Ama direk elektrik arızası motora giden elektriği kesiyor dedi.CDI beynine baktı birde ne görsün çatlamış.Neyse sonra servise bıraktım.Yeni beyin taktılar alet yine aynı şeyi yapıyor.Komple elektrik aksamını kontrol ettiler ve statör müdür nedir onun sensörüde bozukmuş.Onu değiştirip eski beyinle denediler yine tekliyor makine.Sonrasında yeni beyin ve yeni statörle denediler cillop gibi oldu.Bu arada garantisi biteli daha bir hafta olduğu için ...Neyse totalde bana bu arıza bilin bakalım kaça patladı?....................... 500YTL evet yanlış duymadınız tam tamına 500YTL ben şok oldum.Dedim .... parçası yamaha,hondayı aratmıyor hatta neredeyse avrupa meşeeli motorlar kadar pahalı dedim.Mekanikte bir arıza olsa heralde iyice göçmüştüm.Neyse ben parayı ödemedim ödemesine ama nasıl berbat hisettim anlatamam.Serviste ki kişinin söylediği CDI beyni bu motorun en pahalı yedek parçalarından biri.Aldım servisten bugün 80 km. test ettim ve sorunsuz gayet güzel çalışıyor.Aman siz siz olun bu aletlerin beyniymiş falan hafife almayın arasıra servis kontrol etsin çatlağı ıvırı zıvırı varmı diye yoksa ya teker kitlenir fena olur,yada benim gibi 500ytl bayılırsınız artı 6 gün sürdü sorunun tam olarak nereden kaynaklandığını bulmaları...Şu an sorun yok ama serviste halimi görseidiniz heralde gariban emanet motora bişi yapmış derdiniz o kadar rengim attı
Bisan-Lifan Roadstar,Keeway Super shadow kullananlar arasında bu kadar muzdarip var mı?
Yukarıda bahsi geçen motor fiyatına 2 tane alınıyor bizimkilerden.
Savaş bey bahsetmiş olduğunuz arızaların yaşandığı motor hangi motor ?
Reklamlar
-
22 Temmuz 2008, 22:08
#62
CDI ünitesi değiştiren,boşa geçmekte zaman zaman inat eden,belli hızlarda zaman zaman hız kesen motosiklet hyosung gv250 dir. Fakat ilk getirilenlerde yaşandı,garantiden değişimleri yapıldı,sıfır alacağınız hiç bir gv250 de bu sorunlar yok. Boşa geçmeme olayı ise rodajla ve sizin zamanla motorunuzu tanıyıp,anlamanızla ortadan kalkan bir problemdir. Savaş kardeşimin demek istediği;7750 ytl yerine yarı fiyatına yine 250 lik (performans olarak bisan 19- gv250 ise 29 beygir sıvı soğutma- hava soğutma,dubless lastik çelik jant-iç lastik telli jant...vs...mutlaka fark var.)3500 ytl ye bisanı tercih edebilirsiniz anlamındadır.Mali imkan olarak olaya yaklaşırsak düşüncede hata yoktur bencede.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
02 Ağustos 2008, 11:39
#63
vıceroy adlı üyeden alıntı
CDI ünitesi değiştiren,boşa geçmekte zaman zaman inat eden,belli hızlarda zaman zaman hız kesen motosiklet hyosung gv250 dir. Fakat ilk getirilenlerde yaşandı,garantiden değişimleri yapıldı,sıfır alacağınız hiç bir gv250 de bu sorunlar yok. Boşa geçmeme olayı ise rodajla ve sizin zamanla motorunuzu tanıyıp,anlamanızla ortadan kalkan bir problemdir. Savaş kardeşimin demek istediği;7750 ytl yerine yarı fiyatına yine 250 lik (performans olarak bisan 19- gv250 ise 29 beygir sıvı soğutma- hava soğutma,dubless lastik çelik jant-iç lastik telli jant...vs...mutlaka fark var.)3500 ytl ye bisanı tercih edebilirsiniz anlamındadır.Mali imkan olarak olaya yaklaşırsak düşüncede hata yoktur bencede.
en güzeli de 3.000 YTL lik motoru dere tepe dağ taş gezerken bisiklet kadar rahatça kullanabilmek.,çünkü motor 142 kg
-
12 Ağustos 2008, 02:50
#64
aslıhan bisan 250 aldınmı
aslıhan bisan 250 aldınmı nasıl memnunmusun bısey de çünkü bende alcam v motor oldugu için hız önemli degil benim için 100 km yapsın yeter bıde vibrasyon (titreşim) yoksa 10 numara motor bence ne dıyosun?
-
Sanırım artık motosikletler üretilmiyor değil mi? Yada Bisan artık bunları getirmiyor yeni tip ürün bekleniyormuş.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
arkadaşlar bisanların farkettiğim kadarıyla 2. egzos (üstteki) tamamen aksesuar oysa keeway ss'de ortadan itibaren birleşiyor. bir ses farkı var mı acep??
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Bisan da da ortadan birleşiyor. Ses farkı var tabiki.
-
konu yarım kalmış bence
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
Bencede yarım kalmış, konuyu açan arkadaş motosiklet aldı mı ? öldü mü ? kaldı mı ? son durum nedir acaba : )
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)