2004 - 2005 Suzuki GS 500 Arıyorum
Reklamlar
-
30 Haziran 2007, 02:06
#61
abi senin makinaya laf yok...taş gibi makina...mesele mahaleye yeni taşınmış bir yakışıklı varken senin 50 lik delikanlıya neden bakılsın...yani cbf 500 57 beygir olurken nası onu geçersin orayıda çözemedim dostum...
kampana alpe bişey demiyom zaten...bundan sonra kampana alp diycem kekoya....
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
30 Haziran 2007, 02:09
#62
Şidide gs500 er5 ten daha iyi oldu ha.....
Ulen fırıldak Fürek.......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
30 Haziran 2007, 02:12
#63
@5x
1,96 faizli ihtiyaç kredisiyle 5000 ytl'nin geri ödemesi:
Kredi Tutarı : 5,000 YTL
Taksit Sayısı Taksit Tutarı
6 903.26
9 622.91
12 483.08
24 275.01
36 207.42
48 174.90
Aklında bulunsun
İstediğin motorlar konusunda pek bilgim yok, yorum yapmayacağım. Önemli olan senin sevmen
-
30 Haziran 2007, 02:22
#64
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Şidide gs500 er5 ten daha iyi oldu ha.....
Ulen fırıldak Fürek.......
ula Kampana Alp lafı nerenden anlıyon...er 5 le gs 500 benim umrumda değil...sonucta ikisinden üstünü var diyom...siz aranızda kapışın anlaşın kaynaşın banane...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
30 Haziran 2007, 02:26
#65
abi senin makinaya laf yok...taş gibi makina...
Üstteki yazıyı sen yazdın keko....Ben mi yazdım....Fırıldak necmi....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
30 Haziran 2007, 02:31
#66
Kampana Kanka Alpina Turbo...
makinalarınız taş gibi ona laf yok...hatta kaya gibi...beton gibi desem dahamı hoşuna gider...mal sağlam laf yok...ama dediğim gibi...
xxxxx den özür dilerim...senin adınada...hadi bu topiği terkedekda pişman etmeyelim bişey sordu uçtuk...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
30 Haziran 2007, 02:33
#67
Bencede....Terk edelim....Hatta özür de dileyelim....
Seninde kelleni vuralım...Hep sen başlattın.... BBRR a şikaat etcem seni...
5x topiğine verdiğimiz kirlilikten ötürü fürek adına özür dilerim....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
30 Haziran 2007, 09:51
#68
-
30 Haziran 2007, 11:58
#69
-
30 Haziran 2007, 12:12
#70
çok yaklaştın ama bilemedin
aslında ben bi tane gsx r1000 almak istiyorum.
bakalım giderken sağdan gidiyimde belki içinde 30000 ytl cik olan bi cüzdan bulurum
-
30 Haziran 2007, 12:13
#71
Can nereye gidiyorsun tatile ?
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
30 Haziran 2007, 16:18
#72
kendi kişisel yorumumu yazmak istiyorum 99 model kawa er-5 bindikten sonra cbf 500 haslağınına yakalandım motor rüyama girer oldu gerisini siz düşünün
cbf 500 100km sürate 5.4sn ulaşıyor 6000 devirden sonra motor daha agresif
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
02 Temmuz 2007, 14:29
#73
@mete_han
Mehmet sağolsun bu konularda uzmandır...fikirlerine görüşlerin çok saygı duyarım...tecrübelidir...başkaları 10 şey der o 1 kez der dağa değerlidir nazarımda...onun yazdıklarına daha ehemmiyet vermelisin...ben olayın estetik kar-zarar kısmındayım...motorlardan çok anlamam...
Metehan'cım uzmanlık konusunda yaptığın olumlu eleştriler için teşekkürler ama iki motor arasında mantıksal bir tercih yapmak için uzman olmaya pek de gerek yok. Fiyat belli, teknoloji farkı belli, kullanan insanların yorumları da ortada. Gerisi bunları değerlendirmek veya değerlendirmemek ile ilgili...
@alp_tunay
Dengesiz ve güçsüz motormuş Er-5...... Hayır yarışlara katılmış motor hakkında bilgisi olduğunu sandığım kişiden duymak şaşırttı....
Bu eleştrinin nedeni şu anda kullandığın motor ER-5 olduğundan olmasın? ER-5 500cc lik motor hacmine rağmen son derece güçsüz, sürdüğünüzde hiç güven vermeyen bir motordur. MT'de ER-5 sahibi olmuş, en başta Erhan (Skullhunter) olmak üzere birçok arkadaş var, onların da yorumlarını alabilirsiniz. Daha geçen günkü Şile gezisinde bile Erhan'ın "tanıdığım bütün ER-5 sahipleri motorun dengesiz olması yüzünden düştü" dediğini hatırlıyorum. CBF500 ile kıyaslandığında son derece ezik bir motor.
Kawasaki ER-5 Özellikler
Honda CBF500 Özellikler
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
02 Temmuz 2007, 14:37
#74
boy adlı üyeden alıntı
@mete_han
Metehan'cım uzmanlık konusunda yaptığın olumlu eleştriler için teşekkürler ama iki motor arasında mantıksal bir tercih yapmak için uzman olmaya pek de gerek yok. Fiyat belli, teknoloji farkı belli, kullanan insanların yorumları da ortada. Gerisi bunları değerlendirmek veya değerlendirmemek ile ilgili...
Memo sen ne diyorsan doğrudur baba...Reconun selamı var sana Seyrantepeden...moturu sarı siyahmış evet...demin baktım oto yıkama parkında...lastikler valla nası kabak...lastiği değiştirmeden binemem diyor...selamlar...
@alp_tunay
Bu eleştrinin nedeni şu anda kullandığın motor ER-5 olduğundan olmasın? ER-5 500cc lik motor hacmine rağmen son derece güçsüz, sürdüğünüzde hiç güven vermeyen bir motordur. MT'de ER-5 sahibi olmuş, en başta Erhan (Skullhunter) olmak üzere birçok arkadaş var, onların da yorumlarını alabilirsiniz. Daha geçen günkü Şile gezisinde bile
Erhan'ın "tanıdığım bütün ER-5 sahipleri motorun dengesiz olması yüzünden düştü" dediğini hatırlıyorum. CBF500 ile kıyaslandığında son derece
ezik bir motor.
Erhanda yaklaşık 2 yıl kullanmıştır...abi ilk büyük motoru 500cc...cbf 500 de torku bilmiyor...helezon amortisörleri gören kaçıyor zaten...kampana fren kaldımı bu zamanda 500 cc de...niye değiştirmediler...bugüne kadar getirip sonra satmaktan vazgeçtiler...gelde anlat buna...
kendiside ezik bir adamdır...poynu pükük mezci...Kampana kafa nolcak...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
02 Temmuz 2007, 15:01
#75
@mete_han
alpcim Mehmeti az çok tanırız...sen Kınetıx sürerken mz kullanırken kendisi 600rr kullanıyordu ...
@alp_tunay
Mehmeti bande tanırım ...Hatta botu bende....Alışverişimiz bile oldu....Zaten yarı ankaralı....Lafım ona eleştiri yapmak diil diki....Sadece şaşırdığımı ifade edeyim dedim... Peki sen mehmedi nezamandır 600 rr a bindiğini biliyorsun?..
Arkadaşlar benim ne deneyimli olmam, ne 600RR, 1000RR kullanmış olmam, ne de yarışıyor olmam GS500'ün mü, CBF500'ün mü alınması gerektiği konusunda en doğru kararı vereceğim anlamına gelmiyor. Sonuçta insanların kullandığı motorun o sınıftaki en iyi motor olduğu ile ilgili bir takıntıları var. Bir kere bu iş öyle değil. İnsanlar genelde zevklerine göre motor tercihi yapıyorlar. O yüzden burada ne desek boş. Ben kendi yorumlarımı yaparım, bundan birşey kapanlar kapar tercihini ona göre yapar. Gerisine ben karışamam. Haa ben motor tercihimi neye göre yaparım? Mesela herkes en güçsüz motor Honda demesine rağmen neden Honda ile yarışıyorum? Olayın çok ince ayrıntıları var aslında. Mesela standart bir Suzuki GSX-R1000 standart bir Honda 1000RR'dan daha güçlü ama tek önemli olan şey güç değil. Yarışta güç sadece düzlüklerde işe yarar, oysa rakibi genelde geçeceğiniz yer virajdır. Virajda en avantajlı motor ne derseniz deyin Honda'dır. Birtakım modifikasyonlarla da güç farkını ortadan kaldırıyorsunuz. Geçen yarışta daha önce 1000RR ile yarışan Özcan adlı arkadaşımız Suzuki GSX-R1000 ile girdi yarışa, yarıştan önce Suzuki çok daha güçlü diyordu. Start düzlüğünde fazla gaz açması nedeniyle motosiklet üzerinden uçtu ve ciddi şekilde yaralandı. Bu haftasonu olan yarışa giremedi. Önümüzdeki yarışta yine Honda ile yarışacağını söyledi.
Sonuç olarak profesyonel anlamda örneğin yarışlarda yapılan tercihlerler çok önemlidir ve yarış sonucunu etkiler. Ancak normal hayatta tercihler genelde kişinin zevkine göre yapılıyor. O yüzden şu motor şöyledir, bu motor daha iyidir şeklindeki yorumların hepsi boş bence. Kim hangi motora binmek istiyorsa ne yorum yaparsanız yapın yine ona biner.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
02 Temmuz 2007, 15:12
#76
boy adlı üyeden alıntı
@mete_hanMesela herkes en güçsüz motor Honda demesine rağmen neden Honda ile yarışıyorum? Olayın çok ince ayrıntıları var aslında. Mesela standart bir Suzuki GSX-R1000 standart bir Honda 1000RR'dan daha güçlü ama tek önemli olan şey güç değil. Yarışta güç sadece düzlüklerde işe yarar, oysa rakibi genelde geçeceğiniz yer virajdır. Virajda en avantajlı motor ne derseniz deyin Honda'dır. Birtakım modifikasyonlarla da güç farkını ortadan kaldırıyorsunuz. Geçen yarışta daha önce 1000RR ile yarışan Özcan adlı arkadaşımız Suzuki GSX-R1000 ile girdi yarışa, yarıştan önce Suzuki çok daha güçlü diyordu. Start düzlüğünde fazla gaz açması nedeniyle motosiklet üzerinden uçtu ve ciddi şekilde yaralandı. Bu haftasonu olan yarışa giremedi. Önümüzdeki yarışta yine Honda ile yarışacağını söyledi.
Sonuç olarak profesyonel anlamda örneğin yarışlarda yapılan tercihlerler çok önemlidir ve yarış sonucunu etkiler. Ancak normal hayatta tercihler genelde kişinin zevkine göre yapılıyor. O yüzden şu motor şöyledir, bu motor daha iyidir şeklindeki yorumların hepsi boş bence. Kim hangi motora binmek istiyorsa ne yorum yaparsanız yapın yine ona biner.
düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum...bende şahsen bir Fazer hastası olmama rağmen yinede CBF600 daha güvenli geliyor insana...bunun sebebide beygir gücü farkı ve honda'nın abs'li oluşu...peki diyorum CBF600 neden 78 hp'de Fazer 98 hp honda mühendisleri istese 20 beygir daha ekleyemezmiydi motora...burdan aklıma şu geliyor...honda güvenliğe daha fazla önem veriyor ama yamaha daha çok sertliğe ve hıza önem veriyor güvenliği ikinci plana alıyor...bu bence tamamen pazarlama stratejisilerinin farklı olmasından kaynaklanıyor...benim görüşüme göre Honda ürettiği motorlarda güvenliğe yamaha ise sertliğe daha fazla önem veriyor...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
02 Temmuz 2007, 15:12
#77
-
02 Temmuz 2007, 17:05
#78
@mete_han
memocan zevkler renkler tartışılmaz savına bende saygı duyuyorum...ama karşı tez olarak göz var nizam var diyorum...
Yaw ben zaten aksi birşey demiyorum ki, GS500 yerine CBF500 almak çok daha akıllıca ancak yine de GS500 tercih eden olacaktır. Ona bakarsan taksi olarak en çok tercih edilen otomobil Tofaş. Halbuki en çok yakan otomobil kendisi. Taksiciler ufak düşünüyor, olayın geneline bakmıyor. Adam diyor ki yedek parçası ucuz. Kaç kez kaza yapıyorsun? Benzinden kar ettiğin parayla o maliyeti kat kat çıkartacaksın zaten. Artık son zamanlarda dizel olan başka markalar daha çok tercih edilmeye başlandı. Artık taksicilerin de kafası çalışmaya başladı.
250 km ve üstü bir hıza ulaşan biri kesinlikle tecrübelidir...yola hakimiyet ve diğer detaylar konusunda hepimizden daha tecrübeli olduğuna inanıyorum...sonradan zx 6 r gören bir adam olsan eyvallah derim...ama pozisyon belli...ne olduğun belli çap belli...ben tecrübeye saygı duyarım...en azından şöyle diyim ben bildim bileli racingcisin ve çok ciddi bir kazan belan yok...buda bir kriter benim için...
250 km/h süratin üzerine çıkan her kişinin deneyimli olduğu fikrine katılmıyorum. Bu insanların çoğu ciddi kazalar geçiriyor. Racing motoru normal trafikte ne kadar limitlerde kullanırsan kullan pistteki gibi olmuyor. Bu motorun hakkını ancak pistte verebiliyorsun. Caddede 300 km/h sürat gören adam pistte sütten kesilmiş kediye dönüyor. 8 senedir kadar yarış motoru kullanıyorum, başıma bir iş gelmedi neyse ki.
yani Görkem ve ben müridiniz...
En büyük müridim ELINT! Adam benim resmimi avatar ve masaüstü resmi yapıyor, resmimi fotoğraf yarışmasına gönderiyor sen ne diyorsun?
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
02 Temmuz 2007, 17:30
#79
-
02 Temmuz 2007, 23:19
#80
mete_han adlı üyeden alıntı
250 km ve üstü bir hıza ulaşan biri kesinlikle tecrübelidir...en azından şöyle diyim
ben bildim bileli racingcisin ve çok ciddi bir kazan belan yok...buda bir kriter benim için...
yani Görkem ve ben müridiniz...
boy adlı üyeden alıntı
[B250 km/h süratin üzerine çıkan her kişinin deneyimli olduğu fikrine katılmıyorum.
Bu insanların çoğu ciddi kazalar geçiriyor. Racing motoru normal trafikte ne kadar limitlerde kullanırsan kullan pistteki gibi olmuyor.
En büyük müridim ELINT! Adam benim resmimi avatar ve masaüstü resmi yapıyor, resmimi fotoğraf yarışmasına gönderiyor sen ne diyorsun?
abi zaten bende onu dedim ya...düzelteyim o zaman...250 km hızın üzerine çıkma yetisine sahip ve ciddi kazası olmayan kiş benim için uzmandır...250 üzerine çıkan birine şansı asla yardım etmez...tecrübe konuşur...önüne kıran arabayı şans durdurmaz...tecrübenle kurtulursun veya bi şekilde frenleme yaparsın...
ELINT ın yanında biz o zaman tırt müridiz...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler