2009 Kawasaki ZX-6R Podyumda
-
Reklamlar
-
Mavi çok harika olmuş..
Paylaşım için teşekkürler..:wiinnkk:
-
favorim 05-06 zx6r
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
-
Türkiye'de ki servisi,şusu,busu ne kadar kötü olursa olsun bu dahil tüm Ninja serisi yakışıklı makineler gerçekten...
[COLOR="Red"][B][I] DoN'T ArGuE WiTH Me...JuST MaKe LoVe...![/I][/B][/COLOR]
-
Kötü diyen çıkmaz herhalde
Aynı Ninja 250'de olduğu gibi Metalik mavi bu modele de çok yakışmış
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
kafa zx-10r kopyası olmuş
bence kawa supersport için yeteri kadar uğraşmıyo piyasa honda ve yamahanın elinde suzukiyi de küçümsememek lazım ama kawa bence yeterli değil en azından Türkiye için
yine de güzel makine tabi
ben ninjaya ninja demem ninja yeşil olmadıkca...
-
begenmedim ama 2009 R1 den güzel olmuş heni daha makul bi görüntüsü var ..aynalar daha başarılı olabilirdi
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
bir önceki kasası daha başarılıydı...
-
2009 Kawasaki Ninja ZX-6R
Öncelikle herkese iyi günler dilerim; Kawasaki ZX-6R 'ın ilk deneme sürüşleri yapılalı uzun zaman olmuştu dergilerde ve diğer internet sitelerinde bilgiler verilmesine rağmen sitemizde de ilgili konuda bir haber olmasını istediğimden bir el atayim dedim. Umarım kötü yapmamışımdır.
Benim ve çevremdeki birçok arkadaşımın merakla beklediği bir model aslında ZX-6R. Aranızda da bu modeli merak edenler vardır mutlaka zaten bu nedenle yazıyı okuyorsunuz öyle değil mi?
Fazla geğiye sarmadan önce yeni modelin teknik özelliklerine bir göz atalım.
Motor : 599cc su soğutmalı,4 zamanlı,DOHC
Çap x Strok : 67 x 42,5 mm
Sıkıştırma Oranı : 13.3:1
Max.Güç : 124.3hp@13500rpm
Max.Tork : 49.2Ib-ft@11.800rpm
Şanzıman : 6 vites
Ön Süspansiyon : 41mm Showa ayarlanabilir damperli yaylı, ön yüklemeli
Arka Süspansiyon : Ayarlanabilir damperli yaylı, ön yüklemeli,gaz şarjlı
Ön Fren : Çift 300mm Radyal köşeli 4 piston kaliperli
Arka fren : tek 200mm tek piston kaliperli
Ağırlık :191 kg
Dingil mesafesi :140cm
Sele yüksekiği :81,5cm
Yakıt kapasitesi :17lt.
Önceki modele göre değişen kam milleri, magnezyum dış kaplama ve alüminyum şasi ile hafifletilmiş olan motor, geliştirilmiş silindir çıkışları ve sürtünmeyi azaltan yeni pistonlarıyla daha güçlü hale getirilmiş ve özellikle orta devirlerdeki performansı ile göz doldurucu olmuş.
Motorda kullanılan 41mm'lik Showa imzalı süspansiyonlar sıkıştırma damperli, ön yüklemeli ve yaylı olmalarıyla dikkat çekiyor aynı zamanda yeniden konumlandırılan gaz şarjlı arka amortisör sayesinde optimum yol tutuş sağlanıyor.
Önde 300mm'lik çift ve arkada 200mm'lik tek taç yapraklı diskler üzerinde yine önde 4 pistonlu arkada tek olmak üzere kullanılan radyal köşeli kaliperler durmanız gerektiğinde ihityaç duyacağınız fren sisteminden beklentilerinizi fazlasıyla karşılamakta. Güvenli sürüşe verilen önemin bir diğer göstergeside yeni modelde kullanılan gidon amortisörü olarak göze çarpmakta.
Teknik olarak birçok şekilde yenilenen motor görsel olarakta değişikliklere uğramış. Önceki modelde sele altında olan egzoz yeniden sağ alta alınmış ve asimetrik yapısıyla genel görünümde hoş duruyor ancak sonradan başka modelde daha çok performansa yönelik egzoz alıp taktırmak isteyenler görsellikten biraz ödün vermek zorunda kalabilirler. Kullanılan çift renk grenaj çok sportif duruyor. Gösterge paneli dijital hız saat yakıt sıcaklık vs. ve beyaz zeminli analog devir saatinden oluşmakta. Ön tarafa gelindiğinde ise önceki modelde bulunan ön farlar biraz büyütülmüş ve oval hatlarından kurtularak daha sert bir bakış sağlanmış.
Sonuç olarak Japon Kawasaki üreticisi, baştan yarattığı güçlü, hafif ve aynı zamanda üstün yol tutuş artı fren kabiliyeti sunan yeni ZX-6R modeliyle, aynı segmentte bulunan Honda Yamaha ve Suzuki ile rekabette sanki biraz öne geçmiş gibi duruyor tabi bunu ulaşılan satış rakamlarıyla, zaman gösterecek.
Kendi adıma önümüzdeki yıl içerisinde motorumu değiştirmek istiyordum ama aynı modelde devam etmek yada başka bir marka almak konusunda kararsızdım yeni ninjayla kawasaki bu kararsızlığıma hiç de yardımda bulunmadı. Sanırım forumdaki marka tartışmaları yeni modelin piyasaya çıkmasıyla oldukça alevlenecek.
Tekrardan herkese iyi günler iyi çalışmalar dilerim.
it's just living and leaving::145::
-
05 Aralık 2008, 16:58
#10
sanki biraz yeni kasa r6 ya benzemiş?
-
05 Aralık 2008, 17:02
#11
başarılı bir çalışma olmuş. mavi renk yakışmış makinaya...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
-
05 Aralık 2008, 17:20
#12
bu makina beni öldürecek özellikle siyah olan . .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
-
05 Aralık 2008, 17:26
#13
egsoz ve gösterge bölümü gayer hoş olmuş.
-
05 Aralık 2008, 17:35
#14
Forumdan Uzaklaştırıldı
Dist dayı Kawasaki lere bak..
-
05 Aralık 2008, 18:00
#15
güzel makina gerçekten mavi ve siyah çok güzel
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)