Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z750 vs Honda HORNET 600

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    eveeeet, bugünkü Z750-Hornet600 test sürüsümüzü biraz özetleyecegim...

    Ilk önce teknik verilerini kabaca tekrarlayalim:

    .......................Kawasaki Z750.............Hornet 600
    Motor Hacmi............750cc.......................600cc
    Motor Gücü.......106PS@10.500rpm.....102PS@12. 000rpm
    Tork..................78Nm@8.300rpm......63,5Nm@9. 500rpm
    Toplam Agirlik.....222kg (dolu depo).....203kg (dolu depo)
    Sele yüksekligi..........815mm.................... .800mm
    max. Devir.............12.000rpm................13.000r pm

    Rotamiz:
    http://maps.google.com/maps?f=d&hl=e...&t=h&z=10&om=1


    1° Motosiklet oturus pozisyonu, göstergeler ve agirlik:
    Resimlerden de belli oldugu gibi Z750 gercekten genis bir motosiklet. 815mm sele yüksekligi ve o genislikle benim boyumda (167cm) bir insan ancak parmak ucuyla yere dokunabiliyor. Bu benim icin acik bir dezavantaj. Az bir egim bile olsa bu motosikleti 220kg'i asan max. agirligi ile geri itmek zor olacaktir. Hornet bu konuda hem 15mm daha asagida olmasiyla hem de daha dar bir yapiya sahip olmasindan dolayi cok daha kolay. Yani üstüne oturuyorsun ve bacaklarin hemen kendini rahat hissediyor. 203kg'i hissetmiyorsunuz bile.

    Honda'ya ilk oturdugumda "Iste! Tam bir Honda." dedim. Acikcasi bunu cok olumlu anlamda söylememistim. Honda'nin en ufak bir kusuru yok, hersey yerli yerinde ve hersey kusursuz isliyor. Ancak hic birsey olagan üstü iyi de degil. Kawasaki bana daha cok heyecan verdi. Onunda herseyi kusursuz ama gidonu Honda'ya göre daha genis ve daha alcakta. Gösterge tablosu daha yatik ve arkadan günes geldiginde daha iyi okunuyor. Her iki motosikletin de devir saati analog. Honda geri kalan bilgileri ortaya yerlestirdigi devir saatinin sagina ve soluna yerlestirmis. Kawasaki ise devir saatini sol tarafa atmis ve geri kalan bütün bilgileri sag taraftaki ekranda gösteriyor. Her ikisinin hiz göstergesi yan yana giderken ayni hizi gösteriyor! Bana Kawasakinin düzeni daha cok hitap etti ama ikisi de asil islerini, hizi ve devri göstermeyi, iyi görüyorlar. Ne Honda ne Kawasaki hangi vitesde oldugunuzu gösteriyor - GSX-R'da cok begendigim bu "feature" bence her motosiklette olmali.

    Dedigim gibi Hornet'in oturusu pozisyonuna insan hemen alisip, sanki hep Hornet kullanmis gibi rahat ediyor. Ancak en ufak heyecani vermiyor. Z750'nin oturus pozisyonu daha saldirgan ve motosikletin genel imajina cok uyugun. Honda'ya göre daha cok öne egilmis oturuyor ve ellerinizi genis gidon sayesinde Superbike'lerin oturus pozisyonuna daha yakin aciyorsunz. Ilk 5 dakika biraz ters geliyor ama 500m gittikten sonra bu motosiklet icin en dogru oturus pozisyonunun bu oldugunu anliyorsunuz.

    Kawasaki kagit üstünde baya agir olmasina ragmen hic fark ettirmiyor. Yolda giderken daha büyük motorundan daha düsük devirde aldigi daha yüksek tork ve güc sayesinde motor performansi acisindan Hornet 600'ün daima önünde. Sürücünün en ufak hareketine aninda cevap veriyor. Mesela bacaklarinizla motosikleti sallamaya calistiginizda hemencicik cevap veriyor. Hemde cok keskin ve kontröllü sekilde. Inanilmaz seri sag-sol hareketleri yapmak mümkün. Hornet de gerci geri kalmiyor ama 20kg daha hafif olmasinin avantajini da pek kullanamiyor. Sürücüye tepkileri ikisinin de cok iyi ama birbirlerinden farkli degil.

    2° Yol performansi, aynalar ve titresim:
    Dedigim gibi, Kawasaki'nin motoru Hornet 600'e hic sans tanimiyor. "600cc Killer" lafini gercekten bosuna dememisler. Kaliyor iki önemli nokta daha: frenler (sadece ön frenlerden bahsedecegim, arka frenlerin performansli bir sürüste benim icin cok önemli bir islevi yok) ve yol tutusu.

    Kawasaki'nin frenleri Honda'nin frenlerine göre ilk bakista daha zayif görünüyor. Hornet'in frenine tek parmaginizla bile dokunur dokunmaz motosikleti hemencicik yavaslatmaya basliyor. Kawasaki'nin frenlerini de tek parmaginizla kullanabilirsiniz ama basar basmaz yavaslatmiyor. Etkisini daha yavas gösteriyor ve gercekten cabuk yavaslamak istiyorsaniz bastan kuvvetli basmaniz gerekiyor. Demistim ya, ilk bakista sanki Hornet bu konuda daha iyimis gibi duruyor ama önünüzdeki motosikleti kovalamaya basladiginizda aslinda Kawasaki'nin frenlerini daha iyi kontrol edilebilir oldugunu anliyorsunuz. Viraja gelirken hizinizi 5m'de 140'dan 100'e düsürmek istemezsiniz. Hele viraji biraz daha görelim, aciliyor mu, daraliyor mu yoksa ayni mi kaliyor, anlayalim ona göre freni biraz daha sIkabilir veya birakip gaza asilabiliriz. Kawasaki buna cok güzel firsat veriyor, motoru 140km/h'dan 10-15m'de yavasca 110km/h'ye indiriyor. Hornet ise 5-10m'de 140km/h'dan 100km/h'e cekiyor. Sonucta acilan virajda cok vakit kaybediyorsunuz. Cözümü tabii ki daha gec fren yapmak. Ama bu seferde daralan virajlara hazirliginiz daha gec yapmis olarak girecek ve Hornet'in gercekten cok iyi frenlerine iyicene abancaksiniz. Evet, bu yöntem isliyor ama benim icin daha cok konsentrasyon gerektirdiginden daha riskli ve daha yorucu. O yüzden Kawasaki'nin frenleri - ki bunlarda kuvvetlice sIkIldiginda Hornet'in gerisinde kalmiyorlar - fabrika cikisi daha iyi ayarlanmis sayiyorum.

    Yol tutusuna gelince, her iki motosiklette asfalt'a yapisiyor! gerci kullandigimiz motosikletlerin üstünde Michelin Pilot 2CT, yani yanaklari daha yumusak bir lastik karisimindan olan lastikler vardi ki bunlarin yol tutusu tamamen tek hamurdan yapilmis lastiklere göre daha iyi. Honda Hornet'in süspansiyonunu daha sert ayarlamis. Motosiklet cok düzgün asfalt yollar icin yapilmis - sehir ici gibi mesela. Kawasaki ise süspansiyonunu daha yumusak ayarlamis ve motosikleti sehirler arasi kara yollari sartlari icin optimize etmis. Sonuc olarak Kawasaki biraz bozuk yollarda cok daha iyi yol tutuyor cünkü hoplayip ziplamiyor. Sehir icinde ise Honda'nin azicik daha iyi setupi bire bir karsilasmalarada pek bir ise yarmiyacaktir cünkü Kawasaki'nin cok ezici motor üstünlügü söz konusu.

    Titresim konusunda yine Kawasaki öne cikiyor. Motosikletin normal calisma devri 5000'nin üstü. 5000'in altinda motorda az bir titresim söz konusu ama 5500'ü gectikten sonra bunlar yok oluyor. Ne yazik ki Hornet hakkinda ayni seyleri söyleyemiyecegim. Motorun titresimi sürekli olarak gidona, seleye ve ayaklara yansiyor. Buna acikcasi baya gicik oldum, hatta hayal kirikligina ugradim.

    Aynalar konusunda Honda Kawasaki'den daha iyi calismis. Bana göre -ve anlasilan bu konuda Honda'nin mühendisleriyle anlasiyoruz- iyi ayna cok alcakta olmamali. Omuz hizasinda oldugunda arkama bakarken dirseklerim beni engellemeyecek ve ben rahat edecegim. Kawasaki ne yazik ki aynalarini biraz kisa yaparak alacakta tutuyor. Herhalde motosikletin genel görünüsüne daha iyi uydugundan cok yükseltmek istemiyor. Bari yanlara dogru uzatmis olsaydi sorunu yine cözerdi. Ama yapmamislar ve arkayi görmek icin biraz caba sarf etmek gerekiyor. Honda bu konuda hic acik vermemis.

    3° Genel sonuc ve yakit tüketimi.
    Sizlerin cok merak ettiginiz yakit tüketimi: Kawasaki ile 150km'de asagi yukari 8 litre yakti, yani 100km'de 5 litre civarinda birsey tüketmisiz. Bence makul; iyi bile sayilir. Hornet'in ne yaktigini bilemiyecegim, deposunu dolu almistik ve benzin koymadan teslim ettik.

    Bu test sonucunda Kawasaki'yi o kadar cok begendim ki, bana göre 2cm yüksek olmasina ragmen depolarinda bulunuan siyah ABS'li Z750'yi ayirmalarini istedim. Agustos basina kadar benim CBF500'ü satmis ve z750'yi teslim almis olurum diye ümit ediyorum.

    Neden bana biraz büyük gelmesine ragmen z750'yi tercih ettigimi biraz aciklayim. En önemsiz sebep ile baslayim: motor (egsoz) sesi. Kawasaki'nin sesi Honda'ya göre daha kalin. Hornet 600'ün motorunu CBR600RR'dan aldiklari cok belli oluyor. Güzel bir ses olmasina ragmen naked bike'a yakismiyor. Z750 5000 devre kadar güzel bir bass ile ufak ufak "bagriyor". devri daha yükselttiginzde ise CILDIRIYOR. Harika birsey! Hornet ise hep cilgin gibi davraniyor, klasik bir superbike sesi yani. Ayrica Hornet'in gaz kolu yine ayni bir superbike gibi asiri kolay dönüyor. Bu bence yine naked bike olayina aykiri. Ikinci neden: Kawasaki daha vahsi görünüyor ve motor performansi cok daha iyi. Ücüncü ve en önemli nedenim: Hornet insani kullanirken yoruyor, Z750 ise dinlendiriyor. Hornet'in sesi ve titresimi gercekten yorucu. Alet cok atilgan ama bu esnada sürücüye de cok sorumluluk bindiriyor. Z750 ise daha agir ve süspansiyonun uzun yol icin ayarlanmis olmasini avantajini titresimsiz motoru ile birlestirip en azindan ayni derecede atilgan sürüsü cok daha az yorarak sunuyor. Ancak bir nokta dikkatimi cekti. Hornet büyük ihtimalle daha az tecrübesi olan kisilerce virajda daha kolay kullanalicaktir. Z750 kendiliginden viraja girmek istiyor ama gidonla oynanmasindan cok hoslanmiyor. gidonla oynadiginizda "sinirli tepki" vermiyor, yani dengesinde en ufak bir bozukluk olmuyor ama viraji sanki bir yay cizerek alacagina sanki yüzlerce genis aci köse dönüyor gibi aliyorsunuz. bunu anlatmasi biraz zor, kullanip kendinizin görmesi gerekir.

    son olarak sadece iki resim ekleyebilecegim (simdilik). benim salak kameranin pili bitmis (daha dün koydugumda yarim dolu göstermisti). benim diger elemanlarin resimleri elime gectiginde buraya eklerim.

    ne yazik ki cok birsey anlasilmiyor. motosikletler: z750, hornet 600, versys




    yeni resimler:
















    ÖZALTIN ve Hyjal bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    Z 750 benim için daha fazla değer kazandı bu yazıdan sonra...

    Bu motora bitiyorummmmmm

    Predator[23rd]

    Bu test yazısı için çok teşekkür ediyorum...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  3. #3
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı ErTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z 750 benim için daha fazla değer kazandı bu yazıdan sonra...

    Bu motora bitiyorummmmmm

    Predator[23rd]

    Bu test yazısı için çok teşekkür ediyorum...
    birsey degil.

    testten sonra gittik resmen "bize iki tane, bir ihtimal üc tane lazim olacak. fiyatina ne diyorsun" dedik. :D daha kesin fiyat konusulmadi ama ciddi bir indirim bekliyoruz ...

  4. #4
    bende_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    paylaşım için teşekkürler
    isyan rock'ta başlar,motosiklet üstünde devam eder !!!:cat:

  5. #5
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birsey degil.

    testten sonra gittik resmen "bize iki tane, bir ihtimal üc tane lazim olacak. fiyatina ne diyorsun" dedik. :D daha kesin fiyat konusulmadi ama ciddi bir indirim bekliyoruz ...
    Türkiye'de abs'siz modelinin 0 km. fiyatı 16.000 - 16.500 ytl. Yurtdışı fiyatınıda çok merak ediyorum...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  6. #6

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Gerçekten güzel bir test olmuş Predator. Ama sanki senin zaten gönlünde z750 varmışda testi öyle yapmışsın gibi geldi bana Çok da objektif görmedim seni bu testte.Belliki z750 aşık etmiş kendine seni.Bencede hangisine aşık olduysan onu seç,sonra yolda Hornet'le giderken yanda parketmiş z750'ye bakıcam diye toslamazsın bir yere böylece.İyi haberlerini bekliyoruz Kawa için.Birde merak ediyorum orada alacağın fiyatı.Buradaki vergiler sayesinde cbf 500 parasına alırsın sanırım sen orada o makinayı
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  7. #7
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    benim en yakın arkadaşımda z750 var. geçen motorları değiştirdik. sehir içinde gerçekten çok keyifli bir motor,benim motordan sonra kontrolu çok kolay geldi. ara hızlanmalarda fazla torku hissediyorsunuz. tek sorunu var 200km üzerine çıkınca çok yorucu oluyor(rüzgardan). evde camı var ama görünüşü bozduğu için takmıyor. z750 benimde çok sevdiğim bir motor. arkadaşım motoru satması gerekiyor ama okadar çok seviyorki motorunu 6 aydır oyalanıyor bir türlü sahibinden.com'a ilan verdiremedim. geçen gün 3 motor otobana çıktık, arkadaş otobanda rüzgarla uğraşırken(+200km) biz yanından hızla geçince ZX6R almaya karar verdi.



    By edy02 at 2007-07-13


    By edy02 at 2007-07-13
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  8. #8
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    ABSsiz Kawasaki Z750'nin buradaki liste fiyati 8499 euro. ABS 800 euro tutuyor.
    ABSsiz Honda CBF500'ün liste fiyati ise 5999, ABS 600 euro'ya ekleniyor.

    Z750 eninde sonunda bir naked bike ve superbike ile rüzgar acisindan karsilastirmak mümkün degil.

  9. #9
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABSsiz Kawasaki Z750'nin buradaki liste fiyati 8499 euro. ABS 800 euro tutuyor.
    ABSsiz Honda CBF500'ün liste fiyati ise 5999, ABS 600 euro'ya ekleniyor.

    Z750 eninde sonunda bir naked bike ve superbike ile rüzgar acisindan karsilastirmak mümkün degil.

    Nerdeyse Türkiye fiyatları ile aynı... Tr'de 9000 € , abs'li modeli için 900 € fazladan ödemek gerekiyor...

    Bence Türkiye şartlarında bu fiiyata bu motor çok mantıklı...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  10. #10
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    iki motoruda karşılaştırırken özellikle radikal değerlendirmelerinden ve imalatçısını değil motoru değerlendirip biz motorseverler için değerli tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler sayın Predator[23rd]...

    yalnız anti parantez:sen bu motorlara bindikten sonra tabiki CBF500'ü beğenmezsin sevgili kardeşim...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  11. #11

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İzmir\hatay
    Motosikleti
    Bombardier ds 650 baja ve Ramzey Scooter
    paylasim icin tesekkurler valla bu modelin yesili cok hosuma gidiyor
    Predator[23rd] kardes sen z750 nin yesilini gordunmu hangisi daha guzel gosteriyor aleti yesilmi siyahmi

  12. #12
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı Kaiser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten güzel bir test olmuş Predator. Ama sanki senin zaten gönlünde z750 varmışda testi öyle yapmışsın gibi geldi bana Çok da objektif görmedim seni bu testte.Belliki z750 aşık etmiş kendine seni.Bencede hangisine aşık olduysan onu seç,sonra yolda Hornet'le giderken yanda parketmiş z750'ye bakıcam diye toslamazsın bir yere böylece.İyi haberlerini bekliyoruz Kawa için.Birde merak ediyorum orada alacağın fiyatı.Buradaki vergiler sayesinde cbf 500 parasına alırsın sanırım sen orada o makinayı
    teste gitmeden önce z750 tip olarak daha cok hosuma gidiyordu. hornet de fena görünmüyordu ama z750'nin daha vahsi durusu benim daha cok hosuma gidiyor.

    buna ragmen teste aslinda tarafsiz basladim. ancak önce z750 ve sonra hornet600 kullanma "sansizligina" sahiptim. dolayisiyla hornet600'de elestirecek daha cok nokta cikti. zaten dönüste z750'yi kullanan michaela'nin elinde motosikleti almak baya güc oldu ...

  13. #13
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Motosiklet merakım z750 alevlenmiştir. Kullandığım ilk büyük motordur kendileri. O kadar dengeli ki hiç tecrübem yokken deneyip sürmüştüm.

    Hayırlı olsun bence de çok güzel bir seçim. Güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  14. #14
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    off off off zaten bir z750 tutkusu vardı bu yazıdan sonra resmen hastalık oldu

    750 mg z750 almadan bu hastalıktan kutuluş yok

    Predator[23rd] çok çok tşk. z 750 beğendigim ve aklımda çok soru işareti olan bir motordu sayende bu soru işaretleri kalktı tekrar tşk

  15. #15
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı Muzzyer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paylasim icin tesekkurler valla bu modelin yesili cok hosuma gidiyor
    Predator[23rd] kardes sen z750 nin yesilini gordunmu hangisi daha guzel gosteriyor aleti yesilmi siyahmi
    kawasaki z750'yi özel yesil renkte cok "push" ediyor (nasil honda hornet'i altin renginde lanse ediyorsa). öyle ki avusturya'da siyahini bulmak gittikce zorlasiyor. ayrica avrupaya gönderilen serilerin %80'i ABSliyimis.

    yesil z750 gercekten güzel ve gören herkes hemen z750 diyor. ancak siyah z750 bana daha sinsi bir saldirganlik yayiyor. yesili bastan "dagitirim lan ortaligi" diyor. siyah ise "gel hoca, sen hele bir gel ki gününü gösteriyim" gibi duruyor. o yüzden benim icin siyah daha güzel geliyor. ancak ben bütün motosikletlerin siyahlarini severim, o da ayri bir konu ...

  16. #16
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    Mümkün olduğunca çıplak ve ABS'li motor alın. Çıplak olması sizi yüksek hız yapmamanız için frenler, ABS'de gerçek anlamda güvenli frenler
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  17. #17
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    ELINT, bu arada söylemeyi unutmustum:

    z750'in ön frenleri baya kuvvetli (iyicene sIktiktan sonra) ama süspansiyon genel olarak biraz yumusak ayarlandigi icin aynen er-6n'de idda edildigi gibi z750'nin de arkasi yokus asagi virajlara giriste fren yaparken biraz yukari kalkiyor. tekerlegin yol temasi kesilmiyor ve havaya kalkan arkasi rahatsiz da etmiyor. basta fark bile etmemistim, sadece sen dedigin icin dikkat ettim.

    motosikleti geri verdigimde bunun hakkinda konusmaya basladik ve bayideki adam istersem ön süspansiyonu sertlestirebilecegin söyledi ama ayni zamanda tavsiye de etmedi. z750'nin süspansiyon ayari her türlü karayolu icin optimize (olabildigince) edilmis ve bozuk yollari cok iyi "yutuyor", bunun kaybolacagini ve motosikletin karakterini gereksiz yere olumsuz etkileyecegini söyledi. acikcasi bana cok mantikli geldi.

    Alıntı Shamyl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mümkün olduğunca çıplak ve ABS'li motor alın. Çıplak olması sizi yüksek hız yapmamanız için frenler, ABS'de gerçek anlamda güvenli frenler
    bu bence pek dogru degil. z750 ile uyduruk bir dag yolunda 160km/h'a kadar ciktim. otobanda benim salak cbf500 ile 190km/h giderken göstergeleri ufak bir wind screen gibi calisan z750 ile kesinlikle 200km/h'ün üstüne cikarim ki o sürat her motosiklet icin cok. en ufak bir hata seni ÖLDÜRECEKTIR... ama keyifli bir ölüm olur herhalde.

  18. #18
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Predator[23rd] verdigin bilgiler için sagol . Bu arada z 750'nin diger resimlerinide sabırsızlıkla bekliyoruz ona göre

    bu arada z 750'nin abs'si nasıl kendini farkettiriyor mu?

  19. #19
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    z750 aşık olunası bir makina kesinlikle...O kuyruk endam muhteşem duruyor ileride sahip olmak istediğim nadide motosikletten birisi kendisi...Daha öğrenci adamız zor gibi ama kısmet ileride belki de...
    AKIN FİDAN

  20. #20
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)