Hyosung Karion (RT125) [test]
-
04 Ağustos 2006, 16:31
#1
Süper Moderatör
Haşarı çocuk, Eğlence aleti, İki ruhlu oyuncak : Hyosung Karion
MOTOR TİPİ : 4 Zamanlı 4 Sübap Hava Soğutmalı
MARŞ : Elektrikli ve Kick Startlı
HACİM : 124.5cc
BEYGİR GÜCÜ : 12 hp
SİLİNDİR ADEDİ : 1 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK : 2085x840x1125mm
TEKERLEK MESAFESİ : 1350mm
YERDEN YÜKSEKLİĞİ : 230mm
AĞIRLIK : 125 kg
VİTES YAPISI : 5 Vites
FRENLER : Ön disk , Arka tambur
LASTİKLER : 130/80-18 66P ön , 180/80-14 78P arka
YAKIT TANKI : 8 Litre
Araç ilgi çekici ve bence muhteşem bir görüntüye sahip, bu paraya bu ilgiyi satın almanız imkansız
125 cc ve 12 hp olan motor gücü tek kişi ile asla sorun çıkarmıyor, rüzgarsız havada tek kişi (70 kg) yapabildiğim hız 120 km/h. İki kişi ile yüksek hızda iken (100 km/h gibi) tırmanma şeridine başladığınızda hızda kayıp yaşanıyor ama bu diğer 125 cc (4 zamanlı) motorlara göre daha az. Performansı test ettiğim 125 ve 150 cc diğer motorlara göre tatmin edici.
Motorun frenleme kabiliyeti çok iyi, arka fren kampana olduğu halde oldukca rahat ve etkili.
Viraj kabiliyetini ise ben değil riva gezisine katılanlar anlatsın, özellikle akalteke'den yorum bekliyorum
İşçilik kalitesini anlatmama gerek yok sanırım, Hyosung u çinlilerle karıştıran ve ne olduğunu bilmeyen varsa bi araştırsın lütfen. Bu arada bir not, bu tipde (normal teker normal cross) olan RX 125 motoru BBRR (barış abi) marmarisde yaklaşık 3-4 yıldır tepe tepe kullanıyor. O motorda 125 cc, ve barış abim yaklaşık 130 kilo
İlginç olan bir diğer konu ise, oldukca rahat ve yumuşak bir yaylanmaya sahip olan amortisörler virajlarda nasıl bu kadar performans gösteriyor anlamadım. Gerçi o koca tekeri bana taksalar bende öyle yatarım virajda
Araç tam bir DUALPURPOSE (iki amaçlı) , benim iş yerim organize bölgesinde ve otobana çıkana kadar caddeyi kullanmıyom. Dağ tepe çimen hoplaya zıplaya gidiyorum, trafikte ve araba içindeki insanların "bu manyak ne yapıyor" tarzında ki bakışları çok hoş
Sonuç olarak, başlangıç yapacak ve kalite arayanlar için ideal. Şehirde yaşayan ve cross sevenler için mükemmel. Aletin şeklini beğenipde almayı düşünenler ise hiç beklemesinler..
Ve son bomba bu motor için Global Motor'dan sitemiz üyelerine özel bir indirim alma ihtimalimiz var. Zaten çokdandır zam yapılmadı ve kur farkları yansıtılmadı, birde bu fiyat üzerinden indirim alırsak süper olur. Aklımda başka motor olmasına rağmen ben bile bi tane almayı düşünüyorum.
Yada ne para vercem yaf, geri vermem bu motoru
**********************************************
Global Motor RT 125 in 4950 YTL olan fiyatını, MT üyeleri için 4400 YTL olarak belirlemiştir Bu fiyat sadece bugün kü tarihten önce kayıt olmuş üyeler için geçerlidir
Reklamlar
-
04 Ağustos 2006, 16:51
#2
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Sanırım test adı altında bir başlık açılıp bu testler oraya konmalı,emeklerin arka sayfalara düşüp yitiyor. (Yoksa var mı böyle bir kısım.? Bi bakayım)
-------------------------------------Edit---------------------------------
Şerrefsizim benim aklıma gelmişti
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
04 Ağustos 2006, 17:15
#3
Dömdört gözle bu testi bekliyorum iyi mi ?
hadi hayırlısı vatana millete.
sesi nasil ? virajlari alisi nasil ? iki kisiyle performansi nasil ? arazide iyi mi ?
mi mu mü mı ....
[COLOR="DeepSkyBlue"]üçtashashoşhofaş[/COLOR]
-
04 Ağustos 2006, 17:25
#4
Bu motor az yakıyosa 125 sınıfında alcağım motor bu olur, çok şık yaw
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
04 Ağustos 2006, 17:34
#5
harbi tipi çok hoş
-
05 Ağustos 2006, 22:15
#6
Süper Moderatör (BBRR)
Ertuğrul_Öz kopardın beni beee
Olcay bu aleti çok ama çok merak ediyorum ...çok beğendiğim bi alet özellikle yeni başlayacak arkadaşları düşünerek anlatım yaparsan memnun olurum ...yol tutuşu çok iyi olmalı bu garanti..fren de buna bağlı olarakiyidir.. peki yakalkış , çekiş nasıl yetrlimi sence...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
05 Ağustos 2006, 22:35
#7
-
07 Ağustos 2006, 10:14
#8
Süper Moderatör
-
07 Ağustos 2006, 10:24
#9
ben denemeyı dusunuodum derken zavallı zıncır dayanamadı okadar akrobasıye zorlamaya
ılgınc bı makıne sekılsız bı depo koskocaman bı lastık+anlatıldıgı kadarıyla mukemmel bı vıraj kabılıyetı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
07 Ağustos 2006, 10:55
#10
Süper Moderatör
-
07 Ağustos 2006, 11:17
#11
Benim için en önemli ayrıntı sele yüksekliği. 1,70 cm boyla ayaklarım yere basması lazım. GT250 mesela bana baya büyük geldi. Tek ayağım yerde iyi bastı ama yinede güvenemedim.
-
07 Ağustos 2006, 11:26
#12
Eeeee hani izlenimler bekliyoruz.
-
07 Ağustos 2006, 12:02
#13
-
07 Ağustos 2006, 12:07
#14
Lastikler kocamanda bu çocukların kullandığı cros tiplere benzemiş adminimizin altında
Olcay abi bekletme bizi
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
07 Ağustos 2006, 12:22
#15
kalın tekerli supermoto guzel duruyor ama
-
07 Ağustos 2006, 13:04
#16
Toplanma yerinde beklerken. Sıra dışı sarı bir motorun geldiğini görünce. isteristemez dikkatler o tarafa yöneldi. Kask çıkıp kelle görününce mevzuda ayıkıldı tbii olarak.
Olcay sağolsun sorumlu olmanın bilinciyle. MT ailesine ülkemizde satışa sunulan motorları test edip onaylayarak. Bu motorlar hakkındaki görüşlerini paylaşıp. bizzat bizden birinin olması güveniyle kafamızdaki soru işaretlerini en aza indirmektedir.
Daha toplanma yerinde başladık sağanak halinde ve zaman zaman fırtinaya dönen sorulara. Herkes tekerleklerin ebadıyla ilgilenirken benim kafama takılan motosikletin motor ebadıydı. 125 cc olmasına karşın 250 cc kadar ben motorum diyen bir görüntüsü vardı. Neden diye sorunca Olcayın açıklaması motorsikletin motor kısmının hacimli olması ısının daha fazla metal kısımlara yayılarak düşük tutulması için bloğun bu nedenle üretilmesi.
Makine hakkında sorulan sorulara yılmadan yıkılmadan cevap verdi Olcay sağolsun. Derken yola çıktık Normal seyir halindeyiz. hafif rampa keskin bir virajda Olcay artçısı olduğu halde bir yatırır motoru önümde aklım gitti. Ulan dedim kendi kendime yakala şunu yakala şunu koy kafayı sende onun aklını al. Yemedi adam hem mod, hem iyi motorcu, hemde bilerek yapıyormuş. Eyvallah.
Sonra gittiğimiz yerde motora binmekte nasip oldu Hiç ummadığım şekilde güçlü ve atak bir motor ister asfalt ister arazi en rahat kullanımı sunacağı kanısındayım.
alacağım motorlar listesinde artık bir karion 125 te var.
saygılarımla
akalteke
Köpeklerin efendileri, Kurd'un Allah'ı vardır. (Cengiz Aytmatov)
-
07 Ağustos 2006, 13:21
#17
Süper Moderatör
ELINT ben dün riva gezisine iki kişi katıldım bu motorla, motorların hemen hepsi 250 cc den büyükdü ve ben hep ortalrdaydım hiç geri kalmadım. Dediğim gibi rampalara geldiğimizde iki kişi elbette zorlandık nihayetinde 125 cc ama tek kişi asla sorun çıkarmaz.
Kemal ebnim boyum 174 ve oldukca rahat kullanıyorum, sen 170 le sorun olmazsın. Olsa bile amortisörü kademeli, ayarlayabilirsin.
SAKAL admininde deve gibi boy var maaşallah, bak diğer insanların fotosuna
-
07 Ağustos 2006, 15:23
#18
Forumdan Uzaklaştırıldı
ama buna 2 kısı cok zor sıgar yanı 2 kısı bınemedıkten sonra degmez bence
ama perfonmans olarak tatmın edıcı
-
07 Ağustos 2006, 16:26
#19
-
07 Ağustos 2006, 16:30
#20
Yalnız arkadaki aşağıya kayar
Neyse bayansa sorun yok
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler