Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Motocar 200 [test]

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X


    Motor : 1Silindir.4Zaman
    Silindir Hacmi : 193,2cm3
    Silindir Çapı ve Strok : 193,2cm3
    Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
    Maks. Güç : 14,96HP/7500dev./dk.
    Maks. Tork : 14Nm/6000 d/dk
    Soğutma Sistemi : Hava
    Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
    Ön Fren : Tambur
    Arka Fren : Tambur
    Yağlama Tipi : Yağ pompası
    Ateşleme : CDI
    Akü : 12v/7A
    Ön Süspansiyon : Teleskopik
    Arka Süspansiyon : Helezonik çift yaylı
    Yakıt Tankı Kapasitesi : 11Lt
    Ön Lastik : 90–90/18
    Arka Lastik : 10–18
    Boyutları : 2100*770*1100
    Ağırlığı : 132 kg
    100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2.9 lt.



    Araç 13 bin km de ve yaklaşık 300 km test ettim (hala devam ediyor)
    Öncelikle şunu belirteyim motor görüntü ve dizayn olarak benden iyi not almadı, ama işlevselliği çok iyi. Zaten işlevsel olsun diye sağına soluna her tarafına bağlantı ve yük demirleri takılmış, istemeyen bunları sökebilir ve görüntü normale döner sanırım.

    Motor sınıfına göre kesinlikle çok rahat ve kullanışlı, üzerine ilk oturup gitmeye başladığınızda bunu hissedebiliyorsunuz. Oturuş pozisyonu peg mesafeleri ve gidon tutuşunuz sizi hiç yormuyor, araç üzerinde oldukça rahat mesafe katedebiliyorsunuz.

    Yol tutuşuda oldukça tatmin edici, üzerine ilk bindiğimde karşıma çıkan ilk viraja kendi kendine daldı Genel olarak ne kadar eski ve tecrübeli olsanızda yabancı bir motora bindiğinizde virajlarda bir ürkeklik olur, bu motorda bunu hissetmedim. İlk viraja oldukça tatlı bir şekilde girip çıktım. Sanırım bunda ki etken oturuş pozisyonu, motorun ağırlığı ve lastiklerin kalınlı idi.



    Ön frenin disk olmaması kesinlikle bir dezavantaj, ama bu dezavantaj fren mesafesini pek etkilemiyor ve fren mesafesini pek uzatmıyor. Aracın yapabileceği hıza orantılı olarak frenleme yeterli ama disk fren konforunu aratıyor, uzun süreli fren kullanımında parmaklarınızda yorgunluk yaratabiliyor.



    200 cc lik motoru, benzerlerinin yanında kendini baya bir hissettiriyor.


    Motorun sesi çok tok ve zevkli, hızlanması ve torku da gayet tatmin edici. Dik rampalardaki kalkışlarda bile hızlanıp 2 hatta 3. vitese geçebilirsiniz.



    Motor koruma demiri orjinal olarak sunulmuş, üzerinde kesinlikle emanet durmuyor.



    Yan ve arka yük demirleri bahsettiğim işlevsellik için birebir, her ne kadar görüntüyü bozsada bence bu tarz kullanacak insanlar için düşünülmüş. Bağlayın yükünüzü heybenizi, yükleyin çadırınızı kamp malzemesini vurun kendinizi yollara



    Hem sele genişliği hemde artçı için ayak peglerinin büyüklüğü yolcunuzu oldukça rahat ettirecek. Vibrasyonun yok denecek kadar az olması ve 200 cc lik motoru ile uzun seyahetlerde de yeterli.



    Motorun son hızı 120 km/h , hız göstergesi de km sayacıda doğru gösteriyor (doğruluğunu test ettim) Motorun yakıt tüketimi 100 km de 2,7~2,8 litre ve bu değeri hep yüksek devirde aldım (ortalama 100 km/h ile)
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    şimdiden hayırlı olsn hocam..

    bu arada ilk soru benden gelsin.. max kaç km/h a çıktığını merak ediyorum kolay gelsin..
    CBR 600F Honda,

  3. #3
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu motorun taşıma kapasitesi 220kg imiş galiba !
    3 kişi binilirmi ?

  4. #4
    hyosung150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Motosikleti
    hyosung ms150 / mondial 125agk / honda today 50
    bende merak ettim şimdi bu motoru commuter tipi ama 200 cc iş görür gibi görünüyor en azından üzerinde kalıbının motoru var

  5. #5
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    windy yi test ettiğin topicte az önce bir mesaj bıraktım ybr den motocar 200 e geçmeyi düşünüyorum ve neticeyi sabırsızlıkla beliyorum.iyi sürüşler...

  6. #6
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    bu arada ilk soru benden gelsin.. max kaç km/h a çıktığını merak ediyorum kolay gelsin..
    Rüzgarlı havada 120 km/h olarak tesbit ettik (ettik diyorum çünkü doğruluğuna emin olmak için bir yamaha fazer ile beraber yol yaptık)

    Bu motorun taşıma kapasitesi 220kg imiş galiba !
    3 kişi binilirmi ?
    220 kg taşıma kapasitesi bunun içinde 125 cc bir motor içinde (zorlansada) normal. Selesi 3 kişinin binebilmesi için elverişli, ama motosikletlere 3 kişi binmek hem yasal değil hemde oldukca tehlikelidir. Bence hiç denemeyin..

    bende merak ettim şimdi bu motoru commuter tipi ama 200 cc iş görür gibi görünüyor en azından üzerinde kalıbının motoru var
    Gerçektende bir commuter e binip 200 cc yi hissetmek oldukca zevk verici, vibrasyon olmamasıda ayrı bir keyif. Cuma günü test sürem doluyor ve aracı teslim edicem, utanmasam 1 hafta daha kalsın diyebilirim

    ybr den motocar 200 e geçmeyi düşünüyorum ve neticeyi sabırsızlıkla beliyorum.iyi sürüşler...
    Bu konuda sana fikir beyan edemem maalesef, yukarıdaki yorumları oku. Yetinmediğin yada merak ettiğin bir konu varsa burdan sor, interaktif olarak test edip yazarım
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  7. #7
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    ne malı bu motor ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #8
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    eyong hocam içine sinmeyen bir tarafı warmı motorun biraz dede motoru gibi geldi ama beyenmedim de değil.....
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  9. #9
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    ne malı bu motor ...
    Çin malı abi, Loncin Group tarafından üretilmiş. www.loncinmotor.com

    Bu arada bir not, kanuni bazı ürünleri uzakdoğuda bazılarını Türkiye'de ürettiyor. Türkiye de üretilen modeller şunlar;
    Windy 125
    Tiger 250
    Seyhan 125-T
    Cheetah
    Elite

    eyong hocam içine sinmeyen bir tarafı warmı motorun biraz dede motoru gibi geldi ama beyenmedim de değil.....
    İçime sinmeyen tek tarafı görüntüsü
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  10. #10
    Mc_Engin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Bağcılar
    Motosikleti
    Keeway SL 150
    Teşekkür ederim hocam aydınlattığın için görüntüsü benimde pek içimi açmadı doğrusu

  11. #11
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Bir önceki testin sonunda genel değerlendirme yapmıştın.

    Bunda yapmayacakmısın ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  12. #12
    birolbirinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2005
    Şehir
    bursa/karacabey
    Motosikleti
    ramzey 125 - kanuni tiger
    ben kulanıcısıyım biraz dişli değişikliğive karbüratörde oynama ile 135 km ye çıktı son hız en keyifli yönü ise 6000 devir civarında tahmini (km saatim sorunlu) 90 km ile gidiyorum toplu gezilerde oldukca rahat katılıyorum görüntüsü o kadar dikkat çekmiyor ama kullanımı çok rahat bir motor. alan arkadaşlara ön dişliyi değiştirmelerini şiddetle tavsiye ederim iyi bir rodajda yaparsanız motoru uzun süre sorunsuz kullanırsınız motorun çindeki model ismi lx 200 üzerinde 163 fml motor var motorun özelliği vibrasyon önleme sistemi konulmuş olması buda yolculuklarda sizi yormuyor kesintisiz 310 km gittim ve gittiğim yolu geri döndüm aynı günde sorunsuz bir yolculuk yaptım en azından kamyonları sollarken çok rahat hızlanıyor ve ve artcıyıda yormuyor arkama aldığım tüm arkadaşlar rahatlığı konusunda hem fikir arazi testim 10 üzerinden 8 ön tekerlek arazide sorun çıkarıyor plajda kumda gitmiyor onun dışında krosların gittiği dağ yollarında gayet başarılı. motor 6000 km yi geçti yakında bir izmir yapma planlarım var ve motoruma bu konuda çok fazla güveniyorum
    ilk aldığımda kısa sürede değiştiririm düşüncem şu anda değişti özetle kullanmayı düşünüp alıyorsanız güzel ama görünsü pek dikkat çeken bir motor değil.
    ramzey 125 cc sport scooter
    kanuni motocar 200 cc

  13. #13
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    geçen ay yayınlanan motosiklet kataloğunda bu motorun sepetli tipide vardı ve kanuninin sitesinde sepetliyle ilgili bilgi yok. dolayısıyla sepetli modeli sadece katalogda kaldı.
    sorum şu; sepetli modelini gören var mı?

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bügün benim motorla Çankırı yoluna çıktım !
    Zaman zaman sıkıştırılsamda genel olarak rahat geçti !
    Motorumda daha kaliteli lastikler olsaydı !
    Metzeler veya dunlop mesela 80 ile girdiğim viraja rahat 100 ile girerdim !
    Benim motorum 9,5 Beygir 8000 devirde
    8 beygir 7000 devirde ...
    Sürekli olarak 8 beygir kullanılabiliyor ancak !

    Kanuni motocar200 ile 15 beygirin 12sini sürekli kullansanız bile
    rahat rahat gidersiniz her yolda !

  15. #15
    Burak927 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    bandırma
    Motosikleti
    apache rtr , yamaha nouvo
    kanuni seyhan 150 ne malı acaba?

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı The jackal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    kanuni windy
    Alıntı Burak927 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanuni seyhan 150 ne malı acaba?
    çin malı arkadşım çin malı. Türkiyede üretiliyo diye bişey yok motorlar çinden geliyor burda ufak tefek oynama yapıyolar bazılarına buda motor aksamında deyil tabiki

  17. #17
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    bu motor hakkında olcayla msn den yaptığımız görüşmelerden çıkan sonuç şu...
    görüntü belki iyi değil ama tam amaç motoru ...süper rahat ,süper seri al her işe koş
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  18. #18
    Burak927 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    bandırma
    Motosikleti
    apache rtr , yamaha nouvo
    Teşekkürler the jackal arkadaşım bizde Türk malı die geçiniyoduk

  19. #19

    Üyelik
    19 Temmuz 2006
    çok güzel bir test olmuş teşekkürler iyi çalışmalar.
    [CENTER][B]Motosiklet Satış Servis Yedek Parça[/B][/CENTER]

  20. #20
    birolbirinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2005
    Şehir
    bursa/karacabey
    Motosikleti
    ramzey 125 - kanuni tiger
    test güzel ve yorumlar ortak bu katagoride kullanıcıya iyi motor benim modifiyem sonunda 140 kmyi görüyor( bu hızla uzun sürede gittim 2 kişi ile rüzgarsız havada takribi 125 - 130 km yi görüyor) buji ve dişli değişimi ile. titreşimi yok tek silindirli motora göre selesi dışında bariz problem çıkartan bir noktasıda yok ben bir kullanıcı olarak sizlere tavsiye ederim sağında solunda en ufak bir vida gevşeme olmuyor tek masrafı buji ve yağ deişimi oldu şimdilik. frenleri fena değil kazıklaması yok ama duruyor. alacak arkadaşlara siyah rengi şiddetle tavsiye ederim grenajları parlatınca görüntüsüde fena olmuyor bursadaki arkadaşlardan görmek isteyenler en kısa sürede bir toplantıya geleceğim.
    ramzey 125 cc sport scooter
    kanuni motocar 200 cc


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler