Motor : 1Silindir.4Zaman
Silindir Hacmi : 193,2cm3
Silindir Çapı ve Strok : 193,2cm3
Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
Maks. Güç : 14,96HP/7500dev./dk.
Maks. Tork : 14Nm/6000 d/dk
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
Ön Fren : Tambur
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ pompası
Ateşleme : CDI
Akü : 12v/7A
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Helezonik çift yaylı
Yakıt Tankı Kapasitesi : 11Lt
Ön Lastik : 90–90/18
Arka Lastik : 10–18
Boyutları : 2100*770*1100
Ağırlığı : 132 kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2.9 lt.
Araç 13 bin km de ve yaklaşık 300 km test ettim (hala devam ediyor)
Öncelikle şunu belirteyim motor görüntü ve dizayn olarak benden iyi not almadı, ama işlevselliği çok iyi. Zaten işlevsel olsun diye sağına soluna her tarafına bağlantı ve yük demirleri takılmış, istemeyen bunları sökebilir ve görüntü normale döner sanırım.
Motor sınıfına göre kesinlikle çok rahat ve kullanışlı, üzerine ilk oturup gitmeye başladığınızda bunu hissedebiliyorsunuz. Oturuş pozisyonu peg mesafeleri ve gidon tutuşunuz sizi hiç yormuyor, araç üzerinde oldukça rahat mesafe katedebiliyorsunuz.
Yol tutuşuda oldukça tatmin edici, üzerine ilk bindiğimde karşıma çıkan ilk viraja kendi kendine daldı Genel olarak ne kadar eski ve tecrübeli olsanızda yabancı bir motora bindiğinizde virajlarda bir ürkeklik olur, bu motorda bunu hissetmedim. İlk viraja oldukça tatlı bir şekilde girip çıktım. Sanırım bunda ki etken oturuş pozisyonu, motorun ağırlığı ve lastiklerin kalınlı idi.
Ön frenin disk olmaması kesinlikle bir dezavantaj, ama bu dezavantaj fren mesafesini pek etkilemiyor ve fren mesafesini pek uzatmıyor. Aracın yapabileceği hıza orantılı olarak frenleme yeterli ama disk fren konforunu aratıyor, uzun süreli fren kullanımında parmaklarınızda yorgunluk yaratabiliyor.
200 cc lik motoru, benzerlerinin yanında kendini baya bir hissettiriyor.
Motorun sesi çok tok ve zevkli, hızlanması ve torku da gayet tatmin edici. Dik rampalardaki kalkışlarda bile hızlanıp 2 hatta 3. vitese geçebilirsiniz.
Motor koruma demiri orjinal olarak sunulmuş, üzerinde kesinlikle emanet durmuyor.
Yan ve arka yük demirleri bahsettiğim işlevsellik için birebir, her ne kadar görüntüyü bozsada bence bu tarz kullanacak insanlar için düşünülmüş. Bağlayın yükünüzü heybenizi, yükleyin çadırınızı kamp malzemesini vurun kendinizi yollara
Hem sele genişliği hemde artçı için ayak peglerinin büyüklüğü yolcunuzu oldukça rahat ettirecek. Vibrasyonun yok denecek kadar az olması ve 200 cc lik motoru ile uzun seyahetlerde de yeterli.
Motorun son hızı 120 km/h , hız göstergesi de km sayacıda doğru gösteriyor (doğruluğunu test ettim) Motorun yakıt tüketimi 100 km de 2,7~2,8 litre ve bu değeri hep yüksek devirde aldım (ortalama 100 km/h ile)