Hero Karizma Test -İnceleme
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Merhaba;
Hero'nun bu yıl ülkemizde satışa sunduğu Karizma modelinin test yazısıyla karşınızdayız.
Yaklaşık 1000 km'dedir bende olan bu test motosikletiyle ilgili detaylara öncelikle teknik özellikler ile başlayalım.
Satışa sunulan Hero Karizma'nın beş adet renk seçeneği bulunuyor.
İncelememize gidondan başlayalım...
Sağ tarafta sadece marş butonu yer alıyor.
Sol tarafta ise;
-Korna
-Sinyal butonu
-Uzun-Kısa far butonu
-Jikle
-Selektör tuşu bulunuyor.
Jiklenin gidonda konumlanmış olması son derece güzel ve pratik bir detay.
Gösterge ise hem analog hem de dijital bilgiler içeren bir tasarıma sahip.
Gösterge Paneli;
Sol tarafta analog devir saati,ortada hız göstergesi yer alıyor.
Sağ tarafta ise benzin göstergesi,toplam yapılan yolu gösteren kilometre sayacı,tripmetre ve saat yer alıyor.
Gösterge üzerinde bulunan iki küçük buton ile saati ayarlayıp,tripmetreyi sıfırlayabiliyorsunuz.
Motor bloğu;
Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı - OHC ve 223 cc.
Performans ile ilgili bilgileri ilerleyen satırlarda vereceğiz.
İlaveten ayak marşı da mevcut.
Maximum Güç : 19.4 Ps @ 7500Rpm'de Maximum Torku ise 19.35 Nm @ 6000Rpm'de sunuyor.
Ön lastik;
80 / 100 x 18 - 47 P ölçülerinde ve Tubeless
Arka lastik ise;
120 / 80 x 18 - 62 P ölçülerinde ve tubeless.
Kuru zeminde yeterli bir performans sunan lastikler,ıslak yolda gazı biraz açında hemen motosikleti yanlamaya başlatıyor.
Asfalt ve bozuk yollar için genel olarak yol tutuşu iyi. Ancak daha iyi marka/modeller ile değiştirmek faydalı olabilir.
Ön fren 276mm disk.
Arka fren ise;
130 mm kampana
Amortisörlere gelince
Ön: Hidrolik Teleskopik Amortisör
Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör. Arka amortisörlerde sertlik,yumuşaklık ayarı da mevcut.
Zincirler o-ringli. O-ringli olması yağı daha fazla muhafaza edebilmesi,daha uzun ömürlü olması açısından son derece önemli bir detay.
Ön Farlar;
Önde iki adet 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul bulunuyor. Kısalar yanarken üstteki ampul,uzunlar yanarken ise alttaki ampul devreye giriyor.
Far aydınlatması gece zifiri karanlık yollarda oldukça güzel. Görüş açınızı rahatlıkla belirleyebiliyor.
Genel olarak aydınlatma için ekstra bir modifikasyona (sis farı vb) gerek yok.
Motosiklette yan ayaklık ve orta ayak mevcut.
Sele
Selenin sürücü koltuğu son derece konforlu. Günlük yaklaşık 200-250 km'lik sürüşlerde son derece rahat bir oturuş sağladığını söylebilirim.
Artçı koltuğu ise biraz küçük. Ve oturuş pozisyonu artçınızın pek rahat edeceği bir tasarımda değil. Belki topcase takılırsa artçı için bir nebze de olsa rahatlık sağlanabilir.
Artçı selesinin hemen altında çok ufak bir bölüm var. Buraya minik bir avadanlık koyulabilir.
Depo
Yakıt Tankı : 15 L Rezerv : 2 Lt
Depo üzerinde vites ve lastik basıncı ile ilgili bilgiler içeren bir uyarı yazısı konulması kullacılar için kolaylık sağlayan bir konu.
Boyutlar
Uzunluk: 2125 mm
Genişlik: 755 mm
Yükseklik : 1160 mm
Tekerler arası mesafe : 1355 mm
Arka stop lambası tasarımı
Egzoz
Normalde egzoz tasarımı bu şekilde.
Ancak test motosikletinde performans egzozu vardı.
Tasarım
GENEL DEĞERLENDİRME;
Performans;
Motosiklet yaklaşık 20 hp,20 nm tork üretiyor. Ve sürüş esnasında bunu rahatlıkla görebiliyorsunuz.
Motosikletin 0-60'ı yaklaşık 4 saniye,0-100'ü ise 9 saniye.
Artçı ile birlikte sürüşlerde kesinlikle güç kaybı hissetmiyorsunuz.
Uzun yolda 105-115 km/h hızlarda stabil çok rahat bir şekilde yol alabiliyorsunuz.
Bu hızlarda araç sollamak isterseniz motosiklet zorlanmadan 130'lara kadar çıkabiliyor.
Kısacası 223 cc'lik motor bloğu gerçekten seriliği,atikliği ile birlikte son derece keyifli bir sürüş imkanı sağlıyor.
10.000 devir çeviren motosiklet 8000 devirde redline çizgisine giriyor ve 8000 devir 120 km/h'a denk geliyor.
İnsan keşke 6.vites olsaymış diyor bazen.
Vites aralıkları oldukça kısa.
Uzun yolda yol şartlarına göre 140 km/h'a çıkabilen motosiklet bu hızda kesiciye giriyor ve daha fazla gitmiyor.
Yani 90-110 km/h'larda uzun yolda keyifle yol alabiliyorsunuz.
Kısaca performans verileri;
0-60 km : 4 saniye
0-100 km : 9 saniye
Top speed : 140 km/h
Yakıt tüketimi:
Motosiklet karbüratörlü.
Yakıtı arttıracak derecede bir egzoz modifikasyonu olmasına rağmen tüketim değerleri şu şekilde;
5500-6000 deviri geçmeden sakin sürüşte (5.viteste 80 km/h'a denk geliyor). 100 Km'de 2.6 litre.
Uzun yol,şehir içi karışık kullanım.
Agresif kullanımda ise;
Şehir içinde yüksek devirde vites değiştirme,uzun yolda 110-130 km/h arası hızların altına düşmeden 3.7 litre.
Tabi egzozu baz alırsak bu değerlerin 0,2-0,3'nün altını normal olarak sayabiliriz.
Kısacası ortalama olarak 2.8-3.0 litre diyebiliriz.
Ancak çok sakin kullanımda 2,5 litrenin altını da görmek mümkün.
Kısacası yakıt tüketimi sürücünün insiyatifinde diyebiliriz.
Tasarım
Test motosikletini gören birçok kişi motosikletin tasarımını oldukça beğendi. Ön karenaj özellikle ön kısımdan bakınca motosiklete ayrı bir hava veriyor. Karenaj ayrıca rüzgarı keserek uzun yolda ciddi bir katkı sağlıyor.
Gidon M gidon olarak tabir edilen cinsten.
Genel olarak tasarımın güzel olduğunu ve insanların ciddi manada ilgisini çektiğini söyleyebilirim.
Genel Değerlendirmem;
Motosiklet cc bazında f/p açısından son derece uygun diyebiliriz. 125-150 cc commuterların 6000-6500 Tl olduğu şu piyasada 7000 Tl'ye Hero Karizma tercih edilebilecek motosikletlerin ilk başında geliyor.
Perfomansı,yakıt tüketimi,5 yıl ya da 50.000 km garanti kapsamı dahilinde olması,tasarımının albenili olması oldukça güzel detaylar.
Eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse lastiklerin değişmesi faydalı olur kanaatindeyim. Özellikle yağış sonrasında lastiklerin ani gaz verme anında hemen yanlamaya başlaması dikkatli bir sürüş gerektiriyor.
Elcik ve ayak peglerinde çok rahatsız etmeyen bir titreşim mevcut. Ancak motosikletin gidişi,performansı bu titreşimi unutturacak keyifte.
Frenler oldukça başarılı. Artçılı rampa inişinde,uzun yolda ani frenlemelerde,şehir içinde bana son derece yeterli geldi.
Gidon açısı biraz dar bir commuter gibi rahat manevra yapamıyorsunuz.Ancak sürüşünü ve motosikletin karakterine alıştığınız zaman akıcı trafikte oldukça keyifli bir sürüş ve manevra kabiliyeti var diyebilirim.
Sonuç olarak atikliği,fiyatı,garanti kapsamındaki sürenin uzunluğu,Hero gibi yılda 7 milyon üretimi olan,1983 yılında Japon Honda ile ortak üretime başlayan 2011 yılına kadar Hero Honda ve Honda modellerini üretip dünyaya satan ve ardından, 2011'de Japon ortağından ayrılan bir marka olma güvencesi ile alınabilecek bir motosiklet olduğu kanaatindeyim.
Videolar;
0-100 Hızlanma
Merhaba;
Hero'nun bu yıl ülkemizde satışa sunduğu Karizma modelinin test yazısıyla karşınızdayız.
Yaklaşık 1000 km'dedir bende olan bu test motosikletiyle ilgili detaylara öncelikle teknik özellikler ile başlayalım.
Satışa sunulan Hero Karizma'nın beş adet renk seçeneği bulunuyor.
İncelememize gidondan başlayalım...
Sağ tarafta sadece marş butonu yer alıyor.
Sol tarafta ise;
-Korna
-Sinyal butonu
-Uzun-Kısa far butonu
-Jikle
-Selektör tuşu bulunuyor.
Jiklenin gidonda konumlanmış olması son derece güzel ve pratik bir detay.
Gösterge ise hem analog hem de dijital bilgiler içeren bir tasarıma sahip.
Gösterge Paneli;
Sol tarafta analog devir saati,ortada hız göstergesi yer alıyor.
Sağ tarafta ise benzin göstergesi,toplam yapılan yolu gösteren kilometre sayacı,tripmetre ve saat yer alıyor.
Gösterge üzerinde bulunan iki küçük buton ile saati ayarlayıp,tripmetreyi sıfırlayabiliyorsunuz.
Motor bloğu;
Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı - OHC ve 223 cc.
Performans ile ilgili bilgileri ilerleyen satırlarda vereceğiz.
İlaveten ayak marşı da mevcut.
Maximum Güç : 19.4 Ps @ 7500Rpm'de Maximum Torku ise 19.35 Nm @ 6000Rpm'de sunuyor.
Ön lastik;
80 / 100 x 18 - 47 P ölçülerinde ve Tubeless
Arka lastik ise;
120 / 80 x 18 - 62 P ölçülerinde ve tubeless.
Kuru zeminde yeterli bir performans sunan lastikler,ıslak yolda gazı biraz açında hemen motosikleti yanlamaya başlatıyor.
Asfalt ve bozuk yollar için genel olarak yol tutuşu iyi. Ancak daha iyi marka/modeller ile değiştirmek faydalı olabilir.
Ön fren 276mm disk.
Arka fren ise;
130 mm kampana
Amortisörlere gelince
Ön: Hidrolik Teleskopik Amortisör
Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör. Arka amortisörlerde sertlik,yumuşaklık ayarı da mevcut.
Zincirler o-ringli. O-ringli olması yağı daha fazla muhafaza edebilmesi,daha uzun ömürlü olması açısından son derece önemli bir detay.
Ön Farlar;
Önde iki adet 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul bulunuyor. Kısalar yanarken üstteki ampul,uzunlar yanarken ise alttaki ampul devreye giriyor.
Far aydınlatması gece zifiri karanlık yollarda oldukça güzel. Görüş açınızı rahatlıkla belirleyebiliyor.
Genel olarak aydınlatma için ekstra bir modifikasyona (sis farı vb) gerek yok.
Motosiklette yan ayaklık ve orta ayak mevcut.
Sele
Selenin sürücü koltuğu son derece konforlu. Günlük yaklaşık 200-250 km'lik sürüşlerde son derece rahat bir oturuş sağladığını söylebilirim.
Artçı koltuğu ise biraz küçük. Ve oturuş pozisyonu artçınızın pek rahat edeceği bir tasarımda değil. Belki topcase takılırsa artçı için bir nebze de olsa rahatlık sağlanabilir.
Artçı selesinin hemen altında çok ufak bir bölüm var. Buraya minik bir avadanlık koyulabilir.
Depo
Yakıt Tankı : 15 L Rezerv : 2 Lt
Depo üzerinde vites ve lastik basıncı ile ilgili bilgiler içeren bir uyarı yazısı konulması kullacılar için kolaylık sağlayan bir konu.
Boyutlar
Uzunluk: 2125 mm
Genişlik: 755 mm
Yükseklik : 1160 mm
Tekerler arası mesafe : 1355 mm
Arka stop lambası tasarımı
Egzoz
Normalde egzoz tasarımı bu şekilde.
Ancak test motosikletinde performans egzozu vardı.
Tasarım
GENEL DEĞERLENDİRME;
Performans;
Motosiklet yaklaşık 20 hp,20 nm tork üretiyor. Ve sürüş esnasında bunu rahatlıkla görebiliyorsunuz.
Motosikletin 0-60'ı yaklaşık 4 saniye,0-100'ü ise 9 saniye.
Artçı ile birlikte sürüşlerde kesinlikle güç kaybı hissetmiyorsunuz.
Uzun yolda 105-115 km/h hızlarda stabil çok rahat bir şekilde yol alabiliyorsunuz.
Bu hızlarda araç sollamak isterseniz motosiklet zorlanmadan 130'lara kadar çıkabiliyor.
Kısacası 223 cc'lik motor bloğu gerçekten seriliği,atikliği ile birlikte son derece keyifli bir sürüş imkanı sağlıyor.
10.000 devir çeviren motosiklet 8000 devirde redline çizgisine giriyor ve 8000 devir 120 km/h'a denk geliyor.
İnsan keşke 6.vites olsaymış diyor bazen.
Vites aralıkları oldukça kısa.
Uzun yolda yol şartlarına göre 140 km/h'a çıkabilen motosiklet bu hızda kesiciye giriyor ve daha fazla gitmiyor.
Yani 90-110 km/h'larda uzun yolda keyifle yol alabiliyorsunuz.
Kısaca performans verileri;
0-60 km : 4 saniye
0-100 km : 9 saniye
Top speed : 140 km/h
Yakıt tüketimi:
Motosiklet karbüratörlü.
Yakıtı arttıracak derecede bir egzoz modifikasyonu olmasına rağmen tüketim değerleri şu şekilde;
5500-6000 deviri geçmeden sakin sürüşte (5.viteste 80 km/h'a denk geliyor). 100 Km'de 2.6 litre.
Uzun yol,şehir içi karışık kullanım.
Agresif kullanımda ise;
Şehir içinde yüksek devirde vites değiştirme,uzun yolda 110-130 km/h arası hızların altına düşmeden 3.7 litre.
Tabi egzozu baz alırsak bu değerlerin 0,2-0,3'nün altını normal olarak sayabiliriz.
Kısacası ortalama olarak 2.8-3.0 litre diyebiliriz.
Ancak çok sakin kullanımda 2,5 litrenin altını da görmek mümkün.
Kısacası yakıt tüketimi sürücünün insiyatifinde diyebiliriz.
Tasarım
Test motosikletini gören birçok kişi motosikletin tasarımını oldukça beğendi. Ön karenaj özellikle ön kısımdan bakınca motosiklete ayrı bir hava veriyor. Karenaj ayrıca rüzgarı keserek uzun yolda ciddi bir katkı sağlıyor.
Gidon M gidon olarak tabir edilen cinsten.
Genel olarak tasarımın güzel olduğunu ve insanların ciddi manada ilgisini çektiğini söyleyebilirim.
Genel Değerlendirmem;
Motosiklet cc bazında f/p açısından son derece uygun diyebiliriz. 125-150 cc commuterların 6000-6500 Tl olduğu şu piyasada 7000 Tl'ye Hero Karizma tercih edilebilecek motosikletlerin ilk başında geliyor.
Perfomansı,yakıt tüketimi,5 yıl ya da 50.000 km garanti kapsamı dahilinde olması,tasarımının albenili olması oldukça güzel detaylar.
Eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse lastiklerin değişmesi faydalı olur kanaatindeyim. Özellikle yağış sonrasında lastiklerin ani gaz verme anında hemen yanlamaya başlaması dikkatli bir sürüş gerektiriyor.
Elcik ve ayak peglerinde çok rahatsız etmeyen bir titreşim mevcut. Ancak motosikletin gidişi,performansı bu titreşimi unutturacak keyifte.
Frenler oldukça başarılı. Artçılı rampa inişinde,uzun yolda ani frenlemelerde,şehir içinde bana son derece yeterli geldi.
Gidon açısı biraz dar bir commuter gibi rahat manevra yapamıyorsunuz.Ancak sürüşünü ve motosikletin karakterine alıştığınız zaman akıcı trafikte oldukça keyifli bir sürüş ve manevra kabiliyeti var diyebilirim.
Sonuç olarak atikliği,fiyatı,garanti kapsamındaki sürenin uzunluğu,Hero gibi yılda 7 milyon üretimi olan,1983 yılında Japon Honda ile ortak üretime başlayan 2011 yılına kadar Hero Honda ve Honda modellerini üretip dünyaya satan ve ardından, 2011'de Japon ortağından ayrılan bir marka olma güvencesi ile alınabilecek bir motosiklet olduğu kanaatindeyim.
Reklamlar
-
4 ay önce aldığım Ybr den çok sıkıldım üzerine 1000 lira verip geçmeyi düşünüyorum.
Karbüratör,kampana,abs olmaması,son hızının görece düşüklüğü düşündürğyo
-
gördüğüm en çirkin kafa tasarımı gerçekten bu kadar kötü olamaz ya, bence verilen paraya da değmez. karbüratörler, kampanalar. hadi japon isimle satıyor da hero sen nasıl satacaksın? apaçi motoru olur başka bir şey olmaz.
-
çok güzel bir inceleme olmuş emeğinize sağlık .bende tip olarak değilde fiyat performans olarak çok beğiniyorum birde arkadaşlar bu motorda arka disk enjeksiyon gibi ilaveler olsaydı daha pahalı olurdu pulsar ns zaten piyasayı domine ediyor pulsardan pahalı veya aynı fiyattan getirseler satmazdı yerinde bir fiyatı var.
-
Kafa tasarımı bence iğrenç hiç beğenmedim. Ancak fiyat açısından ve 5 yıl garantili olmasından dolayı alınabilir.
-
oturus pozisyonundan ve uzun yol konforundan da biraz bahsetseniz harika olur aslinda bir de parca fiyatlari
-
İnceleme harika, elinize sağlık,
Bu motoru merak edenlerin işine yarayacak kesinlikle,
Ayrıca motor hakkında aşalayıcı konuşmamak gerekiyor,evet ön kısmını
beğenmemiş olabilirsiniz ama daha nazik olmakta fayda var,
Şu zamanda kim motorunun 15-20 resmini çekip,paylaşıp birde inceleme yapıyor,
-
Fiyatı 6000 olsa yok satardı. 7000 fazla. İkinci el pulsar seçeneği daha ağır basar. Ama pulsar istemeyen için cbf ye, ybr ye para vermektense bunu almak mantıklı olur. En azından motora bindim dersin. Mobiletten hallice cbf ve ybr den gına geldi.
Kendimce bütçeye göre bir sıralamam var.
Ucuzdan pahalıya
150mcx Roadracer
Discover 150 (burada modifiye edilmiş mcx de kullanılabilir)
Hero karizma (biraz fiyatı kısmaları lazım )
Pulsar 200ns
Hyosung gt250 ve türevleri
Sonrasında japon 250cc motosikletler ve ötesinden hangisini istersen.
-
İnceleme tek kelime ile mükemmel özelikle fotoğraflar tam bir profesyonelce çekilmiş anlatım ve yazılarda on numara. İlerde bu motora sahip olmak istiyorum ama,bakalım hayırlısı.
Bu arada uğur bey ybr nizi sattınız herhalde
-
13 Temmuz 2016, 22:13
#10
Depo tasarımı güzel , sele güzel , kuyruk on numara..
Ama o kafa nedir ya nasıl bi iğrenç tasarımdır o çarpılmış gibi yada kazalı motor gibi duruyor
CC yükselticem ama onun dışında başka birşey istemiyorum bomboş bir motor olsun ve ucuz olsun diyorsanız alınabilir.
-
13 Temmuz 2016, 22:15
#11
hattoi adlı üyeden alıntı
Fiyatı 6000 olsa yok satardı. 7000 fazla. İkinci el pulsar seçeneği daha ağır basar. Ama pulsar istemeyen için cbf ye, ybr ye para vermektense bunu almak mantıklı olur. En azından motora bindim dersin. Mobiletten hallice cbf ve ybr den gına geldi.
Kendimce bütçeye göre bir sıralamam var.
Ucuzdan pahalıya
150mcx Roadracer
Discover 150 (burada modifiye edilmiş mcx de kullanılabilir)
Hero karizma (biraz fiyatı kısmaları lazım )
Pulsar 200ns
Hyosung gt250 ve türevleri
Sonrasında japon 250cc motosikletler ve ötesinden hangisini istersen.
6600 e kask kilit hediyesiyle satan bayiler var. Zorlasan 6.500 e alırsın Ybr ve Cbf 6000 civarındayken bana mantıklı geliyo.
-
13 Temmuz 2016, 22:58
#12
Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş.Bu motoru inceleme fırsatım oldu.Tasarım güzel, kalıplı oturaklı bir motor.Teknolojisi basit, bu arıza konusunda avantaj sağlar.Ancak tek beğenmediğim yönü oturuş pozisyonu.Çok kötü öne doğru bir oturuş pozisyonu var.Bilmiyorum gidon yükseltme takılıyormu ancak zorunlu diyebilirim.Özellikle uzun geziler için.
Fiyat olarak çok iddialı bir model.Eğer küçük Cc düşünürsem ilk bakacağım motor.
-
13 Temmuz 2016, 23:26
#13
Hayatımda gördüğüm en cirkin motor.
-
14 Temmuz 2016, 00:15
#14
İnceleme 10 numara olmuş elinize sağlık. Ama incelemeyi bu çirkin alet bozmuş. Böyle çirkinlik olamaz. Bütün motor tiplerini bir çuvala atmış karıştırmışlar içinden bu çıkmış. (Karizmacılar kızabilir ama kusura bakmayın)
-
14 Temmuz 2016, 02:23
#15
Tipsiz ve kalitesizmiş gibi. Kirmizi rengi bile kapi pencere boyasi gibi durmuş. Hintli kardesi pulsar bunun yaninda japon gibi duruyo. Ustelik bu 233 cc ama 19 beygir ve 5 vitesken, pulsar 200 cc ama 23.5 beygir ve 6 vites hemde enjeksiyonlu!! Sırf heronun çirkinliginden dolayi bile biraz fazla verip zaten meyilli oldugum bajajı alma yüzdem arttı. Objektif inceleme için teşekkür, subjektif ve sadece bana ait düşüncelerimden dolayı carizma kullanan arkadaşlardan özür...😃
-
14 Temmuz 2016, 09:05
#16
Motor gerçekte fotoğraflarındaki kadar çirkin değil. Hatta videolarında bile çok daha güzel duruyor. Hero bunun yerine enjeksiyonlu olan Karizma ZMR'yi getirseydi çok daha iyi satış yapacaktı. Muhtemelen önümüzdeki sezonda modellerde yenilik yapma adına onu veya yeni çıkan Hero modellerinden birini getirirler diye düşünüyorum. Yine de motor fiyat / performans olarak çok iyi bir noktada. Pulsar tabi ki çok daha iyi bir seçenek ama arada önemli fiyat farkı da var. Karizma'nın malzeme ve plastik kalitesinin CBF 150 veya YBR 125'ten bir farkı yok. Bu motorda titreşim işine ben ikna olamıyorum. Hunk'un titreşimi bile beni çok tatmin etmemişti, bununkinin daha fazla olduğuna eminim (çalışırken oturdum, sürmedim). Belki bunda sürüş keyfinden dolayı ikinci planda kalıyordur.
-
23 Temmuz 2016, 18:18
#17
Tutmayınca insan çırpınıyor işte
Yandan rahmetli ismet inönüye benziyor motosiklet .
-
01 Ağustos 2016, 19:20
#18
İnceleme için teşekkürler emeğinize sağlık. Çok güzel bir inceleme olmuş.
Şöyle bir durum var fiyat olarak pulsara yakın.
Tip olarak rakiplerinin çok gerisinde. Bu gün yolda gördüm yanlış anlamayın ama motoru 2000 -2005 model çin malı sandım. 2016 yılında böyle bir tasarım olmaması lazım ki rakiplerine bakıp biraz kopya çekse iyi olurdu.
-
01 Ağustos 2016, 20:51
#19
valla bu aralar biraz sıkışığım bundan dolayı pulsarı ilana koydum 5000 e 5500 e ikinci el alabilirim kafama baya mantıklı gelıyor fotoları begenmemiştim ama dün beyazını gördüm o kadar da kötü görünmüyor hatta sürdüm hızlanması falan da güzel ama vites araları çok kısa ve alt devirde max torku veriyor titreşim gidonda ve ayaklarda var uzun yolda biraz üzer gibi ama arka dişliyi küçülterek son hızı arttırabilir o kısa olan vites araları uzatılabilir gibi geldi çok güç kaybedermi bilmiyorum ama motor kesinlikle 6 vites istiyor hani vites olsa gidecek yani daha bu yuzden dişlide küçültürüm diye kafamda kuruyorum malum sigortalarda pahalandı bi süre bekleyip kursun motorlarıyla idarede edebilirim diye düşünüyorum kararsızım bu aralar pulsar satılırsa duruma göre hareket edeceğim
-
18 Ağustos 2016, 05:38
#20
" İnceleme " denilen şey budur
Eline sağlık , " inceleme " yapmak isteyenlere örnek konu olur umarım , tork devir son vites değerleri, yakıt sürat ilişkisi , bravo Uğur bey kardeşim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)