Honda CB125E Detaylı bol fotolu test yazısı..
Reklamlar
-
DoLPHiN2306 adlı üyeden alıntı
motora yeni başlamak için bu modeli düşünmüştüm. böyle bir test cidden çok işime yaradı. Ninja 250 ile başlamaya da kıyamadım. Neticede hiç motor kullanmadım (ehliyet alma dışında). 2. el de motor istemediğimden sanırım bu modeli almakta karar kıldım. 1 dönem kullanır sonra ninjaya geçer sonra da hedefim olan süpersport 600 cc ye yükseltirim inş. Test için çok teşekkürler.
Hocam bende yeni başladım cb 125e alarak... Diğer marka/model motosikletle başlasam sonuç belki cb 125 e ile aynı olurdu bilmiyorum ama şunu söyleyeyim bu motosikletle başladığıma çok memnunum...debriyaj kavrama noktası belli,vites geçişleri rahat, fren ve gaz hissiyatı iyi ..Belki diğer/marka modellerde böyledir ama ben bunla çok kolay öğreniyorum.. 510 km yol yapmış TECRÜBELİ SÜRÜCÜ
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------
[QUOTE=skystar;2676287 ...
Birde arasıra vites göstergesi sapıtıyor...Hiç bir şey göstermiyor neyle alakalı olduğunu çözemedim.
..[/QUOTE]
Bu durum bende de 3-4 kere oldu siz yazınca hatırladım...
Reklamlar
-
acun0 adlı üyeden alıntı
tork konusunu motorun üzerine binince ybr ye göre hissedilmediği anlaşılır durumda. mesala honda cg 125 torklu bir motor değil
124.00 ccm (7.57 kübik inç)
Motor tipi: Tek silindirli, dört zamanlı
Güç: 11.00 HP (8.0 kW )) @ 9000 RPM
Tork : 9,80 Nm (1.0 kgf-m veya 7.2 ft.lbs) @ 7000 RPM
ama cb den çok güçlü bir motora bindiğini sanırsın. ybr de tork yok 10 hp fakat devir ettirdikce motor asılırken cb 125 de devir ettirincede gitmiyor. erken vites atıncada gitmiyor. zevk vermiyor.
cbf 150 işte torklu buna denir. kalkar kalkmaz at 2 ye yürü ama cb de bu münkün degil.
yine dediğim gibi tercih ederken cbf ,ybr, cb şeklinde olur.
eğer tork ile birlikle hp de yükselseymiş çok daha güzel olurmuş.önceden 125 cc motor 12 hp idi. cg 125 ile 11 hp oldu. şimdi 10 hp git gide motor gücü düşüyor.
125 cc şu yılda 15 hp üretecek teknoloji yi yapması lazımdı.
Bunu testi yapan Eralp Bey yazmış :
Tork farkını özellikle dik rampalardan çıkarken hissediyorsunuz. Diğer motorum olan 2006 YBR ye göre çok bariz kuvvetli ve dolu olduğu hissediliyor.
Bunun üzerine ben motoru kullanmadığım için birşey diyemem. Ama kağıt üzerinde YBR'den daha torklu olduğu aşikar zaten. Gücü de YBR'den fazla, nasıl gitmeyecek ben anlamıyorum. Hem maksimum torkunu da YBR ile aynı devirde veriyor. Ayrıca 2 kg daha hafif. Gerçekten nasıl böyle bir sonuç çıkarıyorsun anlamadım. YBR'nin bu motordan daha iyi hızlanabilmesi, yokuş çıkabilmesi imkansız. Bu motorun torku hacmine göre çok çok iyi. Bunu yapabilmesi bir başarıdır Honda için.
Modellerde beygir gücünün yıllar içerisinde azalması daha iyisini yapacak teknolojiye sahip olmadığı anlamına gelmiyor ki. İsterlerse tabi ki 15 BG motor üretirler ama bunun için Euro 3 veya 4 normuna uygun enjeksiyonlu, 4 sübaplı, dakikada 10000 devir civarı çevirebilen bir motor üretmeleri gerekir. Bunun da fiyatı malesef 3650 TL olmaz, KTM Duke veya Yamaha TZF125 gibi bir fiyatı olur. Unutma ki 15 Bg, 125 cc'den alınabilecek en yüksek sınırlarda bir değerdir. Bir de forumda çoğunluğun bilmediği anlamadığı bir nokta var ki o da 1 - 2 BG'lik farkların hiçbir öneminin olmadığıdır. Forumun %90'ı güç nedir, ne işe yarar bilmiyor. Bilmemesi de normal, bunu eleştirmiyorum ama sorun bilmediklerini bilmemelerinde. Oradan buradan, ustadan, daha da kötüsü kendi kafalarında kurdukları "güç" kavramından yola çıkarak yorumlar yapıyorlar.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Bunu testi yapan Eralp Bey yazmış :
Tork farkını özellikle dik rampalardan çıkarken hissediyorsunuz. Diğer motorum olan 2006 YBR ye göre çok bariz kuvvetli ve dolu olduğu hissediliyor.
Bunun üzerine ben motoru kullanmadığım için birşey diyemem. Ama kağıt üzerinde YBR'den daha torklu olduğu aşikar zaten. Gücü de YBR'den fazla, nasıl gitmeyecek ben anlamıyorum. Hem maksimum torkunu da YBR ile aynı devirde veriyor. Ayrıca 2 kg daha hafif. Gerçekten nasıl böyle bir sonuç çıkarıyorsun anlamadım. YBR'nin bu motordan daha iyi hızlanabilmesi, yokuş çıkabilmesi imkansız. Bu motorun torku hacmine göre çok çok iyi. Bunu yapabilmesi bir başarıdır Honda için.
Modellerde beygir gücünün yıllar içerisinde azalması daha iyisini yapacak teknolojiye sahip olmadığı anlamına gelmiyor ki. İsterlerse tabi ki 15 BG motor üretirler ama bunun için Euro 3 veya 4 normuna uygun enjeksiyonlu, 4 sübaplı, dakikada 10000 devir civarı çevirebilen bir motor üretmeleri gerekir. Bunun da fiyatı malesef 3650 TL olmaz, KTM Duke veya Yamaha TZF125 gibi bir fiyatı olur. Unutma ki 15 Bg, 125 cc'den alınabilecek en yüksek sınırlarda bir değerdir. Bir de forumda çoğunluğun bilmediği anlamadığı bir nokta var ki o da 1 - 2 BG'lik farkların hiçbir öneminin olmadığıdır. Forumun %90'ı güç nedir, ne işe yarar bilmiyor. Bilmemesi de normal, bunu eleştirmiyorum ama sorun bilmediklerini bilmemelerinde. Oradan buradan, ustadan, daha da kötüsü kendi kafalarında kurdukları "güç" kavramından yola çıkarak yorumlar yapıyorlar.
bu motorun yakıtının bu kadar az olabilmesi için biryerlerden ödün vermek gerek diyaframlı karbüratör kullanarak performansı düşürmüşler kağıt üzerindeki veriler sadece kağıt üzerinde örnek vereyim bizde bir golf fsı var 115 hp 148 tork birde megane var 115 hp 152 tork golf daha ağır ve kağıt üzerinde torku daha düşük ama golf yinede meganeyi geçiyor performans olarak güç kadar gücün ne kadarının yola aktarılabildiği önemli dişli oranları vs. bunlar fark yapar ben cb kullandım ybr den daha torklu olduğu bir gerçek ama ybr gibi keyif vermiyor acun0 ın dediği gibi ybr de kalkıştan hemen sonra 2'ye çekiyorum motor gidiyor biraz düşük devirde 2 ye çektim motor gitmedi geri 1'e düşmek zorunda kaldım ben kesinlikle cb ye kötü demiyorum sadece yakıtı azaltmak için performanstan biraz ödün verilmiş devir ekonomi devri bence gayet mantıklı o fiyata alınacak en iyi motosiklet sıfır km bir cb 125 alanlara ve alacak olanlara hayırlı olsun eralp abi çok güzel bir test yapmışsın motoruna sağlık
-
Honda'nın bu çirkin motosikleti neden getirdiğini anlamadım. Ama ekonomik ve kullanışlı olması dikkat çekici.Ben bu motosiklete para vermem ama işinden dolayı veya zevk için alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.
Bu arada test yazısı çok güzel,beğenmediğim modeli ilgiyle okuttunuz.Emeğinize sağlık.
-
125 cc de 15 hp güç üretmek çok zor ise 150 cc de üretsin.
mondial dırıft 125 denilen çin motoru bile 12,5 hp güç üreten bir motor yapıyor maliyetide öyle çok değil 2800 e veriyorlar.
honda daylan,yada yeni versiyonu 15,5 hp yi 150 cc ile üretebiliyor. sym hd 200 170 cc ile 15,5 hp üretiyor.
bence türkiyeye ancak 10 hp yi uygun görüyorlar. bizde bunu öve öve bitiremiyoruz.
merkep in üstüne honda yazsalar biz bunu güzelce överiz.
-
15 hp çıkartılır bir şekilde. Ama o cc deki bir motosiklette önemli olan yakıt ekonomisi, konfor ve motor ömrüdür.
-
Acun arkadaşım kusura bakma ama yorumlarından senin mesleğinin teknik temelli olmadığı sonucunu çıkartıyorum. Ben sana 1 - 2 BG önemli değil diyorum, anlamıyorsun. Hala şu yapabiliyor bu yapabiliyor diye maliyet odaklı bir motosikleti 6000 TL'lik modellerle kıyaslıyorsun. Honda bu motoru böyle yapmak istemiş, işin özünü bir türlü anlatamadım. Bu motor arkadaşlar, ucuz olsun diye yapılmış bir motor ve "fiyatına göre" iyi bir motor. Eğer sizin istediğiniz gibi bir motor olsaydı fiyatı bu kadar düşük olmayacaktı, biz de alamayacaktık. Parası bol olan arkadaşlar 10 bin TL'lik bir model istiyor olabilirler ama ben böyle bir modeli istiyorum. Mondial alıp da iki sene sonra yarı fiyatına satmak istemiyorum.
Reizz arkadaşım, 152 Nm'ye karşı 148 Nm fark önemsizdir, dişli oranlarına da bakmak gerekir. Ayrıca sürücü faktörü vs de var. Neyse, o kısmını geçtim Eralp Bey daha iyi gittiğini söylemiş, neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz ? Peki o zaman 4. viteste yokuş yukarı bir gidin bakalım YBR mi daha iyi gidecek yoksa bu mu ? Performans ölçüsü 2. vites mi ?
Burada sayfalardır yapmaya çalıştığım şey motoru savunmak değil, bazı desteksiz, tamamen kişisel sanılar üzerine kurulu, empati yoksunu fikirleri bertaraf etmek (Reizz sözüm sana değil). Bir yanda kullanan memnun olan arkadaşlar ve kilometreleri kapsayan bir test yazısı, diğer yanda desteksiz, ispatsız düşmanca karalama kampanyası. Acun arkadaşımız aynı şeyi CBF150 için de yapmıştı. Sanırım amacı Türkiye'de 5000 TL altı motor satılmaması, herkesin CBF1000 alması.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Acun arkadaşım kusura bakma ama yorumlarından senin mesleğinin teknik temelli olmadığı sonucunu çıkartıyorum. Ben sana 1 - 2 BG önemli değil diyorum, anlamıyorsun. Hala şu yapabiliyor bu yapabiliyor diye maliyet odaklı bir motosikleti 6000 TL'lik modellerle kıyaslıyorsun. Honda bu motoru böyle yapmak istemiş, işin özünü bir türlü anlatamadım. Bu motor arkadaşlar, ucuz olsun diye yapılmış bir motor ve "fiyatına göre" iyi bir motor. Eğer sizin istediğiniz gibi bir motor olsaydı fiyatı bu kadar düşük olmayacaktı, biz de alamayacaktık. Parası bol olan arkadaşlar 10 bin TL'lik bir model istiyor olabilirler ama ben böyle bir modeli istiyorum. Mondial alıp da iki sene sonra yarı fiyatına satmak istemiyorum.
Reizz arkadaşım, 152 Nm'ye karşı 148 Nm fark önemsizdir, dişli oranlarına da bakmak gerekir. Ayrıca sürücü faktörü vs de var. Neyse, o kısmını geçtim Eralp Bey daha iyi gittiğini söylemiş, neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz ? Peki o zaman 4. viteste yokuş yukarı bir gidin bakalım YBR mi daha iyi gidecek yoksa bu mu ? Performans ölçüsü 2. vites mi ?
Burada sayfalardır yapmaya çalıştığım şey motoru savunmak değil, bazı desteksiz, tamamen kişisel sanılar üzerine kurulu, empati yoksunu fikirleri bertaraf etmek (Reizz sözüm sana değil). Bir yanda kullanan memnun olan arkadaşlar ve kilometreleri kapsayan bir test yazısı, diğer yanda desteksiz, ispatsız düşmanca karalama kampanyası. Acun arkadaşımız aynı şeyi CBF150 için de yapmıştı. Sanırım amacı Türkiye'de 5000 TL altı motor satılmaması, herkesin CBF1000 alması.
arkadaş unutmaki bu testi yapanlar zamanındada aynı şekilde cbf150 test etmişti google yaz çıkana bak
noldu sonra o başlığa yazan oldumu bile
bende cbf150 almıştım ve memnun kalmıştım ancak millete sorsan türlü türlü sorunları oldu ...
daha yeniyken bu motor sağlamlığını dayanıklılığı kalitesini çok mu anlayabiliyorsunuz?????
cbf150 deki gibi bi zamana gelinsin hele beklensin bukadar celallenme bizde bunu savunuyoruz .
senin aradığın bir motor olduğunu active 125 ten anladım zaten lafımız yok ona
-
Seko adlı üyeden alıntı
Acun arkadaşım kusura bakma ama yorumlarından senin mesleğinin teknik temelli olmadığı sonucunu çıkartıyorum. Ben sana 1 - 2 BG önemli değil diyorum, anlamıyorsun. Hala şu yapabiliyor bu yapabiliyor diye maliyet odaklı bir motosikleti 6000 TL'lik modellerle kıyaslıyorsun. Honda bu motoru böyle yapmak istemiş, işin özünü bir türlü anlatamadım. Bu motor arkadaşlar, ucuz olsun diye yapılmış bir motor ve "fiyatına göre" iyi bir motor. Eğer sizin istediğiniz gibi bir motor olsaydı fiyatı bu kadar düşük olmayacaktı, biz de alamayacaktık. Parası bol olan arkadaşlar 10 bin TL'lik bir model istiyor olabilirler ama ben böyle bir modeli istiyorum. Mondial alıp da iki sene sonra yarı fiyatına satmak istemiyorum.
Reizz arkadaşım, 152 Nm'ye karşı 148 Nm fark önemsizdir, dişli oranlarına da bakmak gerekir. Ayrıca sürücü faktörü vs de var. Neyse, o kısmını geçtim Eralp Bey daha iyi gittiğini söylemiş, neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz ? Peki o zaman 4. viteste yokuş yukarı bir gidin bakalım YBR mi daha iyi gidecek yoksa bu mu ? Performans ölçüsü 2. vites mi ?
Burada sayfalardır yapmaya çalıştığım şey motoru savunmak değil, bazı desteksiz, tamamen kişisel sanılar üzerine kurulu, empati yoksunu fikirleri bertaraf etmek (Reizz sözüm sana değil). Bir yanda kullanan memnun olan arkadaşlar ve kilometreleri kapsayan bir test yazısı, diğer yanda desteksiz, ispatsız düşmanca karalama kampanyası. Acun arkadaşımız aynı şeyi CBF150 için de yapmıştı. Sanırım amacı Türkiye'de 5000 TL altı motor satılmaması, herkesin CBF1000 alması.
ölçü 2. vites değil her viteste aynı 2den 3e çekersen düşük devirde yine bayılır 4 nm tork önemli değilse biz burda niye 1nm tork farkının davasını çalıyoruz bu sözünün üstüne bende arkaaşın cb ile yarışacağım hem yokuşta hem düzde hem kalkışta bakalım sonuç ne olacak
-
Vallahi cok güzel anlatılmıs motor beyenmedigim motoru bile alma istegim geldii Fakat arka demiri cok kötü tek basıma kullanıcagım için arka demirini cıkartırım ben
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
motorcu48 adlı üyeden alıntı
arkadaş unutmaki bu testi yapanlar zamanındada aynı şekilde cbf150 test etmişti google yaz çıkana bak
noldu sonra o başlığa yazan oldumu bile
CBF 150 testi için kafama taş geldi hatta meteor geldi.. Oraya da yazdım.. 15 dakika kullandığım motorla ilgili bir dunya bilgi verdim. adamlar utanmadan yakıt sarfiyatı bile yazmamış dediler yahu!!
Honda test motoru temin etmediği için test edemedim. Her motoru test etmek için satın almamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi?
15 dk motosiklet kullanarak yakıt sarfiyatını ölçebilen varsa ben bir daha motosiklet kelimesini bile agzıma almayacağım..
Ben motosiklet hakkında olumlu ve olumsuz bütün izlenimlerimi aktardım. İnanmak, inanmamak vs hepsi size kalmış. Ben bu bilgileri 23 yıllık motosiklet bilgimi kullanarak verdim.. En azından faydalı oldugunu düşündüğüm kişiler yararlansın bari ne diyeyim..
CBF 150 testi topiğine yazdığım cevap:
eralpt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar insane, BBRR ne olur gerilmeyin..
Bir iki kere güzel birşey yapınca herkes güzel birşeyler bekliyor tabiki..
öncelikle
sevgili BBRR a;
cg 125 1970 lerin teknolojisini kullanan OHV dedigimiz alttan eksantrikli ve itecekli bir motora sahip.. İtecekli motorların en buyuk sorunu vibrasyon ve malesef CG 125 te vibrasyonlu bir motor. CBF 150 ise OHC yani üstten eksantrikli YBR den bile daha vibrasyonsuz çok sessiz çalışan bir motor. Bir çok kişi için önemli olmayabilir ama CG 125 te run-off switch yok, vites göstergesi yok, selektör düğmesi yok. Herşeyden önce CG 125 artık miyadını doldurmuş bir motor. 120 yapıyor olabilir. Jawa ceylan da 120 yapıyor. 120 yapabilmesi herşey değil ki. Yanlış mıyım?
Bu konuda sonuna kadar haklısın ve sana katılıyorum.
Fakat atlanılan bir nokta var.. Ben o motoru sadece Honda fabrikasının içinde ve 15 dk kullandım. 15 DK da ne kadar ciddi bir test olabilir şu anki yayınladıklarımdan daha fazla?
Ayrıca ben sadece CBF 150 yi görmeye fotograf çekip gercek TR deki motoru yayınlamak için gittim. Kullanacagımı bilmiyordum. Çünkü herkes bi yerlerden CBF 150 fotografı koyuyorda ama dogru fotograflar değildi. Modeller ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir. Nitekim öyle de olmuş, netteki CBF 150 fotgraflarında devir saati var ama bizimkinde yok. Seneye gelecek olanlarda olacakmış devir saati. bunu bir an önce yetişmesi için devir saatsiz getirmişler. Hepsi bir yana halime baksanıza, mokasne ayakkabı altımda, dizlik yok.Hanig test yazımda ben böyle gördünüz ki? Bu tes simultane yapılmış bir test.. Hatta test denmez.. Ben düzelteyim.. CBF 150 izlenimlerim sanırım bu şekilde koysaydım sorun olmayacaktı..
Ayrıca bu motorda plaka yok henuz. VE basın açıklaması ve tanıtımı dün yapıldı. Plaka çıkınca verecekler 4-5 gun bende kalacak o zaman gercek test yazısı olacak. Honda test motoru sağlayamadı motor edinemediğimiz için de test yapılamadı. .Hyosunglar bende 10 gunden fazla kalmıştı. Varadero 20 gun kaldı, Suzuki 1 hafta kaldı. Yani 15 dk lık kullanımla 1 haftalık kullanımı nasıl bir tutabiliriz ki?
15 dk ve bu 15 dk nın 13 dk sı 1. vites pistte giderek motosiklet kullanımı ile motorun sarfiyatını bilen bir adam var mı acaba bu dünyada çok merak ediyorum. Varsa ben motosiklet kullanmaktan vazgececeğim.
Sizce motosikletin torku sadece devir saatinden mi anlaşılır?
Adamlar bana HONDA merkezden gönderilen teknik verileri gösterdiler bilgisayarda. tork egrisi 3000 devirden sonra çok kararlı bir halde idi. Yani bu bilgiler kagıt üzerinden aktarıldı. Zaten devir saati olmasa bile ben motorun sesinden devrini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum ve kagıttakileri dogrular şekildeydi. "Devir saati yok ki nerden anladın öyle oldugunu" gibi dalga gecici mesajlar okumak çok üzücü.
Kocaday,
Benim Hyosungla ilgili hiç bir yakın bağım yok. Suzuki de bana motor verdi BMW de, Honda da verdi. Ne yani hepsi ile yakın ilişkim var? Vay be neymişim ben yaw.. Ayrıca farketti iseniz her testimde hoşuma gitmeyen bir sürü şey yazıyorum. Yakın ilişkim olsa dahi eğer hoşuma gitmeyen veya yanlış birşey varsa yazarım. Bunun yakınlıkla uzaklaıkla alakası yok.. Bunun adı OBJEKTİFLİK tir. Ve mekanik testlerde olması gereken birşeydir.
Arkadaşlar ne kadar çok şey sorgulamışsınız hayret ettim valla. Yani bir güzellik yapalım motorun fotograflarını yayınlayalım dedik vallahi bir yalancı olmadıgımız vardı dicem o da olmuş zaten.. Neden hep yıkıcıyız Türk milleti olarak? Biraz yapıcı olmaya ne dersiniz?
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
ölçü 2. vites değil her viteste aynı 2den 3e çekersen düşük devirde yine bayılır 4 nm tork önemli değilse biz burda niye 1nm tork farkının davasını çalıyoruz bu sözünün üstüne bende arkaaşın cb ile yarışacağım hem yokuşta hem düzde hem kalkışta bakalım sonuç ne olacak
150 Nm'lik 1300 kg'lık bir araçta 4 Nm tabi ki önemli değildir. Böyle bir testte sürücü faktörü daha ağır basar. Bence CB125E'de orada hisstiğin şey, karbüratör yapısının farklı olmasından dolayı CB125E'nin geç tepki vermesi olabilir. Kullanım alışkanlığı ile ilgili birşey biraz da. Sen belki 0-60 testinde YBR'yi daha atak bulabilirsin ama 5. viteste sabit hızda yokuş çıkarken CB125E sabit performansını yakalayınca daha rahat bir çıkış yapacaktır. Ayrıca motorun rodajı tamamen bitmeden böyle bir karşılaştırma yapılması pek doğru değil.
Hayır benim takıldığım asıl mevzu ayan beyan belli olan şeylerin reddedilmesi. Mesela Mondial 125 Drift, CB125E'den de YBR'den de daha iyi gider. Buna da itirazı olan çıkar mı merak ediyorum ?
Motorcu48,
Motorun uzun vadede dayanıklı olup olmadığını tabi ki zaman gösterecek. Zaten daha motor piyasaya çıkalı iki ay geçmişken bunu kimse anlayamaz. Biz burada dayanıklı olduğunu söylemiyoruz zaten ama herhalde bir Mondial Drift kadar dayanıklıdır. Sonuçta Honda'nın motoru. CBF150 de dayanıksız falan değil, o motor imkan olsaydı da enjeksiyon ve bir devir kesici ile gelseydi şimdi bunların hiçbirini konuşmuyor olacaktık. Bizim düşük devirde maksimum güç ve tork veren motordan anlamayan milletimiz, devir saati olmayınca bastı da bastı, canına okudu motorların. Düzgün kullananların motorlarına hiçbirşey olmadı. Yazıldığı kadar kötü bir motor olsaydı CBF150, bütün kuryelerin motorları dökülürdü.
-
asya 150 cc den kopya çekilmiş üzerine honda yazılmış 10 hp ile biz sevgili müşterilerine kakalayacaklar işte olya bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ostergesi.html
-
Paylaşım için teşekkürler.
-
Bu motoru alan başka arkadaşlar oldu mu? Onlar ne düşünüyorlar, paylaşırlarsa sevinirim.
Ayrıca alan arkadaşlar pazarlık yaptılar mı? Motorun yanına koruma demiri gibi bir iki hediye alabiliyor muyuz?
-
Alan alır almayan almaz kardeşim kime ne ben aldım bana kakaladılarmı kendi isteğimle aldım gayetde memnunum
-
Alan razı satan razıysa başka bir şey söylenmez...
Ama...
Bu motorun yurt dışı fiyatından haberi olan var mı?
Honda Türk kullanıcıları ne kadar seviyor acaba?
-
acun0 adlı üyeden alıntı
asya 150 cc den kopya çekilmiş üzerine honda yazılmış 10 hp ile biz sevgili müşterilerine kakalayacaklar işte olya bu.
Hocam Honda bu motoru hindistanda ve bazı avrupa ülkelerinde HONDA CB UNICORN BE olarak sattı,piyasada 2-3 yıl gibi bir geçmişi var bu kasanın hatta ilk zamanlarda kafa grenajı yoktu bu sene eklediler. asya motor oradan kopya çekmiş.
-
18 Haziran 2012, 15:59
#59
deadline adlı üyeden alıntı
Alan razı satan razıysa başka bir şey söylenmez...
Ama...
Bu motorun yurt dışı fiyatından haberi olan var mı?
Honda Türk kullanıcıları ne kadar seviyor acaba?
Bu motorun yurt dışı fiyatından önce Türkiye de motor fiyatlarına bakalım, vergi oranlarına bakalım.
Be gidip yurt dışından alamayacağıma göre, benim için önemli olan buradaki fiyat.
Aynı kategori aynı kalitede CB fiyatına motor varmı on bakarım, gerisi hikaye.
-
13 Temmuz 2012, 14:59
#60
arkadaşlar kafama birşey takıldı cbf1520 ile cb125e nin teknik özelliklerine bakıyorum
piston çapı ve uzunluğu aynısı 57.3x57.8mm
şimdi cbf1250 12 küsür beygir
cb125e 10,15 beygir
bunun sebebi karburatör müdür aceba 2 beygirlik fark
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)