biraz da önü indirsen işe yaramazmı?yani ben öle yaptım enazından.sadece fikir ama....
Orgazma Dudak Büktürür
On Tarafı Biraz Pustur Cok Değil Arka Amatısorude Baglantı Yerlerini Sanayı Yada Kaynakcı Bildiğin Bi Yer Varsa Oraya Git Baglantı Barcarını Uzattır Bide Amatisoru En Serte Al Bisuru Secenek Var Yada Yeni Yuksek Uyan Bi Amatisor Alabilirsin Mesela Hysunglarınkı Olabilir
Bu Arada Motor Satılıkmı Ben De Gs 500 Arıyorum Model Kac Km De Merak Ettim
arkadaşım
gs 500 bendede vardı bende aynı düşüncedeydım
bende yükselmıştım fakat çok yükseltırsen motor gerekkalkışta fazlasıyla patı cekıyor viraj alışların kısıtlanıyor iyi düşünmek lazım arkadaşım sonuçta o makıneyı yapan mühendisler gerklı testlerden sonra o halini getirdiler
ama yükseltınde hoş duruyo ama performas düşüyo
gazladınmı cirpiyor patı cekıyor buda kontrolü zor a sokuyor
arka kaldırmak gayet hoş duruyo arkada tek amortisörlü motorlarda nasıl oluyo bilmiyorum ama benm arka çift amortisör usta amortisörlerin alt bağlantısındaki u ların altına dolgu yapılıp yükseltilebilir demişti belki sennkinede uyar...
bak güzel kardeşim bendede 2005 gs 500 var bu motor naked racing değil kuyrugu havada motor istiyorsan racing al yoksa bu motorun orasıyla burasıyla oynama pişman olursun sonra gönül isterdiki kuyrugu senin dediğin gibi olsun ama tek amörtisor var onu sona daya baskada yapacak bişey yok
makina süper görünüyor.
by_edi
şimdi dostum ben bay bir zaman gs 500 kullandım arka amortisörün altında sertlik ayarı var onu 7 ci konuma getir şase ve amortisör başka oynama yapma yeni kasa gs 500 daha yüksek ama bunun sebebi amortsörleri değil koltuğu ve kuyruk grenajıdır yeni kasa amortisör olarak ve şase olarak aynıdır yan yana koyulu birebir incelenmiştir. ha ben kesip biçicem arka amortisörümü dersen ve randıman alamazsan bende 99 modelin temiz arka amortisörü mevcuttur fiyatı da 200 ytl dir. bilgin ola
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
En sağlıklısı üzerindeki amörtisörün en üst seviyeye getirmesi olacaktır tahminim. Bir'de plakalık kısaltılır veya çıkartılırsa yakışıklı görünür. Kuyruğu şaseden tekrar tasarlayıp yükseltebilirsin. O zamanda kaynak düzgün olmayıp şase demirleri eğri kaynatılrsa rahatsız edebilir. Düzgün kaynatılsabile kuyruk grenajının depoyla kesiştiği yerde büyük ihtimalle açıklık kalacaktır.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
naked motorlarin kuyruklari kalkiyormu
valla ben motorumun sele yüksekliğinden memnunum tek eksi yanı artçı için rahat olmasına rağmen görüş açısı düşük.memnun olduğum içinde orasıyla burasıyla oynamayı düşünmedim ama satmak zorundayım çünkü askere gideceğim.bilgiler aşağıda.ilgilenenlere duyurulur.
marka:suzuki gs500e
model:2000(2002 trafiğe çıkışlı)
renk:siyah
km:42000
kasko:yok
yer:bahçelievler/istanbul
http://www.sahibinden.com/gercek_bir...XQQdisplayitem
We believe in sky,not to sunroof!
kuyruk kaldırma olayını yapmış adam demekki oluyomuş
http://www.sahibinden.com/bayandan_t...XQQdisplayitem
yukardaki ilanda şasesi bükülüp kuyruğu kaldırılan gs nin kuyruk grenajının depoya tam oturmadığını gördüm denemeyi düşünen arkadaşlara tavsiye etmiyorum şayet ben motoru satın olacak olsam şaseesi oynanmış motoru almazdım.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)