slm arkdaslar bende mondial 125kt var silindiri büyüttük o artık bi 150 oldu
not:fotolar 2.sayfada
slm arkdaslar bende mondial 125kt var silindiri büyüttük o artık bi 150 oldu
not:fotolar 2.sayfada
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
nasıl yapıcan ki?
ne motoru koycan, vazgeçemiyorsan aynı tipte 150 cc zealsunlar var hem sis farlı yakışıklı duruyor
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
melocann o iş öyle 125 liği 150 yapsam 38liği 32 yapsamla olmuyo. O kadar basit değil yani bu işler ustalık ve malzeme ister. 125 liğin içine 150liği nasıl sığdıracaksın sen önce onu bir anlat bana. Sadece gömleği taşlıyarak olmaz o kadar hacim büyütme. mecburen bloğu traşlayıp daha büyük kömlek oturtman lazım. Hacim büyünce kompresyon düşmesin diye üst kapağıda taşlayıp yanma odasını küçültmen lazım. Güç artınca arka dişliyi 38 den 32 ye düşürebilirsin ma şu haliyle olmaz. Bunları yapsan bile her zaman hararet problemi yaşayabilirsin. Uygun piston ve piston kolu bulmakta zordur.
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
Yok arkadaşlar piyasadaki çoğu motorun silindirler birbirine uyuyo mesela arkadaşın 125 cc kanuniye 150 kn silindiri koyduk motor 150 cc oldu yanı bloklar falan kabul ediyo oyle korkacak bişey yok adamın yapacagı sadece silndiri değiştirmek ama bunu yaptıgın zaman karbiratör memesini değiştirmeyi unutma. yoksa randıman vermez. Ama arka dişli yerine ön dişliyi büyütsen daha iyi olur arada 2 diş oynasın yeter hissedilir bir fark elde edersin
replicadsağdece silindiri değişmek yetmez çünkü 125cc lik piston 150cclik pistonla bir değildir 125cclik bir motorun pistonu 150cc lik bir motora geçirecek olursan küçük kalır ve motor benzini patlatamaz yani pistonunda değişmesi lazım. Evet çin mallarının bir çok parçası birbirine uyum sağlıya biliyor Çünkü hepside çinde üretiliyor aynı model motosikletler farklı motor adlarıyla satılıyor. Ayrıcayucika nın dediği gibide incelik ustalık gerektiren bir iş adam ne yazdıysa doğruları yazmış eskisinide arıya bilirsin. Kısaca; Kaş Yaparken Göz Çıkarma yeter... Herşey gönlünce olsun
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
n silindir derken pistonuda içnde kast etmiştim. ama eskisini arayacagını sanmıyorum cunku sonucta motorun blokları ıle oynanmayacak değişecek tek şey silindir ve piston ve bunu karsıylıycak bir karbüratör memesi eğer performansı beğenmezsen tekrar eski silindir ve pistonu üzerine takabilirsin.. O kadar da zor bişey değil yani. ama dediğim gibi çinlilerin bircok parcası aynı 125 lik silindirler 150 lere uyumludur.
benimde korktuğum konu bu eski halini mumla aramak
ön dişliyi zaten daha önce değiştirmiştim 15'liydi 16'lı yaptım meme işini iyi söyledin saol
piston işini sordum merak etme piston silindirle beraber silinidir alırken piston içinde dediler
hız yapması için başka önerilenizi varmı replikcad birde senin arkadaş değiştirmiş ya yakışta ne gib değişiklik olmuş
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
yakışta fazla fark olmadı aslında gidişte de pek fazla fark yok yada ben o kadar fazla hissetmedim. arka dişliyi küçültürsen hız artacaktır ama motor eskisi gibi hızlı kalkışlar yapamayacak serilikten düşecektir. Hava filtresi ile de oynayabilirsin motorun az da olsa fark eder. Ama 150 cc yaparsan karbüratör memesini kesinlikle unutma
haniarkadaşlar modifiyecilr yokmu yada bu sitede ustalrın sesi çıkmıyor herhalde
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
ya bence uyum saglar diye düşünüyorum
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
way emmioğlu sende anlarmıydın hani hiç belli etmiyonda o bakımda
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
ayıp ettin heç bize sorman fakat bence eger uymazsa tornacıda hallederiz diye düşünüyorum dede ustaya mı yaptıracan
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
bu kadarmı arkadaslar yokmu başka bilgisi olan
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
motorundan memnunsan; hiç anahtar vurdurma, kaçan ayarı seni piskolojik olarak etkiler, belki motorun daha güçlü olur ama yine huzursuz olursun
bu olay estetik yaptırmak gibi bence, zorunlu halde olsam yani yüzümde,kolumda yanıknizi olupta estetikkle düzeltsem gereklilikti derim yaptırdık derim
fakat sen cildim gerginleşsin die ameliat yaptırmaya ragzıysan unutma belki iz kalır kalmasada begenmez birdaha ameliat a yatıp başka estetiklere baslarsın
nasıl örnek, belki biraz uzun yazdım. sen nasıl istiorsan öyle yap derim motor senin, bence degmez saygılar
dediğinde haklı olabilirsin ama böyle oldumu içime sinmiyor
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
yap kardeşm yap
önce silindiri rektefiyecinin görmesi lazım
sana ne kadar genişleyebileceğini söyliceyek
sende mm hesabını öğrenip ne kadar genişleyebiliyosa ona öre uygun piston bakıcaksın
he bu 140 cc de olabilir 170 cc de, bunu rektefiyeci sölicek sana
eğer pistonu bulursan sökersin verirsin rektefiyeciye
ikinci aşamada, güzel vi buji takarsın egsozu rahatlatırsın
motorunda az da olsa bi ivmelenme hissedersin
tabiki sana verilen rodaj bittikten soora
o durumda güçteki artışa göre dişliyle oynarsın
ki ben dişliyle oynamanı tavsiye etmem çünkü çok fazla bi güç artışı sağlanmadığı için motorun bayılacaktır
he ne olur
biraz fantazi yapıp eğer uygun kol bulabilirsen, strok u uzun bi bi piston takarsın, devri arttırırsın, ateşlemede arttığı taktirde bu hissedilebilir bi güç artışı sağlayacaktır
kısaca ilk tavsiyemde tork ikincisinde hp artışı sağlayabilirsin
he bu kadar uğraşmaya değermi sorusu var, onun ceabını kendin vericeksin..
GKN MOTORS
yok motür fotür, arabala geziom artık naapim ölimmi be kardeşim, üzüldük üzüldük sonu gelmedi, şimdi giliyoruz halimize..
hazır silindir ona uygun takabiliyosan olur tabi
ben sana yarın örenirim mondialin kt ye uyabilecek silindiri varmı diye
mesela zat yada rs inki gibi
ona göre haberleşiriz burdan,
ben geçen sene rs e 180 cc piston takmıştım sana yazdığım şekilde, motorun son hızı artmadı ama tork geldi, 60 la çıkılan rampalar 70-75 e geldi
2 kişi daha rahat hızlanmaya başlavı
vs. vs.
çok büyük maliyeti yok istersen bi dene, ben motor patladığı için yeniden yaptırırken büyütim bari demiştim..
GKN MOTORS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)