Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

125'liği 150'lik yaptık

    REKLAM ALANI
  1. #1
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    slm arkdaslar bende mondial 125kt var silindiri büyüttük o artık bi 150 oldu



    not:fotolar 2.sayfada
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    SAKAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne/Merkez
    Motosikleti
    Keeway Matrix 150
    nasıl yapıcan ki?
    ne motoru koycan, vazgeçemiyorsan aynı tipte 150 cc zealsunlar var hem sis farlı yakışıklı duruyor
    büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)

  3. #3
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    melocann o iş öyle 125 liği 150 yapsam 38liği 32 yapsamla olmuyo. O kadar basit değil yani bu işler ustalık ve malzeme ister. 125 liğin içine 150liği nasıl sığdıracaksın sen önce onu bir anlat bana. Sadece gömleği taşlıyarak olmaz o kadar hacim büyütme. mecburen bloğu traşlayıp daha büyük kömlek oturtman lazım. Hacim büyünce kompresyon düşmesin diye üst kapağıda taşlayıp yanma odasını küçültmen lazım. Güç artınca arka dişliyi 38 den 32 ye düşürebilirsin ma şu haliyle olmaz. Bunları yapsan bile her zaman hararet problemi yaşayabilirsin. Uygun piston ve piston kolu bulmakta zordur.

  4. #4
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı SAKAL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yapıcan ki?
    ne motoru koycan, vazgeçemiyorsan aynı tipte 150 cc zealsunlar var hem sis farlı yakışıklı duruyor
    aynı tip zealsunlarda 125'lik hatta aynı motor ama markaları farklı

    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    melocann o iş öyle 125 liği 150 yapsam 38liği 32 yapsamla olmuyo. O kadar basit değil yani bu işler ustalık ve malzeme ister. 125 liğin içine 150liği nasıl sığdıracaksın sen önce onu bir anlat bana. Sadece gömleği taşlıyarak olmaz o kadar hacim büyütme. mecburen bloğu traşlayıp daha büyük kömlek oturtman lazım. Hacim büyünce kompresyon düşmesin diye üst kapağıda taşlayıp yanma odasını küçültmen lazım. Güç artınca arka dişliyi 38 den 32 ye düşürebilirsin ma şu haliyle olmaz. Bunları yapsan bile her zaman hararet problemi yaşayabilirsin. Uygun piston ve piston kolu bulmakta zordur.


    abi nasıl olacağanı bilmiyorum tanıdığım usta var o yapacak olur diyor ama sizlerede bi sorup öyle yaptırayım dedim
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  5. #5
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Alıntı melocann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı tip zealsunlarda 125'lik hatta aynı motor ama markaları farklı





    abi nasıl olacağanı bilmiyorum tanıdığım usta var o yapacak olur diyor ama sizlerede bi sorup öyle yaptırayım dedim
    tanıdığın usta motorun orasını burasını biçip eline vermesin sonra. Bunlar yapılmayacak şeyler değil ama dediğim gibi detaylarına dikkat edilmesi gerekir.
    Daha fazla performans almayı beklerken eskisinide mumla arayabilirsin.

  6. #6

    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Motosikleti
    Aprilia Rs 50 & Yamaha rx 115 & Yamaha mbk ms-1
    Yok arkadaşlar piyasadaki çoğu motorun silindirler birbirine uyuyo mesela arkadaşın 125 cc kanuniye 150 kn silindiri koyduk motor 150 cc oldu yanı bloklar falan kabul ediyo oyle korkacak bişey yok adamın yapacagı sadece silndiri değiştirmek ama bunu yaptıgın zaman karbiratör memesini değiştirmeyi unutma. yoksa randıman vermez. Ama arka dişli yerine ön dişliyi büyütsen daha iyi olur arada 2 diş oynasın yeter hissedilir bir fark elde edersin

  7. #7
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    replicadsağdece silindiri değişmek yetmez çünkü 125cc lik piston 150cclik pistonla bir değildir 125cclik bir motorun pistonu 150cc lik bir motora geçirecek olursan küçük kalır ve motor benzini patlatamaz yani pistonunda değişmesi lazım. Evet çin mallarının bir çok parçası birbirine uyum sağlıya biliyor Çünkü hepside çinde üretiliyor aynı model motosikletler farklı motor adlarıyla satılıyor. Ayrıcayucika nın dediği gibide incelik ustalık gerektiren bir iş adam ne yazdıysa doğruları yazmış eskisinide arıya bilirsin. Kısaca; Kaş Yaparken Göz Çıkarma yeter... Herşey gönlünce olsun
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  8. #8

    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Motosikleti
    Aprilia Rs 50 & Yamaha rx 115 & Yamaha mbk ms-1
    n silindir derken pistonuda içnde kast etmiştim. ama eskisini arayacagını sanmıyorum cunku sonucta motorun blokları ıle oynanmayacak değişecek tek şey silindir ve piston ve bunu karsıylıycak bir karbüratör memesi eğer performansı beğenmezsen tekrar eski silindir ve pistonu üzerine takabilirsin.. O kadar da zor bişey değil yani. ama dediğim gibi çinlilerin bircok parcası aynı 125 lik silindirler 150 lere uyumludur.

  9. #9
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tanıdığın usta motorun orasını burasını biçip eline vermesin sonra. Bunlar yapılmayacak şeyler değil ama dediğim gibi detaylarına dikkat edilmesi gerekir.
    Daha fazla performans almayı beklerken eskisinide mumla arayabilirsin.

    benimde korktuğum konu bu eski halini mumla aramak

    Alıntı replicad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok arkadaşlar piyasadaki çoğu motorun silindirler birbirine uyuyo mesela arkadaşın 125 cc kanuniye 150 kn silindiri koyduk motor 150 cc oldu yanı bloklar falan kabul ediyo oyle korkacak bişey yok adamın yapacagı sadece silndiri değiştirmek ama bunu yaptıgın zaman karbiratör memesini değiştirmeyi unutma. yoksa randıman vermez. Ama arka dişli yerine ön dişliyi büyütsen daha iyi olur arada 2 diş oynasın yeter hissedilir bir fark elde edersin
    ön dişliyi zaten daha önce değiştirmiştim 15'liydi 16'lı yaptım meme işini iyi söyledin saol

    Alıntı THE_LANCET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    replicadsağdece silindiri değişmek yetmez çünkü 125cc lik piston 150cclik pistonla bir değildir 125cclik bir motorun pistonu 150cc lik bir motora geçirecek olursan küçük kalır ve motor benzini patlatamaz yani pistonunda değişmesi lazım. Evet çin mallarının bir çok parçası birbirine uyum sağlıya biliyor Çünkü hepside çinde üretiliyor aynı model motosikletler farklı motor adlarıyla satılıyor. Ayrıcayucika nın dediği gibide incelik ustalık gerektiren bir iş adam ne yazdıysa doğruları yazmış eskisinide arıya bilirsin. Kısaca; Kaş Yaparken Göz Çıkarma yeter... Herşey gönlünce olsun
    piston işini sordum merak etme piston silindirle beraber silinidir alırken piston içinde dediler

    Alıntı replicad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    n silindir derken pistonuda içnde kast etmiştim. ama eskisini arayacagını sanmıyorum cunku sonucta motorun blokları ıle oynanmayacak değişecek tek şey silindir ve piston ve bunu karsıylıycak bir karbüratör memesi eğer performansı beğenmezsen tekrar eski silindir ve pistonu üzerine takabilirsin.. O kadar da zor bişey değil yani. ama dediğim gibi çinlilerin bircok parcası aynı 125 lik silindirler 150 lere uyumludur.
    hız yapması için başka önerilenizi varmı replikcad birde senin arkadaş değiştirmiş ya yakışta ne gib değişiklik olmuş
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  10. #10

    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Motosikleti
    Aprilia Rs 50 & Yamaha rx 115 & Yamaha mbk ms-1
    yakışta fazla fark olmadı aslında gidişte de pek fazla fark yok yada ben o kadar fazla hissetmedim. arka dişliyi küçültürsen hız artacaktır ama motor eskisi gibi hızlı kalkışlar yapamayacak serilikten düşecektir. Hava filtresi ile de oynayabilirsin motorun az da olsa fark eder. Ama 150 cc yaparsan karbüratör memesini kesinlikle unutma

  11. #11
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    haniarkadaşlar modifiyecilr yokmu yada bu sitede ustalrın sesi çıkmıyor herhalde
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  12. #12
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    ya bence uyum saglar diye düşünüyorum
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  13. #13
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    way emmioğlu sende anlarmıydın hani hiç belli etmiyonda o bakımda
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  14. #14
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    ayıp ettin heç bize sorman fakat bence eger uymazsa tornacıda hallederiz diye düşünüyorum dede ustaya mı yaptıracan
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  15. #15
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    bu kadarmı arkadaslar yokmu başka bilgisi olan
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  16. #16

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    motorundan memnunsan; hiç anahtar vurdurma, kaçan ayarı seni piskolojik olarak etkiler, belki motorun daha güçlü olur ama yine huzursuz olursun

    bu olay estetik yaptırmak gibi bence, zorunlu halde olsam yani yüzümde,kolumda yanıknizi olupta estetikkle düzeltsem gereklilikti derim yaptırdık derim

    fakat sen cildim gerginleşsin die ameliat yaptırmaya ragzıysan unutma belki iz kalır kalmasada begenmez birdaha ameliat a yatıp başka estetiklere baslarsın

    nasıl örnek, belki biraz uzun yazdım. sen nasıl istiorsan öyle yap derim motor senin, bence degmez saygılar

  17. #17
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    dediğinde haklı olabilirsin ama böyle oldumu içime sinmiyor
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  18. #18
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    yap kardeşm yap
    önce silindiri rektefiyecinin görmesi lazım
    sana ne kadar genişleyebileceğini söyliceyek
    sende mm hesabını öğrenip ne kadar genişleyebiliyosa ona öre uygun piston bakıcaksın
    he bu 140 cc de olabilir 170 cc de, bunu rektefiyeci sölicek sana
    eğer pistonu bulursan sökersin verirsin rektefiyeciye
    ikinci aşamada, güzel vi buji takarsın egsozu rahatlatırsın
    motorunda az da olsa bi ivmelenme hissedersin
    tabiki sana verilen rodaj bittikten soora
    o durumda güçteki artışa göre dişliyle oynarsın
    ki ben dişliyle oynamanı tavsiye etmem çünkü çok fazla bi güç artışı sağlanmadığı için motorun bayılacaktır
    he ne olur
    biraz fantazi yapıp eğer uygun kol bulabilirsen, strok u uzun bi bi piston takarsın, devri arttırırsın, ateşlemede arttığı taktirde bu hissedilebilir bi güç artışı sağlayacaktır
    kısaca ilk tavsiyemde tork ikincisinde hp artışı sağlayabilirsin
    he bu kadar uğraşmaya değermi sorusu var, onun ceabını kendin vericeksin..
    GKN MOTORS

  19. #19
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yap kardeşm yap
    önce silindiri rektefiyecinin görmesi lazım
    sana ne kadar genişleyebileceğini söyliceyek
    sende mm hesabını öğrenip ne kadar genişleyebiliyosa ona öre uygun piston bakıcaksın
    he bu 140 cc de olabilir 170 cc de, bunu rektefiyeci sölicek sana
    eğer pistonu bulursan sökersin verirsin rektefiyeciye
    ikinci aşamada, güzel vi buji takarsın egsozu rahatlatırsın
    motorunda az da olsa bi ivmelenme hissedersin
    tabiki sana verilen rodaj bittikten soora
    o durumda güçteki artışa göre dişliyle oynarsın
    ki ben dişliyle oynamanı tavsiye etmem çünkü çok fazla bi güç artışı sağlanmadığı için motorun bayılacaktır
    he ne olur
    biraz fantazi yapıp eğer uygun kol bulabilirsen, strok u uzun bi bi piston takarsın, devri arttırırsın, ateşlemede arttığı taktirde bu hissedilebilir bi güç artışı sağlayacaktır
    kısaca ilk tavsiyemde tork ikincisinde hp artışı sağlayabilirsin
    he bu kadar uğraşmaya değermi sorusu var, onun ceabını kendin vericeksin..


    gökhan senin motor hala ortalarda yok değilmi hala içim sızlıyor

    ben silinidir tornada büyütmeyeceğim hazır silinidir takacağım
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  20. #20
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    yok motür fotür, arabala geziom artık naapim ölimmi be kardeşim, üzüldük üzüldük sonu gelmedi, şimdi giliyoruz halimize..
    hazır silindir ona uygun takabiliyosan olur tabi
    ben sana yarın örenirim mondialin kt ye uyabilecek silindiri varmı diye
    mesela zat yada rs inki gibi
    ona göre haberleşiriz burdan,
    ben geçen sene rs e 180 cc piston takmıştım sana yazdığım şekilde, motorun son hızı artmadı ama tork geldi, 60 la çıkılan rampalar 70-75 e geldi
    2 kişi daha rahat hızlanmaya başlavı
    vs. vs.
    çok büyük maliyeti yok istersen bi dene, ben motor patladığı için yeniden yaptırırken büyütim bari demiştim..
    GKN MOTORS


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)