hayırlısı olsun kazasız belasız
hayırlısı olsun kazasız belasız
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız günlerde kullanın.
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
R25 den sonra motorla ilgili izlenimlerini bekliyorum.
Çok huylu bır motor. Güzel seçim. Grenajlı olanı da dıversıon dur.
Mt07 mi xj6 mi diye sorulsa cevabım xj6 olurdu.
r25'i oturuş pozisyonundaki rahatsızlık ve olmayan artçı selesi için satmıştı arkadaş. Mt-7 almak çok saçma olur diye direk eledik
Tam bir fiyat/performans ürünü bence de. Silindir sayısını geçtim, aynı yıl ve km.deki er6'lar 21binden , 5-6 yaşındaki Gsr600 19binden ikinci el piyasası var. Cbr650f'i saymıyorum bile
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
hayırlı uğurlu olsun...Allah tüm mt ailesini kazadan beladan korusun.
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler yarın sabah goruslerimi yazacagım
H.olsun kazasız belasız inş abii.
Hayatında hiçbişiy takma kafana kasktan başkawiinkk:
Arkadaşlar merhaba, motoru alalı 3 gün, yaptıgım km de 300 oldu, 18.200 de motor. Gerçekten xj6 harika bir motor. Ağırlık olması sebebi ile rüzgarda virajlarda çok stabil. Selesi mt nin 3 katı rahatlıgında. Benim gibi kız arkadaşınızla 200 300 km trafikte şileye vs gidiyosanız mt yerine alınacak motor. Ki ben mt07 i çift silindir diye eledim bana gelmez r25 ten mt e geçmek Vites göstergesi olmaması üzücü. Aynalar oturuş pozisyonu ve bana göre rengi çok çok güzel.
3 başlık yazacağım buraya sırası ile: 1- R25 ten sonra naked , 2- 4 silindire geçmek ve rüzgar , 3- Gereklilik ve istanbul
1- R25 ten sonra naked, hmm rüzgar mı severimm. Rüzgara karşı direncim vardı biliyordum ruzgar yiyceğimide ama ben kalıplı ve ağır oldugumdan mıdır bilemem çokta etkilemiyor beni. Naked oturuş pozisyonu doğuştan beli hassas olan bana işte rahatlık bu dedirtti. Vede bu oturuşta çevreye çok daha hakimim. Yalnız yüksek hızlarda orta halli kaskım oldugu için kafa ileri itilmekte ve r25 kadar konforlu 140+ a çıkamamaktayım
r25 ten daha kıvrak çok çok daha trafikte rahat, dur kalkta ve geri gitmede sıkıntılı tabi güçsüzseniz 210 kg size göre değil
2- 4 silindire geçmeyi ben yetmemezlikten diye istemedim, r25 yeterli istanbul için. Ben zaten 120 150 bandında sürdüğüm için gazlamaya almadım bu motoru. Rahat olsun ama çift silindir olmasın diyince paramın yettiği tek sonuç bu oldu. Tam bir f/p motoru, 4 silindirin o vites rahatlıgını çok sevdim. Ağır oldugu için kullanımı sakin fakat yavaş değil bu sizi yanıltmasın 1. viteste 80 90 giden motordan bahsediyoruz
3- Gereklil gik, evet istanbulda 4 silindir çokta bağırmayan bir egzoz ile minimum risk saglaması için gerekli arkadaşlar. Ses görülmemi %90 arttırdı. Duyan kimse önüme kırmıyor kırsa dahi yavaş yavaş geldiğinde kaçabiliyorum. Devirli kullanınca yol veren sayısı inanılmaz arttı. Aşağıdaki videoda şuan motorumda emaneten duran salyangoz uygulamalı akrapovıc slip on egzoz sesini bulabilirsiniz. Bu fazla ama bunun yarısı bı egzoz bile daha güvenli seyahat etmeyi sağlıyor. 4 silindire ne takarsanız yakışıyor zaten ya
Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
N serisi güzel seçim
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip etsin Allah.
Hayırlı olsun..
Lakin;
Ses(gürültü) = güvenlik + görünürlük olayına ben katılmıyorum.
Şikayetimi şahsınız üzerine algılamayın, genel olarak tüm gürültülü egzoz kullananlara...
Ben egzoz değil korna kullanıyorum kendimi göstermek için.
Sizde korna yok mu yol istemek kendinizi göstermek için ? Hem sürekli de ötmüyor..
İşyerim yol üzerinde ve görünecez diye başımızı şişirenlerle sanırım diğer tarafta hesaplaşacağız.
Sebepsiz olarak farkında bile olmadığınız, tanımadığınız insanları rahatsız etmek kul hakkıdır.
Yol veriyorlar rahat gidiyorsunuz olabilir.
O çevredeki oturanlar ve çalışanlar bu gürültüden rahatsız oluyor.
Kendileri kulaklarında tıpa üzerinde kask hiç bir şeyden haberleri yok..
Arada bir iyi niyet ve temennilerim bu gürültücü arkadaşlarla olmuyor değil.
Umarım sızlıyordur bi tarafları..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Bu yüzden daha normal bi egzoz lazım akrapovic değil, korna ile istanbulda kimse yol vermez sizi görmez bile. Benim deneyimlerim böyle Türk milleti psikolojisi işliyor 4 silindir sesini duyan çekiniyor. Aynı durum sakin sakin 80 le gitmeye kalkarsanız sizi sıyıyrarak geçen adamların 150 ile giderken 2 selektörde kaçacak delik aramasına benzemekte. Bende isterim gerek kalmasın ama benim eve sağsaglim gitmemi saglıyorsa abartıya kaçmamak şartı ile başvururum buna.
Hayırlı olsun kardeşim, arkadaşımın motoruydu, çok temiz sorunsuz mükemmel bir motor aldın kazasız belasız bin inşallah
bro, bende r25 den sonra 4 silindir hedefledim CB650F amaçladım kendime görüşünü alabilir miyim?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)