Hintli Hero, Türkiye'de fabrika kurmak için kolları sıvadı
Reklamlar
-
Motosiklet üreticisi Hintli Hero, Türkiye'de fabrika kurmak için kolları sıvadı. Soysal Grup ile birlikte 4 yıldır Türkiye pazarında olan Hintliler, Nazilli’de fabrika kurmak için harekete geçti. Fabrikanın sonbaharda üretime geçmesi planlandı.
Hero’nun Başkan ve CEO'su Pawan Munjal Türkiye yatırımının stratejik değerine dikkat çekerek, "Biz erken davrandık. Türkiye yatırımı bize Avrupa kapısını da açacak. Hero, dünyada 80 milyon adedin üzerinde kullanıcıya ulaştı. Yıllık üretimimiz ortalama 7,5 milyon motosiklet. Dünyada 36 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Türkiye bu pazarın 19’ncu ülkesi. Ama Türkiye pazarı, Avrupa pazarına girmek isteyen Hero için son derece önemli bir ülke. Türkiye'yi Avrupa pazarı için bir giriş kapısı olarak görüyoruz. Bu nedenle Türkiye'de fabrika açıyoruz. Türkiye’de üretilecek modelleri sadece Türkiye değil Avrupa pazarına da satacağız. Türkiye’nin Avrupa Birliği ile gümrük anlaşması olması büyük bir avantaj" dedi.
Üretimle birlikte yan sanayi gelişecek, yeni istihdamlar yaratılacak
Hero'nun Türkiye ortağı Soysal'ın Yönetim Kurulu üyesi Yusuf Soysal da Hintli Hero ile ortak olarak fabrika yatırımı yapmaktan çok mutlu olduklarını söyledi. Soysal; "4 yıldır iç pazarda Hero ile birlikte satış yapıyoruz. Kısa sürede hedeflerimizin üzerine çıktık. Bu ivmeyi yakalarken, 5 yıl veya 50 bin kilometre garanti vermemiz çok etkili oldu. Üretimin başlaması ile başta Avrupa olmak üzere Balkanlar, İran, Irak, Mısır Gürcistan üzere ihracat yapacağız. Üretimin getirdiği fiyat avantajı da iç piyasayı çok memnun edecek. Türkiye Avrupa'ya otomobil üretimi ile güven verdi. Şimdi de sıra motosiklette. Üretimle birlikte yan sanayi gelişecek, yeni istihdamlar yaratılacak" dedi.
Reklamlar
-
Adamlar fizibilite yapmıştır. Bakmıştır vergilerden dolayı orta-üst segment ölecek, millet orta-alt segmente yönelecek. Boşluğu doldurayım demiştir. Mantıklı hareket. Fabrika kurarsa ithalat vergisinden de kurtulacağı için motorlar daha da ucuzlar veya ucuzlamasa da kar marjı artar.
-
Bence çok olumlu.Fabrika açıp oradaki insanımıza ekmek kazandıracak olması,fabrikayı bile güneş panelleri ile doğa dostu yapmaları,parça bolluğu,bulunabilirsiniz ve fiyatının daha hesaplı olacak olması son tüketiciye de olumlu yansır.Gercekten sektörde zamdan başka haber duymadigimiz su aylarda bir teselli oldu bu bence.
-
Bu modellerle Hero'nun Avrupa pazarına girmesine imkan yok. 10 yıldır aynı motorları gram geliştirmeden üretiyorlar. Avrupalı ne yapsın karbüratörlü titreşim makinalarını ? Fuarlarda tanıttıkları 200 cc yeni modeller piyasaya çıkarsa ne ala, yoksa Honda'dan aldıkları rüzgarla bundan ileri gidemezler. Şu anda en iyi modelleri scooter olanlar, ötekiler vasat. Fabrika açılırsa iş imkanı sağlaması açısından iyi olur tabi...
-
Benelli'den sonra bu haberi de duymak iyi oldu..
-
Scooter modellerine iyi demişsiniz ama bence kötü. Sıfır alıp 2-3 ay içinde sattığım tek motor oldu duet modeli.
Pleasure modeli, düet ve dash'tan daha iyiydi. Onu'da sıfır almıştım. Memnundum.
-
Heronun Hindistandaki fabrikasında AEA'nın bir videosu vardı. Tamamen gün ışığından faydalanıp, içerisinde kendi sebzelerini dahi yetiştirdikleri alanlar olan devasa bir fabrikaydı. Umarız bu tarz büyük bir fabrika olur da bir çok insana iş imkanı olur. Biraz da yenilikçi model ve tasarımlar da yaparlarsa fena olmaz
https://www.youtube.com/watch?v=EdmI1_rAolQ
Hindistan'a Hero motosiklet fabrikasını gezmeye gittik. Şehir beklediğimiz gibiydi fakat fabrika hiç de öyle değildi. Kendi yiyeceğini, suyunu ve elektriğini üretmesi ve bunu yeşil yoldan yapması takdire şayan.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
-
Motor üretimi dahil olmak üzere herşeyini nazillide ki fabrikada yapıcaklarsa klasik görünümlü yuvarlak farlı klâsik commuter üretsinler.Bende satın alırım.
Yukarıda fotoğraflarını gördüğümüz çirkin aletleri çizen mühendisin işine son versinler.
5-10 yaş arası velede kalem verip motosiklet çiz desek ortaya çıkan şeyin tipi kesinlikle daha iyi olur.
-
hero nun hunk 200 r abs li modelini dun bayisinde gördüm sekil olarak fena degil uzerinde karizma motoru var fuar dan sonra gelecek dedi bayideki arkadas degerlendirmek isteyen arkadaslar bakabilir.
-
goreny adlı üyeden alıntı
hero nun hunk 200 r abs li modelini dun bayisinde gördüm sekil olarak fena degil uzerinde karizma motoru var fuar dan sonra gelecek dedi bayideki arkadas degerlendirmek isteyen arkadaslar bakabilir.
KArizma motoru değil de yeni ve farklı motor var. Karizma 223cc iken bu motor 200 cc
Fuardan sonra değil de Haziran'da gelmesi planlanıyor. Ama enjeksiyonlu Glamur 2017 Temmuz'da gelecek demişlerdi, halen gelmedi. Onun için Haziran 2018 tarihinde gelmesini de yalan haber diye düşünüyorum.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
goreny adlı üyeden alıntı
hero nun hunk 200 r abs li modelini dun bayisinde gördüm sekil olarak fena degil uzerinde karizma motoru var fuar dan sonra gelecek dedi bayideki arkadas degerlendirmek isteyen arkadaslar bakabilir.
Bakın bu güzel olabilir. Karizma motoru bile olsa karenaj sesi sıkıntısı olmayacağından iş görecektir.
-
Adamın cebinde pamuk şekeri mi var?
Fabrika işi iyi güzel hoş ta, aga bizi bu makinelere muhtaç bırakmayın be ya. Bence de bu standartlarla Avrupa işi hayalden öte geçmez.
-
Motosiklet Eğitmeni
Nazilli mevzusu ilgimi çekti.
Bu adamlar hakikaten yeni fabrika mı kuruyorlar yoksa orada mevcut olan üretim bitirilip yerine Hero mu geliyor?
Yani bina yapmaktan bahsetmiyorum.
Nazilli'de zaten motosiklet üretiliyordu.
Hatta yanlış hatırlamıyorsam 2 marka var orada.
Bir üçüncü geliyorsa sevindirici.
Fakat biri gidiyor yerine başkası geliyorsa düşündürücü.
-
Sıcak hava da bile yolun ortasında aralıklarla stop eden hero mu
-
elin hintlisi kadar olamadık lan.
millet uyanın artık, biz birbirimizi yerken gariban hintli ülkemizde fabrika açıyor, kendimize gelelim.
-
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
KArizma motoru değil de yeni ve farklı motor var. Karizma 223cc iken bu motor 200 cc
Fuardan sonra değil de Haziran'da gelmesi planlanıyor. Ama enjeksiyonlu Glamur 2017 Temmuz'da gelecek demişlerdi, halen gelmedi. Onun için Haziran 2018 tarihinde gelmesini de yalan haber diye düşünüyorum.
İncelemeyi izledim, motor bloğu dışarıdan 150 cc modellerin aynısı gibi duruyor. Muhtemelen sadece strok ile oynayıp yani krankı değiştirip mevcut motoru 200 cc'ye çıkarmışlardır. Bazı Hint sitelerinde motorda titreşimi azaltan balansör olduğu söylense de ben pek inanmıyorum çünkü Hero kendi sitesinde tek kelime yazmamış (orada bunun ismi Xtreme 200R). Bence sadece yeni krankın dengeleme ağırlıklarını biraz ayarlamışlardır o kadar. Mevcut Hunk'un ve Thriller'ın titreşimini beğenmemiştim, bunda da farklı olacağını sanmıyorum. Bu açıdan tek ümidim, 150 cc'lerde olduğu gibi bunun güç değerlerinin hacmine oranla fazla olmamasıdır. Eski modellerin kağıt üzerinde rakiplerinden güçlü olmalarının sebebi yeterli balansör bulunmamasıydı. Aynı şey KTM Duke serilerinde de var. Ne kadar az dengeleme, o kadar güç.
Çok ümitlenmeyin yani...
-
COQ adlı üyeden alıntı
Nazilli mevzusu ilgimi çekti.
Bu adamlar hakikaten yeni fabrika mı kuruyorlar yoksa orada mevcut olan üretim bitirilip yerine Hero mu geliyor?
Yani bina yapmaktan bahsetmiyorum.
Nazilli'de zaten motosiklet üretiliyordu.
Hatta yanlış hatırlamıyorsam 2 marka var orada.
Bir üçüncü geliyorsa sevindirici.
Fakat biri gidiyor yerine başkası geliyorsa düşündürücü.
soysal grup asya motor olarak zaten üretimi çoktan bıraktığından burada fabrika bomboş durmaktaydı,aslında giden çoktan gitmişti ama Kuralkan'ın üretimi bırakıp kolay olanı yani ithalatı seçmesinden çok daha iyidir.En az 30 kişilik bir montaj ekibine istihdam sağlayacaktır...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
-
Kanunin de bir zamanlar her fuar öncesi çıkan dizel motosiklet haberleri vardı. Tiger şasesin oturtulmuş bir motordu . Asyanın' da Türkiye de üretim(Montaj)arzusu markanın 2014 lansmanında da duyurulmuştu. Hala devam ediyor. Görmeden inanmayın.
-
bir ülkenin farklı ülkelerin markalarına kendi sınırları içerisinde üretim yapması için ayrıcalık tanımasındaki amaç teknoloji ithali olması gerekiyor.
basit olarak nitelenebilecek motosikletleri marka yaratarak üretmez isek ancak "milli otomobil" yahut "milli vatsap" gibi skandallar ile madara oluruz.
başka da bir işe yaramaz.
istihdam konusu ise muallakta,
kaç kişi , hangi sıfatla istihdam edilecek ?
mühendislerimiz bu fabrikalarda istihdam edilerek iş tecrübesi ve teknolojik tecrübe kazanarak üretim boyutuna katılabilecekler mi ?
sosyal mesajım budur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)