GARANTİDEKİ MOTORLARDA ÇIKABİLECEK SORUNLAR VE ÇÖZÜMLERİ
-
Süper Moderatör (BBRR)
Reklamlar
-
Admin
Örnek bi davranış başlığı sabitliyorum. Bu tarz bilgileri olan bu başlığa yazabilirler..
-
Sevgili BBRR bu sitede daha yeniyim ama senin gibi ilgili ve bilgili arkadaslar sayesin de cok sey öğreniyorum tesekkürler i:
ve not konusu gecen arkadasımızıda geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum
-
valla insanın hala motor ve servise güvensizliği geliyor.olaylar kötü arkadaş o amortisör kopmasında daha kötü sonuçlara karışabilirdi allah korumuş.ama servis yetkilisinin cevaplarıda okadar güzel..
motorcu motorcunun arkadaşı,dostu ve kardeşidir
-
Çok değerli BBRR ve Skullhunter ,
Evet yukarıda da ifade edildiği gibi "reklamdır kendileri yazdırmıştır" şeklinde ifade edilmesinden çekindiğimiz için endişe ettik. Hala daha bu endişemiz bitmiş değildir.
Sayın BBRR nin gösterdiği teveccühe teşekkür etmek isterim. Biz ICM Ltd. Şti. olarak sadece işimizi elimizden geldiği kadar düzgün yapmaya çalışan bir firmayız.
Yazdıklarımızda tamamen bundan ibarettir. Umarım hiç kimsenin bir problemi olmaz ve bu sitede yazılacak bir şey bulunmaz ama herhalde bu pek mümkün değil.
Ben Türkiye de kalıcı olmak isteyen her ithalatcının aynı şekilde davranacağını ve motosiklet kültürünün ülkemizde daha köklü yerleşmesine yardımcı olacaklarına inanıyorum. Sonuçta eminim yoldan her geçen motosiklet ithal etmiyordur , motosiklet ithal edenlerin mutlaka konuya özel bir ilgisi vardır. Bu işi seviyorlardır. Sevilmeyen bir iş yapılmaz.
Herkese iyi sürüşler diler , mutlu günler temenni ederim.
Saygılarımla ,
expert
-
Süper Moderatör (BBRR)
yazımdada açıkça belirttim bu başlık her markaya ait motorların sorunlarına açık burayı okuyanlar garanti kapsamına neler girer çözümlenemeyen sorunlarda nasıl bir yol izlenmeli gibi bizlere en lazım konuyu kapsamakta biz icm motorun sergilediği ilgili ithalatçı anlayışını her ithalatçıdan bekiyoruz aynı tür davranışlar bu başlıkta toplanacaktır ve bu reklam değil yapılması gerekendir
bu arada belirtmek isterim ben malesef bir HYOSUNG sürücüsüyüm yukarıdaki JINLUN bir arkadaşıma ait
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
ya zaten motor satan adamlar bu sekılde ınternet sorun ve sıkayetlerı dınleseler sorunlar daha rahat ve kısıler ıcın kolay bı cozum olur mondial kullanıcısı olarak tebrik ettim alkısladım.Umarım butun fırmalar bıraz kendilerine yontarlar servisten mondial olarak memnun degilim hemde ewimin altında bulunan oto tamircisnden emin olun daha cok memnunum artık gerisini siz düsünün
::::::::::GALLOWS:::::::::::::
THRASH TILL DEATH
-
"EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri "
herşey güzel ama yukarıdaki cümle kafama takıldı.bende bir bankada bir yetkiliyim mesela.arkadaşımızın yetkisinin görevinin hatta kendisi için sakıncası yoksa ismininde ortada olması gerekir.
eğer yazışmalarında firmayı temsil ediyorsa ozaman bir imzasıda olmalı diye düşünüyorum."çözümler getiren biri" güven verici değil
-
Süper Moderatör (BBRR)
amacımız sorunların çözülmesi isteyen istediği nick le gelir ..derki ben şu firmanın yetkilisiyim sorununuz varsa buraya yazın ben ilgilenirim...Sorunlarımız çözülsünde çözenin ismi önemli değil
bu arada yukarıda bahsi geçen motorla ilgili bütün sorunlar çözümlendi marmariste bizim seçtiğimiz bir servise tüm yedek parçalar fazlasıyla kargolandı sadece bu kadar değil 10 dakika önce firma satış müdürü arayıp sorunun çözülüp çözülmediğini bizzat kontrol etti.
dediğim gibi bu sayfalar her marka vede modele açık firmalar sorunları okusunlar çözüm önersinler .....
Bu motoru kullanan arkadasda ayrica iyi sabir varmis ben o kadar sabredemezdim herhalde....
bu uygulamaları yapan yetkili servis ve olay şu firma malının arkasında dimdik duruyo servisi değiştiriyo ve müşteri memnuniyetine önem veriyor. amacımız tüm firmaların bu hassasiyeti gösterebilmesi
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
bbrr abicim sen bu sitenin pirisin......
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Süper Moderatör (BBRR)
Konu müşteri memnuniyetiyle sonuca bağlandı !!!!!!!!!!
İlk yazıyı takip eden gün expert olaya el koydu ve firma satış müdürü telefonla aradı biz motoru göndermenin en az 10-15 gün motorsuz kalmak anlamına geleceğini bu yüzden marmariste bizim seçeceğimiz bir serviste olayın çözüme kavuşmasının bizim için en uygunu olduğunu firmaya bildirdik.
İCM ihtiyacımız olan tüm parçaları bize kargoladı. (dedikleri gibi kargo masraflarını firma ödedi) ve bu parçalar için hiç bir ücret talep edilmedi
Motor servisten bu gün çıktı (servis ücretide icm tarafından karşılandı ayrıca diğer jinlun sürücüsü arkadaşlar içinde gezici servisin marmarise gelmesi ayarlandı)
Bu işlemler esnasında firma yetkilileri bir arkadaş bir dost gibiydi hepsine teşekkürü bir borç bilirim ....hiç bir şekilde iş yokuşa sürülmedi.
Sattığı malın arkasında dimdik duran bu arkadaşları tebrik ediyorum işallah bundan sonrada böyle devam ederler bizde bu sayfalardan onları tebrik ederiz.
Burdan tekrar sesleniyorum garantide firmalarla sorun yaşayan arkadaşlar lütfen buraya yazın sorunu çözmek için bir kamuoyu yapalım.
sayfamız her marka vede modele açık
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
eski bir servisciyim.(otomobil)
hemde isin vitrininde, ve 4 ayri markada, uzun yillar calistim.
garanti içi-disi, yedek parça, 0 km otomobil teslimati vb konularda ne tür pislikler döndügünü, ve sirketlerin olaylara nasil yaklastigini, iyi bilirim.
böyle bir yaklasimi, tr'de yillardir satis rekorlari kiran firmalar dahil, (1-2 japon firmasini tenzih ederim), hiçbir firmada görmedim.
ICM MOTOSiKLET'i, ve sn. EXPERT'i, tek kelimeyle tebrik ederim.
helal olsun...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
dökülen su kabını doldurmaz derler..çok üzüldüm..o kadar şık ve güzel ki dışardan bu motor.Geçmiş olsun arkadaşım.Bugün senin başına geldi,belki yarında bizim başımıza gelecek kim bilir...
Yazacak pek bişey bulamıyorum
Herkes hakettiğini yaşar.
-
ben de marmaristeyim. motor almayı düşünüyorum. yazının başlığını okuyunca jinlunu listemden sildim. daha sonra expertin cevabı beni tatmin etti.
bbrr arkadaşım sanırım olay sakarda meydana gelmiş. arkadaşına geçmiş olsun
experte teşekkürler.
-
conqueror, kardeşim yanlış düşünüyorsun ben mondialimin başında serviste durdumda ne oldu adam montaj hatasından dolayı oluşan aksaklığı bile garanti kapsamı dışında diyerek 50 ytl para alodı benden
Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular
-
ICM Motor yetkilisi EXPERT in konuya yaklaşımı gerçekten takdire şayan ...
Kendi topic imde de yazdığım gibi..
Bu konuda suçlayıcı bir yaklaşım yerine gerekliliklere bakmak lazım.
Bir tarafta ülkesinin gelir seviyesi düşük insanlarına dünyanın diğer ucundan , insanımızın edinebileceği fiyatlarla motosiklet temin edip , bundanda kazanç elde etmeyi amaçlayan bir firma.
Diğer tarafta bütçesine uygun bir binek aracı satın almış , beklentisi bir noktadan diğerine , beklediğinin altında bir performansla da olsa TEK PARÇA halinde gitmeye çalışan bir vatandaş.
Galiba bu işte en büyük suçlu Çinli üreticilerden başkası değil. Sonuçta ürettikleri ürün sıradan bir makina olmayıp , üzerinde CAN taşıyacak binek araçlarıdır. Ve bu araçlar çocuk bahçelerinde değil , dünya standartlarında üretilmiş olan birçok aracında hareket halinde olduğu karayollarında kullanılacaktır. Bu sebeple bu motosikletler insan can güvenliği açısından gerekli asgari standartları sağlamak durumunda olmaları yanında , aynı karayolunda diğer araçlarla uyumlu seyahati sağlayacak performans kriterlerini de sağlamak durumundadırlar.
İthalatçı firmalarımız ve devletimizin ilgili kurumlarına da düşen sorumluluklar vardır ki, bu da ülkemize getirilen ve üzerinde can taşıyacak olan bu makinaların, bu sektörün uluslararası kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak ve denetimini taviz vermeden yapmaktır.
Aksi takdir de ; sorun çıkan makinada, kırılanın bozulanın yerine yedek parçası takılır sorun hallolur. Ancak üzerindeki İNSANOĞLUNUN yedek parçası varmıdır ??? Yarın bu tür sorunlar nedeniyle zarar görecek insanlarımız, gördükleri insani zararları talep ettiklerinde hangi ithalatçı firma bunun altından kalkabilecektir...
SONUÇ OLARAK, ÜZERİNDE İNSAN GEZDİRECEK OLAN BU ÜRÜNLERİN ÜLKEMİZE GETİRİLMESİ VE BİZLERE SUNULMASI AŞAMALARINDA SORUMLULUĞU OLAN TÜM Firma,Kurum ve Kişi lere BÜYÜK SORUMLULUKLAR DÜMEKTEDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.........
-
Süper Moderatör (BBRR)
prifo, demişki
ben de marmaristeyim. motor almayı düşünüyorum. yazının başlığını okuyunca jinlunu listemden sildim. daha sonra expertin cevabı beni tatmin etti.
bbrr arkadaşım sanırım olay sakarda meydana gelmiş. arkadaşına geçmiş olsun
experte teşekkürler.
evet olay sakarda meydana geldi ama bu olay bence JINLUN ı alınacaklar listesinde ilk sıraya taşır. marka vermiyorum ama bu gün bir çok pahalı markaların distrübütör firmaları malesef sattıkları motorlarıjn arkasında duramıyor.
Bir motorda hayati önem taşıyan yedek parça temini konusunda çekilen sıkıntılara şahsen defalarca şahit oldum ICM ısrarla yedek parça konusunda sıkıntı olmadığını vede daha önemlisi olmayacağını dile getiriyor.ben burdaki tüm arkadaşlarıma bir ailenin fertleri gözüyle bakıyorum amaç hepimizin motorunun markası ne olursa olsun en iyi hizmeti alması JINLUN bunu şu ana kadar yaptı ve yapacağınıda tahahhüt ediyor. JINLUN başlığını çok yakın takip ediyorum sorunlu servislerin ve bayilerin daha doğrusu işe ciddi yaklaşmayanların elinden bayi ve servislikler alınıyor yani sonuç şu eğer JINLUN motorun varsa bayi ve servis ilgilenmese bile bilki sahipsiz kalmıyosun ICM arkanda ben 3 yıldır HYOSUNG marka bir motor kullanan biri olarak yedek parçanın ne kadar önemli olduğunu en yakın bilenlerdenim en ufak arızada motor 1-2 ay yatıyor taaaa suriyelerden parça buluyoz.
şu formun en şanslıları bence JINLUNcılar niyemi expert ve e-erdun abi gibi iki kişi yardım ediyor
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
tebrik ediyorum süper bi yardımlaşma örnegi daha biz böyle bi aileyiz.... cok teşekkürler BBRR ..... İYİ Kİ VARSINIZ
-
BBRR dostum teşekkür ederim sende olmasan biz ne yaparız hassasiyetine tekrar teşekkür ederim bende jinluncuyum önemli olan marka değil hizmettir.
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
-
23 Aralık 2005, 18:29
#20
Süper Moderatör (BBRR)
ben bu başlığı açarken garantide sorun yaşayan arkadaşlar olur diye düşünmüştüm olaya bak valla helal olsun kimse sorun yaşamıyo demekki...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler