Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

GARANTİDEKİ MOTORLARDA ÇIKABİLECEK SORUNLAR VE ÇÖZÜMLERİ

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    BU BAŞLIK BELLİ BİR MARKA VEYA MODEL İÇİN DEĞİLDİR!!!!!!!!

    Arkadaşlar bu başlık altında garanti kapsamındaki motorlarda oluşan sorunlar neler garantiye neler dahil ithalatçı firmaların mallarına yaklaşımı neler.
    burda sadece garantideki motorlar vede sorunları olsun diğer sorunlarımızı lütfen burda açmayın.


    bu başlık altında firmalara gerekli gördüğümüzde e-posta atıp cevaplarınıda yayınlayacağız ben 1. örnekle başlıyorum kolay gelsin

    Aşağıda okuyacağınız olay ICM motorun hassasiyeti ile müşteri memnuniyetiyle son bulmuştur

    BU MESAJ 30 AĞUSTOS 2005 TE ATILMIŞTIR

    SEVGİLİ JINLUN KULLANICILARI VE ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIYI DİKKATLE OKUYUN !!!!!!!!!


    Sayın EXPERT

    Bu formun tamamını takip ediyorum arkadaşlara yardımcı olduğunuzun farkındayım yazı özellikle size hitaben yazılıyor lütfen dikkatle takip edin

    Daha öncede yine bu sayfada sizlerle paylaştığım olayı bu sefer dahada açma gereği hissediyorum

    Bir hafta önce ortağım yeni aldığı (1 ay oldu) JINLUN 250 cc motoru ile Muğla dan Marmarise geliyor sakardan inerken (hız 65-70 km/h) çat diye bir ses geliyor ve motor aniden sağa yatıyor arkadaş motoru devirmeden toplamayı başarıp sağa yanaşıyor olayın şokuyla motordaki problemin ne olduğunu anlamak için motoru inceliyor fakat şoktan olsa gerek sorunu bulamıyor . kenarda oturup bir sigara içtikten sonra bir daha dikkatlice incelediğinde arka sağ amortisörün boşta sallandığını fark ediyor bunun üzerine önce muğladaki arkadaşları sora bizi cep telefonuyla arıyor kendisine hiçbir şekilde hareket etmemesini tembihleyip yola çıkıyoruz fakat Muğla daki arkadaşlar bizi arayıp bizim gitmemize gerek kalmadığını kendilerinin bir tamirci ile yola koyuldularını haber veriyorlar gökovadan bir kaynakçı aşağıda resimlerini göreceğiniz gibi kaynağı yapıp arkadaşı bunun geçici bir çözüm olduğu ve ilk fırsatta yetkili servis tarafından parçanın tamir edilmesi gerektiğini arkadaşa anlatıyor

    Akşam saatlerinde arkadaş Marmaris e ulaşıyor saat geç olduğundan ertesi gün motoru servise götürme kararı alıp park ediyoruz

    Olayın üstünden 4-5 saat geçmesine rağmen arkadaşın hala olayın etkisinde olduğu çok belli

    Ertesi gün servise gidiyoruz servis bize bu işlemin ancak şase deişikliğiyle çözülebileceğini bununda garantiye girmediğini ama motorun bu şekilde de kullanmanın mümkün olduğunu gevrek gevrek gülerek anlatıyor

    Arkadaş kazadan beri motora binmiyor çünki çekiniyor oysa kendisi eski bir motorcu

    Bu arada motor farının ampulü 3 günde bir patlıyor servis bunun normal olduğunu söyleyip 8 ytl karşılığı deişimini yapıyor çünki ampulde garantiye girmiyor oysa sorun ampul deil elektirik sistemi fakat servis bunuda kabul etmeyip bu tip sorunların yaşanmasının olağan olduğunu söylüyor

    Pazartesi son bombada geldi motorun arka sol sinyal kolu hiçbir darbeye maruz kalmadan karpuz gibi yarıldı maalesef öğrendikki buda garanti dışı (nasıl bir garantiyse)

    Şimdi EXPERT arkadaşıma soruyorum elini vicdanına koysun ve dinlesin eğer o amortisör koptuğunda arkadaşın sürati 100 km/h olsaydı o arkadaş en iyi ihtimalle ağır yaralanırdı kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum .

    Aşağıda bu anlattıklarımı hatta ve hatta daha fazlasını siz değerli üye ve ziyaretçilerimize görsel olarak sunuyorum
    Unutmayınki bu olay ölümcül sonuçlanabilecek bir üretim hatası yok vibrasyon yok ses gelmesi gibi bir sorun değil

    İşte kopan parçanın tamir edilmiş hali

    olay anında yanımızda makine olmadığı için ancak tamir edilmiş halinin resimleri var






    şimdi dahada yakından ve seleye verdiği zarar




    kırılan bağlantının farklı bir açıdan görüntüsü





    şimdide hiç bir darbeye maruz kalmadan yarılan sinyal kolu



    farklı açılardan darbeye maruz kalmadığını kanıtlayan resimler













    Şu ana kadar gördükleriniz servis te garanti kapsamında çözüme ulaşamayan ama ÖNEMSİZ sorunlar şimdide servisimizin çözdüğü ve tam bir DEHA ürünü çözümler

    Komedi perdesini açıyorum


    1-full depo benzin alındığında benzin kaçıran kapağa uygulanan ve hiç bir işe yaramayan müthiş conta yöntemi

    bu uygulamada servis........ dergisini tavsiye ediyor




    2-far ampulü devamlı deiştiği için seviste söküm takım işlemleri arasında kaybolan ve yerine biri uzun biri kısa olarak takılan dekoratif vidalar biz serviste dipsiz bir kuyunun olduğu kanaatine vardık





    3-ilk bakımda servis tarafından gerilen zincirin işlem tamamlandıktan sora bulunamayan şase kapağı

    bu sol taraftaki orjinali






    buda kaybolan ve yerine servis tarafından uydurulan parça (biz dipsiz kuyudan şüpheleniyoruz)







    bunlar dünya döndükçe başımızdan eksik olmayası servisimizin çözdüğü sorunlarımız ya olmasalardı biz ne yapardık

    bir tanede çözüm bekleyen sorunumuz var yine serviste kaybolan ve yerine bir şey uydurulamayan vites boşta lambası kapağı





    bunları buraya yazmamın sebebi bu servisle sorunların halledilme ihtimalinin imkansız olması her şeyden önce servis bilgisiz ve deneyimsiz şimdi burada bir sorun daha var yazılışı doğrumu emin değilim ama servisimiz aynı zamanda (bir haftadan beri) JONWAY markalı motorun satışına başladığı için jinlun ları acaba özelliklemi ikinci plana atıyor ..... ama kimseninde günahını almak da istemiyoruz
    sevgili EXPERT uzun bir yazı olduğunun farkındayım
    MSN adresim aşağıda eğer benimle iletişime geçebilirsen memnun olurum aynı zamanda bir cevap yazarak sitedende yardımcı olabilirsin
    olayların gelişimini burdan aktarmaya devam edecem

    SAYGILAR
    BBRR ............ barissusut@hotmail.com

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    BU MESAJA EXPERT TARAFINDAN VERİLEN CEVAP

    EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri

    BU MESAJ EXPERT TARAFINDAN 31 AĞUSTOS 2005 TE GÖNDERİLMİŞTİR


    Sayın BBRR ,

    Değerli açıklamalarınıza teşekkür ediyorum. Arkadaşınızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm. Büyük geçmiş osun.

    Amacımın kimseyi savunmak değil kendimi dahil sadece problemi çözmek olduğunu baştan söyleyeyim ki yanlış anlaşılmayalım.

    1. Gerçekten böyle bir sorunla daha önce hiç karşılaşmadık. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
    2. Her ne olduysa garanti kapsamındadır. Bu çok net ve kesin. Sanırım Marmaris servisine götürdünüz yazınızdan öyle anlıyorum. Çok üzgünüm ama o herif sanki şu anda pis pis banada sırıtıyor gibi geliyor. Bu konuda hemen düzeltilecektir.
    3.İncelemek ve kırılma nedenini öğrenmek isterim ki üreticiye bilgi verebilelim.
    4. Sinyalin hiç bir darbeye maruz kalmadan kırılmasıda gerçekten çok garip ama önemli değil oda garanti dahilindedir.
    5. Yapılanlar gerçekten yüz karası böyle saçma sapan çözümler eğer benim satın aldığım bir malada yapılmış olsa ben sizin kadar terbiyeli olmayabilirdim.
    6. Eğer motosikleti fabrikamıza nakliye bedeli her iki yönlü tarafımızca ödenmek üzere gönderebilirseniz. Onarımını gerektiği gibi yapar. İncelememizi de yapar size iade ederiz. !!! bilmem sizi mutlu edermi. İsterseniz lazım olan parçaları vereceğiniz bir adrese yollayalım ve siz bedeli yine bize ait olmak üzere başka bir serviste yaptırın. Nasıl isterseniz öyle yapalım.
    7. marmariste olduğunuzdan aklıma başka bir çözüm gelmiyor. Çünkü o servise değil bu servise git desem size yine bir külfet getirecetir. Ben kendimizi belki bir nebze affetirebiliriz diye bu çözümü öneriyorum. !!!
    8. Şase değişmesi gerekiyorsa elimizde şasede , sinyalde , zincir gergde başka aklınıza ne gelirse hepsi var. Değiştiririz.
    9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.
    10. Çok çok özür dilerim. Şu an için ne desem sizi tatmin etmeyeceğini biliyorum. En iyi şekilde onarımını yapmayı taahhüt etmenin dışında elimden bir şeyde gelmiyor.

    Saygılarımla ,
    expert


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    aynı gün expert tarafından yazılan başka bir yazı

    Çok Değerli Jinlun ailem ,

    Ben sadece basiretli bir tüccar ve olması gereken bir insan gibi olmaya çalışan aranızdan biriyim. Hak etmediğimi düşündüğüm içten teveccühlerinize candan teşekkür ederim.

    Marmaris bayiliği konusunu hemen açıklığa kavuşturalım. Biz orada fena şiştik baş nedeni acemilik. Özür dilerim. Bu konuda satış müdür arkadaşımız üzerine düşeni aldı bir endişeniz olmasın.

    Şimdi bu ayın 5 inde Bodrum da Muğla bölge bayimiz açılıyor. Sezonada 200 m2 bir servisle girecek ve hizmetler aynen buradaki gibi gidecek.İşin başında daha önce Yamaha gurubunda uzun seneler çalışmış Değerli bir hanımefendi arkadaşımız olacak Deniz hanım sanırım o bölgedeki imajımızı çok değiştirecektir.

    Marmaristeki vatandaşın sorumlu servisliği satış teşkilatına verdiğim talimatla iptal ediliyor. Tekrar tekrar özür diliyor ve geçmiş olsun diyorum.

    Ayrıca söylemeden geçemiyeceğim Sevgili BBRR sende benim en büyük gönül bağım olan 2 şey var biri solda biri en sonda teşekkürler.

    En İçten Saygılarımla ,
    expert


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Bu örnekte resimlerle ortaya çıkan sorunlar vede bu sorunlara ithalatçı firmanın yönetici seviyesindeki bir yetkili ile getirdiği çözümler yer almaktadır. Hem yetkilinin kendisinden hemde siteden bu başlık için izin aldım her iki tarafta reklam olmasından çekindiler.

    Eğer biz motorculara iyi hizmet vermek reklam olacaksa bütün ithalatçı firmalara sesleniyorum buraya sorunlarını yazan arkadaşlara çözüm üretin sizde reklam yapın.

    Bizde adet meyve veren ağacı taşlamaktır. Bu başlıkta öyle olmayacak firmalara sesleniyorum bir yetkili buraları takip etsin sorunlara çözüm üretsin unutmayınki ilgi takdire layiktır. Bizlerle olan işinizin asıl motoru sattıktan sonra başladığı bilincine ulaşan şirketler bu piyasada tutunacaktır


    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Örnek bi davranış başlığı sabitliyorum. Bu tarz bilgileri olan bu başlığa yazabilirler..

  3. #3
    valyay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    125 cc ve ilk olacak
    Sevgili BBRR bu sitede daha yeniyim ama senin gibi ilgili ve bilgili arkadaslar sayesin de cok sey öğreniyorum tesekkürler i:
    ve not konusu gecen arkadasımızıda geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum

  4. #4

    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    valla insanın hala motor ve servise güvensizliği geliyor.olaylar kötü arkadaş o amortisör kopmasında daha kötü sonuçlara karışabilirdi allah korumuş.ama servis yetkilisinin cevaplarıda okadar güzel..
    motorcu motorcunun arkadaşı,dostu ve kardeşidir

  5. #5
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Çok değerli BBRR ve Skullhunter ,

    Evet yukarıda da ifade edildiği gibi "reklamdır kendileri yazdırmıştır" şeklinde ifade edilmesinden çekindiğimiz için endişe ettik. Hala daha bu endişemiz bitmiş değildir.

    Sayın BBRR nin gösterdiği teveccühe teşekkür etmek isterim. Biz ICM Ltd. Şti. olarak sadece işimizi elimizden geldiği kadar düzgün yapmaya çalışan bir firmayız.
    Yazdıklarımızda tamamen bundan ibarettir. Umarım hiç kimsenin bir problemi olmaz ve bu sitede yazılacak bir şey bulunmaz ama herhalde bu pek mümkün değil.

    Ben Türkiye de kalıcı olmak isteyen her ithalatcının aynı şekilde davranacağını ve motosiklet kültürünün ülkemizde daha köklü yerleşmesine yardımcı olacaklarına inanıyorum. Sonuçta eminim yoldan her geçen motosiklet ithal etmiyordur , motosiklet ithal edenlerin mutlaka konuya özel bir ilgisi vardır. Bu işi seviyorlardır. Sevilmeyen bir iş yapılmaz.

    Herkese iyi sürüşler diler , mutlu günler temenni ederim.

    Saygılarımla ,
    expert

  6. #6
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    yazımdada açıkça belirttim bu başlık her markaya ait motorların sorunlarına açık burayı okuyanlar garanti kapsamına neler girer çözümlenemeyen sorunlarda nasıl bir yol izlenmeli gibi bizlere en lazım konuyu kapsamakta biz icm motorun sergilediği ilgili ithalatçı anlayışını her ithalatçıdan bekiyoruz aynı tür davranışlar bu başlıkta toplanacaktır ve bu reklam değil yapılması gerekendir
    bu arada belirtmek isterim ben malesef bir HYOSUNG sürücüsüyüm yukarıdaki JINLUN bir arkadaşıma ait
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  7. #7
    kabir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250
    ya zaten motor satan adamlar bu sekılde ınternet sorun ve sıkayetlerı dınleseler sorunlar daha rahat ve kısıler ıcın kolay bı cozum olur mondial kullanıcısı olarak tebrik ettim alkısladım.Umarım butun fırmalar bıraz kendilerine yontarlar servisten mondial olarak memnun degilim hemde ewimin altında bulunan oto tamircisnden emin olun daha cok memnunum artık gerisini siz düsünün
    ::::::::::GALLOWS:::::::::::::
    THRASH TILL DEATH

  8. #8
    Kobayashi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    SYM Joyride 200
    "EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri "

    herşey güzel ama yukarıdaki cümle kafama takıldı.bende bir bankada bir yetkiliyim mesela.arkadaşımızın yetkisinin görevinin hatta kendisi için sakıncası yoksa ismininde ortada olması gerekir.

    eğer yazışmalarında firmayı temsil ediyorsa ozaman bir imzasıda olmalı diye düşünüyorum."çözümler getiren biri" güven verici değil

  9. #9
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    amacımız sorunların çözülmesi isteyen istediği nick le gelir ..derki ben şu firmanın yetkilisiyim sorununuz varsa buraya yazın ben ilgilenirim...Sorunlarımız çözülsünde çözenin ismi önemli değil
    bu arada yukarıda bahsi geçen motorla ilgili bütün sorunlar çözümlendi marmariste bizim seçtiğimiz bir servise tüm yedek parçalar fazlasıyla kargolandı sadece bu kadar değil 10 dakika önce firma satış müdürü arayıp sorunun çözülüp çözülmediğini bizzat kontrol etti.
    dediğim gibi bu sayfalar her marka vede modele açık firmalar sorunları okusunlar çözüm önersinler .....

    Bu motoru kullanan arkadasda ayrica iyi sabir varmis ben o kadar sabredemezdim herhalde....
    bu uygulamaları yapan yetkili servis ve olay şu firma malının arkasında dimdik duruyo servisi değiştiriyo ve müşteri memnuniyetine önem veriyor. amacımız tüm firmaların bu hassasiyeti gösterebilmesi
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  10. #10
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    bbrr abicim sen bu sitenin pirisin......
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #11
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Konu müşteri memnuniyetiyle sonuca bağlandı !!!!!!!!!!
    İlk yazıyı takip eden gün expert olaya el koydu ve firma satış müdürü telefonla aradı biz motoru göndermenin en az 10-15 gün motorsuz kalmak anlamına geleceğini bu yüzden marmariste bizim seçeceğimiz bir serviste olayın çözüme kavuşmasının bizim için en uygunu olduğunu firmaya bildirdik.
    İCM ihtiyacımız olan tüm parçaları bize kargoladı. (dedikleri gibi kargo masraflarını firma ödedi) ve bu parçalar için hiç bir ücret talep edilmedi
    Motor servisten bu gün çıktı (servis ücretide icm tarafından karşılandı ayrıca diğer jinlun sürücüsü arkadaşlar içinde gezici servisin marmarise gelmesi ayarlandı)
    Bu işlemler esnasında firma yetkilileri bir arkadaş bir dost gibiydi hepsine teşekkürü bir borç bilirim ....hiç bir şekilde iş yokuşa sürülmedi.
    Sattığı malın arkasında dimdik duran bu arkadaşları tebrik ediyorum işallah bundan sonrada böyle devam ederler bizde bu sayfalardan onları tebrik ederiz.
    Burdan tekrar sesleniyorum garantide firmalarla sorun yaşayan arkadaşlar lütfen buraya yazın sorunu çözmek için bir kamuoyu yapalım.
    sayfamız her marka vede modele açık
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  12. #12
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    eski bir servisciyim.(otomobil)
    hemde isin vitrininde, ve 4 ayri markada, uzun yillar calistim.
    garanti içi-disi, yedek parça, 0 km otomobil teslimati vb konularda ne tür pislikler döndügünü, ve sirketlerin olaylara nasil yaklastigini, iyi bilirim.

    böyle bir yaklasimi, tr'de yillardir satis rekorlari kiran firmalar dahil, (1-2 japon firmasini tenzih ederim), hiçbir firmada görmedim.
    ICM MOTOSiKLET'i, ve sn. EXPERT'i, tek kelimeyle tebrik ederim.
    helal olsun...
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  13. #13
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    dökülen su kabını doldurmaz derler..çok üzüldüm..o kadar şık ve güzel ki dışardan bu motor.Geçmiş olsun arkadaşım.Bugün senin başına geldi,belki yarında bizim başımıza gelecek kim bilir...
    Yazacak pek bişey bulamıyorum
    Herkes hakettiğini yaşar.

  14. #14
    prifo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2005
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    bmw r1100
    ben de marmaristeyim. motor almayı düşünüyorum. yazının başlığını okuyunca jinlunu listemden sildim. daha sonra expertin cevabı beni tatmin etti.
    bbrr arkadaşım sanırım olay sakarda meydana gelmiş. arkadaşına geçmiş olsun
    experte teşekkürler.

  15. #15
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    conqueror, kardeşim yanlış düşünüyorsun ben mondialimin başında serviste durdumda ne oldu adam montaj hatasından dolayı oluşan aksaklığı bile garanti kapsamı dışında diyerek 50 ytl para alodı benden
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  16. #16
    fotomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    KEEWAY Superlight 150
    ICM Motor yetkilisi EXPERT in konuya yaklaşımı gerçekten takdire şayan ...
    Kendi topic imde de yazdığım gibi..
    Bu konuda suçlayıcı bir yaklaşım yerine gerekliliklere bakmak lazım.
    Bir tarafta ülkesinin gelir seviyesi düşük insanlarına dünyanın diğer ucundan , insanımızın edinebileceği fiyatlarla motosiklet temin edip , bundanda kazanç elde etmeyi amaçlayan bir firma.
    Diğer tarafta bütçesine uygun bir binek aracı satın almış , beklentisi bir noktadan diğerine , beklediğinin altında bir performansla da olsa TEK PARÇA halinde gitmeye çalışan bir vatandaş.
    Galiba bu işte en büyük suçlu Çinli üreticilerden başkası değil. Sonuçta ürettikleri ürün sıradan bir makina olmayıp , üzerinde CAN taşıyacak binek araçlarıdır. Ve bu araçlar çocuk bahçelerinde değil , dünya standartlarında üretilmiş olan birçok aracında hareket halinde olduğu karayollarında kullanılacaktır. Bu sebeple bu motosikletler insan can güvenliği açısından gerekli asgari standartları sağlamak durumunda olmaları yanında , aynı karayolunda diğer araçlarla uyumlu seyahati sağlayacak performans kriterlerini de sağlamak durumundadırlar.
    İthalatçı firmalarımız ve devletimizin ilgili kurumlarına da düşen sorumluluklar vardır ki, bu da ülkemize getirilen ve üzerinde can taşıyacak olan bu makinaların, bu sektörün uluslararası kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak ve denetimini taviz vermeden yapmaktır.
    Aksi takdir de ; sorun çıkan makinada, kırılanın bozulanın yerine yedek parçası takılır sorun hallolur. Ancak üzerindeki İNSANOĞLUNUN yedek parçası varmıdır ??? Yarın bu tür sorunlar nedeniyle zarar görecek insanlarımız, gördükleri insani zararları talep ettiklerinde hangi ithalatçı firma bunun altından kalkabilecektir...
    SONUÇ OLARAK, ÜZERİNDE İNSAN GEZDİRECEK OLAN BU ÜRÜNLERİN ÜLKEMİZE GETİRİLMESİ VE BİZLERE SUNULMASI AŞAMALARINDA SORUMLULUĞU OLAN TÜM Firma,Kurum ve Kişi lere BÜYÜK SORUMLULUKLAR DÜMEKTEDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.........

  17. #17
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    prifo, demişki
    ben de marmaristeyim. motor almayı düşünüyorum. yazının başlığını okuyunca jinlunu listemden sildim. daha sonra expertin cevabı beni tatmin etti.
    bbrr arkadaşım sanırım olay sakarda meydana gelmiş. arkadaşına geçmiş olsun
    experte teşekkürler.
    evet olay sakarda meydana geldi ama bu olay bence JINLUN ı alınacaklar listesinde ilk sıraya taşır. marka vermiyorum ama bu gün bir çok pahalı markaların distrübütör firmaları malesef sattıkları motorlarıjn arkasında duramıyor.
    Bir motorda hayati önem taşıyan yedek parça temini konusunda çekilen sıkıntılara şahsen defalarca şahit oldum ICM ısrarla yedek parça konusunda sıkıntı olmadığını vede daha önemlisi olmayacağını dile getiriyor.ben burdaki tüm arkadaşlarıma bir ailenin fertleri gözüyle bakıyorum amaç hepimizin motorunun markası ne olursa olsun en iyi hizmeti alması JINLUN bunu şu ana kadar yaptı ve yapacağınıda tahahhüt ediyor. JINLUN başlığını çok yakın takip ediyorum sorunlu servislerin ve bayilerin daha doğrusu işe ciddi yaklaşmayanların elinden bayi ve servislikler alınıyor yani sonuç şu eğer JINLUN motorun varsa bayi ve servis ilgilenmese bile bilki sahipsiz kalmıyosun ICM arkanda ben 3 yıldır HYOSUNG marka bir motor kullanan biri olarak yedek parçanın ne kadar önemli olduğunu en yakın bilenlerdenim en ufak arızada motor 1-2 ay yatıyor taaaa suriyelerden parça buluyoz.
    şu formun en şanslıları bence JINLUNcılar niyemi expert ve e-erdun abi gibi iki kişi yardım ediyor
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  18. #18

    Üyelik
    03 Nisan 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kanuni
    tebrik ediyorum süper bi yardımlaşma örnegi daha biz böyle bi aileyiz.... cok teşekkürler BBRR ..... İYİ Kİ VARSINIZ

  19. #19
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    BBRR dostum teşekkür ederim sende olmasan biz ne yaparız hassasiyetine tekrar teşekkür ederim bende jinluncuyum önemli olan marka değil hizmettir.
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  20. #20
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    ben bu başlığı açarken garantide sorun yaşayan arkadaşlar olur diye düşünmüştüm olaya bak valla helal olsun kimse sorun yaşamıyo demekki...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler