Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Servis rezaleti(cep telefonu)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    2005 yılı Ekim ayında 6600 garantili bir cep telefonu satın aldım telefon Mart ayında şebeke kaybolup bir süre sonra kapanmaya başladı satın aldığım şubeye gidip servise bıraktım bir süre sonra telefon geldi 1 yada 2 saat sonra tekrar arızayı tekrarladı yine alıp servise gönderdim.Servis Antalyada tamir edilip dönmesi yaklaşık bir hafta sürüyor.Telefon tamirden geldiğinde birkaç saat sonra aynı arızayı tekrar etti bu kez hafıza kartından şüphelendiler değiştirdim olmadı,virüs girmiştir dediler format attılar yine olmadı çaresiz 3. kere servise yolladık bu kez şube müdürü Antalyaya bizzat kendisi götürdü.Belki inanmak güç ama bu kısırdöngü tam 8 kere aynı arıza ve servis olarak devam etti.Ben 4 ten sonra değişim talebi ile yollasamda tamir ettik deyip bana yolluyorlardı ama arıza her seferinde devam ediyor biz tekrar değiştirin diye firmaya yolluyorduk.Avukat ile görüştüm servis formuna kaçıncı defa aynı arızadan gittiğini yazdırmamı söyledi.4. gönderişimde benden garanti belgesi fatura ile birlikte tüm kutuyu telefonla yollamamı istediler avukat faturanın fotokopisini almamı istedi.Şirket servis formlarını görmek istemiş! vermedim onlarda zaten bir nüshası var.Bu bir süre tam 5 ay sürdü.
    Telefonu satın aldığım şube garantinin Antalyadan İMTEL de yani ithal eden distribütörde olduğunu onların değiştirmesi gerektiğini söyledi defalarca kez telefon görüşmesi yaptılar.Ben İmteli aradığımda karşımda yetkili bulamıyor ve uzun süre telefonda boşuna yanıt alamadan bekletiliyordum maillerimde yanıtlanmıyordu elbette.
    Telefon aynı arızayı bir yılda ikiden fazla tekrar ettiği durumlarda yada 4 defa farklı arıza ortaya çıktığında,garanti süresi içinde 6 kez arıza yapması durumunda,tamir süresi olan 30 günün aşılması durumunda direk değiştirmek zorundalar.Ama İmtel kanunları hiçe sayıp hiç bir şekilde değişimi kabul etmedi hatta benimle görüşme bile yapmadılar.Bende hukuki hazırlıklara başladım dava açmak ve tüketici mahkemesine gitmek üzereydim.Telefonu satın aldığım şube durumu kendi genel müdürlerine bildirdi bana mağduriyetimden dolayı özür dileyip kendilerinin telefonu değiştireceğini söylediler dün telefonu değiştirdiler.Ayrıca telefonu sıfır aldığım halde İmtel imei kaydını yaptırtmamıştı bunun içinde vakit ve para kaybı yaşadığımı söylemeliyim.
    Sonuç olarak telefonu alırken garantiyi sağlayan kuruluşa çok dikkat etmenizi öneriyorum benim yaşadıklarım ve işletmenin kanun tanımaz tavırları ortada servise yolladığınızda mutlaka servis formu alın ve üzerine kayıtlarını tam yaptırın özellikle fatura çok önemliymiş kesinlikle elinizde tutun kaybetmeyin benim elimde bu belgeler olmasaydı telefonumu değiştirmezlerdi.
    Olay her ne kadar motosikletle alakalı olmasada alınabilecek dersler var moderatör arkadaşlara danışıp konuyu açtım uyarıda bulunmak istedim...
    Not:Telefon 438 ytl fatura bedeli üzerine 84 ytl kredi kartı ile geçerek başka biir sıfır telefon aldım.6600 üretimden kaldırılmış.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Geçmiş olsun...Maalesef ki piyasada düzgün çalışan firma kalmadı denicek kadar az,en büyük firmadan en küçük işletmelere kadar herkes haksız kazancın,insanları dolandırmanın peşinde.Bende İzmir deyim benzer bir olay da arkadaşımın başında,İzmir deki K.V.K. ya sorunu olan telefonunu bıraktı aradan ikibuçuk ay geçtikten sonra telefon geri geldi(Kanunu sende çok iyi biliyorsun,30 iş gününü geçemez,geçersede değiştirmeleri veya kullanım için muadili bir cihaz vermeleri gerekiyor). Fakat telefonunu alıp geri eve geldiğinde telefonunu açmış ve sorun devam ediyormuş.Yaklaşık 3 ay bekledikten sonra telefon geldiğinde yine çalışmıyor,aynı arızası devam ediyordu yani.Tekrar telefonu götürmüş ve tekrar telefonu tamire almışlar.Kullanımına sunulmak üzere telefon talebinde bulunmuş yok deyip geçiştirmişler.Bir dahaki teslim almaya birlikte gidicez.Birde ben konuşayım bakalım adamlarla.Birazda bizim milletimizde hata maalesef ki,koyun gibi milletiz ne denirse kabulleniyoruz.Sen değilde bir başkası olsaydı belkide amaaan vereyim parasını dışarda yaptırayım diyecekti ya da daha 10 kere servise gidip gelecekti o telefon.Yani demek istediğim maalesef ki hakkımızı aramıyoruz milletce,susmaya susturulmaya alışmışız.Sert kayaya çarptıklarını anlayınca zaten hertürlü sonuç veriyor,problem hallediliyorlar fakat gelgör ki eğer herşeyi kabullenirsen,ses çıkarmazsan o zaman asıl eğlence başlıyor artık işin gücün yoksa git gel...

    Senin değiştirtebilmene sevindim,umarım bir daha benzeri bir olay yaşamazsın

  3. #3
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    geçmiş olsun dostum, şanslısınki (aslında tedbirli diyelim) değiştirebilmişsin, forrap da yazmış, bu memlekette insanlar öyle pasifize edilmiş durumdaki, bu tip problemlerde esnafın tek taktiği bezdirme üzerine kurulu, zaten sadece olayların üstüne giden, gidecek kadar sabrı olan ve bilinçli kişiler karşılığını alabiliyor çünkü aslında kanunlar ile tüketici bir çok açıdan koruma altında, sadece uygulama süresi uzun ve zahmetli bu da esnafın işine geliyor

  4. #4
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Öncelikle sizlere teşekkür ederim.Telefonu değiştirmesi gereken ithalatçı kuruluş yani İmtel değiştirmedi bunu satın aldığım bayi mecbur olmadığı halde kendi insiyatifinde mağduriyetimi gidermek için yaptı.Birilerinin bu ülkede kanunlardan daha büyük olmaması gerekiyor bana yapılan bu haksız ve hukuku hiçe sayan muammele canımı çok sıktı bu işin peşini bırakmaya niyetim yok gerekli yerlerde hukuki olarak girişimlerde bulunacak cezai yaptırım almaları için elimden geleni yapacağım.Aslında bu tip etik olmayan ticari davranış biçimlerine karşı mücadele etmemiz yanlarına kar bırakmamamız gerekiyor benimde kanunlar çerçevesinde yapmak istediğim bu sadece.Servis formunun resmini eklemek istedim olmadı eklenti için gerekli yeri bulamadım...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler