köprü üstünden geçerken motor savruluyo rüzgardan tırsıyorum walla lastiklerdemi ? yada lastik havasındanmı ? lastik markası duro motor çinli chopper önerilerinizi bekliyorum lastik değiştirsem bu sorun ortadan kalkarmı
köprü üstünden geçerken motor savruluyo rüzgardan tırsıyorum walla lastiklerdemi ? yada lastik havasındanmı ? lastik markası duro motor çinli chopper önerilerinizi bekliyorum lastik değiştirsem bu sorun ortadan kalkarmı
keşke makinanın marka ve modelini de yazsaydın sana nasıl yardımcı olacağız ki?
[B] KapTaN 44[/B]
sorun bence lastiklerinde değil.rüzgar varsa hafif motor lastiği ne olursa olsun savrulur.BENCE
B rh +(pozitif)
motor jinlun 150cc 140 kg ön hava27 arkalastik 30 lastikler kalın boyutlarını bilmiyorum
Savrulman gayet dogal ikiniz 200 kg anca edersiniz ne bekliyorsunki Koprudeki ruzgarin hizi saate 30 km den asagi dustugu yok yazin hele kisin hic sorma zaten.Sen bence ucmadigina dua et derim dostum. Cantalara tas yukle ucarsin yoksa.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
kardeşim honda 125 lik makina kullanıyo yok böle bi sorun benim motor daha ağır bi sorun var ama ne
savrulman gayet doğal kardeş.. sorun etme sadece daha dikkat et..
ha bide tırlara otobuslere dikkat et özellikle köpru ustunde yanındayken seni ruzgardan korurlar bi an ama geçtiklerinde aniden ruzgarla karşlasırsın.. işte en tehlikelli an o an .. pur dikkat..
Virüs bulaştı bi kere.. Yapacak bişi yok tek çare 2 teker...
adosonic kardeşim saol bilgi vercek kimse yokmu acep motor 8 şeklindede gitmiyoki arkatarafı sağ yada sola hafif kaydığını fark ediyorum zaten süratli değilim 50 km hızla nie savrulurki yanımdan motorlar geçiyor acaip süratli sürüş tekniğiyle ilgili bişimi acep
sen hafif misin kilon ?
[B] KapTaN 44[/B]
Hoca sen de Dakar stili rüzgarın geldiği yöne yükle ağırlığını, aman aman sadece yazdım bildiğimden değil, bi de yapışırsı asfalta alim allah.
dostum koprude savrulman gayet normal. köprünü sağı solu altı boş çünkü ancak öok yavaş geçme köprüden dengen bozulur. ortalama 70 - 80 arası git.
bu her motorda olur. 2 tekerli cünkü arabi bile savrılır hafif ancak fark etmezsin.
kilom 60
ZZR1400KawaSaKi yaw bunun kilo ile nealakası var canım benim süratli deeeliz diooz dimi
savruluyosa yapılacak bısı yok bence:D
Yeni yine yeniden
Kontra tekniğini kullanarak gidonu rüzgar nerden geliyorsa seni dengeleyecek kadar o tarafa itiyorsun,mümkün mertebe rüzgar alanını düşürmek için kapanıyorsun ve geçiveriyorsun...Kimi zaman rüzgar tek taraftan esmiyor,işte en tehlikeli durum o...
yaw arkadaşlar yardım istedim gördümki hiç birinizin pek fazla bilgisi yok öle görünüyo çoğunuz benim gibi kullanıcı yinede yorumlar için saolun uzmanların olduğubi site bulmak lazım galiba
heralde benim cevabımı görmeden yazdın bunu Ghost Chopper...
bak senin mesajından bir önce ne yazıyor...
Arkadaşlar benim sürekli başıma gelen olay uzun yolda rüzgarın beni savurması. tır ve otobüs sollarkende aynı şekilde oluyor benim motosikletimin ağırlığı 115 kg ve lastikleride herkesçe biliniyor ince ben rüzgarın geldiği tarafa doğru motosikletimi hafif yatırıp ağırlığımı veriyorum tabi büyük bir aracın arkasında isem bunu yapmak mümkün olmuyor hemen onun gitmesine izin veriyorum sağdan aoldan rastgele rüzgar çarptırıyor. nasıl kurtulduğumuzu anlatması da baya zor çünkü o anda kendi kenidne dengeliyorsun uzun yol tecrübesi bu oluyor galiba yinede çok dikkatli ol derim arkadaşım altındaki motosikletin savrulması bencede anormal sürüş tekniğinde bi eksikliek olabilir yada lastiklerinin havası biraz fazla olabilir
CBR 125 R
Bence lastiklerin de büyük önemi var.Daha önce Asya 150 T1 ile 50-60 km/h hızla löprüden zor geçerdim. Lastikleri %100 nylon ve çok kalitesizdi. Koskoca şeritin içinde kalmak için bile çok zorlanırdım. S çizerek giderdim. Bir arkadaşın dediği gibi motoru rüzgara doğru yatırarak. Motorun ağırlığı 140 kg. idi. Şimdi Yamaha xmax 250 ile 90-100 km/h ile daha şiddetli rüzgarda daha rahatım. Düz çizgi şeklinde gidebiliyorum . Ağırlı 165 kg. Ama lastikler michelin. Bence aradaki en önemli fark lastikler. Şöyle de açıklamabilir. Keskin virajdaki dışa itme (merkez kaç) kuvetiyle , rüzgarın uyguladığı yana itme kuvveti arasında ne fark var? Her ikisinde de etkili olan yola ne kadar tutunabildiğinizdir. Şiddetli rüzgarda ancak motoru yatırarak düz gidebilmeniz aradaki benzerliği açıklamıyor mu?
arkadaşım vediğin bilgi için saol benim sorduğum 125 hondada olmuyor böle bi sorun sorduğum lastiklerdenmi kaynaklanıyor acep yada lastik kalitesi ile alakalımı tabiki motor köprüden geçerken savrulur ama benim ki rahatsız ve tedirgin edici derecede savruluyor lastik dişlerindenmi acep yada fabrikasyon lastik hava basıncıyla ilgli olabilirmi
afterdarq arkadaşım vediğin bilgi için saol benim sorduğum 125 hondada olmuyor böle bi sorun sorduğum lastiklerdenmi kaynaklanıyor acep yada lastik kalitesi ile alakalımı tabiki motor köprüden geçerken savrulur ama benim ki rahatsız ve tedirgin edici derecede savruluyor lastik dişlerindenmi acep yada fabrikasyon lastik hava basıncıyla ilgli olabilirmi
saol newbiker içimizden hemenhemen en ii bilgiyi sen verdin saol ellerin dert gömesin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)