Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
SYM ile ilgili tüm paylaşımı buradan yapalım arkadaşlar.
(Sadece Türkiye'ye ithal edilen modellerin açıklamaları yapılmıştır)
GTS 250 (Asya Pasifik Pazarında Joymax, Voyager veya RV250 isminde lanse ediliyor)
Avrupa pazarındaki ticari ismi GTS 250 (İtalya Hariç)
Renk Seçeneği: Siyah, Gri ve Lacivert
Motor Hacmi: 249,4cc Euro2 Normlarında katalitik konvertörlü (Voyager ve Joymax 250,6cc)
Uzunluk: 2165mm
Genişlik: 870mm
Yükseklik: 1380mm
Aks Arası Mesafe: 1495mm
Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip. Yumuşak, sert ve medium olmak üzere üç konfor seçeneği.
Kuru Ağırlık: 173kg.
Motor Tipi: SOHC 4 zamanlı 4 valfli, elektroplakalı seramik tek silindir.
Silindir Kapağı: Magnezyum, alüminyum alaşımlı, çabuk ısınıp soğuyabilen çift likid kanallı
Frenler: Ön arka disk fren, CBS fren sistemi (sol kol sıkıldığında ön ve arkayı otomatik ayarlayan fren sistemi)
Jantlar: Alüminyum 13 inc.
Soğutma: Sıvı soğutmalı
Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 12 Litre
Sıkıştırma Oranı: 10,5:1
Maksimum Güç: 21 beygir / 7500 dd
Ateşleme: Elektronik ateşleme / Elektrik Marşlı
Lastikler: Ön lastik 130/70-13 M/C (57P) Tubeless Arka Lastik: 130/70-13 M/C (57P) Tubeless
Lastik Markası: Maxxis
Dikkat Çeken Özellikler:
Ledli Kuyruk lambaları.
Amortisörlü, geniş hacimli, lambalı bagaj (bagaja 1 adet kask, mont, pantolon, dizlik, bellik rahat sığıyor.
Litre olarak hacmini yanlışlık olmaması için yazmadım.
Kontak anahtarı anahtar yuvası dışarıdan gelecek müdahaleye karşı, perde korumalı
Otomatik Benzin deposu kapağı (kontaktan açılır)
Bir küçük bir büyük olmak üzere iki adet torpido gözü. Ayrıca orta kısımda içecek koymak için göz.
Torpido gözünde elektrikli çakmak (cep telefonu, ipod, mp3 çalar şarj etmek için)
Sustalı artçı ayak basamağı
Sis Farları, Ledli ön park lambası, Farlar H7 çift (bir uzun ampul, bir kısa ampul)
Park halinde veya sıkışık trafikte kolaylık için katlanabilir, gövdeye monte aynalar.
Full elektronik gösterge tablosu,
Günlük kilometre sayacı, odometre, zaman saati benzin ve hararet göstergeleri dijital.
3000 km'de bir yanan yağ lambası. Günlük dijital saat. Beyaz renkli şık gösterge tablosu.
Rezerve kullanılmaya başladığında yanan benzin ikaz lambası. (yaklaşık 1,2 litre benzin kaldığını bildirir)
GTS250 Kullanma Klavuzu PDF Formatında (İngilizce)
GTS250 Kullanma Klavuzu PDF Formatında (TÜRKÇE)YENI
Joyride 200
Renk Seçeneği:Siyah,Gri,Lacivert
Motor Hacmi: 171,2cc
Uzunluk: 2010mm
Genişlik: 760mm
Yükseklik: 1155mm
Aks Arası Mesafe: 1440mm
Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip. Yumuşak, sert ve medium olmak üzere üç konfor seçeneği.
Kuru Ağırlık: 144kg.
Motor Tipi: OHC 4 zamanlı 4 valfli, alüminyum tek silindir.
Silindir Kapağı: Magnezyum, alüminyum alaşımlı, çabuk ısınıp soğuyabilen çift likid kanallı
Frenler: Ön arka disk fren, CBS fren sistemi (sol kol sıkıldığında ön ve arkayı otomatik ayarlayan fren sistemi)
Jantlar: Alüminyum 12 inc.
Soğutma: Sıvı soğutmalı
Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 8,5 Litre
Sıkıştırma Oranı: 10,0:1
Maksimum Güç: 14,5 beygir / 8000 dd
Ateşleme: Elektronik ateşleme / Elektrik Marşlı
Lastikler: Ön lastik: 110/80-12 (61L) Tubeless Arka Lastik: 130/70-12(64L) Tubeless
Lastik Markası: Maxxis
Dikkat Çeken Özellikler:
40 Litre koltuk altı bagaj hacmi (iki kask ve bir laptop bilgisayar sığar, fabrika verisi)
Şık gösterge tablosu
Günlük sayaç, benzin ve hararet göstergeleri dijital.
Rezerve kullanılmaya başladığında yanan benzin ikaz lambası. (yaklaşık 1 litre benzin kaldığını bildirir)
Joyride Kullanma Klavuzu PDF Formatında(İngilizce)
HD 200
Renk Seçeneği:Gri,Lacivert
Motor Hacmi: 171,2cc
Uzunluk: 2064mm
Genişlik: 706mm
Yükseklik: 1165mm
Aks Arası Mesafe: 1385mm
Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip arka amortisör, Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı ön amortisör
Kuru Ağırlık: 135kg.
Motor Tipi: OHC 4 zamanlı 4 valfli, elektroplakalı seramik tek silindir.
Silindir Kapağı: Magnezyum, alüminyum alaşımlı, çabuk ısınıp soğuyabilen çift likid kanallı
Frenler: Ön disk fren, arka kampana (tambur)
Jantlar: Alüminyum 16 inc.
Soğutma: Sıvı soğutmalı
Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 8 Litre
Sıkıştırma Oranı: 10,8:1
Maksimum Güç: 15,5 beygir / 8000 dd
Ateşleme: Elektronik ateşleme / Elektrik Marşlı
Lastikler: Ön lastik: 100/80-16 (50P) Tubeless Arka Lastik: 120/80-16 (60P) Tubeless
Lastik Markası: Maxxis
Dikkat Çeken Özellikler:
Geniş koltuk altı bagaj hacmi
Şık analog gösterge tablosu
Dijital zaman saati
Büyük jant sayasinde konforlu ve güvenli sürüş keyfi,
MIO 100
Renk Seçeneği:Turuncu&Krem, Kırmızı&Krem, Gri
Motor Hacmi: 101,2cc
Uzunluk: 1720mm
Genişlik: 720mm
Yükseklik: 1020mm
Aks Arası Mesafe: 1220mm
Süspansiyon:Yağ sıkıştırmalı hareketli kollu tip arka amortisör, Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı ön amortisör
Kuru Ağırlık: 87,5kg.
Motor Tipi: OHC 4 zamanlı 2 valfli, seramik tek silindir.
Frenler: Ön disk fren, arka fren kampana (tambur)
Jantlar: Alüminyum 10 inc.
Soğutma: Hava soğutmalı
Yakıt: Minimum 92 oktan kurşunsuz benzin. Depo Kapasitesi 4,5 Litre
Sıkıştırma Oranı: 10,5:1
Maksimum Güç: 7,8 beygir / 8000 dd
Ateşleme: Elektronik ateşleme (CDI)
Lastikler: Ön lastik: 90/90-10 (50J) Tubeless Arka Lastik: 90/90-10 (50J) Tubeless
Lastik Markası: Maxxis
Dikkat Çeken Özellikler:
Geniş koltuk altı bagaj hacmi
Şık analog gösterge tablosu (3 renkli istenilen rengi seçebilme)
Gizli artçı ayak basamağı,
Kontak anahtarı anahtar yuvası dışarıdan gelecek müdahaleye karşı, perde korumalı
SYM ile ilgili linkler;
http://www.sym.com.tw/eng/
http://www.symscooters.co.uk/
http://www.sachs-bikes.de/en/category.php?brand=SYM
http://www.sym-italia.it/it/
http://www.sym.com.es/
Türkiye Distiribitörü
http://www.motana.com.tr
Reklamlar
-
[MT] - SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
merhabalar,
sym hakkında bilgisi olanlar yazabilirler mi acaba ben aradim hiç birşey bulamadım.
-
Peki şu SYM HD 200 ü kullanan varmı hiç.Merak ettim.Güzel bir makineye benziyor.
-
Bu konunun uyumasi ve hortlamasi herhalde SYM kullananlarin cok az olmasindandir. Ben gecen eylulde esime SYM MIO 100 aldim, o gunden beri inmiyorum, 5500 km gectim, bu kadar guzel motor olur, bir civatasi gevsemedi, istedigimde gercek 80 basiyor, zaten surekli tam gaz kullaniyorum. Esim kullanmaya basladiginda ne yapacagimi aci aci dusunuyorum.
-
acaba sym yetkilileri motor satmak istemiyorlarmı,anadolunun birçok şehrinde sym tanınmazken neden bu kadar gizemli olmaya çalışırlarda bir tam boy fotoğraf bile yayınlamazlar bilinmez,ben hiçbir yerde gts 250 nin tam boy detaylı resimlerini göremedim,teknik verileri fena değil ama motorun büyüklüğünüde kestirebilmek lazım,bide arkadaşlar bu motorun (250 cc) yakıt tüketimini bilen varmı.
-
Walla ben fuarda inceledim ve gts 250 ye hayran kaldım çok kaliteli bir motordu ve motor teknolojisi aslında çok ileri. ( Açıkçası ağzımın suyu aktıda almak çok istedim ama ilk motor olarak böyle bir motoru harcamak istemedim asyayı bile ilk park edişte nerdeyse deviriyordum zor tuttum, sym olsaydı kesin yerdeydi daha ağır çünkü )
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
kecan adlı üyeden alıntı
acaba sym yetkilileri motor satmak istemiyorlarmı,anadolunun birçok şehrinde sym tanınmazken neden bu kadar gizemli olmaya çalışırlarda bir tam boy fotoğraf bile yayınlamazlar bilinmez,ben hiçbir yerde gts 250 nin tam boy detaylı resimlerini göremedim,teknik verileri fena değil ama motorun büyüklüğünüde kestirebilmek lazım,bide arkadaşlar bu motorun (250 cc) yakıt tüketimini bilen varmı.
SYM'nin bilinmeyenleri için birkaç bilgi vereyim.
SYM (Sanyang) Taiwan'ın en büyük motosiklet üreticilerinden biridir. 1961 yılında kurulmuştur. İlk olarak adını 1977 yılında ilk Honda Civic otomobilleri üreterek duyurmuştur.
2000 yılında seramik pistonu motosikletlere ilk uygulayan firmadır. Sanyang'da Toplam 2400 kişi çalışmaktadır.
Aynı zamanda Hyundai otomobillerini ve Suzuki, Honda motosikletler için yedek parça üretimi yapar.
Ürettiği seramik pistonlar ömür boyu garantilidir.
Asya ülkelerinde çok yaygın kullanılır ve iyi bir marka olarak bilinir.
İtalya'da ise %8'lik bir pazar payına sahiptir.
Türkiye'de Motana (aslında suzuki türkiye) tarafından ithal edilmektedir. GTS 250'nin ithal edilme amacı ise Burgman 150 ila AN 400 için ara model bulundurma ihtiyacıdır.
Not; Türkiye ile ilgili olan son kısım bilgileri bizzat suzuki motosiklet bolumu muduru bay edmondo'nun kendi ifadesidir.
Edit; Yakıt tüketimi aşağı yukarı km'de 11-12 kuruştur. (2006 Nisan ayının son haftasında gelen benzin zamlarından önce)
-
Sym Gts 250
Arkadaslar Yeni Bir Sym Gts 250 Aldim. Henuz Rodaj Suresinde (500 Km) Kullaniyorum. Bu Aracla Ilgili Deneyimi Olan Kullanan Arkadaslarin Degerli Goruslerini Almak Istiyorum. Gorusmek Uzere....
-
kazasız sürüşler dilerim ben bu motoru hiç bilmiyorum biraz biligi verirmisin kim satar fiyatı nedir varsa internet adresi lütfen...
-
Hayırlı uğurlu olsun görüntü olarak gerçekten hoş bi maxi scooter... özellikleri hakkında biraz bilgi verirsen sevinirim. Fiyatı, performansı, yakıt tüketimi, hava soğutmalımı yoksa su soğutmalımı??? tekrar hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan
-
Edit: baska bir basliga link vermistim ama bilgi paylasimi buradan devam ettigi icin sildim o linki.
-
tesekkurler
arkadaslar hepınıze tesekkurler . ozellıkle verdıgınız forum adresınden anladıgım kadarıyla ıyı bır secım yapmısım. benım sımdıye kadar edındıgım ızlenım de olumlu. henuz rodaj suresını asmamıs oldugum ıcın fazla sıkıstırmıyorum fakat makına 1/3 gazla 100-110 km surat yapıyor. tahmınım rodajdan sonra surat ve performans konusunda sıkıntım olmayacak. yakıt durumuda hesaplı sayılır . bır depo (12 lt) . 11 lt ıle rahat 300 km yol yapıyor. ozellıkle benım gıbı uzun boylu arkadaslar ıcın gosterıslı ve uzun yolda kullanımı rahat bır alet. farları super. arac tum suzukı motor bayılerınde gorulebılır hatta test surusu ımkanı da var. ınsallah memnun kalacagımı umuyorum.. bu konudakı goruslerı arkadaslarla paylasmaktan memnun olacagım. gorusmek dılegıyle..
-
rodaj suresınde kullanım
Thai adlı üyeden alıntı
SYM'nin bilinmeyenleri için birkaç bilgi vereyim.
SYM (Sanyang) Taiwan'ın en büyük motosiklet üreticilerinden biridir. 1961 yılında kurulmuştur. İlk olarak adını 1977 yılında ilk Honda Civic otomobilleri üreterek duyurmuştur.
2000 yılında seramik pistonu motosikletlere ilk uygulayan firmadır. Sanyang'da Toplam 2400 kişi çalışmaktadır.
Aynı zamanda Hyundai otomobillerini ve Suzuki, Honda motosikletler için yedek parça üretimi yapar.
Ürettiği seramik pistonlar ömür boyu garantilidir.
Asya ülkelerinde çok yaygın kullanılır ve iyi bir marka olarak bilinir.
İtalya'da ise %8'lik bir pazar payına sahiptir.
Türkiye'de Motana (aslında suzuki türkiye) tarafından ithal edilmektedir. GTS 250'nin ithal edilme amacı ise Burgman 150 ila AN 400 için ara model bulundurma ihtiyacıdır.
Not; Türkiye ile ilgili olan son kısım bilgileri bizzat suzuki motosiklet bolumu muduru bay edmondo'nun kendi ifadesidir.
Edit; Yakıt tüketimi aşağı yukarı km'de 11-12 kuruştur.
selam thai,
yenı bır sym gts 250 kullanıcısı olarak bu motorla ılgılı forumun cesıtlı topıclerını ınceledım ce senın hemen her topıcte bu konuda bılgı sahıbı oldugunu anladım ayrıca aynı motorun kullanıcısı oldugunda gorunuyor. benım sormak ıstedıgım rodaj suresınce (ılk 1000 km) motorun ne sekılde kullanımının uygun olacagı. kullanım katalogunda ılk 1000 km suresınce 60 km / saat hızı gecmemek gerektıgı yazıyor , dıger taraftan kımılerı de bu kullanımla motorun sagırlasacagını ve daha sonra gereklı performansı gosteremeyecegını soyluyor. bana bu konuda saglıklı bılguı verebılırsen sevınırım. tesekkurler...
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
gereksiz mesajlarla doldurmuşuz buraları, sileyim bari
-
Nazar Deydi
arkadaslar dun aksam motoru calıstırdıgımda mars motoru takılı kaldı. motoru kontaktan ıstop edıyorum sureklı mars basıyor , kontagı acıyorum motor mars motoru ıle bırlıkte calısıyor. motoru bır turlu ıstop edemedım. sonra aku kutup basını sokmek aklıma geldı de oyle ıstop edebıldım. servısını aradım tamırcılerın deyımıyle (mars tas...agı) takılı kalmıs dedıler. hemen gelıp bızzat evden alıp tamır ıcın goturduler. bugun bakacaklar. talıhsız ve pek yasanmayan bır olay ama kul yapısı ıste. umarım bu ılk ve son olur. gelısmelerı bıldırecegım..... bu arada servısın yaklasımı ve hızmetı konusunda cok memnun kaldıgımı belırtmek ısterım.
aksam teslım ettıgım motor bugun oglene dogru hazırdı. mars otomatıgını degıstırmısler. sımdıye kadar hıc olmayan bır arıza sansımıza bıze denk geldı. neyse bu kadarla kalsın buda nazarlık olsun.... bu arada motor secımım ve memnunıyetım konusunda dusuncelerımde bır degısıklık yok. ınsallah bundan sonra bu tur aksılıkler olmaz.
-
Sym Joyride 200
Merhaba dostlarım, 1.87 boyundayım, aylardır kendime eşimle binebileceğimiz tarzda bir scooter arıyordum. Fiyatından ve görünümünden ötürü Mondial ZAT 150 ile çok ilgilendim, neredeyse alıyordum. Ta ki bir ZAT kullanıcısı, abi gözünü seveyim git Honda'dan KYMCO'dan bisiklet al bunu alma dedi. Burada anlatmayacağım ama çok dertlerini dinledim. Uygun fiyata bir maksi almak bana hayal olmuşken üç beş kuruş fazla verip SYM gibi çok kaliteli bir scooter almak fikri uyandı bende. Birçok forum inceledim. SYM sahipleri buldum, onlarla uzunca yazıştım. SYM yi tanıdıkça kalite olarak çok büyük marka olduğunu gördüm. Ülkemizde sadece ilgililerin saygıyla izlediği bu marka diğer kişiler tarafından pek bilindik değil. 2 Ay önce SYM almaya karar verdim. Bu arada hiçbir forumda SYM hakkında tek kelime olumsuz yazı bulamazsınız. Forumları takip edenler bunun önemini iyi bilirler. Çünkü genelde herkes her konuda eleştirir. Her neyse şansım yaver gitti ve sıfırı ÖTV zammıyla birlikte 6 milyar olmuş bir motoru ikinci elde (hemde bir motosiklet.net kullanıcısından) 3.900 e buldum. SYM Joyride 200. Bu aletler kullanıcısını oldukça memnun kıldığından ikinci elini bulmak çok güç. Kapalı garajda bakılmış, çok temiz kullanılmış, 3500 km'de, jantlarının arasına toz girmemiş pırıl pırıl bir makine. Anlaştık ve 2 gün önce satın aldım. Bagaj hacmi çok geniş malzemesi birinci sınıf, işçilik kendini fazlasıyla belli ediyor. Yanlış anlamayın lütfen, amacım satın aldığım motoru övmek değil, çok seçici bir insanın SYM yi nasıl seçtiğini ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak. THAI adlı arkadaşım zaten firma ile ilgili doyurucu bilgiler vermiş. normalde 172 cc olan bu makine gerçekten inanılmaz güçlü. Toplam 190 kilo iki arkadaş çok dik bir yokuşta motoru durdurup kalkış yaptık. Ok gibi fırladık resmen kalkışta. 80 ile giderken gaz verdiğinizde 120 ye kadar müthiş bir ivmelenme gücü var, 110-120 den sonra normal olarak hızlanma yavaşlıyor. Her neyse, SYM Joyride 200 böyle bir şey! Umarım yardımcı olabilmişimdir, bundan sonra da izlenimlerimi sizinle paylaşacağım.
Arsel Özgürdal / RC PIPER PILOT / SAMSUN
-
Sym Bilgi Paylasim Platformu Olusturulmasi
arkadaslar merhaba , degısık platformlarda yazısmak konuyu yakın takıbı zorlastırıyor. sym scooters ıle ılgılı bır bılgı paylasım platformu olusturulması konusunda bu sıtede tecrubelı olan arkadaslardan (zannederım bu ısı thaı arkadasımız yapacaktır)yardım rıca edıyorum. boylece bırbırımızle daha derlı toplu ve olayları kacırmadan haberlesebılecegız. sımdıden tesekkurler.....
-
2. elini bulsam hic dusunmeden alacagim motordur kendisi (GTS 250)
Ön cam sanki plastik gibiydi bunun disinda malzemesi guzel. boyu da guzel.
boylari 184 ve 180 olan iki arkadasim bindi ve durusları gayet duzgundu.
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Yedek parça ve servis destek konusunda hiç endişen olmasın, Voyager. Yakıt sistemi ile ilgili bir şikayetim vardı. Servis benim için komple karbüratör getirtmişti. Daha sonra başka bir ayardan kaynaklandığı anlaşıldı. Ama değiştirin desem değiştireceklerdi....
Yanlız hava filtreni sürekli kontrol ettir. Çok çabuk tıkanıyor ve fazla benzin yakmana sebep oluyor.
Malum en pahalı benzini dünya üzerinde biz alıyoruz...
Devir ekonomi devri.
-
hayırlı olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler