1956 bmw r26 restorasyon günlüğü (resimli)
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz günlerde aramıza katılan vizon'un garaja yatan bmw sini restore edeceğimizi söylemiştik
ilk resim orijinal hali, ikinci resim ise bizim yapmaya çalıştığımız tasarım (photoshop iyi olmadı kabul ediyorum )
diğer resimler motorun kendi resimleridir.
ayrıca arkadaşlar şu kumlama olayı konusunda bilgisi olan var mı? bu motorun jant motor gibi hareketli parçalarına kumlama yapılmış ne nikelaj tutuyor ne de boya. ya da bu kumlama yeniden yapılabilir mi?
motor sağlam sarj ve karterden yağ kaçırma dışında bir problemi yok takviye ile çalıştırdık tek marşda çalıştı
sesini de kaydettim en kısa zamanda onuda yükleyeceğim
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
Kolay gelsin, Bence bu restorasyon işleri biraz zevk için yapılırsa acaip keyif veriyor araba olsun motor olsun bende eski bi araba alıp toplamayı düşünüyorum.
-
Merhaba
Ben orjinal halini bozmamanızı öneririm. Böyle klasik modellerin değerini bilmek gerek.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
zaten okadar redikal bir değişim yapmiicaz sadece artçının ve sürücünün rahat etmesi için cc bar eklemeyi planlıyoruz birde buna bağlı olarak gidonu değiştiricez. egzostu değiştirmeye gerek kalmadı orijinalini bulduk. restorasyon aşamasını her anının fotoğraflarını çekip ekleyeceğim. şu an tek korktuğum jant,motor vs parçalarının nasıl düzelteceğimiz. kumlama hakkında bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Güzel motormuş. Daha çok çinliyi japonu gömer bu.
Kumlama meselesine gelince. Basitçe, Bir kompresör vasıtasıyla basınçlı hava ve ince kumun parça üzerine püskürtülerek, boya ve pası kazımasıdır.
Hatta şu an fabrikamızda kullandığımız metal direklerin uzun ömürlü olması amacıyla kumlama yapmaktayız. Sen restorasyon hakkında fotoğraf eklemeye devam edersen , sö bende kumlama işlemini resimli olarak anlatırım
İnşallah bende bu motorlardan (boxer olanlardan) bi tane düşürüp restore edebilirim.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
Fazla kumlama parçayı yer. Çok dikkatli ve ölçülü yapmak gerek. Özellikle alüminyum motor parçaları anında aşınıyor.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Kesinlikle, basit görünmesine rağmen son derece zor bir işlemdir. kumun inceliği,türü, basınç, nem, namlu çapı gibi etmenler son derece önemlidir. Yoksa kum anında çamurluğun öbür tarafından çıkar.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
kumlama sadece motor aksamında birde jantlarında var ben akşam gidip daha ayrıntılı fotolar çekerim. bu motor benim için çok önemli. her ne kadar kullanmayı yamaha üzerinde öğrendiysem 5 yaşında ilk bindiğim motor dedemde bulunan 58 r26 dır.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Freealexander Abone oldum bu başlığa. Takipteyim.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
eyw
Akira adlı üyeden alıntı
Freealexander Abone oldum bu başlığa.
Takipteyim.
sadece takip etme öneride de bulun . haftaya soyacağız motoru her akşam eve bir parçasını götürüp boyasını kaziyacam. yaz bitmeden yollara çıkartmak lazım. akşam sesini de ekleyeceğim. rölantide çok tok çıkyor ama sonuna kadar açınca depo kapağı çıktı yerinden birde kadran 180 derece döndü komple ama düzelcek eski ile yeninin sentezi olacak
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Valla BMW'nin ölüsü çok 0km motoru dayanıklılıkta yer. Yeter ki bakımı yapılsın düzgün kullanılsın. Bende takipteyim.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
Makina , Akira abi çok sağolun sizin bu konuya eğilim gösterdiniz ya bende bir vida taksam fotosunu koyacam . yorumlarınız eksik olmasın.
Akira abi bu arada yeni gördüm kusura bakma yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullan
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
Aynı marka ve aşağı yukarı aynı model bir bmw bizim burada muhacir bir ustada var.onu restore ettiler fakat imkanları kısıtlı olduğu için ona keza toplanabildi.pilakası var ama ruhsat problemi var galiba..
özellikle motor ve şanzıman kısmı benim çok ilgimi çekiyor.. bizim şmdiki motorların ataları bu makinalar.. başlığın takipçisi olacağım..
gerçekten kolay gelsin...
[FONT="Georgia"][FONT="Verdana"][B][COLOR="Blue"][SIZE="2"]Biliyorsan konuş,ibret alsınlar.Bilmiyorsan sus, adam sansınlar..[FONT="Georgia"][/FONT][/SIZE][/COLOR][/B][/FONT][/FONT]
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
freexander adlı üyeden alıntı
sadece takip etme öneride de bulun
. haftaya soyacağız motoru her akşam eve bir parçasını götürüp boyasını kaziyacam. yaz bitmeden yollara çıkartmak lazım. akşam sesini de ekleyeceğim. rölantide çok tok çıkyor ama sonuna kadar açınca depo kapağı çıktı yerinden birde kadran 180 derece döndü komple
ama düzelcek eski ile yeninin sentezi olacak
Daha önce 2 otomobil restorasyonunda birfiil çalıştım. Elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım.
Hayırlıolsun dileklerin için ayrıca sağol
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
doğru parça sıkıntısı olacak misal resimlere dikkat ederseniz stop lambası kırık bizim burda görüştüğümüz usta tatar diyorlar egsostu kartal da stop lambasını da bursa da bulabileceğimizi söyledi artık boyadan sonra götürecez. tilgi gösteren tüm arkadaşlara en içten teşekkürlerimle.
Akira adlı üyeden alıntı
Daha önce 2 otomobil restorasyonunda birfiil çalıştım. Elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım.
Hayırlıolsun dileklerin için ayrıca sağol
teşekkürler Akira abi duygulandım
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
ii bend eizliyim barii...yararlı olabilirr
bende şu an MZ ES 175/2 1962 modeldir..onu adam etmeye çalışıyorum..bu akşam bir ustay la görüşücemm..parça bulursam başlıyacam..
ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....
-
-
Arkadaşlar elinizdeki hazinenini kıymetini bilin ne yapıyorsanız yapın orjinalını yapın. Yada bmw firmasına mail atın fotoğraflarını koyarak. yüksek bir fiyata da alabilirler. Yada ebay da bir şekilde resimlerini yayınlatın. emin olun elinizdeki makine bir hazine.
-
arkadasım seni bu ugrasın için kutlarım umarım fazla bi sorunla karsılasmadan işi tamamlarsın yıllar önce ben de bir bmw almıstım ne ümitlerle 1969 model r 60 s'ti modeli 12 volt polis cıkması besik amortisör guzel ve orijinaldi ama problemlerinden kurtulamadım bi tarafını yapıyordum bi tarafı bozuluyordu cok da masraf etmiştim ama ne yazıkki mutlu sona ulasamadım kurtulusu satmakta buldum...ben şimdi regal raptorum'la cok mutluyum insallah sen basarırsın ve camiamız bir klasik kazanır.sana basarılar dilerim
-
arkadaşlar sağolun ilginiz için motorun üzerinde çok miktarda yan sanayi parça var (sinyal lambaları gibi) benim düşüncem biraz araştırdım motorturk.net 'te çok orijinal parçalar var ancak biraz tuzlu gibime geldi bizim ordaki tatarlara bakıcam orda da güzel malzemeler gördüm finanse edersem gücüm yettiğinceorijinale yakın topliicaz
Ayrıca bana bu fırsatı sunduğu için Kemal (Vizon) Abiye Sonsuz Teşekkürlerimle
gündüz söz verdiğim motorun sesini yayınlıyorum
http://rapidshare.de/files/18830876/bmw.MP3.html
MES abi merak etmeehliyeti alayım motorla gelecem yanına eee nede olsa 2.5 yıla kadar bodrumda yaşadım özledm oraları okul yıllarım merkez turgutreis i.o.ö
ve hiç unutamadığım umurca ilköğretim okulu
Bitez , konacık , yalıçiftlik yaw anılarım depreşti
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler