Arkadaşlar,
CBR 125 alıcam. Almak istememdeki sebep hem japon olması hemde iyi bir başlangıç motoru olduğunu düşünmem. Motorun üzerinde biraz büyük kaldığımı biliyorum ama bunu birde sizlere de sormak istedim. Sizce nasıl gözüküyor?
Eklenti 996
Arkadaşlar,
CBR 125 alıcam. Almak istememdeki sebep hem japon olması hemde iyi bir başlangıç motoru olduğunu düşünmem. Motorun üzerinde biraz büyük kaldığımı biliyorum ama bunu birde sizlere de sormak istedim. Sizce nasıl gözüküyor?
Eklenti 996
kendin beğendiysen bence sormana gerek yok. marka fanatizmi yapılıyor bazen hondanın görünüşünü sevdiysen sorunsuz bir motor olduğunu söylememe bile gerek yok aslında. bu arada
BBRR der ki: cc si ne olursa olsun super sportlar başlangıç motoru değildir.
şimdiden hayırlı olsun...
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
arkadaşım sen kendin kullandığın zaman rahat ediyomusun ? önemli olan o
bende daha bir hafta oldu alalı bende 1.79 boy var 90 kg ım ama kendimi kullanırken çok rahat hissediyorum yakışıyomu bence evet
ahada birde resim vereyim sence yakışıyomu ?
cbr süper sport sınıfına girmesede cbr 125 kesinlikle bir başlangıç modeli değildir ...illa vitesli ile başlanacaksa bi chopper veya cross çok daha kolay kullanılır....
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Arkadaşım boy 1.85 bende kullanıyorum. Kim nederse desin hondadan şaşma derim.Alırsan hayırlı olsun.Allah kazasız kullanmak nasip etsin.
CBR 125 kesinlikle bir başlangıç motoru olabilir. Crusiser/chopper ile enduro ss motorlar arasında tarz farkı var. ileride enduro/ss gibi bir motor kullanmak isteyen biri için asıl crusiser başlangıçta uygun değildir.
Life is for my own to live my own way - Metallica
(Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)
Nasıl yani?Kross başlangıç için uygun olabilir ama kullanım kolaylığı açısından Chopper bir model(başlangıç için 150 ve 250 cc arasını kastediyorum) CBR 125'den daha mı uygundur?BBRR adlı üyeden alıntı
Walla bende o zaman size Motosiklet Teorisi'nden alıntılarla bir yazı yazayım neden CBR bir başlangıç motorudur.
1. Motor hacmi ile kontrolü sağlamak daha kolaydır.
2. Ve en önemlisi motora 2 noktadan baskı uygulanabilmektedir. Normalde motora 3 noktadan kuvvet uygulanabilir ve bunu sağlayan motosiklet türü endurolardır. Ayaktan, seleden ve gidondan. Enduroların ne fiyatlarda ve hacimlerde olduğunu düşünürsek ben şahsen bunu elemek zorunda kalıyorum.
Super Sport ya da Race motorlarda kuvvet iki noktadan aktarılabilmektedir. Sele ve gidon. Bu tiplerde ayak arkada olması sebebi ile baskı uygulanamakta. Başlangıçta kullanımı en zor motor ise Cruiserlar. çünkü sadece bir noktadan baskı uygulanabilmekte. O da sele. Onun dışında kollar ileride ve rahat. Ayaklar ileride.
Tabii bunlar benim bildiklerim ve bana da mantıklı gelen. Zaten o motosiklet teorisi kitabını defalarca okudum her ne kadar henüz motorum olmasada. Gerek motor seçimleri ve temel kurallar gerekse kullanım ve viraj teknikleri ile ilgili çok güzel yazılar var. Mesala kontra viraj tekniğine inanamdım ama araştırınca süper bir teknik olduğunu öğrendim. Yapabilecekmiyim bilmiyorum ama!
bende sonuçta CBR 125 i kullanabildiğim kadar kullanıp eşime vermeyi ve kendime BMW FS 650 GS almayı düşünüyorum. Bana görede SS'ten sonra Enduro-Touring kullanmak daha kolay olacakgaffar adlı üyeden alıntı
serdaroglu seçimin çok iyi kesinlikle cbr al arkadaşımında var geçen kullandım harıka bir makina 5 viteste 100 cok rahat yapıyor küçük olduğuna bakma ama aldıktan sonra arka lastığı kalınıyla değiştirmeni tavsiye ederim benim arkadaşım yatarkan arkayı bırakacakmış gibi oluyor diyor hayırlı olsun şeçimin harika
Serdaroglu, koyduğun resim çok küçük, ama görebildiğim kadarıyla motor da sana küçük...ben bu motoru 170'ten uzunlara ve 70 kg'dan ağırlara tavsiye etmiyorum. BBRR'ye burada katılamayacağım, bence başlangıç için çok uygun bir motordur, ergonomiktir ve ani hızlanmalar yapmaz. Hatta devirme riskiniz yok gibi, yan yatarken ayağını koy düzelt 100 kg civarı zaten... lastik değiştirmek için jant da değiştirmek gerekir.
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
Bencede bu motorla başlaman mantıklı.
Chopper motorlarda ayak önde olduğu için ani denge kaybetmelerinde ayağın yere basana kadar gecen zamanda motoru yatırma riski artıyor.
Aslında ilk motor olarak kim ne derse desin en iyi motor ybr
06 AB 3263
0 Rh+
Bugün kaç motorcuya selam verdin?
motoru almışsın zaten almadan evel sorsan neyse alınmış artık !!
Tecrübe edinerek kendin kısa zamanda karar vereceksin zaten uygun olup olmadığına !!
shamyl bişey merak ettim. Sen motosiklet satıcısımısın? Tavsiye etmiyorum derken sanki öyle hissettim. Motorun üzerinde küçük kalmış olmama bişey demiyorum. Bence de çok uygun kalmadı ama emin ol ki senin superlight da bende ufak durur. Boyum 1.80.Shamyl adlı üyeden alıntı
Sana bir soru daha; o bahsettiğin ölçülerin altında o motoru kullanmak isteyenlere sanırım görünüş olarak dediğin gibi performans olarakta önermiyorum diyorsun. Bunun nedeni de heralde 140 km/h yapmak içindir. Benimse öyle bir derdim yok.
Neyse yinede yorumların için sağol!
EgeKnn daha almadım. O resim fuarda çekildi!
Tüh keşke almış olsaydın cbr 125 hakkında yorum yapmayacağım artık
Demek boy 1.80 ama üstünde bayağı küçük durmuşsun. Sırtını dik tutman yüzünden öyle görüyoruz belki de yine burada aynı boyda olduğun başka bir arkadaşta daha iyi durmuş. Neyse bence alınır idealin yarış tarzı motorlar ise başlangıçı bununla yapman iyi olur. Zaten kaliteli başka seçeneğinde yok.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)