Kanuni Nin Ilgi Ve Alakasi
Reklamlar
-
Arkadaslar,
Aşağıda yazısılan mailin ardından KADIKOY BAY MOTO NOYAN SERVISINE götürdüğümde motorumun aslında ne oldugunu bugun anladım. İlgi ve alakasından Dolayı Servisler ve Satış Sonrası
Hizmetler Müdürü Serhat Bey'e
Kadıköy servisi BAY MOTO NOYAN servisine ve calısanlarına cok teşekkür ederim.
Bir ilgisiz servis yüzünden çektiğim eziyetin neticesi olarak KANUNI yi suçlamak sanırım yanlıştı. Bu nedenle KANUNI firmasından ÖZÜR DİLİYORUM. Ancak bence bu ilgisiz servisin elinden yetkisi alınmalı. O servis yüzüünden bir çok insan tanıyorum KANUNI den nefret eden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öncelikle bu uyarınız ve ilginiz için teşekkür ederim. Şunu söylemek istiyorum, servisimiz hakkında yapmış olduğunuz
bu duyarlı davranış neticesinde kendilerine gerekli uyarıda bizzat bulunacağım.Şu arka freniniz ile ilgili probleminiz beni şaşırttı,
tutmaması bir tarafa ampulün olmaması mümkün değil. Bu problemi, aldığınız günden beri yaşıyor muydunuz? İnternet sitesinde,
aleyhimizde çeşitli olumsuz yorumlar yapan insanların dediklerine inanmanız açıkçası beni çok üzdü. Aracınızda bahsettiğiniz
problemlerinizin incelenmesi ve arızalarının garanti şartları dahilinde giderilebilmesi için sizi başka bir yetkili servis noktamıza davet
ediyorum. XXXX serviste yaşadığınız olumsuz olaylar için sizden özür diler,bu konudaki hassasiyetiniz için teşekkür ederim.
Yolunuz ve farınız açık olsun.
BAY-MOTO Şükrü NOYAN
0216 428 79 00
Serhat KURAKBELLİ
Servisler ve Satış Sonrası
Hizmetler Müdürü
Sent: Friday, July 07, 2006 12:51 AM
To: serhat_kurakbelli@kuralkan.com.tr
Subject: Kanuni Racer Servis Sorunu.
Merhaba Serhat Bey,
Öncelikle yeni işiniz hayırlı uğurlu olsun..
Yaklasık 2 hafta önce racer 200 model motosikletimi ilk bakımı (400-800) için dudullu lider oto servisinize götürdüm. İşimin yogun temposu nedeni ile verdigim gunun aksamı geri almak zorundaydım ki zaten bir ilk bakım için bu süre fazlası ile yetecegine inanıyorum.
Motorumu teslim ettim ve Sorunları olarak,
Gidon boslugu
Arkada frenin tutmaması
Arka stopların yanmaması (arka frene basıldığında )
Yağ değişimi
Motorun sürekli stop etmesi
Gibi sorunlarımı ilettim ve not alındı.
Aksam üzeri saat 17:00 gibi servisten telefon acılıp motorumun alınabilecegi bilgisi üzerine gittim ve teslim aldım.
Acil olarak iş programıma yetişmem için kontrolleri orada yapacak zamanım olmadı. Kaldıki motorun üzerine bile bakmadım genelleme olarak.
İşimin bittiginde kontrol amaclı motorumu inceledigimde
-Jantlar, şase, koltuklar (dolayısı ile üstüm başım), grenajın bazı kısımları gibi yerlerde yağ lekeleri ki bu ciddi miktarda vardı. sadece ufak tefek lekeler degil.
-Frenlere bakılmamıs bile aynen devam ediyor,
-Gidon bosluguna bakılmamıs aynı durumda,
-Arka stop lambalarının arka frene bastıgınızda yanmadıgını sonradan baskasından (Niceman, Tümer) ogrendim alpul yokmus icerisinde. (Bu gerçekten önemli bir eksiklik sizin gibi bir firma icin. İki tane ampul koymanız benim arka frenleri kullangıdımda tehlikelerden kurtaracaktır),
-Motorumun sürekli stop etmesi aynen devam etmekte,
-Birde yeni sorun olarak
-80-90 ile giderken stop etmesi ( Bu önemli bir trafikte benim hayatıma mal olması demektir )
-Vires göstergesi 1 de iken bosta olması ve bosta iken 1 de göstermesi.
Anlayacagınız servis olarak XXX servis benim sadece yagımı değiştirmiş olup onuda bosaltacak yer yokmus gibi motorun türlü yerlerine bulastırmıs.
Sizden ricam benim bu maduriyetimin giderilmesi, sorunlarımın sizin yönlendireceginiz mümkünse XXXX dısında bir servisten talep etmenizi rica edecegim.
İlginize simdiden teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim..
Reklamlar
-
Moderatör
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler