Abi keşke bende olsaydım, tam macera olmuş benim istediğim ortamı yaşamışsınız.MACGYVER adlı üyeden alıntı
HANİ RESİMLER NERDE HİÇ RESİM ÇEKEN OLMADIMI YAAAA.
Abi keşke bende olsaydım, tam macera olmuş benim istediğim ortamı yaşamışsınız.MACGYVER adlı üyeden alıntı
HANİ RESİMLER NERDE HİÇ RESİM ÇEKEN OLMADIMI YAAAA.
beyler benım su an 491 km de 500 bakımına gırıcem su meshur katrancıda yaptırmak ıstıyorum varsa 500 gıdıcekler beraber gıdelım yada bırı bıze onkulak olsun gıtmemde yardımcı olsun bı yerlerde bulusalım goturun benıde )
http://www.motosiklet.net/forum/show...t=13950&page=9
Castro gezisi için adres bu. Buraya resimleri ve yorumları yazacağız.
Gidecek olan varsa beraber gidersin ama olası bir yalnız gitme durumun için; Maslak'ta oto sanayi sitesine gidiyorsun. 2.Kısım 26.Sokağı bir-iki kişiye sorup çok rahat buluyorsun. O sokağa girince karşılıklı iki yer var. Biri mağaza, biri servis. Gitmeden önce Serdar Katrancı'yı ara istersen. Telefonunu özelden atıyorum sana.aidikurt adlı üyeden alıntı
freeman adlı üyeden alıntı
DOSTUM ÖNCE HAYIRLI OLSUN . KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.
Anlattığın sorun, yani sabah çalışmama problemini, motorunu sıfır alsaydın hemen bujileri değiştir düzelir diyecektim, ama bu motor 4000 de diyorsun orjinal bujiyi zaten değiştirmişlerdir.
Sana önce motoru normal şartlarda nasıl çalıştıracağını anlatayım sen nerede hata yaptığını anlarsın.
1- Kontak anahtarını yerine tak çevir, yeşil lamba yanacak yani vites boş lambası.Lamba yanmıyorsa vites boşta değildir debriyajı sıkmadan çalıştıramazsın, ama sen motoru boşa al yeşil lamba yansın öyle çalıştır.
2- Sağ kol üzerindeki kırmızı stop şalterinin aşağıda yani çalışma durumunda olmasına dikkat et.
3- Eğer park ayağındaki, ayak açıkken motorun çalışmamasını sağlıyan elektrikli düzenek iptal edilmemişse, ayağı kapat motorun üzerine bin.
4- Benzin musluğunu aç.Benzinin olup olmadığını kontrol et.
5- Sol kol üzerindeki jikle kolunu sonuna kadar çek, (Jikle telinin kopuk olmadığını kontrol et,jikleyi çektiğinde karbüratördeki kolu çekiyormu bak) sonra asla gaz vermeden marşa bas ilk basmada çalışmazsa, marşa uzun süre basma, marşı bırak sonra tekrar bas, çalışacaktır, bir müddet bekle ısınsın 30 saniye sonra jikleyi kapatırken gaz kolundan gaz ver , istersen karbüratörden rölantasını biraz yükselt, daha sonra eski haline getirirsin.
SAKIN MARŞA ÇOK UZUN SÜRE BASMA.
BU ŞEKİLDE ÇALIŞMIYORSA:
1- Bujiler kurum yapmıştır, sökülüp ya değişecek yada temizlenecek, kurum yapma sebebi, motor uzun süre jikle çekik çalıştırılmış olabilir yada yanlış benzin kullanıyorsun,katalogta kurşunsuz benzin kullanacaksınız diyor, ben kurşunsuz95 oktan kullanıyorum.Bujilerinde yanlış olabilir, servise göstersen iyi olur.
2- Karbüratörde sorun vardır, jikle kumanda etmiyordur.
3- Ateşleme sisteminde bir arıza vardır, kesinlikle servis tarafından halledilmelidir ki sende bu yok çünkü sonunda çalışıyor diyorsun.
BU MOTORLARDA SABAH ÇALIŞMAMA PROBLEMİ GENELLİKLE YOK,
Bu motorların en büyük sorunu ithalatçı firmanın daha henüz servis ve yedek parça alt yapısını tam oturtturamaması dır. Kendine iyi bir servis bulman gerekiyor, biz İstanbulda bu konu ile ilgili her yeri ayağa kaldırdık, bugünlerde artık yavaş yavaş bu sorunlar ortadan kalkıyor, YANİ HAKKINI ARIYACAKSIN KARDEŞİM, hiçbirşeye eyivallah deme üstüne üstüne git halloluyor,
BU MOTORLAR BENCE TÜRKİYE YE GİREN EN KALİTELİ ÇİN MOTORU, BEN RADYATÖR DELİNMESİ DIŞINDA HİÇ SORUN YAŞAMADIM ONUDA SAĞOLSUN KATRANCI OTOMATİV SERDAR KATRANCI VE ONUN DEĞERLİ USTASI COŞKUN ANINDA HALLETTİ.
slm kardeşim benimde gitmem lazım ama kastro gezisinde baldırımı egzosa yapıştırmak gibi bir acemilik ettim sorma. Ne zaman gideceksen ben Serdarı arayayım bizim siteden gelenlere sağolsun bayağı yardımcı oluyor.aidikurt adlı üyeden alıntı
teli 276 29 29
555 573 90 10 kayıt et istersen.
Abi birazdaha sabret geliyo bir arkadaşımız başlık açacaktı onu bekliyorum ben buradan hepinizi haberdar ederim.muhendis1959 adlı üyeden alıntı
Ama bişi söyliyim resimlere bakınca şok geçiriceksiniz
Adres burası buradan bakabilirsin!
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13950
http://www.ajsmotorcycles.co.uk/docs...ame%20set1.htm
arkadaşlar bu siteyi inceledenizmi merak ediyorum ama amerikadaki regaller bizimkilerden biraz farklı bakmak isterseniz link yukarıda..dd250e modelinde eksozlar farklı ve ilginç olan radyatör yok e9 modelinde var sadece...motor kısmıda değişik...
ilk motorumu alicagim o yuzden kucuk capli bi arastirmaya girdim de dadyw ile superlight arasinda secim yapmak istiyorum suan dadyw daha cazip geliyo fakat bi sorun var benim boyum 1,69 ya da 1,70 dir daha kisa degilimdir bilmiyorum bu motorun uzerinde nasil dururum motorun cok mu kucuk kalirim ayakölarim yere saglam basar mi diye dusunuyorum biraz fikir verirseniz sevinirim cunku hep 1,80 adamlardan bahsetmissiniz kucuk geliyo onlara falan demis biri digeri yok tam geliyo demis kafam karisti sizce napmam lazim motorun ustunde cocuk gibi de kalmak istemem acikcasi ..
[QUOTE=Rashit]ilk motorumu alicagim o yuzden kucuk capli bi arastirmaya girdim de dadyw ile superlight arasinda secim yapmak istiyorum suan dadyw daha cazip geliyo fakat bi sorun var benim boyum 1,69 ya da 1,70 dir daha QUOTE]
hocam benimde boyum 1,70 motora çok hakimim ayakların yere basar korkma. 1,65 boyla enduroya binenler var.
Benim boyumda senin kadar. Bir süre sonra bisikletmişçesine hükmediyorsun. Ayakların yere fazlasıyla sağlam basıyor. Tabanını tamamen yere koyduğunda bile dizlerin baya bir kırık duruyor. Eğer ortada aleyhte özel bir durum yoksa bu motosikleti boyu 1.50'nin üstünde olan ve 40 kilodan hafif olmayan herkes zorlanmadan kullanabilir. Diğerleri de biraz zorlanacaktır... o kadar.Rashit adlı üyeden alıntı
Senin için asıl düşünülmesi gereken şey boy değil de tecrübe olacaktır. Bu forumdaki bir çok kişinin de ilk motoru oldu bizim RR'ler. Bir kişi hariç kullanabilme sorunu olan olmadı sanırım ama yine de bir bilenle alıştırma yapman şart.
(Alışmakta zorluk çeken Wish miydi arkadaşlar, yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum. Ses seda yok sanırım bir süredir. Okuyorsan ne durumda olduğundan bahseder misin biraz... )
Merhabalar,
Motor alma sevdasına düşüp de kafası allak bullak olan biriyim
Aklımda Keeway Superlight, Jinlun JL150cc ve Zealsun ZL150cc modelleri de var. Hem yeni başlamam hem de maddi olarak 250cc lik düşünmüyorum. Sizce hangi motor daha faydalı olur benim için.
Bir de Regal Raptor'un sitesinde 125 cc lik bi cihaz daha var. süper güzel görünüyor. Türkiye'ye getirdiler mi bu motoru?
Bir de Ankara'da RR bayiisi var mı? var sa adresi teli nedir?
şimdilik Padawan'ın ama yakında Ceday olcam hayırlısıyla
İkinci el bir RR almanın arefesindeyim. Çok heyecanlıyım haliyle. Alınca da bir hafta içinde uzun yol (Ankara-Fethiye-Bursa sıralamasıyla) yapmak gibi bi hevesim var.
Merakım alet 1400 km de. Yani rodajı yapılmış. Debriyajı nasıl olduysa yakmış ama halletmiş, tamir etmiş yani. Uzun yolda sorun yapmadığını ve içimin rahat olması gerektiğini öğrendim zaten önceki gönderilerden. Ancak forum içinde arama yaptırdım ama yakıt tüketimi hakkında bilgi bulamadım zamansızlıktan (cevabı olduğuna eminim). 100 km.de kaç litre yakıyor şehir içi ve dışı? Bu şekilde bir maliyet belirlemeye çalışıyorum yolculuk için. Ayrıca uzun yol için tavsiyeler nedir? Sitenin kendi içindeki uzun yol için malzemeler yazısını okudum. Daha sadeleştirilmiş bir RR listesi var mı acaba? Şimdiden cevaplar için çok teşekkür ederim. Geliyorum yanınıza çok yakınnnn , heyecaann
Kardeşim önce çok isabetli bir karar verdiğini söyliyebilirim, ama alacağın RR yi mutlaka bir yetkili servise göster, sonra başına iş açma, çünkü bu motorları satanların bir çoğu yaptırdığı büyük bir arıza sebebiyle satıyor, küçük bir kısmı ihtiyaçtan, geçerli bir sebepten satıyor, geçengün bir arkadaşımızın başına geldi İstanbulda Katrancı otomativde motoru söktürmek zorunda kaldı.bluebee adlı üyeden alıntı
Gelelim bu motorun yakıtına, benim motor ortalama Km başına 100 Lira yakıyor,yani 100 Km de 3.5Lt.yakar. Uzun yolda çok basarsan biraz farkeder ama çok fazla değil, şehir içinde ise benim motor daha hiç 4 LT yakmadı 3ila 3.5Lt yaktı.
Yola giderken yanına lastik şişiren şişirirkende tamir eden spreyler var onlardan al, ayrıca radyatör deliklerini tıkayan bir ilaç var onuda al radyatör delinmelerine karşı, zincir baklası al yedekte dursun kolay kolay kopmaz ama ne olur ne olmaz, birde motorun kendi takımlarının dışında yanına ingiliz anahtarı veya ayarlı pense al, takımlarını biraz zenginleştir. Artçın varsa arka koltuğu yeniden yaptırman gerek çünkü koltuk çok ufak arkadaki rahatsız oluyor.
Ayrıca yedek buji de almayı unutma.
selam .bende RR da karar kıldıgın için seni kutluyorum.Ben RR'u Bodrum da 40 derece sıcak altında kullanıyorum devamlı Marmaris'e ve Aydın'a İzmir'e gidiyorum .3000 km oldu maasallah daha tık yok.İki kişi ful yüklü olarak 100 km de 3,4 lt yakıyor.Uzun yolda verdiği keyif te cabası...Virajlarda yatırırken park ayagı gevseyip açılıyor ona dikkat et derim .Benim basıma gelen tek o oldu.Sevgiler sunuyorum....Binin ve sadece gezin
birisi koltuk süngerinin altında adet edevat için bir bölme olduğunu belirtmişti. resim rica etmiştim ama hala göremedim, büyük ihtimalle gözden kaçmıştır. o bölmeyi bulanlar yerini gösterebilirler mi?
May the Force be with McLaren Mercedes
watercolours adlı üyeden alıntı
Dostum regal den bahsediyorsan alet edavat bölmesi koltuğun altında değil, akü dolabının nikelajlı kapağının motorun arka tarafına gelen kısmına baktığında üçgen bir siyah kapak göreceksin, kapağın üst ucunda bir anahtar yuvası var, kontak anahtarını oraya sok çevir kapağı çıkart işte orası anahtar yani takım dolabıdır yarın sana o dolabın resmini bu yazının altına basarım.
NOT: AKÜ DOLABI MOTORUN SAĞ TARAFINDAKİ NİKELAJLI KAPAKTIR.
arkadaşlar hep soru soruyorum ama kusura bakmayın sormak zorundayım.
şimdi ben raptorun 250 e modeline bindim,boyum 1.85 fakat dizlerim çok kırık kalıyodu, dengemi çok zor koruyodum ve hatta koruyamıyodum yeri öptüm.
küçük mü bu motor sizce bana daha yüksek seleli bir şey mi almalıyım.
abılerım kusura bakmayın ama bısı sorcam butun sayfayı okuyamadım bu motor nasıldır fazla sorun cıkartırmı su sogutmalı mootor oldugu ıcın 300 km yı sorunsuz durmadan gıdebılrımı kısaca bılgı verırsenız sevınırım sımdıden tesekkurler
Yeni yine yeniden
demonicdreams adlı üyeden alıntı
Üzgünüm ama hala bi gelişme yok:( Ama bunun sebebi benim kullananamam değildi. Akünün ikinci gözünde kısa devre varmış, (hatırlayanlar olur paylaşmıştım) marş otomatiğimden ses geliyor ama marş motoru basmıyordu. Her yerini kontrol ettim otomatiği söküp aykona götürdüm derken aküde sorun olduğunu düşündük. Sonunda aküyü bi yetkili servis bulup götürebildim ama motor aküsü (inci marka) hazırda bulunmadığından:( yaklaşık 2 hafta sonra akümü -yeni olarak- geri alabildim. Sonrada şarjdı filan derken bir kaç akşam önce takabildim, tek marşta çalıştı. Bundan sonrasında durumumdaki gelişmemeden ben sorumluyum. Trafik tecrübesi eksikliğini nasıl aşacağımı bilmiyorum. İçin için istesemde acele etmiyorum. Geç olsun güç olmasın durumu yaniii. Gene arkadaşlar bin git dicekler, bişi olmaz dicekler demeyin Ben de çok istiyorum ama risk alabilecek durumda değilim. Hele bide yeni nesil bi motorcu gelecek kış ortasında Hatun zaten sürekli rahatsız... İşim deseniz bilgisayar sektöründeyim, yalnızım, cenazem bile olsa arar 10dk kaya gelebilirmisin derler...
Sevgiler saygılar,
Uçurumları sevenlerin kanatları, rüzgarı sevenlerin ise motoru olmalıdır...
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)