aman kardesim aklındaysa da bulasma. ben ve arkadaslarımın yasadıklarını kısaca özetledim. firmada söz sırası onlardan cevap bekliyoruz bakalım. maillerimize vermedikleri cevapları buradan verebileceklermi ?
aman kardesim aklındaysa da bulasma. ben ve arkadaslarımın yasadıklarını kısaca özetledim. firmada söz sırası onlardan cevap bekliyoruz bakalım. maillerimize vermedikleri cevapları buradan verebileceklermi ?
benzer şikayetler artmaya başlıyor sanırım şikayetvar.com dada kanuni pek çok müşterisini üzmüş umarım kendilerine çeki düzen verirler zealsun'un racing modeli ile aynı parçaları kullanabiliyorsan bir denemeni tavsiye ederim modellerin yabancısıyım ama zonghsen üretimi parçalar genelde daha kalite oluyor diye biliyorum
walla ben gözden cıkarttım artık
ben bunu pacavra edene kadar kullanırım, her türlü acemiligimi (tamirat konusunda) gideririm sonra da benzin döker yakarım. ikinci elde satmam heralde alan adam arkamdan okumasın
ben kanuni ile ilgili olan şikayetim nedeni ile www.sikayetimvar.com adresine bir şikayette bulunmuştum şimdi görüyorumki yayından kaldırılmış ve hiç bir neden gösterilmiyor nedir sizce bu durum ?
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
aydınlattığın için sağol bende kararsızdım racer 200 mü cbr mi diye ama şimdi cbr kararımı verdim etkin büyük
sağol beni belkide beni nice dertten kurtardın belkide ölümdendemi ama abartmıyorum neticede 2 tekerlek var
sağol kardeşimm teşekkürler
Arkadaşlar demek bi firma insanları bu kadar üzüyorsa orda sorun var demektir
maalesef bizim türk ticaret zihniyetimiz değişmedi nasılsa bulurum birilerini kakalarım malımı diye düşünenler oldukça bu ülkede hepimiz kaybetmeye devam edeceğizz
spedygonzales adlı üyeden alıntı
Rica ederim. Benim amacım karşı taraftan gördüklerimizi diger müşteri adaylarına belirtmek sadece. Tam tersi olsaydı emin olun aynı şekilde anlatırdım. Doğru karar verdiğine inanıyorum
abi bide sikayetvar.com 'u dene orda öyle saçma bişey yapacaklarını sanmıyorum büyük saygısızlık madem öyle bir site açıyosun kullanıcının şikayetini hiçbir açıklama yapmadan göz ardı edemezsinNicemaN adlı üyeden alıntı
iyide iki adreste aynı yer zaten
setr74 adlı üyeden alıntı
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
dürüstlüğüne inanıyorum kardesh zaten kimse bi şey olmadan bi firmayı kötülemez
mesela cbr 125 kullanan arkadaşlara soruyorum hepsi olumlu düşünüyor motorları hakkında eminim racer seni memnun etseydi ki keşke etseydi sende böyle düşünürdün
senin adına kötü bi deneyim olmuş paylaştığın ve aydınlattığın için sağol
Ben bişiler söylerdim ama iyi niyetim dışına çıkıp zan altında bırakmak istemem. çunki dogrusunu bilmiyorum.NicemaN adlı üyeden alıntı
ama aklıma bir iki ufak bişi geliyor
bak bende öğrenmiş oldum cehaletim için özr
Arkadaşlar umarım kanuni kendine bir çeki düzen verir sorunlarınızla ilgilenir ve müşterilerine güven veren politikalar izlemeye başlar
yok sikayetimvar.com u kendilerine şikayet ettim bakalım ona ne yanıt verecekler...
ammsav adlı üyeden alıntı
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
NicemaN adlı üyeden alıntı
bir sonuc bekliyormusun bari
firmaların bu davranışlarını gördükten sonra bir internet sitesinden herhangi bir şey beklemem aptallık olur ama yineden ben üzerime düşeni yaptım ayıp onların ayıbı artık...
ammsav adlı üyeden alıntı
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
niceman arkdasım senin sorununu tükodere tasıdım ama mail ile basvururlar pek kaale alınmıyormus elden dilekce ile yapacaksın
bu arada gecmiş olsun aynı sey benm basımda da vardı bi zmanlar :(
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
tukoder i telefon ile aradım bana il sanayi müdürlüğüne şikayet etmemi söylediler ve bende dediklerini yaptım ama bayağı oldu hala bir yanıt yok...
bur-k@ adlı üyeden alıntı
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
işte bende diyorum ki dilekce ile elden yap ve bekle 3 ays cevap gelmezse suclullar (tam süreyi bilmiyom affola )
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
3 aylık zararımı karşılayacaklarmı peki ???
bur-k@ adlı üyeden alıntı
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
ya bazen bu tüketici derneklerinin de ne işe yaradıgını anlamıs degilim hani
zamanında olaylara müdahale edilirse net sonuc alınır. nedir abi o 3 ay süre
yaw ben size anatamıyorum galiba durun size link atayım da bakın
herkese merabalar başıma gelenleri biliyorsunuz sizler ve kendim için araştırdım ve burada haklarımızı yazıyorum
eğer aldığınız motordan memnun değilseniz bunları yapabilirsiniz
Satın aldığınız mal veya hizmetin ayıplı olduğunu anlamanız durumunda; malın veya hizmetin teslim tarihten itibaren 30 gün içerisinde satıcıya veya sağlayıcıya başvurarak;
• Ödediğiniz bedelin iade edilmesini,
• Malın ayıpsız olanıyla değiştirilmesini,
• Ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini,
• Ücretsiz olarak tamir edilmesini ,
# - Tazminat isteme
haklarından birisini talep edebilirsiniz.
Satıcı talebinizi yerine getirmekle yükümlüdür.
ayrıca bir arızanın 2 den fazla ve toplam arızanın da 4 den fazla oluşursa paranızı yada motorunuzu yenisi ile değiştirme imkanınız var
servislerde yapmanız gerekenler
*GARANTİ BELGENİZİ VE FATURANIZI KAYBETMEYİN
1-motorunuzun ilk bakımında yağ parası hariç başka para ödemeyin
2-eğer bir arıza söz konusu ise motorunuzu servisinize yaptırdığınıza dair forum alın eğer vermiyosa kendiniz bir kağıda şu tarihte şu parçadan dolayı servise basvurdum diyip servisinizin kaşesini ve imzasını bastırın
3-motorunuz yolda kaldıysa eğer ve servis size 5 km uzakta ise size gelip hizmet vermesi zorunludur
4-eğer servisten habersiz birşey yaparsanız ssakın servise söylemeyin.. örn yağ değişimi-buji vs vs...
5-servisiniz sizi geçiştiriyor ve memnun değilseniz başka yetkili servise gitme imkanınız var
6-servisniz garantiye garantili parçayı sokmam diyorsa motorun firmasına basvurun eğer ordan da cevap alamazsanız tüketici haklarına başvurun
7-eğer servisiniz tamir esnasında motorunuzun dış aksamına zarar verdiyse bunu karşılamak zorundadır eğer yapmam diyorsa firmaya basvurbuz
evet arkadaşlar yazacaklarım bu kadar herkes okusun bilinçli olalım lütfen size izmir tükoder telefonunada vereyim arayıp danısma imkanınız var
TEL : 0232 445 40 75
buda linki buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/show...=herkes+okusun
tükodere gidip yüz yüze görüşürsen daha iyi verim alacaksındır ....
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)