150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
Reklamlar
-
09 Haziran 2006, 23:51
#81
Reklamlar
-
10 Haziran 2006, 04:00
#82
bende 1000 km yi geçtim ramzey 200 gy ile. çok memnunum fakat motoru düşürdüm o günden beri ses yapıyor. fren diskinden geliyor ses sürtme sesi. sanırırım diski yamulttum. servise götürdüm 3 saat sonra yine başladı! arka fren kampana ama süper oluyor arazide. dönerken basınca sanki motocros madness oynuyorumu
-
10 Haziran 2006, 12:49
#83
bucmak adlı üyeden alıntı
Bende de Zealsun ZS200GY var. Motor 1.200km oldu, ufak tefek sorunlar dışında çok bir problem yok ben memnunum, motora elcik korumalığı taktırmak istiyorum ama sitede veya herhangi bir yerde bulamadım, aldığım yere sordum onlarında elinde yokmuş ve bana yardımcı olamadılar. Acaba aramızda taktıran varmı veya nerede takıldığını bilen fiyatını filan var mı ?
Teşekkürler
Piyasada MZ ler için olanlar var, ben ufak tefek deliklerde ve şeklinde oynayarak monte ettim, dün trafiğe yakalattım motoru plaka olmadığı için, çıkartınca resim gönderirim hoşuna giderse yaparsın kendin.
-
11 Haziran 2006, 18:18
#84
chocolateman adlı üyeden alıntı
Piyasada MZ ler için olanlar var, ben ufak tefek deliklerde ve şeklinde oynayarak monte ettim, dün trafiğe yakalattım motoru plaka olmadığı için, çıkartınca resim gönderirim hoşuna giderse yaparsın kendin.
Süper resimleri bekliyorum teşkkürler...
[I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
[URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]
-
13 Haziran 2006, 14:51
#85
mirrorside adlı üyeden alıntı
Selam eby78, öncelikli olarak hayırlı olsun ve kazasız keyifli sürüşler dilerim. Bence soğuk havalarda 95 oktan ve sıcak havalarda 98 oktan kullan.
Benim önerim havalar nasıl olursa olsun 95 oktan kullan.
Bana 98 oktanın bu motorlara pek iyi gelmediği söylendi, güvenli birkaç kaynaktan.
[I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
[URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]
-
13 Haziran 2006, 15:27
#86
Bugün TUMOPAR ın web sayfasında gördüm 300 cc muhtemelen, fakat ne fiyat ne teknik özellik bilgisi var.
-
14 Haziran 2006, 12:41
#87
chocolateman adlı üyeden alıntı
Bugün TUMOPAR ın web sayfasında gördüm 300 cc muhtemelen, fakat ne fiyat ne teknik özellik bilgisi var.
Gerçekten çok güzel gözüküyor, 300cc olması ve görüntüsü de çok iyi duruyor
[I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
[URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]
-
14 Haziran 2006, 13:05
#88
bende 150 lık var performan ve gorunum bakımından ıyı ama sorunlardan bırıde parca yedek parca bulmak cok zor benım servısım ıkı aydır kılometre telı takıca ve hala takmak ıcın bır gun soyleyemıyor bazen aldıgım ıcın pısmanlık duyuyorum
[COLOR="Red"][I]CROSS ÖZGÜRLÜĞÜN FARKLI BİR ANLATIMI GUZEL BİR YAŞAM TARZI VE ENGEL TANIMAZLIKTIR[/I][/COLOR].
OH BECOME RICH FOR SAKE DIE
-
14 Haziran 2006, 20:03
#89
mirrorsıde tesekkur ederım ılgın ıcın.ben ılk fulledıgım gun shell w-power racing 100 oktan benzın ıle doldurdum.ıyımı kotumu ettım bılmıyorum fakat su ana kadar sorun yasamadım.ne dersınız devam etmelımıyım sızce yoksa 100 oktan ın bır sakıncası olur mu motora?
-
14 Haziran 2006, 21:18
#90
eby78 adlı üyeden alıntı
mirrorsıde tesekkur ederım ılgın ıcın.ben ılk fulledıgım gun shell w-power racing 100 oktan benzın ıle doldurdum.ıyımı kotumu ettım bılmıyorum fakat su ana kadar sorun yasamadım.ne dersınız devam etmelımıyım sızce yoksa 100 oktan ın bır sakıncası olur mu motora?
Gereksiz bence. Sadece fazla para harcarsın. Bence 95 oktan bio benzinden şaşma, hem ekonomi için de katkı sağlamış olursun. Bujiyi ve hava filtresini sık sık temizle, hatta sünger yerine karton filtre ayarla. Bana motordan iyi anlayan biri karton filtre kullanmamı önerdi.
İyi sürüşler
zonex2 adlı üyeden alıntı
bende 150 lık var performan ve gorunum bakımından ıyı ama sorunlardan bırıde parca yedek parca bulmak cok zor benım servısım ıkı aydır kılometre telı takıca ve hala takmak ıcın bır gun soyleyemıyor
bazen aldıgım ıcın pısmanlık duyuyorum
Hiç sorma zonex2 bende de aynı sorun vardı. Ben BWS in telini alıp tersten taktım, kilometre sayacına gelen kısımdaki vidayı da uymadığı için kesip sun fix ile yapıştırdım. Şansızlığıma bu sefer de kilometre sayacı bozuldu
-
15 Haziran 2006, 21:05
#91
Bugün motorsikletimi çıkarttım parktan. Gıcıklık olsun diye ilk işim filtreyi değiştirmek oldu. Piyasada otomobillere takılan K&N performans filtreler var, bir tane kanuni tiger karburator ve hava filtresi gecis lastigi buldum, tam uydu. Şimdilik seste fark ediyor, henüz performansı etkileyip etkilemediğini anlamak için basacak bir yol bulamadım. Yakıt ve performans kontrolü yaptıktan sonra tekrar paylaşırım sizlerle. Ayrıca 200 cc zealsun zongshen kullanıcısı varsa ön dişliyi 16 ya da 17 yapmalarını tavsiye ederim, motor gücü dişliyi rahat kaldırıyor, üstelik titreşim ve yakıttan da tasarruf edersiniz.
16/06/06 10:35 Bugün yeni filtre ile sabah düz ve tenha bir yolda biraz bastım. Motor acaip sünüyor, gaza yüklendikçe hangi viteste olursa olsun gitmem demiyor. en çok şaşırtan sa 3 ve 4. viteslerdeki sürat, 3. viteste 90 4. viteste 115 neredeyse 120 ye yaklaşıyor. 5. viteste hızlanma olayı biraz daha düşüyor ama 120 km sürati koruduğu gibi bir süre sonra ibre çıldırıyor. Bakalım yakıt nasıl olacak...
-
16 Haziran 2006, 19:59
#92
-
17 Haziran 2006, 14:55
#93
arkadaslar bıldıgınız uzere su an motorum 200 km oldu ve rodaj suresı ıcerısınde ısıme de motorumla gıdıp gelıyorum.fakat ben uzun yol da 80-90 km hız ıle kullanıyorum,sızce bu surede motoruma zararı olur mu rodaj bıtımınde?sızce nasıl kullanmalıyım? en ıyı performansı alabılmek ıcın bu surecten sonra...tecrubesı olan arkadaslardan yorum beklıyorum
-
17 Haziran 2006, 15:29
#94
-
18 Haziran 2006, 10:55
#95
chocolateman elcik koruma resimleri için teşekkürler, bende taktırmak istiyorum.
Bu arada motorun çok güzel olmuş
[I]İnsan her zaman çocuktur, sadece oyuncak değişir...[/I]
[URL="http://www.ucmak.info"]http://www.ucmak.info[/URL]
-
23 Haziran 2006, 11:41
#96
zealsun 200 kros
selam arkadaslar zealsun krosuma 1-1,5 ay önce kavustum. Motorun çekişi süper dagı taşı deviriyor ama bi sorun var... Motor ciklesiz çalişmiyor... cikleyi en üste alıp gaz vererek çaliştiriyorum, sonra da ortaya 10 sn sonrada en alta alıp yol alabiliyorum. Biraz ısınırsa çabuk çalışıyor. Mesela 2 saat dinlensin yine ciklesiz çalışmıyor.
Usta arkadaşlarım hangi tavsiyelerde bulunur...?
Motorun hava ayarı var mı ? Var ise neresinde ?
Herşey için tşk ler
Selam
Arkadaşımda mondial 125 kt var marşa tek bastığında çalışıyor
Benim 200cc Zealsun cros motorum çalışmıyor ugraş dur yaaa
Motorun çalışması dışında herşeyi süper, cikleyi en üste aldın aldın
almadın çalıştıramaz sın.
Benim motorun kilometre çubugu gelmedi eksik diye vermediler
Her hafta gelecek diyorlar gelemiyor ( yürüyerek mi geliyor ) ;)
Bu çubugu temin edecek arkadışım varsa pm atsın bana
tşler herşey için
-
23 Haziran 2006, 19:38
#97
[QUOTE=sairr]selam arkadaslar zealsun krosuma 1-1,5 ay önce kavustum. Motorun çekişi süper dagı taşı deviriyor ama bi sorun var... Motor ciklesiz çalişmiyor... cikleyi en üste alıp gaz vererek çaliştiriyorum, sonra da ortaya 10 sn sonrada en alta alıp yol alabiliyorum. Biraz ısınırsa çabuk çalışıyor. Mesela 2 saat dinlensin yine ciklesiz çalışmıyor.
Motor soğukken jiglesiz çalışmıyor. Isındıktan sonra tek tıklama alıyor. Bana göre sıkıntı değil bu. Jiglede bir basışta alıyor zaten. Km teline gelince. Piyasada bir sürü marka var illa servisi beklemene gerek yok, birinden biri mutlaka uyar .
-
24 Haziran 2006, 13:29
#98
slm bu tarz motorlarda cıkle ilk calısmada gerekıyor yanlız ben kıs gelınce ne olacak onu merak edıyorum belkı o zaman calısması sorun olabılır
[COLOR="Red"][I]CROSS ÖZGÜRLÜĞÜN FARKLI BİR ANLATIMI GUZEL BİR YAŞAM TARZI VE ENGEL TANIMAZLIKTIR[/I][/COLOR].
OH BECOME RICH FOR SAKE DIE
-
26 Haziran 2006, 11:12
#99
-
26 Haziran 2006, 11:51
#100
arkadaslar bende bugun alıyorum zongshen 200gy-a bakalım nasıl alet görüşlerimi bende yazarım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler