MERHABALAR DEĞERLİ MOTOR SEVERLER,
MOTOSİKLETİMİ SEVEREK KULLANIYORUM, SATMA SEBEBİM TARZ DEĞİŞİKLİĞİDİR.
RESİMLERDEN GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ SÜREKLİ ŞEHİR DIŞI UZUN YOLLARDA KULLANIYORUM. ŞEHİR İÇİNDE KULLANMADIM VE MOTORU YORMADIM.
MOTOR ŞUAN BRANDASI ÜZERİNE ÇEKİLİ BİR ŞEKİLDE DURUYOR. İŞ GÜÇ DERKEN GENELDE HAFTA SONLARI KULLANIYORUM.
MOTOSİKLETİN EK BİLGİLERİ;
* MOTOSİKLETİ İLK SAHİBİNDEN 30.000 KM DE ALDIM VE ŞUAN 35.700 KM CİVARINDADIR.
(BİNDİĞİNİZDE BOL BOL GEZECEĞİNİZ BİR MOTOSİKLETTİR )
* MOTOSİKLET 2007 MODEL OLUP 31.03.2010 TRAFİĞE ÇIKIŞLIDIR.
* MUAYENESİ 28.03.2017 TARİHİNE KADAR DEVAM ETMEKTEDİR.
* YEDEK ANAHTARI VE KULLANICI KİTAPÇIĞI BULUNMAKTADIR.
MOTOSİKLETİ ALDIĞIM ZAMAN YAPTIKLARIM; 04.03.2015
* SIFIR SAVA/MİTAS ÖN VE ARKA LASTİKLER TAKILDI.
* 2 ADET BUJİ TAKILDI
* YAĞ FİLTRESİ DEĞİŞTİ
* BENZİN FİLTRESİ DEĞİŞTİ.
* YAĞ DEĞİŞTİ (DÜZENLİ OLARAK YAĞ DEĞİŞİMİ VE BAKIMI YAPILMAKTADIR.
(YAĞI EN SON 05.08.2015 TARİHİNDE SHELL ADVANCE 15/50 İLE DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.)
* AKÜSÜ YENİDİR ( 2015 NİSAN AYINDA TAKILDI)
MOTOSİKLETİN EK DONANIMLARI;
* MOTOR KORUMA DEMİRİ.
* GENİŞ SÜRÜCÜ AYAK PEGLERİ.
* ORTA SEHPASI MEVCUTTUR.
* ÖN SİPERLİK - GİDON BAĞLANTI APARATLARI KAPPA MARKADIR.
* 2 ADET LED FAR (3 LEDLİ GECE/GÜNDÜZ KULLANIM İÇİNDİR VE KISA FARA BAĞLIDIR)
* SIRTLIKLI ARKA ÇANTA
* İKİLİ YAN ÇANTALAR
* YAN ÇANTA DEMİRLERİ (KENDİ EL YAPIMIMDIR. ÇANTALARIN HEM EĞİLİP BÜKÜLMESİNİ HEMDE MOTOSİKLETE SÜRTÜNMESİNİ ENGELLİYOR)
* SÜRÜCÜ SIRTLIĞI ( KENDİ EL YAPIMIMDIR. VE RAHAT BİR SÜRÜŞ SAĞLAMAKTADIR. DİLEDİĞİNİZDE 2 ADET VİDAYI SÖKEREK SIRTLIĞI KOLAYCA ÇIKARABİLİYORSUNUZ)
* EGZOZ SUSTURUCULARI MEVCUTTUR. BEN SADECE BİRİNİ TAKTIM, DİĞERİ DURUYOR.
MOTOSİKLETİ KULLANIM VE BAKIM TARZIM;
* MOTOSİKLETİM EN SON Kİ YAKIT ÖLÇÜMLERİM DE; (NORMALDE 3.8 VEYA 4 LT YAKAR)
100 KM DE 3.8 LT / 3.7 LT YAKIYOR. EN SON Kİ GEZİMDE 3.6 LT BENZİN YAKTI.
BU YAKIT DEĞERLERİ MOTOR YÜKLÜ HALDE VE ARTÇILI ŞEKİLDE ÖLÇÜLMÜŞTÜR.
HIZIM ORTALAMA 90-120 km/h YANİ SAKİN KULLANIMDA İYİ AMA GAZI AÇARSANIZ BENZİN DE YAKMIŞ OLURSUNUZ
* MOTOSİKLETLE YOLDAN GELDİKTEN SONRA YIKAR TEMİZLER VE SİLERİM.
* WD 40 SIKILIP KULLANILMASI GEREKEN YERLERİ YAĞLARIM.
* ZİNCİRİ 500 KM DE BİR YAĞLARIM.
* KOLTUK/SELE DERİ DÖŞEMELERİNDE EN UFAK YIRTIK YIPRANMA YOKTUR.
* MOTOSİKLETİN BÜTÜN ELEKTRİK AKSAM KABLOLARININ HEPSİNİ KABLO KORUYUCU KANAL İLE KAPLADIM.
( GİDONDA Kİ KABLOLARI, MOTOR ELEKTRİK KABLOLARI, AKÜ KABLOLARI VS. )
MOTOSİKLETİN EKSİKLERİ;
* ARKA ÇAMURLUĞUN AL UÇ KISMI KIRIKTIR.
(BEN ALDIĞIM ZAMAN BU ŞEKİLDEYDİ VE ESKİ SAHİBİ MOTORU PARK İÇİN YANAŞIRKEN KALDIRIMA DEĞDİĞİNİ KIRILDIĞINI SÖYLEDİ. BENİM İÇİN SORUN OLMADIĞI İÇİN BEN DERT ETMEDİM. ÇÜNKÜ ÇAMURLUĞUN BAŞKA YERİNDE HASAR YOKTUR.
* BENZİN GÖSTERGESİ ÇALIŞMAMAKTADIR.
( KARBÜRATÖRLÜ MODELLERDE KRONİK OLMASA DA GENELDE YAŞANAN BİR DURUMDUR. ŞİMDİYE KADAR HİÇ SORUN OLMADI BENİM İÇİN ÇÜNKÜ BENZİN ALIRKEN TRİPMETREYİ SIFIRLIYORUM VE DEPOYU DOLDURUP YOLUMA DEVAM EDİYORUM. GENELDE 280-320 KM YOL YAPTIĞIM ZAMAN YENİDEN BENZİN ALIYORUM.
BÜTÜN AYRINTILARI CİDDİYETLE VE SAMİMİYETLE YAZDIM.
LÜTFEN GERÇEK ALICILAR ARARSA MEMNUN OLURUM.
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN HERKESE İYİ GÜNLER.
İLETİŞİM: 0543 875 12 99