Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motosiklet Parcalarini Carbon Fiber ile Kaplama

    REKLAM ALANI
  1. #1
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Dunya genelinde motosiklet ve otomobillerde yeni trend haline gelen Carbon fiber ayni zamanda gorsel modifikasyonu seven insanlar icin de vazgecilmez bir tutku haline geldi. Turkiyede bu isi yapan sayili bir kac firmadan birinin sahibi oldugum dan bu is ile igili her gun konussam da, bu isin gorsel boyutu icin bu urunu kullanan insanlarin sayisi hayli az.

    Ne yazikki sayili bir kac firmanin tekelinden oldugundan , bu durumdan faydalanarak fahis fiyatlar cekmesi, musteriyi bu zevkten mahrum ediyor,

    Oncelikle bir kac hatayi duzeltmek lazim.

    3M ve benzeri firmalarin urettigi Carbon fiber gorunumlu kaplamalar

    Bunun gibi


    Sadece goruntu olarak carbon fiberi animsatmakta olup , carbon fiber kaplama degildir!!!!.

    Yine Carbon fiber boya teknigini kullanildigi urunler carbon fiber degildir



    Acikcasi carbon fiberi plastik bir yuzeye lamine etmek (Kaplamak) sanildigindan cok daha basit bir istir. Motosikletinizin soktugunuz her hangi bir parcasini evde kendiniz rahatlikla kaplayabilirsiniz.

    Hic bir vinyl kaplama bu goruntuyu size veremez.



    Burdaki en belirgin farklilik , gercek carbon fiberde kat kat atilan vernikten dolayi guzel bir derinlik olusu ve carbon fibere hangi mesafeden bakar iseniz bakin isil isil parlamasidir.

    Oncelikle bu video size her seyi gorsel olarak anlatmaktadir.



    Kullanilan malzemelerin icergi soyledir.



    Firmanin linkinde daha cok bilgi bulunmaktadir. Acikcasi boyle bir set Icin 40 Sterlin gayet uygun bir rakkam , Turkiye ye posta ucretini ayrica sormak ta fayda var.

    http://www.carbonmods.co.uk/Products...CMCFLK300.aspx

    Ingilizcesi olmayanlar yada anlamiyanlar icin on bilgiyi soyle verelim.

    Kullanilan urunler

    Carbon Fiber 2x2 Twill 200gr/m2 yada daha agir bir urun. (Not gramaj artikca goruntu guzellesir ama fiyat artar) Baslangic m2 fiyati 35-40 Euro civaridir.

    Epoxy recine ve birlesenleri. (Not: Epoxy en saglam recinedir ama Olanaklar dogrultusunda Polyester veya Vinylester recinede kullanabilirsiniz)

    Karistirma kaplari

    Su zimparalari cesitli kalinliklarda

    Kagit maskeleme banti

    Vernik

    Paste ve Polish malzemesi

    Eldiven Bez ve temiz bir alan

    1-Aracimizin Plastikten uretilmis parcasini aliyoruz. Metal uzerine kaplama yapmak mumkundur ama bu cok daha karmasik ve ozel bir teknik istemektedir. Bunu evde yapma sansiniz yoktur. Bu isi bir uzmana yaptirmanizda fayda var.

    Plastik urunumuzu ustundeki boya , vernik yada kaplamasi ne ise ondan arindirmak adina cok derin olmayacak bir su zimparasi ile zimparalayarak guzelce temizliyoruz. 800 bir zimpara bu isi gorebilir.

    Zimparalama isi bitince parcamisi iyice yikarayarak tozdan arindiriyoruz.

    Kaplamaya hazir olan parcalarimizi bir kenara koyduktan sonra, diger bir kosede uygulama talimatlarina gore Recinemizi hazirliyoruz. Epoy gibi recinelerde 2 yada 3 adet farkli kimyasali bir birine karsitirarak kullanima hazir hale getiririz. Dikkat edilmesi gereken husus karisim yapildiktan en gec 15-20 dk icinde laminasyon isleminin bitmesi gerekmektedir. Donma reaksiyonuna giren recine kristalleserek kullanilmaz hale gelecektir.Karisim oranlara muhakak uyun. Fazla dondurucu katilir ise urun 3 dk icinde daha siz kullanmadan donar.

    Plastik urunun ustune bu recine karisimini Firca yardimi ile suruyoruz. Bunu cidden cok ince bir sekilde ve olabildigince az surun. Sandiginizdan daha yapiskandir, ve kumasi ustune aplike ederken ciddi cok surmeniz size ciddi sikinti cikarir.Asiri recine suruldugunde kumas plastik parcanin ustunde kaymaya ve Karbonun sekli ve deseni bozulmaya baslar.

    Recine plastik parcanin ustunde hafif sakiz kivami alinca (Elinizle kontrol edin) Karbon fiber kumasi ustune aplike edin.

    Burda ki en onemli husus ve puf nokta.

    Karbon fiberi ellerken ellerinizin temiz olmasi , gerekir ise yeni eldiven takin.

    Elinizin kesinlikle plastik parcanin recineli kismina degmemesi ,

    Carbon fiberi tek seferde urunun ustune serecek sekilde kumasi sermeniz

    Urunun arka kismina da dolanacak sekilde payi ile kumasi kesmis olmanizdir.

    Kesmek icin Terzi makasi yada benzeri iyi kalite makas kullaniyor olmaniz , kesinlikle maket bicagi gibi urunle kesmeye kalkmamaniz. (Urun hasar gorur)

    Kumasi kestikten sonra kumas ile cok oynamadan hemen uygulamaniz. Carbon fiber satenimsi yuzeyi yuzunden kesildigi anda iplilk iplik dagilmaya baslar. Kumasi cok didiklemeyin ese dosta ellesin diye vermeyin.


    Eger elinize recine bulanir ve bu sekilde kumasa deger yada kumasi hatali lamine eder ve folyo kaplamalardaki gibi geri cekip yine yapistirmak ister iseniz Carbon fiber kumasi ciddi tahris etme olasiliginiz yuksektir. Bunu ancak uzmanlasmis kisiler yapabilmektedir.

    Kaplanmis parcamizin fazla kismini iceri dogru kivirdiktan sonra kurumaya birakin.


    Yaklasik 15 dk sonra yeniden hazirladiginiz bir karisimi carbon fiberin ustune bolca surun kuru yer kalmadigina emin olun ve kurumasi icin birakin.



    Bir gece boyunca kurumaya biraktiginiz urunu yaklasik 24 saat sonra alip tam sertlikte kurumus olduguna emin olmak icin kontrol edin.

    Su zimparasi ile urunun ustundeki tum fazla recineyi alin, carbon fiberin dokusuna kadar inerek urunu duzgunce zimparalayin. Bu islem cok onemli ilerde yapacaginiz finish isleminin sonucu bu zimparalama isinin detayina bagli. Carbon fiberin ustunde recine birakir iseniz urun mat gorunur. Recine sadece kumasin bittigi yere kadar olmali , ustunde degil!!

    Urunu zimparaladiktan sonra yikayip kurutun.Yeniden recine hazirlayin ve ustune yine bolca surun 10dk bekleyip ikinci bir katman daha surun. Yine 24 saatlik kurumaya birakin. Urunun ustunde kucuk delikler goreceksiniz , iste bunlari zimpara yardimi ile alacaksiniz.

    Urunu 24 saat sonra kontrol edin, 24 saat birakmamizin sebebi , eger tam kuruma gerceklez ve yuzeyi hafif slikonumsu yumask kalir ise, bu yuzeye zimpara degdiginde yuzey ayni soyulan bir deri gibi tepki verir. Putur putur dokulur. Hemen urunu birakin ve kuruyana kadar islem yapmayin.

    Su zimparasi ile Dusuk numaradan yuksek numaraya dogru urunu iyice zimparalayin. Urunun ustununde delik kalmadigina emin olun. Kumasin ustunde kesinlikle recine birakmayin. Zimparalama islemi kusursuz olmali ve kumas recineden arinmis sadece kumasin ic gozeneklerinde recine kalmis olmali. (Abartip kumasi yipratmayin)

    Zimparalama isi bitikten sonra. Urunu iyice yikayip temizleyin. Tercihen Akrilik olan vernik yada iyi kalite sprey vernik ile urunu vernikleyin her kat arasina kuruma icin 10 dk sure verin.

    Not: Ne kadar cok kat atar iseniz urun o kadar derin bir goruntuye sahip olur ve guzel gorunur. Sabirli olun Vernigin akmamasi icin elinizi hafif sallayarak noktasal atis yapmadan puskurtun. Vernikleme isi saatlerinizi alabilir. Sonuca deger.

    Vernikleme isi esnasinda elizi urune surmeyin. Parmak izinin geri donusu zordur.

    Urunu kurumaya birakin. Bir kac saatlik kuruma yeterli olacaktir. Kapali ve tozdan uzak bir yer olmasi cok onemlidir.

    Puf Nokta: Eger vernik atarken urun ustunde yine kucuk nokta delikler goruyor iseniz, verkniklemeyi durdurun. Yeterince zimpara yapmadiginizin isaretidir. Hava deliklerini ancak zimpara ile alabilirisiniz.



    Vernikleme bittip kurumaya biraktiktan sonra bir kac saat sonra urune dokundugunuz yerin gorunmeyecek birinden hafifce dokunun parmak izinizin kalmadigina emin olun. Kaliyor ise daha kurumamis tir. Urunun tam ortasina parmaginizi basip urunu rezil etmeyin.

    Kurumuz olan urunu once pasta ve bir bez yaridimi ile sakince ama 10 dk boyunca guzelce ovusturun, pasta urun ustunde eriyecektir ama siz devam edin. Ovusturma islemi icin cok basitrmayin ama esit yapmaya ozen gosterin.

    Daha sonra urunu sabunlu su ile yikayin. Pastanin icindeki yagli birlesimler polish yapmaniza mani olur.

    Polisi hafifce surerek ustunde 10 dk kadar kurutun ve daha sonra kuru ve yumusak bir bezle silin.


    Gule gule kullanin artik motoruzda gercek bir karbon fiber parca bulunmaktadir.

    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    karbon fiber bir materyaldir.
    kaplama değildir sonuçta.
    isteyen istediği tekniği kullansın.bir malzeme ya karbonfiberdir yada değildir.
    kaplama hangi teknikle olursa olsun karbon fiberin mantığına aykırıdır.karbon fiber malzeme hafif ve dayanıklıdır.
    sadece görsel amaçlı kaplamaların en ekonomiği ise 3m tarzı ürünlerdir.

  3. #3
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı okican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbon fiber bir materyaldir.
    kaplama değildir sonuçta.
    isteyen istediği tekniği kullansın.bir malzeme ya karbonfiberdir yada değildir.
    kaplama hangi teknikle olursa olsun karbon fiberin mantığına aykırıdır.karbon fiber malzeme hafif ve dayanıklıdır.
    sadece görsel amaçlı kaplamaların en ekonomiği ise 3m tarzı ürünlerdir.
    Aman diyorum

    Boyle kulaktan dolma bilgiler ile kendinizi yanlis yonlendirmeyin.

    Carbon fiber hem yalin kullanilabilir hemde kaplama olarak ve her ikiside dogrudur. Yalin kullanildiginda farkli islemler ve kalinliklar kullanilmalidir.

    Karbon fiber kaplamanin kaplama olmasinin bu mantigi aykiri oldugunu soylmek ciddi bir yanlistir. Dunyada "Reinforcement" yani guclendirme diye bir devasal sektor vardir. Carbon fiberi altina baska urunler ile destkelerek kullanip daha guclu bir urun elde edebilirsiniz. Her zaman sadece carbon fiber kendi basina avantajli bir urun degildir. Kaplama islemi sadece gorselik degil dogru yapildiginda saglamlikta getireciktir.

    3M ucuzlugu tartisilir ama uygulama kolayligi yuksektir. Ama gercek Carbon degildir , imitasyondur. Ayrica cizildiginde tamiri imkansizdir. Tum parcanin sokulup yeniden yapilmasi lazim. Buna nazaran carbon fiberin tamiri mumkundur.

    Tamirini ileriki zamanlara size gosteririm.

    Not: Eger tum resimleri goremiyor iseniz, Adminden rica ettim duzeltmesi icin.Gecici bir ariza olarak kabul edin.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #4
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Aldin mi cevabi Zeda!!
    Bir de bir suru yazmissin bik bik bik.
    Bana karbonfiberin mantigini anlat kardesim.
    Napayim ben mantiksiz bir karbon fiberi?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #5
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Dostum kulaktan dolan bilgi yok.
    Carbon fiberin mantığı nedir sanırım sen de biliyorsun.Kullanılacak parçayı hafif ve dayanıklı bir şekilde üretmek.
    Zaten hazırdaki bir parçayı karbon fiberle kaplamak özellikle ağırlık açısından gereksiz bir uygulama olmaz mı?
    Görüntü hoş olur o ayrı.
    Güçlendirme konusundaki fikrine ise aynen katılıyorum.
    Carbon fiberle ilgili diğer paylaşımlarını bekliyorum.
    matrax33 bunu beğendi.

  6. #6
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aldin mi cevabi Zeda!!
    Bir de bir suru yazmissin bik bik bik.
    Bana karbonfiberin mantigini anlat kardesim.
    Napayim ben mantiksiz bir karbon fiberi?
    Simdi sana ciddi anlatir isem Carbon fiber celikten 3 kat daha saglam bir urun. Yani altinda plastik varmis yokmus fark etmez. O kalinliktaki 3 kat saci araca kaplamak ile tek kat carbon fiberi kaplamak arasinda pek bir fark yoktur. Darbe dayanimlari ayni olacaktir.


    Mantiksiz carbon ister isen , walla ben bilmiyorum , sizin markete sor belki onlarda vardir


    Okican Dostum carbon fiber parca uretme baska bir durum. Bu konu ile zerra kadar alakasi yok. Biz kaplama dan bahis ediyoruz. Zaten Uretimde bu urun kullanilmaz. Multiaxial denilen urun kullanilir genelikle onunde hic bir gorsel goruntu guzelligi yok.


    Sonunda guzel olsun diye yine Twill carbon fiber konur. Yine Carbonu carbon ile kaplarlar yani guzel gorunsun diye. Goruntu ve islev iki farkli konudur Carbon fiber isinde. Hafiflik her zaman dayaniklilik getirmez. Onu anlatmak icin buraya ciddi bir bilgi dokmek lazim milletin basi agirir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  7. #7
    GT250rAlanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    Alanya - Ankara
    Motosikleti
    4 Silindirden başkası YALAN
    uğraşmak isterim evde carbon kaplama ile. zevkli olur. Adam yaparken ben stres attım burda. Ohh be dünya varmış
    Paylaşım için tşkler. bi gün lazım olacak bana.
    "Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
    Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972

  8. #8
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Evet evet şimdi ilk mesajını tekrar okudum.orda yazdığın mantık benim ilk anladığım değilmiş.
    Prese girerek üretilen Multiaxial parçaların resimlerini de inceledim.
    Senin bahsettiğin hazırdaki parçaları kaplayarak dayanıklı hale getirmek ve dış görünüm elde etmek sanırım.

  9. #9
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı okican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet evet şimdi ilk mesajını tekrar okudum.orda yazdığın mantık benim ilk anladığım değilmiş.
    Prese girerek üretilen Multiaxial parçaların resimlerini de inceledim.
    Senin bahsettiğin hazırdaki parçaları kaplayarak dayanıklı hale getirmek ve dış görünüm elde etmek sanırım.
    Bingo RTM,LRTM, SMC, Hand Layer, Infusion vs.. O kadar cok teknik varki bu isin sonu gelmez.

    Insanlara hep Carbon fiber zordur kaliptir, sanattir diye ulasilmaz gosterildi. Halbuki evinde yapmak mumkundur. Gorsel kaplama icin fabrika kurmaya gerek yok.


    Yanliz kucuk bir uyari,

    Bu is icin bir kapali bir mekan iki yasam alaninda uzak bir yer (Salonun ortasi degil mesala) olmalidir.

    Cunku recinenin ve vernigin kokusu dayanilmaz dir ve evin esyalarina siner.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  10. #10

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Xmax250
    madem konu açdın,bıkdırayım
    buradaki folyo normal görünüyor
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2577630/detay?
    buda çok parlak görünüyor ikisede aynımı
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...kaplama/detay?
    motorun eksoz kapagını kapladık mesela 10yıl gidermi bunlar

  11. #11

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Beylikdüzü
    Motosikleti
    SYM XS 125 K
    Paylaşım için teşekkürler.Yakın gelecekte bizde de bu tarz uygulamalar olur diye tahmin ediyorum.Çünkü sanayide falan bu kaplama işleri bayağı popüler...
    Diş Fırçam Bile Motorlu :cherry:

  12. #12
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı xburakx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    madem konu açdın,bıkdırayım
    buradaki folyo normal görünüyor
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2577630/detay?
    buda çok parlak görünüyor ikisede aynımı
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...kaplama/detay?
    motorun eksoz kapagını kapladık mesela 10yıl gidermi bunlar
    ilk urun folyo kaplama

    Ikinci urun karbon gorunumlu boya ustunde vernik oldugundan parlak duruyor yakindan baktigindan bariz boya oldugunu anlarsin,

    Malesefki kaplama kelimesinin ucu acik birakildigindan insanlar ne dogru ne yanlis bilmiyor. Bunu satanlarda kendi malinin gercek olmadigini soylemek yerine kaplama adi altinda olayi yuvarliyor.

    Icinde gercek karbon fiber kumas kullanilmamis bir urun karbon fiber kaplama degildir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  13. #13

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Xmax250
    ilk ilandakinden alsak başımız agrırmı peki,yanlış anlamadıysam bu fiber değilde folyo diyorsunuz
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2577630/detay?

  14. #14
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    1-Bu malzeme her yüzeyde uygulana bilirmi?

    2-Bir motosikleti komple bu malzemeyle kaplamak mümkünmü?

    3-Motosikleti diyelimki bu malzemeyle baştan aşağı ''eksozdan tutuda benzin tankına kadar'' olabilirmi?

    4-Nekadar tuttuğunu sormayı unuttum?
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  15. #15

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Xmax250
    zeda birdünya soru size yönelecek gibi benzin tasarrufu sağlarmı falan

  16. #16
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı xburakx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zeda birdünya soru size yönelecek gibi benzin tasarrufu sağlarmı falan
    Mesela motor beygirine bir faydası olurmu
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  17. #17
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Yinede folyo daha mantıklı duruyor (3d 3m olan) bu videodaki de bir nevi kaplama ve geri dönüşü yok. Olsada daha masraflı olur. Diğerinde sıkılınca yada sıkıntı olunca sökülüp hiçbirşey olmamış gibi devam etmek mümkün.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  18. #18
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    zeda3000, motorumu uzun zamandır karbon kaplamayı düşünüyordum. çok faydalı bilgiler vermişsin. teşekkürler. en kısa zamanda bu folyodan alıp motorumu kaplayacağım.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  19. #19
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Bu kiti su anda turkiyede satan yer var mi? Motoruma uygulamayi dusunuyorum yapamazsamda cnm sagolsun?

  20. #20
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Her yere uygulanabilirmi sorusuna bir cevap verelim.







    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)