Trafikte şunu unutmayın;
sizden başka herkes (yayalar dahil) KÖR, SAĞIR, AKILSIZ. Ona göre hareket edin, güvenli tarafta kalın.
Trafikte şunu unutmayın;
sizden başka herkes (yayalar dahil) KÖR, SAĞIR, AKILSIZ. Ona göre hareket edin, güvenli tarafta kalın.
ben farklı bi şehir de mi kullanıoyrum acaba..?
şu ana kadar herhangi bilinçli ya da istemeden olan bi tacizle karşılaşmadım...iki taksici yol verdi...bir minibüscü benim geçmem için arabasını geri saldı....bi araba yanındakiyle arasını açtı beni görünce,ışıklarda beklerken trafik polisi sen geç bekleme dedi....dibime yanaşan, yaklaşan olmadı, sadece ışıklarda arabalarını deneyenler oldu bi kaç kere yanımdan geçmeden önce kornayla uyaranlar da cabası...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
hatta bu motorla trafik zozrluğunu da amma abartmışlar diye bile geçirdim içimden
Bülent Ankara MT üyesi değil mi? Zira halen üyelik devam ediyorsa Yunusun şimdiden pirinç tedariği için Endonazyo,çin ve hindistanla temasa geçmesi gerekmekte diye düşünüyorum?? Bülent vs Sınırsız Etli Pilav... Bülent kazanır 1-10 veririm...
(Bu çarşambadan itibaren ayın 24'üne kadar Ankarada olmayacağım...Yunus şimdiden hayırlı olsun...)
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Kask ve mont vardı. Zaten tek yaralanma da sağ diz altında görünüyordu.
Sen Kadir Gecesi doğmuşsun dostum, follow the white rabbit!
Şimdi iyi örnekler de olmuyor değil, mesela arabalardan el sallayan çocuklar ve kızlar aynadan görünce hafif kenara kayıp yol verenler ya da korna ile selam çakanlar oluyor ok, ama genel anlamda benim gördüğüm intiba oldukça negatif, sanırım motorlar bir sebepten trafikte sevilmiyor, ben buna bağlıyorum, yoksa insan başkasının hayatını riske atar mı!
Tabiiki de hiç yoktan iyidir ama olduğunuz yerde düşmeler haricinde dışarıdan takılan dizlikler çok bir işe yaramıyor çünkü ya çıkıyor ya dönüyor sürüklenme ile. Ya da daha beteri bi yere takılıp bacakla sıyrılıyor. Motora değen yerlerde de çizikler oluşturması ayrı bi sorun
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Full koruma kesinlikle iyidir tabii ki ama bu sıcakta ve sadece 3-5 km mesafede o pantolon/tulum giy/çıkar (koyacak yerin yoksa) taşı ve değiştir.
Ama katılıyorum kesinlikle... Şantiyelerde, fabrikalarda yazar ya: Safety first!
Buna ilaveten ben de hep frenlerimin tutmadığını hatta olmadığını varsayarım , takip mesafemi buna göre ayarlamaya çalışırım ki faydasını çok gördüm şimdiye kadar , ne zaman ki ''ya nasılsa frene asılır dururum'' diye hamle yaptım, arka tekeri yanımda görmem bir oldu hep .Dolmuş&taksi v.b araçlara gelince,en iyisi onlardan uzak durmak, bırakınız geçsinler , hiç gocunmuyorum taksinin dolmuşun gerisinde kalmaktan,en fazla 100 bilemedin 200 metre gidersin arkasında isonra geçersin yanından yavaşça, ama kısa takip mesafesinde tampon tampona trafikte bu araçların yakınlarında manevra yapmaktan kaçınılmalı diye düşünüyorum.
bunlar oluyor tabi ama yeni motor kullanıcıları zaten yavaş gidiyoruz azami dikkat ediyoruz radarlar her yöne çalışıyor. araçlara yaklaşmadan, sağdan sağdan 40-50 km hızla gidince,araçların aralarından geçip sağından solundan üstünden atlama yapmadığımız için ortalık süt liman. arkadaşım söyle dedi ben abi usul usul sağdan giderim dedim güldü 2 ay sonra abi 250 yaptım, tekteker gidiyorum abi bana 1000 cc mi baksak dersin dedi. şimdi manyaklık gibi geliyor bana ama bu işin doğasında var galiba büyük konuşmayacagım yine de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
feyzbuk sayfanızın linkini yazar mısınız? fazla açmam o yüzden benim için facebook değil feyzbuk ama yine de arada takip ve paylaşım için
lafa bakarım laf mı diye, sonra adama bakarım adam mı diye...
lafa bakarım laf mı diye, sonra adama bakarım adam mı diye...
Kesinlikle. Motora başlarken kendime bir söz vermiştim. Eksik ekipmanla ASLA motor üzerine çıkmiicam diye. Katalitiğe inat da tutuyorum sözümü
O kadar da kötü değil be abi. Biraz paraya kıyıp yazlık iyi havalandırmalı bir şeyler alırsan 50-60km yetiyor havalandırma için Ama şehir içi trafikte haklısın Ama ekipman eksikliği nedeni ile başına bir şey gelince insan keşke terleseymişim biraz diyor
Trafikte ben de kendimi arabadaymış gibi düşünüyorum. Full duran ve yeşil yanmasına daha çok olan durumlarda yalnızca araları kullanıyorum.
Genel olarak benim çıkardığım sonuç herkesin mutlaka sertifikalı güvenli sürüş eğitimini alması gerektiği. Trafikte böylece kendimizi riske atmadan güvenli ve keyifli bir biçimde daha rahat motorun keyfini çıkarabiliriz.
Frenlere gelince boş bir yolda bol bol panik fren çalışmak lazım. Böylece refleks haline gelir ön+arka kullanımı. Yüksek süratte bile arkayı kaydırmadan, önü kitlemeden durabiliriz böylece. Ne gerek var diyor insan ama ihtiyaç olduğunda hayat kurtaracak bir çalışma bu.
250 ile ben de duran trafikte o kadar rahattım da eğer ilerde cc büyültmeyi düşünüyorsanız bunun keyfini çıkarın
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)