Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

tekleme sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    arkadaslar bütün forumu ve baska siteleri gezdim ve büyük ihtimal benzinden kaynaklı bir sorun daha öncede takip ettiyseniz kawasaki er-5 motorum bp den benzin aldıktan sonra 5000 devirden sonra bogulup egzoz patlatıyordu hava filtresini yağını falan herseyini değiştirdim sorun geçmişti benzin bitmişti içinde ki benzinden olmadıgını düşünmüştüm lanet olası benzin biterken gene yakında bp vardı ve gene ordan benzin aldım aynı sorunla karşılaştım

    şimdi depomdaki benzini yaklasık 7 lt önce hortumla bidona boşaltcam daha sonra tam boşaltmam için ne yapmam lazım sizde tahliyesini nasıl yapabilirim

    tavsiyelerinizi bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    öyle uğraşacağına karbüratör tahliyesinden yap bence. ama ilk 100-200 mlsini başka kaba al devamını şişeye doldur. çünkü ilk 200 ml de pislik atar.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  3. #3
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar

  4. #4

    Üyelik
    29 Mayıs 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONDİAL 150 ZC
    Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50

  5. #5

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER5
    Alıntı ngural adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50
    Avcılarda neredeki otoparkta?

  6. #6
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    BP ???
    Bundan emindim
    Motora birşey olduğu endişesini yaşıyordum yoksa.

    4 saat kadar önce BP'den fulledim. Benzinlikten çıktıktan 3-4 km sonra motorun sesi değişti resmen ve gazı tuhaf yemeye başladı. Dahası var tabii, çekişi ve hızı düştü.

    Senin motor benzin ayırabilirdi ama benimki Mondial 125 KT, ne versen yer bir motordu ve benzin markası ayırmazdım.

    Gene de çoğunlukla PO ve Shell'den alırım. Şimdi şu 11,6 LT benzin bitsin aynen öyle devam edeceğim gene, bir üçüncü markanın yüzüne bile bakmam Bildiğinden şaşmayacaksın demek ki.

  7. #7
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    [QUOTE=Levsy;2366926]BP ???
    Bundan emindim
    Motora birşey olduğu endişesini yaşıyordum yoksa.

    4 saat kadar önce BP'den fulledim. Benzinlikten çıktıktan 3-4 km sonra motorun sesi değişti resmen ve gazı tuhaf yemeye başladı. Dahası var tabii, çekişi ve hızı düştü.

    Senin motor benzin ayırabilirdi ama benimki Mondial 125 KT, ne versen yer bir motordu ve benzin markası ayırmazdım.

    Gene de çoğunlukla PO ve Shell'den alırım. Şimdi şu 11,6 LT benzin bitsin aynen öyle devam edeceğim gene, bir üçüncü markanın yüzüne bile bakmam Bildiğinden şaşmayacaksın demek ki.[

    2 haftadır çektiğimi forumda ki herkez biliyor yaa ömrümden ömür gitti allahtan bitti sonunda tövbeler olsun birdaha bp den benzin alırsam

    aynen dediğin gibi bende de sorunlar başladı korktum gittim yağımı değiştirdim sonra gene bp den gittim benzin aldım nerden bilim benzinden olcağını herkez yok benzinden olmaz dedi sitede ki ama ondanmış test edildi kanıtlandı

  8. #8
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Alıntı cekokk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 haftadır çektiğimi forumda ki herkez biliyor yaa ömrümden ömür gitti allahtan bitti sonunda tövbeler olsun birdaha bp den benzin alırsam
    Herkes biliyordu ama ben değil Foruma son günlerde giremiyordum. Senin açtığın konuyu okumuş olsaydım BP'ye uğramazdım bile

    Ve şimdi de senin bu konunu görmeseydim akşama büyük ihtimalle servisteydim

  9. #9
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Aynı tekleme sorunu bende yaşıyorum arkadaşlar. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörde önceki sahibinde temizlenmiş. Deliricem Bu arada benzin aldığım yerler Po ve Shell dir.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  10. #10

    Üyelik
    22 Nisan 2011
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı tekleme sorunu bende yaşıyorum arkadaşlar. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörde önceki sahibinde temizlenmiş. Deliricem Bu arada benzin aldığım yerler Po ve Shell dir.
    Dostum benzine pek benzemiyor bu sorun. Benzin Stop ettirmez ancak tekleme yavaşlatma yapar.

  11. #11
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    motorun da daha önce enson hız olarak kaç yaptın belki devir attırıyorsundur vitesi ondan kaynaklıdır

  12. #12
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Alıntı cekokk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun da daha önce enson hız olarak kaç yaptın belki devir attırıyorsundur vitesi ondan kaynaklıdır
    Motoru geçen hafta aldım. en son 120 ye kadar çıktım ozamanda yapıyordu. Yani bu sorun aldığımdan beri var. Devrin de kullanmaktayım hani motoru zorlamıyorum. Hava filtresi boğazında tıkanma yada hava filtresi kirlenmiş olabilir diye düşünüyorum. Benzin de kalite sorunu gibi gözükmüyor ozaman. Birde ayaklık müşürlü olduğundan böyle yapabilir mi.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  13. #13
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    yok senin sorunun bence yağ dediğin gibi hava filtresinden veya baskı balata dan

    şöyle açıklamak gerekirse benim küçük motorda mondial 100 ukh de 7 aydır kullanıyorum ilk aldıgımda cok iyidi 100 e falan cıkıyordu 2. viteste 50 falan yapıordu şimdi ise 4. vites te 60 falan anca baya bir bagırıyor 80 e 90 a çıkana kadar ama kasmıyorum zaten şehir içi 60 geçmiyorum küçüğe masraf etmekte istemiyorum böyle yola devam

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes biliyordu ama ben değil Foruma son günlerde giremiyordum. Senin açtığın konuyu okumuş olsaydım BP'ye uğramazdım bile

    Ve şimdi de senin bu konunu görmeseydim akşama büyük ihtimalle servisteydim
    bu arada benzini boşalt hemen yenile bence ben ucuz yırttım sende öle yap bu şekilde kullanma çünkü buji başlarına ve karbüratöre zararı dokanır başına masraf açar daha demin 7.5 litre benzin boşalttım 0.5 litre kendim içtim

  14. #14
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı cekokk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok senin sorunun bence yağ dediğin gibi hava filtresinden veya baskı balata dan

    şöyle açıklamak gerekirse benim küçük motorda mondial 100 ukh de 7 aydır kullanıyorum ilk aldıgımda cok iyidi 100 e falan cıkıyordu 2. viteste 50 falan yapıordu şimdi ise 4. vites te 60 falan anca baya bir bagırıyor 80 e 90 a çıkana kadar ama kasmıyorum zaten şehir içi 60 geçmiyorum küçüğe masraf etmekte istemiyorum böyle yola devam

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------



    bu arada benzini boşalt hemen yenile bence ben ucuz yırttım sende öle yap bu şekilde kullanma çünkü buji başlarına ve karbüratöre zararı dokanır başına masraf açar daha demin 7.5 litre benzin boşalttım 0.5 litre kendim içtim
    afiyet olsun bende shell den alıyordum ama eve ve iş yerine ters kaldığı için po ya döndüm geçen de tatol aldım egsoz 60 km/h yaparken bile patlamaya başladı yani markadan markaya değişiyor shell den şaşmayacan arkadaş benim bi abi var almanyada 3 tane benzin istasyonu var adam iddaa ediyor shell den daha kaliteli benzin yoktur diyordu ve arabasına shell den başka bi yerden benzin almazdı kendisi shell bayisi olduğu için reklan yapıyor sanırdım meğer se adam gerçekleri söylüyormuş shell den 1 yıl benzin aldım en fazla 5 defa patlama yapmıştır oda son hızda zorladıkça ama total den 10 tl lik aldım her 60 km/h çıktığımda egsoz patlar oldu
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  15. #15
    Farukxtm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Alıntı ngural adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50
    nezaman çıkarman lazım ben sefaköydeyim yardımcı olabilirim

  16. #16
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    yaaa zaten motor belli bir istasyona alıştımı motor aynı benzini istiyor ister istemez ben herzaman petrol ofisinden alırım arabam da da motorumda da ama bu şekilde büyük bir fark olacağınıda sanmazdım

    benim motorda açık egzoz var zaten 5000 devirde ilgi cekiyor birde egzoz patlayınca kendiliğinden ne oluyoruz dedim savaşta gibi oluyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)