Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CBF 150 Silindir Set Değişimi (''Resimli Anlatım'')...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    sİLİNDİR dEĞİŞİMİ rESİMLERİ iLE Gözlem...

    Ön koruma demiri ve kafa grenajını sökersek daha kolay çalışırız,
    sökmedende çalısılır fakat daha uzun süreceğinden,
    rahat hareket daha mantıklı olurdu,



    Uploaded with ImageShack.us

    Üst Kapak Önümüzde,
    Önce yavaş yavaş acele etmeden cıvatalı sokerek üst kapağı dısarı alıyoruz...



    Uploaded with ImageShack.us

    Egzantrik ve subaplar çıkıyor karşımıza,



    Uploaded with ImageShack.us
    Aklınızda olsun yavaşça çalışın ve nerede ne sente olduğuna dikkat edin.
    burada sente dişlinin ortasındaki pim yuvasıdır,
    piston en üst ölü noktadayken o pim boşluğuda ust noktada olacaktır...



    Uploaded with ImageShack.us

    Egzos'u Soküp Kenara Alıyoruz,
    Silindiri Sökmeye Yaklaştık Arık


    Uploaded with ImageShack.us

    Egzantrik söküldükten sonra iş silindir üst kapağına geliyor.


    Uploaded with ImageShack.us

    silindiride söküyoruz ve çıkartıyoruz...



    Uploaded with ImageShack.us

    iki silindir devir teslim işlemi yapıyorlar aralarında eski silindir yeni silindire görevlerini anlatıyor



    Uploaded with ImageShack.us

    ve işlem tersine işlemeye başlıyor artık,
    yeni silindir contaları ile yenilenerek toplanıyor,
    aynı sırasıyla en son işlemi ilk yaparak geri sayıyoruz...
    Önce silindir piston segman makınedeki yuvalarına oturuyor...



    Uploaded with ImageShack.us

    sonra silindir üst kapak ve contasi tabikide,



    Uploaded with ImageShack.us
    sonra egzantrik,


    Uploaded with ImageShack.us

    ve elbette egzantrik zincir ve subap ayarı yapılıyor,



    Uploaded with ImageShack.us

    üst kapak takılıp işlem sonuclanmış oluyor,


    sıra kafa grenajında,

    Grenajı takarken en dikkat edilmesi gereken yerlerdendir lastik saplama yuvaları,
    grenajı sallantılardan ve kırılmalardan koruyan en büyük etkendir...


    Uploaded with ImageShack.us

    Geçmiş Olsun,,,
    Artık Ortalama 50 BİN KM Grantili Seyahate Yeniden Başlanmış Olundu
    Geçmiş Olsun...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    gerçekten cok faydalı olmus serkan abi emeğine sağlık

  3. #3
    mbuyuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2009
    Şehir
    atlantis
    Motosikleti
    NC750X
    emeğine sağlık kardeş
    Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.

  4. #4

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    mondial 125 kt/jawa 350 TS
    eline koluna sağlık gerçekten faydalı bir çalışma olmuş,

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    eline sağlık güzel paylaşım
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #6
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    elinize sağlık abi güzel bir anlatım olmuş paylaşım için teşekkürler ancak birşey soracağım motorun sadece silindir sekman takımını değiştirdiniz değil mi sibobları flan ellmediniz eskisi duruyor değil mi üzerinde

  7. #7
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    hayır eskı subaplarda sıkıntı yoktu,
    onlar kontrol edıldı,
    eger subaplarda sıkıntı olsaydı yenı subap alınacak ve rektifiyecide subaplar alıştırılıp taktırılacaktı,
    subap ayarı gekeriyor ama,
    cunkı,
    malum cıkan contalar ile takılan conta her daim aynı olacak dıye bı kaide yok,
    o nedenle subap ayarı gerekıyor yani...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  8. #8

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Eski ve yeni silindirde sanki kalıp farkı var.Bana mı öyle geldi?

  9. #9
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Hyır Silindirler Birebir Aynı,
    Fakat Biri Yağlı Kirli Fakat Dieri Daha Temiz Ve Parlak Olduğundan Öyle Görüntü Veriyor Olabılır...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  10. #10

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    milletin böle projelere ihtiyacı var bence bu projeleri destekliyorum ve devamının gelmesini temenni ediyorum sevgiler saygılar.....

  11. #11

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    serkanADH13 Ustam birşey soracagım.Hiç eline dylan pistonu geçtimi.Cbf inki ile arasında ölçü farkları varmı?

  12. #12
    ilkadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xtreme Max 210
    Merhaba,
    konunun üzerinden hayli zaman geçmiş, resimleri tekrar paylaşabilirmisiniz.

    Teşekkür ederim

  13. #13
    ilkadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xtreme Max 210
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sİLİNDİR dEĞİŞİMİ rESİMLERİ iLE Gözlem...

    Ön koruma demiri ve kafa grenajını sökersek daha kolay çalışırız,
    sökmedende çalısılır fakat daha uzun süreceğinden,
    rahat hareket daha mantıklı olurdu,

    http://img845.imageshack.us/img845/5725/24042011016.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Üst Kapak Önümüzde,
    Önce yavaş yavaş acele etmeden cıvatalı sokerek üst kapağı dısarı alıyoruz...

    http://img3.imageshack.us/img3/553/24042011004l.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Egzantrik ve subaplar çıkıyor karşımıza,

    http://img545.imageshack.us/img545/9767/24042011005.jpg

    Uploaded with ImageShack.us
    Aklınızda olsun yavaşça çalışın ve nerede ne sente olduğuna dikkat edin.
    burada sente dişlinin ortasındaki pim yuvasıdır,
    piston en üst ölü noktadayken o pim boşluğuda ust noktada olacaktır...

    http://img685.imageshack.us/img685/6191/24042011007.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Egzos'u Soküp Kenara Alıyoruz,
    Silindiri Sökmeye Yaklaştık Arık
    http://img847.imageshack.us/img847/7389/24042011006.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Egzantrik söküldükten sonra iş silindir üst kapağına geliyor.
    http://img97.imageshack.us/img97/8702/24042011010.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    silindiride söküyoruz ve çıkartıyoruz...

    http://img718.imageshack.us/img718/1355/24042011011.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    iki silindir devir teslim işlemi yapıyorlar aralarında eski silindir yeni silindire görevlerini anlatıyor

    http://img835.imageshack.us/img835/3619/24042011012.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    ve işlem tersine işlemeye başlıyor artık,
    yeni silindir contaları ile yenilenerek toplanıyor,
    aynı sırasıyla en son işlemi ilk yaparak geri sayıyoruz...
    Önce silindir piston segman makınedeki yuvalarına oturuyor...

    http://img703.imageshack.us/img703/8246/24042011013.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    sonra silindir üst kapak ve contasi tabikide,

    http://img13.imageshack.us/img13/3414/24042011014.jpg

    Uploaded with ImageShack.us
    sonra egzantrik,
    http://img847.imageshack.us/img847/6056/24042011015.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    ve elbette egzantrik zincir ve subap ayarı yapılıyor,

    http://img707.imageshack.us/img707/5959/24042011008.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    üst kapak takılıp işlem sonuclanmış oluyor,


    sıra kafa grenajında,

    Grenajı takarken en dikkat edilmesi gereken yerlerdendir lastik saplama yuvaları,
    grenajı sallantılardan ve kırılmalardan koruyan en büyük etkendir...
    http://img232.imageshack.us/img232/639/24042011017.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Geçmiş Olsun,,,
    Artık Ortalama 50 BİN KM Grantili Seyahate Yeniden Başlanmış Olundu
    Geçmiş Olsun...
    Serkan Hocam Selam,

    CBF150 için motor yaptırmam gerekiyor, size birkaç şey danışacağım.
    Orjinal parçaları servis haricinde tedarik edebileceğim bir yer varmıdır?
    İnternetten orjinal parçalar için tavsiye edeceğiniz site varmıdır?
    Birde anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz usta varmıdır?


    Teşekkürler

  14. #14
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    HONDA ORJINAL parçaları bulunabilecek tek yer HONDA YETKİLİ SERVİSLERİDİR,,,

    Onun dışında piyasada sadece TAİVAN veya HİNDİSTAN MALI Olan ürünler iyidir,

    ANADOLU YAKASI'nda HASANPAŞA'da GKN MOTORS var,

    GÖKHAN Sana Yardımcı Olabilir,,,

    Adres

    Poyraz Sokak Ertogay İş Merkezi No: 3/3 Hasanpaşa / Kadıköy
    İstanbul
    Türkiye
    İletişim

    Telefon: 0 (216) 550 55 25
    Gsm : 0 533 02 456 00
    Mail : gkn@gknmotors.com
    http://www.gknmotors.com

    http://www.gknmotors.com/iletisim

    http://www.gknmotors.com/iletisim

  15. #15

    Üyelik
    03 Nisan 2016
    arkadaslar cbf 150 silindir seti aldım kendim değiştiricem ancak reesimleri acamadım.videolu anlatımı olan bi link varmı bildiğiniz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)