sİLİNDİR dEĞİŞİMİ rESİMLERİ iLE Gözlem...
Ön koruma demiri ve kafa grenajını sökersek daha kolay çalışırız,
sökmedende çalısılır fakat daha uzun süreceğinden,
rahat hareket daha mantıklı olurdu,
http://img845.imageshack.us/img845/5725/24042011016.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Üst Kapak Önümüzde,
Önce yavaş yavaş acele etmeden cıvatalı sokerek üst kapağı dısarı alıyoruz...
http://img3.imageshack.us/img3/553/24042011004l.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Egzantrik ve subaplar çıkıyor karşımıza,
http://img545.imageshack.us/img545/9767/24042011005.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Aklınızda olsun yavaşça çalışın ve nerede ne sente olduğuna dikkat edin.
burada sente dişlinin ortasındaki pim yuvasıdır,
piston en üst ölü noktadayken o pim boşluğuda ust noktada olacaktır...
http://img685.imageshack.us/img685/6191/24042011007.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Egzos'u Soküp Kenara Alıyoruz,
Silindiri Sökmeye Yaklaştık Arık
http://img847.imageshack.us/img847/7389/24042011006.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Egzantrik söküldükten sonra iş silindir üst kapağına geliyor.
http://img97.imageshack.us/img97/8702/24042011010.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
silindiride söküyoruz ve çıkartıyoruz...
http://img718.imageshack.us/img718/1355/24042011011.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
iki silindir devir teslim işlemi yapıyorlar
aralarında eski silindir yeni silindire görevlerini anlatıyor
http://img835.imageshack.us/img835/3619/24042011012.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
ve işlem tersine işlemeye başlıyor artık,
yeni silindir contaları ile yenilenerek toplanıyor,
aynı sırasıyla en son işlemi ilk yaparak geri sayıyoruz...
Önce silindir piston segman makınedeki yuvalarına oturuyor...
http://img703.imageshack.us/img703/8246/24042011013.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
sonra silindir üst kapak ve contasi tabikide,
http://img13.imageshack.us/img13/3414/24042011014.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
sonra egzantrik,
http://img847.imageshack.us/img847/6056/24042011015.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
ve elbette egzantrik zincir ve subap ayarı yapılıyor,
http://img707.imageshack.us/img707/5959/24042011008.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
üst kapak takılıp işlem sonuclanmış oluyor,
sıra kafa grenajında,
Grenajı takarken en dikkat edilmesi gereken yerlerdendir lastik saplama yuvaları,
grenajı sallantılardan ve kırılmalardan koruyan en büyük etkendir...
http://img232.imageshack.us/img232/639/24042011017.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Geçmiş Olsun,,,
Artık Ortalama 50 BİN KM Grantili Seyahate Yeniden Başlanmış Olundu
Geçmiş Olsun...