Ellerine sağlık Güzel paylaşım olmuş.
Yalnızz..;
1-Debriyajın kırılan parçasını buldunmu?
2-Debriyaj kapağının contası varmı? Varsa değiştirmeye gerek yokmu?
Teşekkürler
Ellerine sağlık Güzel paylaşım olmuş.
Yalnızz..;
1-Debriyajın kırılan parçasını buldunmu?
2-Debriyaj kapağının contası varmı? Varsa değiştirmeye gerek yokmu?
Teşekkürler
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Boş geçme sorununu balata ile çözme imkanı yok, ben çok inceledim debriyajınıda şanzımanıda, şanzımanda 1 ile 5 in arasındaki kurt ağızlaırnın boşlığı yeterli değil, debriyajı sıksanızda vites mili iteneğinden dolayı sürekli askıda kalıyor. İteneğin arasına bir bilya koymak sorunu geçici olarak çözsede balatalar kalitesiz olduğu için 2-3 bin km de bir tekrar kontrol gerekiyor.
Bu arada debriyaj balatası aldığınızda kesinlikle direk montraj yapmayınız, balata değişeceği zaman yağ filtresi ve yağ da değişir, aldığınız yeni yağ ın içine 1 gün önceden balataları atın, yani mutlaka 1 gün beklesin.
Sonra güzelcene teker teker dizin, saçları ters dizmemeye dikkat edin. Debriyaj kapak contasını da kontol edin sökerken çizilme ezilme olduysa mutlaka değiştirin ki kaçırma damlatma yapmasn.
GKN MOTORS
İlk öncelikle tiger eksozda taksan komple akrapovic' te taksan bu motorda iğrenç ötesi bir sesi var ...
İkinci olarak kırılan parca alt taplada duruyodu onu aldım içinden, debriyaj kapak contasıda değişti kendisininki yırtılıyo zaten sökerken ...
Üçüncü olarakta vitesin boşa geçmeme sorunu tamamen ortadan kalkmış bulunmakta dün 470 km lik bi yoldan geldim halen bi sorunum yok keşke imaknımız olsada binip dolaşıp gezseniz birebir gözlem yapıp ayağınızla olayı hissetmenizi isterdim açıkcası, yani ben burada kimseyi kandırmaya çalışmıyorum, yalan yanlış bilgi veripte elimede bişe geçicek değil sadece imkan olsaydıda kendiniz birebir öncesinde ve sonrasında test etseydiniz diyebiliyorum sadece iyi forumlar dilerim ...
GT! ...
O balata nasıl kırılmış? Kolay kırılacak bir şey değil, birde balatalar gerçeten temiz aşınma görülmüyor..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Sevgili 106GT arkadaşım ,eline sağlık ,çalışman çok iyi fakat şunu belirtmak isterim,en önemli hatta çok önemli bir uygulamayı eksik bırakmışsın.Motor yağını bir kabın içine boşalttıktan hemen sonra takacak olduğun sıfır balataları yağın içinde en azından yarım saat bekletmen de gerekirdi ... Ben böyle biliyorum .....Saygılar.
doğuştan çaresi olmayan bir hastalığım var,her gördüğümü adam sanıyorum...
Evet bu hususta bilgisizlikten dolayı bi yanlışımız olmuş, diğer arkadaşlarında dediği gibi yağın içerisinde beklemesi gerekiyomuş, şimdilik bi sorun yok inş ileridede sorun çıkarmaz...
Bu arada bekletmezsek ne gibi sorunlarla karşılaşırız buda merak konusu oldu bende , varsa tecrübe edinen bilgi sahibi arkadaşlarımız dinlemek isterdim iyi forumlar dilerim...
GT! ...
Evet bence yağın içersinde bir süre bekletmemiz gerek ,eğer bekletmeden kuru kuruya baskı balatayı toplarsak ve de daha sonra yağını koysakta sıkı sıkıya birbirine adeta yapışık duran balatalar arasına yağ girmez ,ve ilk çalıştırma anında da balata yüzeyleri kararır ,tabiri cayizse resmen yanar ,kırılma olasılığı da var,ama kesinlikle yanar ,yanık balata çekişte kaçırır vs. vs.kazasız keyifli sürüşler dilerim...
doğuştan çaresi olmayan bir hastalığım var,her gördüğümü adam sanıyorum...
Hocam resimler çok güzel olmuş anlatımda güzel saolasın..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
106GT! bu boşalttığın yağ motorun neresinin yağı?Şanzuman motor yağı birmi?
selam bi sorum olucak. debriyaj baskı balatayı yeni değiştirmiştim. saclar ve yaylar değişmedi bu bir süre sonra debriyajın kaçırmasına sebep oolur mu sizce? motor 600 bandit s. ya da yanmış eskimiş yağ buna sebep olabilir mi ?
Debriyaj balatası değişimlerinde balata+sac takımı değiştirmek her zaman için sağlıklıdır sonuçta iki malzemede aşınıp kalınlıklarından kaybediyorlar ve ayrıca en önemlisi yağını zaten değiştirmen gerekirdi...
He unutmadan debriyajın kaçırıyorsa baskı yaylarının boylarıda muhtemelen kısalmıştır zaten, service manuel' inde yazan debriyaj baskı yayının uzunluğunu ile seninkilerin uzunluğunu kıyaslaman gerekirdi koaly gelsin...
GT! ...
Güzel paylaşım, teşekkürler
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
güzel bir paylaşım elinize sağlık geç oldu biraz ama olsun :D
Gtr250 araması yaparken başlık çıkıverdi.Fazladan masraf etmemeniz açısından balata sac ve yaylarını servis limitleri dahilinde ölçüm yaptıktan sonra değiştirmekte fayda.Kolay aşınan parçalar değillerdir.
harika bir paylaşım dostum saygıyı hakkediyorsun , resimleri de nasıl paylaştığınızı nasıl öğrenebilirmiyim acaba ..?
debriyaj balatası değiştirmek bu kadar kolaymı ya valla iyiymiş.. birgün söküp bakıcam ama değiştirmeye daha çok var :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)