Yamaha yzf r125 acilll .!!!
-
08 Haziran 2010, 15:26
#1
ARAKDAŞLAR Bİ AY ÖNCE ALDIĞIM YAMAHA YZF R125 MOTORUMDA ACAYİP ÇIRPMA VAR VİRAJ YAPARKEN ZORLANIYORUM ARTI DÜZ YOLDA HAFİF BOZUKLUKLARDA CIRPIYOR 2 KERE KAZA ATLATTIM BANA BU MOTORA UYDURA BİLECEĞİMİZ DİREKSİYON AMARTİSÖRÜ LAZIM USTA TAVSİYENİZ VARSA YARDIMCI OLUN ANTALYA DA HERYER OLABİLİR GİDERİM
Reklamlar
-
08 Haziran 2010, 15:50
#2
senin gidon amortisöründen çok, balanssız bir ön kısıma ihtiyacın var. jant, gidon ve maşaları incelet. bir de ön tekerin havasını biraz indir yoksa düşersin
-
08 Haziran 2010, 16:13
#3
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
senin gidon amortisöründen çok, balanssız bir ön kısıma ihtiyacın var. jant, gidon ve maşaları incelet. bir de ön tekerin havasını biraz indir yoksa düşersin
ben incelettim boşluk veya balansında problem yok lastıgn havasını indircem biraz iyi fikir ama gidon amartisörünü nerden temin edebilrm..
-
08 Haziran 2010, 16:19
#4
Gidon ağırlığı hiç denedin mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------
Gidon amortisörleri ebayda var 30 $ civarı
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
08 Haziran 2010, 17:02
#5
draggy adlı üyeden alıntı
Gidon ağırlığı hiç denedin mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------
Gidon amortisörleri ebayda var 30 $ civarı
ya ağırlık düşündm ama zaten 125 cc bi motor ağırlık yapıpta kasmiim gidon amartisörü arıyorum en iyisi o
-
08 Haziran 2010, 17:30
#6
blackcbr125 adlı üyeden alıntı
ya ağırlık düşündm ama zaten 125 cc bi motor ağırlık yapıpta kasmiim gidon amartisörü arıyorum en iyisi o
bence senin yzf bir kere yere düşmüş o yüzden sallıyor. yoksa son hız zaten 135-140 . bende de sallıyor ama ben 3 kere düştüm o yüzden eğrilik var maşalarda. o sallama esnasında şahadet getiriyorsun o da var gidon yarım metre gidip geliyor.
gidon topuzu tak büyükçelerinden yardımı olur
eğer çırpma kısa ve hızlı ise o zaman arka tekerin öntekeri sallıyordur. lastiklerini indir çok faydası oluyor
-
08 Haziran 2010, 18:01
#7
hım anlıyorum direksiyon amartisörü takılmazmı yani
-
08 Haziran 2010, 23:26
#8
bir yamaha muzdaripi daha geçmiş olsun kardeşim.:(
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
09 Haziran 2010, 20:13
#9
saol kardeşim bi çare bulamadık
-
09 Haziran 2010, 21:31
#10
blackcbr125 adlı üyeden alıntı
saol kardeşim bi çare bulamadık
yzf nin sesi acayip iyi çıkıyor. cbr 125 e eksoz taksak sence alabilirmiyiz bu sesi
-
11 Haziran 2010, 10:35
#11
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
yzf nin sesi acayip iyi çıkıyor. cbr 125 e eksoz taksak sence alabilirmiyiz bu sesi
eksoz taksan cırtlak çıkıo ama yzfnın 10,000 dvirdeki sesi acaip süper
ama dene istersen spor eksoz filan
-
13 Haziran 2010, 20:41
#12
-
13 Haziran 2010, 21:23
#13
Bence bulsan da takma gidon amortisörü.
Baştan söyleyeyim ben görürsem dalga geçerim.
Bence ayarlarını ve lastiklerini kontrol ettir. Sonuçta çok yüksek hızlarda değilsin bunları yapıyorsa ayar bozukluğundandır, ya da arkadaşın dediği gibi kazadan da olabilir.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
14 Haziran 2010, 10:07
#14
mogli adlı üyeden alıntı
Bence bulsan da takma gidon amortisörü.
Baştan söyleyeyim ben görürsem dalga geçerim.
Bence ayarlarını ve lastiklerini kontrol ettir. Sonuçta çok yüksek hızlarda değilsin bunları yapıyorsa ayar bozukluğundandır, ya da arkadaşın dediği gibi kazadan da olabilir.
motorumun hiç kazası yok daha 4.000 kmde bir sürü servis dahil her motorcuya gösterdim tek sorun bnm 43 kilo olmam ve motorun hafif olması sen dalga geçiceksn diye ben kendimi kasarak motor sürmek zorunda değilm sonuçta motor bnm motorum
-
08 Ağustos 2011, 12:41
#15
Ön Lastik hava basıncını 25psi yap , kullanım kılavuzundaki değerde 25psi zaten. Normalde 30psi basıp geçiyorlar bu da r125'in fazla çırpmasına neden oluyor 5-6 kere bende kaza atlattım. ön lastigi 25psi yaptıgımdan beri çırpma sorunuyla karşılaşmadım.
Arka lastigide 0-90kg arası 29psi 90-185kg arası 33psi yap yazıyor kullanıcı el kitabında , sen 30psi yap yeter ;) Çırpma sorununu ön lastik 25psi yaparak %90'a kadar çözüyorsun.
---------- Post added at 11:41 ---------- Previous post was at 11:38 ----------
Profesyonel eğitim almanıda öneriyorum, çırpma durumunda reflex olarak gidonu sıkarsın ve motor çırptıkça düzeltmek için diğer tarafa sen çırparsın gidonu bu da çırpmayı arttırır. İlk başta çok zor olsa da hafifçe gidonu rahat bırakman çırpma sorununu çözüyor.
Ön lastik 25psi oldumu zaten çok büyük bir çırpma sorunu yaşamıcaksın ama aklında bulunsun ;)
-
08 Ağustos 2011, 16:16
#16
r125 ler çok tankslapper( çırpma) yapıyor anlaşılan bende de var bu sorun allaha şükür hiç düşmedim ama önlemlerimi alıyorum
bozuk yolda basmayacaksın, tek başına 90 ile giderken 10500 de vites değiştirmeyeceksin, lastiklerini kontrol edeceksin gibi gibi..
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)