Mondial 150 ZAT`ın maceraları -2-
Reklamlar
-
Malum zat 150 gene iş başında ve rahat duramıyor .
yeni bir macera ile karşınızdayız dostlar
akşam avrupa yakasından anadoluya geçiyorum,
tam 1.köprüye girmeden bayır aşağı inerken gaz teli koptu, haydaaa.
kaldık maymun gibi,
oraya bak buraya bak ,ne yapsam acaba diye düşündüm ,
oradaki polislerden sağ olsun kablo buldum ,
onu bir şekilde kopuk yere bağladım,
öyle yavaş yavaş parmağımla kabloyu çeke çeke zar zor eve kadar gittim.
resim alttan çekilmiştir
.
neyse ertesi gün atladım gene bu şekilde servise gittim,
ellerinde vardı gaz teli satın aldım, 12TL
.
başka bir forumda okudum, bir arkadaşın gaz teli kopmuş,
motor gilera nexus 500, gaz teli 100 tl falan !
tabi gaz teli kolay kolay kopmaz bizdeki gibi ,
kopmaması lazım,
benim bu 2. kopma ,2 sene öncede kopmuştu, dandik çin malı işte,
ama 12 tl
eveeet haydi başlayalım ,
önce alt sağdaki bakalitleri söküyoruz ,
gaz geli karşımıza çıkıyor ,
resimde boyalı olan tel gaz telidir,
.
sırada didon sökme işi var ,
burada dikkat etmeniz gereken şey şu ,
gaz telinin geçtiği yer nereler?
sökerken dikkatice bakın, iyice anlayın gaz telinin geçtiği yolları,
yoksa tel kısa gelebilir.
.
resim alttan çekilmiştir,
.
keşke fazladan resim çekseydim, gene aynı resmi kullanıcaz .
önce aynaları sökün...aynalar sökülecek
sonra tam didonun ortasında üstten bakınca mondial yazan logo varya,
onu elinizle çekin alın, altında 2 tane vida var, onları sökün.
şimdi yukarıdaki resme bakıyoruz,
mavi boyalı yerin içinde vida var onu sökün, aynısı diğer taraftada var,
gaz telinin yeşil boyalı yere takılan bir vidası var,
birde gaz telinin geçtiği yere dikkat edin,didonun altında onun için bir delik var oradan geliyor gaz teli.
kırmızı boyalı vidalarıda sökebilirsiniz.
didonun üst bakaliti çıkarın, çıkması lazım,
işte böyle,
.
.
gaz telini çekin gelsin.
bakın buda yukarıdaki kırmızı vidaları sökünce ortaya çıkan kopuk gaz teli manzarası.
.
yeni gaz telini taktıktan sonraki durum,
aynı yerlerden geçirmeyi unutmayın.
.
yeni gaz telini taktıktan sonra
gaz teli mekanizmasını gress ile güzelce yağlıyoruzki gene 2 sene sonra kopmasın!!!
.
haliyle telin diğer ucu karburatöre takılıyor
bu resmi çekerken bile zorlandım, gaz telini takmak biraz kastı,
.
.
el zor giriyor oraya, en çok bu uğraştırdı beni,
aslında komple arka tarafıda sökmek lazım bence, rahat çalışmak için ,
ama üşendim valla,
oradaki 2 adet somuna iyi bakın, onları aman gevşek takmayın,
yoksa gaz teli yerinden çıkar veya takılır makılır düşersiniz gaz takılı kalırsa.
işte bitmiş hali, mutlu son .
.
Bir sonraki macerada görüşmek üzere.
Reklamlar
-
-
Kopmadaki etkenlerden biri yağsızlık olabilir. Yani yağsız kaldığında sürtünmeden etkilenip zayıflamış olabilir.
Gilera nın teli örnek vermişsin. Bende Kymco var ve oda oldukça pahalı ama gaz teli çift bende... belki gilera da da öyledir ondan pahalıdır..
ama çalışman gayet güzel tebrik ederim.
Arabada VOLVO , Motorda KYMCO... Kalite ve sağlamlıktan vazgeçmeyenler için..
-
Valla kardeşim bu filmi sen diziye çevir.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
zat işte her şekilde insanı yolda bırakmayı başarır tek artısı şekli ve rahatlığı ama hep bozulur çok çektim o motordan çok
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler