Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

100 lük motora 125 lik piston hıznı artırırmı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ocak 2008
    100 lük motora 125 lik piston taktıgımızda ne olur ne kadara yapılır yardımlarınızı bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ocak 2008
    selam arkadaslar.yenı katıldım aranıza.1hafta once burgman an400 aldım 2000 model bazı sorunlarım var,kılometre calısmıyor,on cam kırık ve perıyodık bakımları nasıl oluyo yanı kaç km de bır yapılıyo.tesekkur ederım,bıde lastık hava basıncları on 33 arka 40 dogrumu

  3. #3
    slayer2694 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    Eskişehir-Diyarbakır
    Motosikleti
    2014 zx636r
    burak kardeşim 100lük motora 125lik piston takabilmen için,motor bloğu,piston,sekmanlar,gömlek vs vs birsürü parça değiştirmen gerekir.astarı yüzünü geçer.bence sen o 100lük motora bin.paran olunca da yüksek hacimli bi motora binersin.

    burgman için bişi diyemicem.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    Alıntı burakyalama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 lük motora 125 lik piston taktıgımızda ne olur ne kadara yapılır yardımlarınızı bekliyorum

    burak sen akıllanmıcan heralde olm bırak 100cc olarak kalsın para bol heralde 1 ton parca değişcekparana yazık biraz öyle bin daha sonra ybr filan alırsın şimdilik bişey yapma dış görünüşünü filan değiştir mekanik aksamlarla oynama..

  5. #5

    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    K.Maraş
    Alıntı 06bluedragger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burak sen akıllanmıcan heralde olm bırak 100cc olarak kalsın para bol heralde 1 ton parca değişcekparana yazık biraz öyle bin daha sonra ybr filan alırsın şimdilik bişey yapma dış görünüşünü filan değiştir mekanik aksamlarla oynama..
    bence ybr falan da lamasın baksana şimdiden hızı artırmanın yollarını arıyo

    pek sağlam ayak gibi gelmedi bana

    edit:bi de böle süper fikirleri nerden buluyon harbiden şaşırıyom

  6. #6

    Üyelik
    21 Aralık 2006
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Mondial 151Rs
    Alıntı mutem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaslar.yenı katıldım aranıza.1hafta once burgman an400 aldım 2000 model bazı sorunlarım var,kılometre calısmıyor,on cam kırık ve perıyodık bakımları nasıl oluyo yanı kaç km de bır yapılıyo.tesekkur ederım,bıde lastık hava basıncları on 33 arka 40 dogrumu


    yanluş yerdesun dayı sen en iyisi şöyle bir güzel ustaya git sorunlar cok... kilometrelerın bozulmustur ondan calısmıyordur...

  7. #7
    caner22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne ve Çevresi
    bence bırak 100cc kalsın 125 yapmam için bi dünya masraf yapıcan senin beklediğini alamıcan.sonra diğer parçalarda sorun çıkaracak sonunça herşey 100cc için ayarlanmış.

    Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn

  8. #8
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Motorun kaliteli birşey değilse bu iş başına bela olur. Japon,İtalyan,Fransız malı gibi kaliteli ve/veya kaliteli sayıla bilen bir marka olmadığı sürece hiç uğraşma. Hız olarak ortalama 10km/s artacak ve yakıtında%25 civarı artacaktır.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  9. #9
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    asya motor servisi bizede performans için böle birşey önermişti.125 cc motora 150cc motor elemanları takıyormuş ve motorun performansı bayaa artıyomuş dedi
    ama bence bu motor belli bir hıza göre yapılmış.lastikler olsun frenler olsun.herşey için geçerli.zorlamanın bir anlamı yok bence.
    Drift Religion

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    125cc takmak çok pahalıya mal olur ama .

    Sizin 100cc motorunuz muhtemelen çin malı .
    Çin malı 119,7cc cup motorları var , onun parçalarını taktırırsınız .
    Fazla pahalıya gelmez , 80-90 milyon parçalar tutar .
    İşçiliğide siz hesaplayın .

    Bu işlemle yaklaşık 2 beygir kazanırsınız .
    Daha rahat yokuş çıkarsınız ,
    isterseniz son dişliyi değiştirerek hızı artırırsınız .

    Diğer mekanik aksamda da bi değişikliğe gerek yoktur(örneğin şanzımanda)

  11. #11
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    burak kardeş senin paran çok herhalde yaklaşık 400-500 ytl ye çıkar o dediğin tabi silindirin et kalınlığı kurtatıyorsa yapılır.İlk işlem silindirin homlamaya gider ustanın verdiği ölçüde silindir haznesi genişletilir.örnek silindirin çapı 50mm ona 50.05 piston bulacak ona göre perno,rulman gerekiyorsa biyel kolu karburatörünle oynayacak benzin akışını sağlamak için tüm bunlara hazırmısın
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  12. #12
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    arkadaşım benim emmıoglu(melocan) senın yapmak istedıgını yaptı 125 kt yı 150 kt yaptı ayrıva orta dişli ve arka dişliyide değiştirdi sonuc duz yolda 125-130 yapıyor eskiden kac yapıyordu110 falan işçilik ise 100 milyon civarı tuttu motorda baya fark olur beygir artmaz motor daha fazla tork uretir 2 kişi falan daha rahat kalkarsın ama bence değmez herkesin dediği gibi paranı biriktir 125lık bi motor alırsın ama illede yaptıracam diyorsan ustanı iyi sec fiyatlara aldanma 2 lira fazla olsun saglam olsun
    ayrıca istedigin herseyı burda bulabilirsin

    http://www.motosiklet.net/forum/tekn...ik-yapt-k.html
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  13. #13
    tornado57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2007
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Mondial SFC 100 Automatic
    Arkadaşların dediği gibi yapacağın masarafa değmez,
    ama, komple bi 125 cc motor düşerse eline sen tüm parçalarla birlikte o zaman yaparsın. (sadece piston vs değiştirmekle olmaz o piston segmana, gömleğe, kranka uymaz, karbüratörün yarları da değişecek falan)

  14. #14

    Üyelik
    27 Nisan 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    ybr satılmadan once :(
    arkadaslar ben gecen gun bisan 100 cup un alt motoru full indirdim krank kolu piston sekman bilye subab hepsini dagittim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:08 PM ----------

    asker konvoynda ayık kafayla cok yklendim dolayisiyle bu parcalar deyiscek motoru 125 silindire cıkartmak istedimi sole dim tamam dediler iimi yaptım acaba

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 PM ----------

    + sizce nekadar masrafi cikar yardımlarınız icin teskkurler

  15. #15

    Üyelik
    19 Kasım 2009
    beyler bunu benım motrmdada yapmak ıstıyorum para muhim deil ama FARKLI olmasıı onemlı benm ıcn İİİ BIR BILGYE SAHIP OLAN ARKDSLAR ltfen yardmcı olun.

  16. #16
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    arkadaşım bu işi ben bilirim çünkü bendede var bende yapıcam ve bir senedir araştırıyorum eml motor bölümü mezunuyum kendi aracımı kendim tamir ediyorum grank kol piston sekman gömlek değiştikten sonra kesinlikle kapağı 125 cc lik cub kapağıyla değiştir ustaya güvenme üzerinde yazar 125 cc diye çoğu hatayı burda yapıyor aynı kapağı kullanınca sıkıştırma basıncı artar ve hararet yapar en kısa zamanda motor dağılır bunları yapıp bitirince karbüratörüde değiştir sanıldığı kadar cok pahalı değil şanzıman cıkışındaki dişli 14 diş olması lazım üzerinde yazar her diş hızını 10 km arttırır sen o dişliyi 16 yap veya kaç dişse üzerine iki diş ekle ben tornacıya 50 tl ye yaptırdım dişliyi. Veya daha ucuza ve kolay olacaksa arka tekerdeki dişliyi iki diş küçült ama iki dişten fazla oynarsan motorun son viteste cekmez (iki dişliden biri ikisi birden değil)

  17. #17

    Üyelik
    19 Kasım 2009
    saolsn teskr ederm kardess... tahmını olarak 125 cc nın malıyetı ne olr bana onuda solermsn rıca etsem???? + bide 15 var ustunde rhtltrms dıe taktm vıtes aralarında 5 km oynuo sadece 4dncu vteste ılerleme yoq :S nedenını solermsn 16 taksam aynı hareketııı yabarmı motor zorlanırmıı. sımdıden teskrlerr

  18. #18
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    motorun gücü yetmiyor dişli büyütünce gücünüde arttırman lazım 14 iken16 yapsan hiç yürümez parca fiatları illere ve kaliteye göre değişiyor ama orta hallice birşey 250 parca 100 işcilik eksoz da değişse fana olmaz onada 100 tl hemen eleştiriler başlar açıklama yapayım kendimotorun 1000 tl sat başka al 125 lik 2500 tl üstüne 1500 tl eklemen lazım alım masrafıda var 500tl masrafla 125 cc motor zaten senin alım masrafı yok vergi yok yeter ki iyi usta bul

  19. #19

    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Blader bende küba xy100-e motor war üstünde onde 17lik dişli arkada 12 lik hız dişlisi war karborator ayarları yapıldı motor 140 görüyo ama 4. Viteste gitmiyo arka dişliyi 1 dişli buyutturcem tlfn numaram 05068563731 salihli tamirci alinin yerinin sahibiyim

  20. #20

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    mondial 125 kt/jawa 350 TS
    konu hortlamış:D


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)