MOTORUMUN RÖLANTİ AYARINI BİRAZ YÜKSELTTİM.HALİ ÜZERE MOTOR BİRAZ DAHA HIZLI ÇALIŞIYOR.SESİ DAHADA Bİ DOLGUN GELİYOR.AKLIMA ŞU SORU TAKILDI
RÖLANTİ AYARINI YÜKSEK TUTARSAM BENZİN YAKITINDA Bİ ARTIŞ OLURMU?
SAYGILAR
MOTORUMUN RÖLANTİ AYARINI BİRAZ YÜKSELTTİM.HALİ ÜZERE MOTOR BİRAZ DAHA HIZLI ÇALIŞIYOR.SESİ DAHADA Bİ DOLGUN GELİYOR.AKLIMA ŞU SORU TAKILDI
RÖLANTİ AYARINI YÜKSEK TUTARSAM BENZİN YAKITINDA Bİ ARTIŞ OLURMU?
SAYGILAR
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Sadece şehir içinde, çok dur kalk yaptığın yollarda, kırmızı veya sıkışık trafikte beklemelerinin çok olduğu zamanlarda bir miktar artışın olur. Normal seyir halinde etkisi yoktur.
yakıt sarfiyatının arttığı gbi gereğinden yüksek tutullursa uzun süre beklemelerde egsozda sararma veya renk değiştirme görülebilir(kullanım kitapçığında yazıyordu)
kullandığım cruiserda rölantiyi biraz yüksek tutuyordum. kıpırdanmayacak kadar sıkışık trafikte motorun ürettiği ısıya hayret edersiniz.. bacaklarımı yakıyordu. bence eğer geçerli bir sebebiniz yoksa, mesela düşük rölantiden dolayı kendi kendine susmuyorsa falan açmayın. bana sorarsanız 1000 devir iyidir.
yakıt sarfiyetın olur, ayrıyetten hararet sıkıntında olabilir, azda olsa olur..
GKN MOTORS
şehir içinde fazla yakacağına eminim. ayrıca arkadaşlarında belirttiği gibi birazdaha fazla ısınabilir. oda hava soğutmalı motorlar için gereksiz olur.ve ayrıca scooter bi motorsa debriyaj balatasının erken bitmesine neden olur. eğer vitesliyse de dur kalk larda dengesizlik yapabilir.
aynen öyle güzel kardeşim.vede çok yaktığı gibide karbüratoru bozar ve bujilere zarar verirsin.normali her zaman iyidir.
facebook(Fazer Tutkunları)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)