Çin malı mmotosikletlerin vibrasyonuna çözüm :)
Reklamlar
-
12 Haziran 2005, 01:16
#1
Reklamlar
-
13 Haziran 2005, 01:00
#2
Süper Moderatör (BBRR)
elindeki makina gayet iyi (fotoğraf makinesi) ve bir modifiye ancak bu kadar iyi anlatılır emeğin için teşekkürler daha başka uygulamaların veya fikirlerinvarsa yaz bir çok arkadaş yararlanacakt ır
-
13 Haziran 2005, 22:00
#3
Tam bir motorcusun Eralpt bravo
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
-
13 Haziran 2005, 22:10
#4
paylasmak icin sarfettigin emegine saglık arkadasım ..(bu arada harleyler bile 2005 e kadar direk şaseye baglıydı daha onlar bile bu sene lastik takozla baglamıslar aynı sekılde vibrasyon simdi eskiye gore azalmıs)
Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!
-
15 Haziran 2005, 23:34
#5
bu çinliler gres yağı ve lastik özürlü ama sen bence oraya lastik koymakla iyi etmemişsin çünki lastikler sıcaklıktan erir oraya konulacak engüzel şey teflon du bence...
-
17 Haziran 2005, 23:49
#6
eralpt kardeşim,senin gibi motorcular varken bu ülkenin sırtı yere gelmez.Pratik ve akılcı çözümlerin için teşekkürler.Ellerine sağlık baya bi uğraşmışsın
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
-
18 Haziran 2005, 02:48
#7
"helal" tek kelimeyle!
hem fikir veriyor aynı dertten muzdariplere
hem ilham kaynagı
hemde ogretici fotolarıyla!
-
18 Haziran 2005, 18:06
#8
abi harbiden mukemmel anlatmışsın kameranda baya kaiteli olsa gerek.
benim motorumda cın malı zealsun 200 cross sarsılma bendede oluyo fakat benim derdim bu degil. vites aralıkları cok kısa zırt pırt vites degistirmek gerekiyo. buna bi cozum war mı? varsa yakıtı hızı ve performansı nasıl etkiler?
-
30 Haziran 2005, 21:17
#9
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
02 Temmuz 2005, 23:20
#10
işte paylaşım bu.işe yarar yaramaz ayrı konu. ama bır emek verilmiş ve paylaşılmış.umarım herkezin işine yarar. çünkü bu sorun hemen hemen herkezde var.eline sağlık arkadaşım..
-
02 Ağustos 2005, 20:33
#11
Bu olayı Susuki gn 125 de denesem bende de sanırım bi olumlu değişim olur diymi.
-
08 Ağustos 2005, 16:13
#12
gerçekten bravo tek kelimeyle süper anlatmışsın
-
09 Ağustos 2005, 13:17
#13
Butun iy dileklerini söyleyen herkese teşekkür ederim.. Umarım faydalı olmuşumdur..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
09 Ağustos 2005, 13:23
#14
Valla hem de çok faydalı oldun bence bende as125t var ciddi bir vibrayon sorunum yok fakat ben de senin yaptıklarını uygulamayı düşünüyorum
-
09 Ağustos 2005, 13:24
#15
emeğin için teşekkürler eralpt
-
09 Ağustos 2005, 21:24
#16
Valla hem de çok faydalı oldun bence bende as125t var ciddi bir vibrayon sorunum yok
Valla bence AS125T de hiç vibrasyon yok.. Birşey yapmana gerek yok diye düşünüyorum..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
09 Ağustos 2005, 21:43
#17
hocam ellerine sağlık
-
10 Ağustos 2005, 13:44
#18
hemen hemen her motorcunun sorunu vibrasyon meselesi.çin mallarının özelliği bu işte, işçilik kalitesi sıfır.çin malı alanın eli tornavida tutacak becerisi olması lazım. yoksa ana parçaların markalı motorlardan farkı yok. mesela 125 lik çin motorların piston ölçüleri çogunlukla honda ile aynı,bişey olursa orj. honda pistonu takılabilir pekala.ben artık çin ile japon motorları arasında fark görmüyorum.japonlar isme para istiyolar.
-
10 Ağustos 2005, 14:24
#19
çin mallarının özelliği bu işte, işçilik kalitesi sıfır.çin malı alanın eli tornavida tutacak becerisi olması lazım.
bu yazı ile
ben artık çin ile japon motorları arasında fark görmüyorum.japonlar isme para istiyolar.
bu yazı birbirine tezat oluşturmuyor mu? yoksa ben yanlış mı anladım??
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
11 Ağustos 2005, 12:58
#20
eralpt yaptıkların akıllıca, bi arkadaşımda jinlun var vibrasyondan dolayı
motorundan sogudu binmek istemiyo. ama onun sorunu motordan kaynaklanıyomus heralde. bu arada ramzey cin malımı acaba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler