http://images.wemoto.com/full/SPROCK...R/10035067.jpg
http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/t..._plus_1_tooth/
Yukarıdaki dişliyi alıp kendim taktım. Orjinali ile kalınlık farkı mevcut. 1.5mm kadar daha içeride çalışıyor arkasına uygun pul koyarsanız aynı hizaya geliyor. Ben tornacıda 2mm çelik pul yaptırdım. Usta ve tornacı dahil 1.5mm den bi şey olmaz dese de ben pul taktım.
Ustaya güvenmediğim için kendim söktüm kendim taktım. Sadece alet edavat yardımı oldu bana, birde yanımda polemik yapıp durdu sürekli.
Kendisi yapacaklar için benim düştüğüm ikilem bazı japonlarda olduğu üzere ters diş olma ihtimali idi.
Değilmiş bunu bilmeniz yeterli.
http://www.rigging.com.au/yacht_fitt...Loct%20250.jpg
Dişli somununu sıkmadan önce kullanın derim. Ben kullandım.
16T yi takabilmek için arka tekeri gevşetip öne almanız gerekiyor. 16T yi taktıktan sonra zincir gerginliği ayarlayıp
Arkayı uygun pozisyonuna alıyorsunuz. Zincir değişimi gerekmiyor.
İlk izlenimler..
Arka orijinal 46T ön 16T olarak 600 km yol yaptım. 2 depo bitti. 0,19 kr. yakıt.
Şehir içi 3. viteste day day day gezmeyi unutun o artık 2. vitesle oluyor.
Köşelerden dönerken 3 artık kasıyor mecbur 2 ye düşüyorsunuz.
1. vites kalkarken biraz gaz istiyor önceden rölantiyle rahat kalkıyordu.
Vites araları haliyle uzadı.
100 km nin altında sürat ve hız göstergesi (~3-5 km) yaklaşık olarak düzgün çalışıyor.
Kadran 100 gösterirken 108 olarak GPS gösteriyor.
Uzun soluklu rampalarda artçı ve bagaj varsa 5 i sürat ve sollama isterseniz 4 ü istiyor.
7000 d/d ile gerçek değer 110 km/h kadran ise 102 civarı gösteriyor.
Artçı ile 140 km/h gördüm o hızda giderken GPS ölçümünü ne artçı nede ben yapabildim. :(
Motorun sarsıntısı kayboldu.
Tatlı bir sessizlikle 50-60 ile gitmesi keyifli.
1-2-3-4. viteslerde tork halen hissediliyor.
Arka 2-3 diş küçülmeyi istiyor mu ? Evet kesinlikle istiyor..