Honda CBR 250R için Zincir Önerisi?
Reklamlar
-
Merhaba.
Honda 2013 model CBR 250R için yeni zincir almayı düşünüyorum.
Kitapçıkta DID 520VF veya RK 520KLO zincir önerilir diyor, ikisine de baktım internette tam olarak bu modelleri bulamadım.
Bunların haricinde iyi zincir önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada zinciri mümkünse kendim takmayı planlıyorum, youtube da bi video buldum, ancak adamın zinciri sökmek için kullandığı alet şu an bende mevcut değil, o aletin adı nedir ve nereden bulabilirim?
Ayrıca şunu da sorayım, sadece zinciri değiştirmek yeterli olur mu, dişlileri de değiştirmek gerekir mi?
Şu an dişliler iyi durumda, sadece zincirde bir iki bakla yamuk olduğu için zinciri değiştirmeyi düşünüyorum.
Reklamlar
-
Did xring zincir var cbr 250 icin daha dayanikli daha saglam daha zor kosullar icin uretilmis.ha diyebilirsiniz ki ne gerek var aslinda geregi yok amma daha saglami varsa onu takmayi tercih ederim ben ondan onerdim fiyat olarakta ayni sayilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------
Eklemeyi unuttum 15-20 bin km devirmediyseniz disli degisimi gerekmez genede ustaya gosterin sonra is yapin
-
Yazmayı unutmuşum, motosiklet şu anda 10600 KM de. Lastikler hariç üzerindeki her parça şu an orjinal, lastikleri daha bugün değiştirdim
hocam ben hiç anlamıyorum o yüzden detaylı bilgi alabilirsem sevinirim.
tam olarak modelini yazabilir misin, bi de bunlar kaç bakla oluyor?
bu takma aparatı içinden çıkıyor mu?
dişlileri de değiştirmek gerekir mi? dişli için de önerebileceğin bir marka var mı?
-
Iyi yapmissin hocam birkac aya bende hem zincir hem lastik degisimi yapicam.aeastirmistim ordan hatirliyorum.zincir enduro markette idi yanlis hatirlamiyorsam.malesef aparat falan cikmaz icinden yalnizca zincir.bakla sayisini bilmiyorum ama orjinal sayisindaydi.disli degisimi istemez cok buyuk ihtimalle.bir ustaya yaptirin hocam kendi basiniza yapmayin zincir aktarma organi allah korusun bir yanlislik yolda giderken kopmasina neden olur.cok gereksiz bir risk bence
-
umuttuna adlı üyeden alıntı
Iyi yapmissin hocam birkac aya bende hem zincir hem lastik degisimi yapicam.aeastirmistim ordan hatirliyorum.zincir enduro markette idi yanlis hatirlamiyorsam.malesef aparat falan cikmaz icinden yalnizca zincir.bakla sayisini bilmiyorum ama orjinal sayisindaydi.disli degisimi istemez cok buyuk ihtimalle.bir ustaya yaptirin hocam kendi basiniza yapmayin zincir aktarma organi allah korusun bir yanlislik yolda giderken kopmasina neden olur.cok gereksiz bir risk bence
sürekli ustaya götürmekten ziyade artık kendim bazı şeyleri yapabilmek istiyorum.
nette araştırdım, çok zor bi olay değil, ama ekipman eksiğim var, şimdilik yine başkasına yaptırıcaz.
bu arada 520 boyutunda 108 bakla olduğunu öğrendim.
bi de şurda X2 ringli bir zincir buldum, oring ve xring ten daha iyi olduğunu yazmışlar.
http://magaza.entelenerji.com/520-vm-108-x2-ring.html
bunu alsam mı?
ayrıca bu sarı renkli olup olmaması ne fark ettirir?
-
bi güncellesem
-
6 ay 3000 km önce verdiğin linkteki zinciri aynı firmadan 178 tlye almıştım. Paketin içinde küçük poşette yağ ve zincir geliyor yalnız ekli değil ucu açık son baklanın yan tutma yeri açık taktıktan sonra ucu sivri demir veya tornavida ile baklanın ortasından geçen sarı pimin ucuna vurarak zincirin çıkmasını engelemen gerekiyor birde lastiğin gergisi değişir muhtemelen taktığınızda lastiği biraz orta şaseye kaydırmanız gerekecektir. Renkli zincir senin zevkine kalmış şahsi görüşüm aralarında fark var ise arkadaşlar gördüklerinde cevaplarlar
-
Benim de zincir almam lazım ne almalıyım bilmiyorum 10 bin km zincir bitti yav. son zamanlar çok hızlı uzamaya başlamıştı bitti artık sallanıyor. Acil almam lazım
-
Bide burdan bakin arkadaslar arayip sorun fiyat alin
http://www.k-ma.com.tr/tr/285/DID/
-
entel enerjiden aldım X2Ring zinciri aldım, ertesi gün kargo elime ulaştı, bi arkadaşa da taktırdık, motorun teklemesi bariz bi şekilde düzeldi fakat hala ufak bi sıkıntı var gibi hissediyorum. zincirden başka neden dolayı teklemeyi yapar acaba? buji değişmeli dediler fakat buji ile ilgili kitapçıkta, kontrolü 24bin km de, değişimi 48bin km de yapın diyor, motosiklet henüz 10700 km de.
başka nerde sıkıntı olabilir acaba?
-
24 bin mi :o hocam 10-12 bin arası en azından bujiyii söküp o aradaki mesafeyi kontrol etmek veya durumuna bakmak gerekli. Motosiklet kaç km de şu anda?
Ateşleme bobini, buji başlığı, ve ateşleme bobinine elektriği veren parça artık hangisiyse onları tek tek kontrol etmek gerek bujide problem yoksa.
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
24 bin mi :o hocam 10-12 bin arası en azından bujiyii söküp o aradaki mesafeyi kontrol etmek veya durumuna bakmak gerekli. Motosiklet kaç km de şu anda?
Ateşleme bobini, buji başlığı, ve ateşleme bobinine elektriği veren parça artık hangisiyse onları tek tek kontrol etmek gerek bujide problem yoksa.
kitapçıkta o şekilde yazıyor. motor 10700 km de şuanda.
dediğin kontrolleri fotoğraf ile göstermen mümkün müdür hocam, tam olarak nerelere bakmamız lazım, neyi sıkıp neyi gevşetmemiz lazım?
-
Motoaijlet teklemeye başladığı zaman tek tek kontrol edikecek Düzgün elektrik veriyor mu diye. İyi bir ustaya veya honda servisine götürüp kontrol ettirin, sökerseniz geri takamayabikirsiniz nerede olduğunu bilmediğinize göre. Hoş ben biliyorum ama yine söküp takamam büyük ihtimalle
Tekleme işi işini sürekli mi yapıyor motosiklet
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Motoaijlet teklemeye başladığı zaman tek tek kontrol edikecek Düzgün elektrik veriyor mu diye. İyi bir ustaya veya honda servisine götürüp kontrol ettirin, sökerseniz geri takamayabikirsiniz nerede olduğunu bilmediğinize göre. Hoş ben biliyorum ama yine söküp takamam büyük ihtimalle
Tekleme işi işini sürekli mi yapıyor motosiklet
hocam az çok anlarım mekanik işinden, zaten kitapçıkta en ince ayrıntısına kadar gösteriyor nasıl söküp takılacağı, arkadaşın garajda söküp takarız, onda 600rr var, bir çok tamiratını kendi yapıyor.
dediğim gibi fotoğraflı bi şekilde göstermen mümkün mü, ona göre bakalım tam olarak neleri kontrol etmemiz gerekiyor
-
CBR250r nin zincir değişim perdiyodu 24k km değil miydi bir sorun mu var ki değiştirme ihtiyacı hissettin?
-
Radminox adlı üyeden alıntı
CBR250r nin zincir değişim perdiyodu 24k km değil miydi bir sorun mu var ki değiştirme ihtiyacı hissettin?
hem 1-2 baklada yamukluk ve iç kısımda paslanmalar vardı, hem de sürüş keyfi açısından yenilemek istedim.
-
160 tl orjınal D,I,D zincir fiyatıdır,
Eger uzerındekı her bir baklayı sayıp bilgi verirsen,
sana boyunu ayarlayıp adresine gönderebilirim,
Tek yapman gereken ise TEKERINI GEVSETIP BIR PENSE YARDIMI ILE ZINCIRI MONTE EDIP TEKERINI SIKMAK olur,,,
0 535 939 20 86
-
RK marka zincir DID markaya göre daha kaliteli bir zincirdir. ancak fiyatları daha pahalıdır. Zincir değişimini kendinizin yapmasını ben pek tavsiye etmem. Kolay ve basit bir iş gibi gözükür. Ancak zincir bağlantısını tam sağlam olarak yapamaz iseniz yolda çıkma, zinciri salma, tekere dolanma vb.gibi kaza yaptıracak sonuçlar yaşanabilir. Ayrıca serviste lazer ile arka tekerlek, zincir düzgünlük vb.ayarları yapılıyor. Sizin elinizde lazer olmadığından o ayarları da yapamazsınız. Göz kararı yaparım diyorsanız sizin bileceğiniz iş. Ben olsan 50 tl verir gider serviste taktırırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)