Sayın Mustafa arkadaşım uzun uzun yazmışsın ellerine sağlık teşekkür ederim,
Motora inanki o kadar değişik sente ayarları yaptıkki motor her defasında tek marşta çalıştı
Rektefede kullandığımız parçalar orjinal değil malesef ama buna yakın olduklarına inanıyorum,
contalarda orjinal değil,zaten birtek alt conta değişicekti, değiştirmişken kafadakinide değiştirdik metal olmasına rağmen
Yağ eksiltme çok şükür yok rektefenin tam randımanlı işlediğini zannediyorum,keza bu süre zarfında çok geziler yaptık,hiçbir sorun ile karşılaşmadım
80~90 km hız arası 80~82 kuruş yakmakta 90~100 km hızlardada 90 kuruşu geçmiyor ,bir depoda 210 km yi görebiliyorum
10-40 sentetik kullanıyorum
Benim sente ayarından şüphelenmemin nedeni,arkadaşım (motor tamirleri ile uğraşır kendisi),bir gün sentesinde bir değişiklik yaptı, o çınlama sesinden eser kalmamış gibiydi ama yinede vardı tabii
Ama kullanım kitapçığında anlatıldığı gibi piston üst ölü noktadayken piyonlar boşalmıyordu, emme boş-egzos basıyordu
Bende bu işte bir yanlışlık var diyerek kitapçıkta yazılan doğruluğa getirdim,ama tekrar en başa dönmüş oldum çır çır çır !