Bmw k1200s piston kolu dağıttı !
Reklamlar
-
Herkese merhaba ! 2005 model 31000 deki motorum kol sesi yapmaya başlayınca hemen motoru durdurdum. Başladım sökmeye egsozları sökerken en sağdakinde daha fazla kurum biriktiğini farkettim anladım ki sorunlu bu! Motoru tamamen dağıttım silindirde pistonda hiçbir sıkıntı yok yağım yeniydi düzenli değiştirirdim. Sert kullanan biri de değilim. Benim tahminim ateşlemede bir problem var ve yanma tam olamadığı için kol zorlanım burçları yemiş olabilir. Motosiklet tamircisi değilim dükkanım vs yok . Bilgilerinizden yararlanmak istiyorum sökmüşken süpapların duman lastiklerini de değiştirmek istiyorum . Yarın üst kapak kapakçıya gidecek ölçümler yapılacak krank ve kollar rektefeciye gidecek ve 0,25 mi 0,50 mi hangisi işimizi görür belli olacak ona göre sipariş edeceğim ancak bobinlerimin sağlıklı elektrik verip vermediğini nasıl kontrol edebilirim basit bir ampermetre bile olur dediler ama bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
Reklamlar
-
Demekki gerçek km'si 31 bin değilmiş. çin malı motorlar bile o km'de piston kolu dağıtmıyor.
-
Teknik konularda yorum yapabilecek olgun arkadaşları davet ettim yardım için yanlış anlaşılmasın.
-
Yanma tam olmaz ise krank koluna dahaaz yük biner, yanma fazla olursa kolun bozulma ihtimali dahada artar.
Tahminimce bobinlerde sorun yoktur.
Yağın yeni olmasıda önemli değil yağ pompasına bak bence
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
Extrema teşekkür ederim dostum olabilir yarın onuda kontrol ettireceğim !
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
-
asesmest adlı üyeden alıntı
Teknik konularda yorum yapabilecek olgun arkadaşları davet ettim yardım için yanlış anlaşılmasın.
Sıfır km aldım öyle bişey olmaz diyebilirdiniz, çok basit.
-
Tamam mengü teşekkür sana da teşekkür ederim önceki yorumumu tekrarlamak istemiyorum .
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
-
Daha öncesinde garantiden motor değiştirildi mi ?Veya değişmiş mi ?
Rektefe olayında.Uzun ömürlü bir motor olması için iyi bir ustaya götürmelisin.
---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:50 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Demekki gerçek km'si 31 bin değilmiş. çin malı motorlar bile o km'de piston kolu dağıtmıyor.
Çin malında piston kolundan önce dağılan çok şey var ;)4 silindirli makinanın teknik yapısını anca yine bir 1200 lük 4 silindirli motorla karşılaştırabilirsin.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
ben olsam ...
silindir piston segmanlar ve krankı gerçekten usta birine ölçtürürdüm...
gerçekten usta diyorum çünkü rektefiyecilere ölçtürürseniz neredeyse hepsi ölmüş olduğunu söyleyeceklerdir.yoksa nasıl ekmek pardon pasta yerler??
eğer özellikle silindirlerin ölçüm sonuçları toleranslar dahilinde ise yani motorun rektefiyeye gerçekten ihtiyacı yoksa hiç elletmez (özellikle kranka )en fazla segmanları değiştirirdim...
yinede karar sizin..böyle bir motoru herhangi bir rektefiyeciye teslim edemem zaten...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
kanaatimce ,kurum yapan silindir in ya sekmanları aşınmıştır yada gömlekte ovallik olmuştur . çünkü kurumun sebebi yağ dır . evet samet arkadaş a katılıyorum . iyi bir ustaya ölçtür . bende bir tamirciyim . ama ölçümlerinden sonra rektefe olup olmayacağına ben karar veririm . motosiklet silindirlerinde ovallik olası bir sonuç tur çünkü ön taraftan gelen rüzgar silindirin bir tarafının hep diğer yarısına nazaran soğuk kalmasına neden oluyor...
-
Teşekkürler arkadaşlar hepsini değerlendireceğim.
VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)