Suzuki Volusia Vl800 Benzin Sarfiyatı Yardım.
Reklamlar
-
09 Haziran 2012, 02:29
#1
Öncelikle Herkese Merhaba
Sanırım benim volusia çok yakıyo gibi yeni servis bakımından çıktı hatta karb. bir düşük ayara alındı ( ve bundan kaynaklı çalışma sıkıntısı yaşıyorum ) ama yine de çok yakıyo gibi 7-8 lt yi buluyo sanki şehiriçi basmadığım halde.100 km de.
Benzin kokusu ve siyah duman problemim var ki benzinin (zengin karışım) yakmadığına işaret (.çiğ) ha bujiler değişti Hava filtresi temizlendi (ama değişse miydi ki) yağ su yağ filitresi gibi bla bla bakımları yapıldı. belki isteğim çok erken ama yakıttaki değişim fark
etmiyo çok fazla. Vl800 Suzuki Volusia 2003 model 40000 de. Sorunum Yakıt sistemiyle ilgili olsa gerek. (buji , filtre , hava ) Karburatör ayarlarından yada bizzat karburatörden olabilir mi değiştirilse çözüm olur mu : Kendi sitesinde yada farklı sitelerde şehiriçi yakıtını
4,5 -- 5 lt civarı göstermekte. ben de neden 2 katı? Suzuki ler de bu durum kronik midir?
Kendi de aynı sorunu yaşayan çözen bilen , yada yorumu olan arkadaşlar , ustalar yorumlarınızı bekliyorum durum can sıkıcı olmaya başladı :(
Reklamlar
-
09 Haziran 2012, 09:10
#2
Cig benzin atması kalbüratör ayarı bozuk olmasına işaret
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
09 Haziran 2012, 19:46
#3
c800 enjeksiyonlu modelleri 5.5 6 lt yakıyor 4.5 5 litre yakması çok zor ama 7 8 litrede cok fazla evet bence başka bir ustaya göster çeksin bir ayar
karbüratörlere... peki torkda düşüş var mı ?
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
10 Haziran 2012, 02:18
#4
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Cig benzin atması kalbüratör ayarı bozuk olmasına işaret
Öncelikle çok teşekkür ederim ilgilinize. Aynen öyle zengin karışım diye düşünülüp bu yüzden bir alt ayara yani standartın bile altına alındı ayar hava benzin karışımındaki benzin yönünü azaltmak üzere. Sonuç : Hala çiğ benzin bunun yanında cikle açık olmadan düzensiz çalışma ve istop etme : rolanti ayarları yükseltildi çalışma devri yükselse de tork da düşüklük ve çekiş kaybı yaşandı.
waffenSS adlı üyeden alıntı
c800 enjeksiyonlu modelleri 5.5 6 lt yakıyor
4.5 5 litre yakması çok zor ama 7 8 litrede cok fazla evet bence başka bir ustaya göster çeksin bir ayar
karbüratörlere... peki torkda düşüş var mı ?
Waffenss Teş. sanada şimdi karburaötr de yapılabilecek ayar 8 farklı yöntemde değil körük içindeki mil ayarı genel de 3 farklı pozisyon da oluyo standart zengin fakir karışım , bazı karb lerde 5 bazıların da 3 tik şeklinde 1 en düşükten 5 en yükseğe ..
Motor da sadece ilk çalıştırıldığında ve yük gaz verildiğinde siyah duman problemim vardı. Ayrıca genel olarak bir çiğ gaz kokusu mevcut motorun yakınlarında. Kışın tamamını söküp küçük bir custom bobb durumu oldu tarafımdan , karb temziliği bakımını da ben yaptım. çok çıkamadığım için çok yaktığını farketmedim fakat ne tork da ne çalışma sesin de hiçbir sıkıntım olmadı saat gibiydi. Sezon la birlikte çıkışlar çoğalınca anladım ki biraz yakıyoruz. Genel bakım adına aldığım yere götürdüm ustası da Ustad dır bilirim. Karb kendi açtı eğer siyah duman çiğ gaz çok benzin durumu varsa hava filtresi ve karb zengin karışım olacağından bahsederek ayarını fakir karışıma aldı kn stokda bulunmadığı için filtre iyice temzilendi. motoru braz yüksek devirde ısıttık ama çalışma inanılmaz düzensizleşti. Haa Bunun yanında cikleyi hafif açtığımda (düzenli) bir harley sesi ve performansı alıyorum ama bu sefer de çiğ benzin gözümü yakacak kadar (garajımda) çoğalıyo.
bu kadar okunacak mı bilmiyorum ama küçük bir mantık :
Eğer Motor cikle açıkken düzene biniyorsa (geçtim benzinden düzenim de düzenim durumundayım) Cikle de havayı kısıp benzini (zengin Karışım) yapıyorsa sorunum benzin Hava Karışımımın fakir olmasından kaynaklı , Fakaattt bu düzende iken çiğ gazın gözüme yakacak derecede fazla olması da başka bir soruna işaret ...Bu durumda Benzin Pompası desem yada filtresi desem Nasıl olur .
Bir tane usta şuraya bakıp okuyup bir cvp verse ben de biz de faydalansak nasıl olur kii?
-
10 Haziran 2012, 03:12
#5
motor modelini tanımıyorum ama motorun ciğ gaz atması, ateşleme yetersizliğinden ve sübaplardan olabilir. Sübaplara baktır bide ayar yaptır. Düzelmezse ateşleme yetersizdir. Statörden başla bobin veya bobinler, buji kabloları,pipoları,bujiler.bunlara bak veya baktır. Statörde bi problem yoksa silindir başına bir bobin olması lazım. Bobinleri güçlü akım gönderen bobinlerle degistır. Kablolarını kalınlaştır. Pipoları değiştir. Buji ngk veya elektriği yükseltirseniz iridyum takın. Fazla ateşleme zarar değil,yarar getirir. Torku artar mesela. Düzenli çalışır,az yakar. Dediğim gibi karburatörde bi problem yoksa önce sübap ayarı deneyin,olmazsa elektrik aksamını elden geçirin yazdığım gibi. Kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
bujiler benzin,hava karışımını ateşlemede yetersiz kalıyor ve çiğ benzin kokusu geliyor olabilir. Sübaplar ayarsız ateşlemeden önce açıyor olabilir veya zamansız açıyo olabilir. Karburatör sağlamsa problem bunlarda
-
10 Haziran 2012, 05:25
#6
adem80 adlı üyeden alıntı
motor modelini tanımıyorum ama motorun ciğ gaz atması, ateşleme yetersizliğinden ve sübaplardan olabilir. Sübaplara baktır bide ayar yaptır. Düzelmezse ateşleme yetersizdir. Statörden başla bobin veya bobinler, buji kabloları,pipoları,bujiler.bunlara bak veya baktır. Statörde bi problem yoksa silindir başına bir bobin olması lazım. Bobinleri güçlü akım gönderen bobinlerle degistır. Kablolarını kalınlaştır. Pipoları değiştir. Buji ngk veya elektriği yükseltirseniz iridyum takın. Fazla ateşleme zarar değil,yarar getirir. Torku artar mesela. Düzenli çalışır,az yakar. Dediğim gibi karburatörde bi problem yoksa önce sübap ayarı deneyin,olmazsa elektrik aksamını elden geçirin yazdığım gibi. Kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
bujiler benzin,hava karışımını ateşlemede yetersiz kalıyor ve çiğ benzin kokusu geliyor olabilir. Sübaplar ayarsız ateşlemeden önce açıyor olabilir veya zamansız açıyo olabilir. Karburatör sağlamsa problem bunlarda
Ateşleme !! Karışımdan öte ateşleme bu da deneyim diyeyeyim (not alıyorum bunları bilginize sağlık.).Bujiler değişti tek başına yetersiz olduğunu anlıyorum yazınızla.. bunları sadece volsuiarider diye bir usa sitesinde yarım yanlış çevirerek bulabiliyodum demekki forumda konu ustaları olması gerekiyomuş ...
Şöyle bir not ekleyim o zaman akü 12 yerine 9 takılmıştı sistemdeki elektrik gücü de buna etkendir diyosunuz yanlış anlamıyosam onu da standarta almak etken olacaktır : peki bundaki mantık da arabayla aynı değilmidir yani önce aku de ilk kontakla elektrik gider sonrasını motor kendi üretir yoksa motor da akü her daim devrede midir?
-
10 Haziran 2012, 09:10
#7
akü marş dinamosunu,marş dinamosu motoru çevirir. Motor dönmeden,motor elektrik üretmez.aküyü kullanır. Motor çalışınca motorda üretilen elektrik aküyü besler, far,sinyal,korna vs besler. Far ve kornalar duruma göre direk aküyede baglı olabilir,motorada.akü 12 yerine 9 takılmıştı derken 9 voltmu? Orjinali 12 volt ise 12 volt takın. Bi nevi ateşleme sistemine yardımcı oluyor ise şayet, 9 volt yetersiz gelip ateşleme düşüklüğü yapıp, tam ateşleyememe,çiğ benzin atma problemi olabilir. Yeni nesil beyinli motorlarda beyin devir kesici,ateşleme ile ilgili programlar vardır bu beyinde. Şayet beyine 12 volt yerine 9 volt gidiyosa başka problem aramayın. Beyin ile çalışan motor, yani beyinin ateşleme ile alakalı çalışan motorlar şu şekilde anlaşılır. Aküyü sök, kontağı aç vurdur. Çalışırsa beyin elektriği direk motordan alıyor demektir. Bunda problem yok. Akü sökük,kontak açık, vurdurunca çalışmıyosa beyin elektriği aküden alıyo demektir. O beyin denen elektronik zımbırtı 12 volta programlıda siz gidip 9 volt akü taktıysanız başka problem aramayın bu durumda. Şayet beyin elektriği aküden alıyosa. Şimdi ilk iş bi 12 volt akü takın, sübap ayarıda yapın. Düzelmezse üstte yazdığım elektrik yükselme işlemini yapın ama düzeleceğini umuyorum. Dediğim gibi motorunuzu hiç tanımıyorum. Ama bu dediklerimi uygulayın. Özellikle akü,beyin konusu. Akü muhakkak orjinali 12 ise 12 tak sonra deneme. Kolay gelsin.
-
10 Haziran 2012, 14:28
#8
Tekrar teşekkür ederim yalnız bu çiğ benzini tamamlayacak , yalnız çalışma devir sıkıntım yine karb ayarını düşürmemizin etkisi var diye düşünüyorum . Gerçi karb de fakir ayarına aldık bu kadar kötü olmaması gerekirdi ama.
Sorun cikle açılmadan gaz yememesi , yani aslına bakarsan rolanti de yada çalışmada sıkıntı yok ama kalkmak istediğinde kesin istop ediyo yada düzensiz çalışıyor. motor ısınsa da hafif cikle ile tam kıvama ulaşıyo ses tork devir rolanti . depo ya giden vakum hortumu tam takılmadığında da motor tekler yada kerker sadece vakum değil , depoya giden 3 farklı hortum var bu girişler de de hata olabilir mi diye merak da ediyorum. Artık denem yanılma yoluyla tek tek dvm.
Akü
Standart karb. ayarı.
ve hortumlar.
-
10 Haziran 2012, 14:46
#9
en fakir karışımın bi üstüne al. Bi fazalası yani. Akü 12 volt tak. Sübap ayarına kesinlikle baktır,ayarı kaçıksa yaptır.karburatör hortumlarında bişey olacağını zandetmem.karburatöre benzin geliyo zaten. Hortumların üstünde benzin filtresi varsa değiştir. Karburatör tekmi çiftmi? Karburatörden benzin hortumunu sök,benzini bi aç,kapa. Bak bakalım benzin geliyosa hortumlarda sorun yok. Yanlız benzini akıtırken benzinin nekadar yanıcı olduğunu unutma.sigara,sıcak motor vs dikkat et.
-
10 Haziran 2012, 14:57
#10
Adem 4 usta gördü dinledi motoru illa sökülmesi gerekir mi bu konuda çok tecrübeli değilim bilmiyorum ama hepsi saat gibi çalıştığını söylediler. bu konu benim pinpirikliliğim de olabilir ama motoru kullanıcısı bilir. (Sübaplar da sorun olacağını sanmam ama aklımda olacak uygun olduğum vakit ,money in the power sekmesiyle).
Akü ve Karb ayarım ilk iş. Karb tek , evet hazır sökmüşken hortumları kontrol edeyim , sadece karb giden hortumlar değil şüphem vakum hortumuyla da ilgili olabileceği.Bilgim bu modeller de benzin filtresi gibi bir aksam olmadığı yönünde gerçi sorun benzinin gelmesin de değil yanmasında ya da çiğ atılmasında bi yerde kaçak olasılığı da ihtimaller doğrultusunda. Bir arkadaşım benzin pompasının filtresi (küçük bir boru) hafif tıkalı olmasından kaynaklanabileceğini ama cikleyle çözülebiliyosa sorunun onda olmadığı yönün de bir tezi vardı ama buna da bakmak gerekir. Tekrar sağol yard. için çözüldüğünde Kesin buradan aktaracam ne zaman tam çözüme ulaşırsam
-
10 Haziran 2012, 17:55
#11
-
10 Haziran 2012, 23:21
#12
Yakın bir sorunum var. Hazır bu başlık iyi gidiyorken ben de paylaşayım. VL 250 İntruder. Aynı sıkıntılar yaklaşık. 5,5 lt/100 km. Yani 250 lik bir motor için fena. İşe gidip geldiğim için büyük motor almak istemiyordum. VL 250 de bu yüzden karar kıldım ama 600 lük kadar yakıyor. 2-3 ay önce Kartal ALTAN Motorda yani yetkili serviste karbüratör temizliği ve ayarı yapılmıştı. yakışı değişmeyince tekrar gittim. Senin ekzozun açık, bakmaya bile gerek yok bundan az yakamazsın deyip gönderdiler. Şayet geçen haftalarda bizim MotorKafa Sercan'ın 1 hafta hiç egzoz olmadan gezip yine de Hyo GV 250 ile ortalama 3,35 lt yaktığını görmesem buna razı olmam daha kolay olacaktı fakat ne olursa olsun (ki benim egzozum hiç de öyle gümbür gümbür rahatsız eden full açık egzozlardan değil, tatlı bir sesi var.) bu bir 250 lik motor. Birinin bunu motora söylemesi lazım. Perşembe günü akord yaptırmak için bir arkadaşımın tavsiyesiyle motoru bir ustaya bıraktım. Bırakmışken tüm ayarlarının da yapılmasını tembihledim. Yağ filtresi - yağ - sübap ayarları - akordlar - frenler - bujiler ... ) Hepsi yapıldı 2 gündür geziyorum. Tam karbüratör ayarımı tutturamadı. Sıcakken durduğumda stop ediyor. 1. Sürekli jikledeymiş gibi bir intiba ile gidiyor. Yokuşlarda 1. vitesteyken sanki 2 ile kalkmay açalışıyormuşum gibi devrini çok geç alıyor. Bir de az önce benzin aldım. 84 km de 6.2 lt yaktı. 100 km de 7.4 lt yakar. VL 800 ile aynı ha? Yarın müsait olunca ustay atekrar bi gideceğim bakalım. Hadi hayırlısı. Konuyu meşgul ettik biraz ama belki aynı şekilde çözeriz ikimizde. Takipteyim.
-
10 Haziran 2012, 23:33
#13
yasdal adlı üyeden alıntı
Yakın bir sorunum var. Hazır bu başlık iyi gidiyorken ben de paylaşayım. VL 250 İntruder. Aynı sıkıntılar yaklaşık. 5,5 lt/100 km. Yani 250 lik bir motor için fena. İşe gidip geldiğim için büyük motor almak istemiyordum. VL 250 de bu yüzden karar kıldım ama 600 lük kadar yakıyor. 2-3 ay önce Kartal ALTAN Motorda yani yetkili serviste karbüratör temizliği ve ayarı yapılmıştı. yakışı değişmeyince tekrar gittim. Senin ekzozun açık, bakmaya bile gerek yok bundan az yakamazsın deyip gönderdiler. Şayet geçen haftalarda bizim MotorKafa Sercan'ın 1 hafta hiç egzoz olmadan gezip yine de Hyo GV 250 ile ortalama 3,35 lt yaktığını görmesem buna razı olmam daha kolay olacaktı fakat ne olursa olsun (ki benim egzozum hiç de öyle gümbür gümbür rahatsız eden full açık egzozlardan değil, tatlı bir sesi var.) bu bir 250 lik motor. Birinin bunu motora söylemesi lazım.
Perşembe günü akord yaptırmak için bir arkadaşımın tavsiyesiyle motoru bir ustaya bıraktım. Bırakmışken tüm ayarlarının da yapılmasını tembihledim. Yağ filtresi - yağ - sübap ayarları - akordlar - frenler - bujiler ... ) Hepsi yapıldı 2 gündür geziyorum. Tam karbüratör ayarımı tutturamadı. Sıcakken durduğumda stop ediyor. 1. Sürekli jikledeymiş gibi bir intiba ile gidiyor. Yokuşlarda 1. vitesteyken sanki 2 ile kalkmay açalışıyormuşum gibi devrini çok geç alıyor. Bir de az önce benzin aldım. 84 km de 6.2 lt yaktı. 100 km de 7.4 lt yakar. VL 800 ile aynı ha? Yarın müsait olunca ustay atekrar bi gideceğim bakalım. Hadi hayırlısı. Konuyu meşgul ettik biraz ama belki aynı şekilde çözeriz ikimizde. Takipteyim.
Oha çok fena, M800'üm şehiriçi 5.18'di en son.
-
10 Haziran 2012, 23:48
#14
yasdal adlı üyeden alıntı
Yakın bir sorunum var. Hazır bu başlık iyi gidiyorken ben de paylaşayım. VL 250 İntruder. Aynı sıkıntılar yaklaşık. 5,5 lt/100 km. Yani 250 lik bir motor için fena. İşe gidip geldiğim için büyük motor almak istemiyordum. VL 250 de bu yüzden karar kıldım ama 600 lük kadar yakıyor. 2-3 ay önce Kartal ALTAN Motorda yani yetkili serviste karbüratör temizliği ve ayarı yapılmıştı. yakışı değişmeyince tekrar gittim. Senin ekzozun açık, bakmaya bile gerek yok bundan az yakamazsın deyip gönderdiler. Şayet geçen haftalarda bizim MotorKafa Sercan'ın 1 hafta hiç egzoz olmadan gezip yine de Hyo GV 250 ile ortalama 3,35 lt yaktığını görmesem buna razı olmam daha kolay olacaktı fakat ne olursa olsun (ki benim egzozum hiç de öyle gümbür gümbür rahatsız eden full açık egzozlardan değil, tatlı bir sesi var.) bu bir 250 lik motor. Birinin bunu motora söylemesi lazım.
Perşembe günü akord yaptırmak için bir arkadaşımın tavsiyesiyle motoru bir ustaya bıraktım. Bırakmışken tüm ayarlarının da yapılmasını tembihledim. Yağ filtresi - yağ - sübap ayarları - akordlar - frenler - bujiler ... ) Hepsi yapıldı 2 gündür geziyorum. Tam karbüratör ayarımı tutturamadı. Sıcakken durduğumda stop ediyor. 1. Sürekli jikledeymiş gibi bir intiba ile gidiyor. Yokuşlarda 1. vitesteyken sanki 2 ile kalkmay açalışıyormuşum gibi devrini çok geç alıyor. Bir de az önce benzin aldım. 84 km de 6.2 lt yaktı. 100 km de 7.4 lt yakar. VL 800 ile aynı ha? Yarın müsait olunca ustay atekrar bi gideceğim bakalım. Hadi hayırlısı. Konuyu meşgul ettik biraz ama belki aynı şekilde çözeriz ikimizde. Takipteyim.
bana benzin boğuyor gibi geldi. Karburatör içinde benzin memeleri var vida şeklinde ortası delik. Çıkmış olabilirmi? Veyahut jikle kapalı konumunda ama karburatör içindeki jikle kapağı falan çıkmış devamlı kapalı? Veya hava filtresi hortum ucuna bişey tıkanmış? Şöyle yap. Hava filitresi ucundan başla,filitre, filitreden karburatöre giden hortumlar bi tıkanıklık varmı kontrol et. Karburatöre giren hava hortumunu sök, karburatörün içine bak. Jikle kapağını göreceksin. Jikleyi aç,kapat bakalım calıştığı gözüküyomu? Jikle açık iken delik kapalı, jikle kapalı durumda iken delik acık olacak. Buraya kadar problem yoksa gaz pistonunu sök. İyneyi göreceksin. İyne ayarı vardır gaz pistonunun içinde.iğnenin kalın kısmında en üstte küçücük segman geçilidir. O segman çıkmışsa kesinlikle problem ordadır. O segman, 5 tane yatağı vardır genelde.3 te olabilir 1 tane de olabilğir. 1 tane ise yatağına,3 tane ise ortaya,5 tane ise alttan veya üstten sayıldığında 3 cüde olacak. Veya duruma göre üstten 2 ciye takarsan biraz daha yakıt sarfiyatı azalır. Bunda problem yoksa sök içini memelerini kontrol et.civata şeklinde. Çıkmıs, falan olabilir. Son olarak hava ayarı. Bu aşadaki konularda teo yla ben baya yazdık. Genemi düzelmedi? Sök at yenisini tak. Böyle kullanmaktan iyidir.
-
11 Haziran 2012, 00:02
#15
-
11 Haziran 2012, 00:12
#16
ya ne yalan söylüyeyim 800 lük makina deyince hiç yazasım gelmedı. Niyemi? Karburatörünü görmüşlüğüm yok ama motor çalışma sistemleri hemen hemen aynı. Ya karburatörlü, yada enjeksiyonlu. Enjeksiyondan anlamam hiç. Karburatörden biraz anlarım. Kendi motorumu bile ustaya rektefe ettirdim. Ben güvenlik görevlisiyim.ömrümde hiç tamircide çalışmadım. Merakımdan bişeyler öğrendik,elimizden geldiğimce yardım etmeye çalışırım. Zaten sizin 800 lüğün biri beni tokatladı bugün yanındada 1200 lük bi bmw vardı. race tip. Sevgiler.
-
11 Haziran 2012, 00:20
#17
Yorumlar süper. Eminim bir çok arkadaşa da faydalı olacaktır. Ayarlar için service manual lazım ama bi türlü bulamadım nette. Bulsam biraz karbüratör kurcalanırken duracağım başında. M 800 çok başarılı bir alet. Gövdenin hakkını veriyor. Yarın ustama uğrayacağım fırsat bulursam. Başında durup bir kaç şey kontrol ettirmem lazım. Yarına kadar bulabilirsem manualden bi kaç ayara bakayım.
-
11 Haziran 2012, 00:31
#18
bak şunuda yazayım.bi zaman arkadaşımın biri cbf 150 aldı. İlk iyiydı.sonra yanıma geldi abi bu motor gitmiyo,tekliyo,stop edip duruyo dedi. Çalıştırdım baktım hakikaten öyle. Sanki jikle kapalı. En baştan başlıyayım dedim. Sök seleyi dedim. Sanki alay eder gibi güldü. Abi ne var orda dedi. Sen sök dedim. Ve söktü. Ne gördüm biliyomusunuz? Arkadaşım ruhsatı ıslanmasın diye poşete koyup sele altına atmış. Ruhsat kaymış poşeti hava filtresi girişini tamamen tıkamış. Ruhsatı verdim eline bunu cebine koy,seleyi kapat işlem tamam dedim. Garip garip baktı. Hadi bee der gıbi. Atladı gitti. İşlem tamamdı.
-
11 Haziran 2012, 00:53
#19
adem80 adlı üyeden alıntı
ya ne yalan söylüyeyim 800 lük makina deyince hiç yazasım gelmedı. Niyemi? Karburatörünü görmüşlüğüm yok
ama motor çalışma sistemleri hemen hemen aynı. Ya karburatörlü, yada enjeksiyonlu. Enjeksiyondan anlamam hiç. Karburatörden biraz anlarım. Kendi motorumu bile ustaya rektefe ettirdim. Ben güvenlik görevlisiyim.ömrümde hiç tamircide çalışmadım. Merakımdan bişeyler öğrendik,elimizden geldiğimce yardım etmeye çalışırım. Zaten sizin 800 lüğün biri beni tokatladı bugün
yanındada 1200 lük bi bmw vardı. race tip. Sevgiler.
Adem o 800 lük chopper değildir biz de olmaz öyle şey yada biri sinirlendirmiştir onu.. Emeğine bilgine sağlık bilgiler paylaşarak çoğalıyor, tek eksiğimiz paylaşmak tekrar çok sağol.
yasdal adlı üyeden alıntı
Yorumlar süper. Eminim bir çok arkadaşa da faydalı olacaktır. Ayarlar için service manual lazım ama bi türlü bulamadım nette. Bulsam biraz karbüratör kurcalanırken duracağım başında. M 800 çok başarılı bir alet. Gövdenin hakkını veriyor. Yarın ustama uğrayacağım fırsat bulursam. Başında durup bir kaç şey kontrol ettirmem lazım. Yarına kadar bulabilirsem manualden bi kaç ayara bakayım.
Yasdal Keşke birebir yardımcı olabilsek net sonuç keşfedilmiyor defalarca söylerim motoru kullanıcısı bilir sesinden kalbini söker , bizimki sadece yeni bakış açısı belki bişeyler uyandırır. Asıl iş çözümlerde olacaktır. eminim hiç düşünmediğimzi yerlerden de çıkabilir. yada kabullenmek sanırım o bize göre değil . İlk başladığımda laptop da yok yukarı çık bilgisayar bak aşağı in vidayı tak tı .. sanırım merak evet doğru kelime hele de tutku da varsa .
Keza benim çözüm geç gelecektir kurs bla ancak haftasonu açabilirim makineyi , biraz da çevreye benzin atalım canım eskisinden az nasılsa kirletiyoruz di mi ama :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Yasdal owner manuel yada user manuel koyman geekir motor marka modelinin sonuna ha birde download sonuç net olur baktım biraz ama farklı modeller çıkıyor , küstahlık edeyimmi bizim zamanımızda böyle değildi her istediğin bedavay vardı şimdi user manueller paralı hale geldiğpinden çoğu site de bulman zorlaştırılmış . paralı üyelikler istiyo bla bla .. bende de aynıydı ama emin ol bulunuyor özellikle pdf dosyaları hazır halde. indirdiğin şeyin o olduğuna emin ol ama siteler reklam amaçlı kendi programlarını yükelttiriyolar ki % 90 ı torjanlı çıkıyor.
-
11 Haziran 2012, 23:17
#20
Biz konuşuruz konuşuruz durum bambaşka çıkar adlı albumden sizlere sesleniyorum... önceki gün motoru yıkamıştım bakımdan sonra dün motorun altında su yağ benzeri bişey vardı su dur yıkamadan kalmadır diye düşünürken bugun bir örnek alayım dedim benzin kokusu var , tekrar örnek için altına bir havlu bıraktım bakalım neymiş !!!! Bakım bana pahalıya patlayacakmış gibi !!!! bak gerildim bi de güvendiğim parasından sakınmayım dediğim usta ve hala çok yakıyo cikle açık değilken saçamlıyo istop ediyo , sabah çalışmıyo bla bla cmtsi zamanım olursa sökecem anlaşıldı!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)