Aynen öyle. Bu motor uzun yol motoru değil, 80 km/saat hızla rahat gidebilsin, oraya da çok nazlanmadan çıksın yeter.
Aynen öyle. Bu motor uzun yol motoru değil, 80 km/saat hızla rahat gidebilsin, oraya da çok nazlanmadan çıksın yeter.
selamun aleykum. cb 125 e yi beğendim, hayatımda kullandıgım tek motor, biraz tamir etirip kullandıgım abimin eski bioniki (82 model miş galiba) oldu. şimdi yine bozuldu yatıyo:( ne bekliyorsam ondan. bu motorda birşey hissettim, almaya karar verdim. inşallah kısa bir surede sahip olabilirim. yorumlarınızdan dolayı teşekkur ediyorum, tecrube paylaşımlarınıza ihtiyacım var, selametle...
arkadaşlar malum honda tekerine çomak soktu ve fiyatları güncelledi. Cb 125 in fiyatında bi değişiklik varmı?
100tl artis oldu, daha sonra yaparlar once tanitim cb125e fiyatini eski donemki cbf150 gibi yapip, cbfyi de yuksek tutacaklar. alan alir almayan olmaz diye dusunuyorlar
Benim motoru anlatıyosunuz sanki 80 değil 90km hızla rahat gidebiliyor, hadi göstergede 10km hata olsun gerçi o kadar yok ama 80'le rahat gidiyor, uzun yol motoru değil ama 100km durmadan yaparsın. CB125E uyduruk bir çinli cub'tan daha sağlam ve güçlü değil mi yani uzun yol yapamayacak. Bu CB125E ile bir günde rahat 500km yaparsınız buraya yazıyorum.
ilerde tıpkı cbf 150 de oldugu gibi insanlar bu motorla uzun menzilli turlara çıkıcak ve de resimlerini forumda paylasıcaklar
Eralp bey verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. birde cb125e nin şanzuman kısmının yani blok kısmının cbf 150 ile aynı olduğunu söylüyorlar görünüş itibariylede aynısı gibi. sizce aynımı? şayet aynıysa performans bakımından cbf 150 ile aynı hatta 25cc daha düşük olduğundan cbf150 den daha az bir performans olduğu söylenebilirmi? malum cbf150 nin performansını biliyoruz cevaplarsanız sevinirim
Ben yan yana inceledim, CBF 150 ile motor yapısı komple farklı.. Yani sadece benziyor ama yan yana koyunca herşey farklı.. Güç konusuna gelince yarım veya 1 beygir birşey farketmez.. Sonucta bu alet kagıt üzerinde ybr 125 den 0.3 kw yani yaklaşık yarım beygir daha kuvvetli.. Henüz tam randımanlı kullanmadığım için ybr ile arasındaki farkı yorumlarsam yanlış olur.. Rodaj sonrası testte bunu belirteceğim. Ama güç olarak hiç de küçümsenecek bir alet değil. Ayrıca, bende şu an hem YBR hem CB var.. CB den inip YBR ye binince sanki çok agır ve hantal bir motora binmiş hissi geliyor ilginç bir şekilde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
Bu arada GPS ile ölçtüm %6 fazla gösteriyor ve gayet makul bir deger.. Genelde göstergeler %10 fazla gösterirler..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
ERALP GİBİ BENDEDE HEM YBR125 HEM CB125 E VAR HER İKİSİNEDE BİNİYORUM CB125 E YAMAHADAN DAGA İYİ BİR MOTOR BUNDA HİÇ ŞÜPHE YOK DENGESİ ÇOK İYİ AMÖRTİSÖRLERİ İLK ALINDIGINDA SERTTİ SU AN BAYA YUMUSADI HATTA ON AMORTİSÖR FRENİ SERT KULLANINCA YIGILMA YAPIYOR GERI BIRAKTIGINDA TEKERLEGIN YERDEN KESTİĞİNİ GÖRDÜM ÖN AMORTİSÖR YAGI DAGA SERT KONULABLIR HIZ KONUSUNDA HALA RODAJ ASAMASINDAYIM BIR SEY DIYEMIYCEM AMA TORK TEK KELIMEYLE HARIKA .LASTİK KONUSUNDA İLK ALDIGIMDA BENDEDE BIR GÜVENSIZLIK OLUSMUSTU FAKAT SU AN BIR SORUN GORMUYORUM VİRAJLARDA ZORLAMAYA BASLADIM YOL TUTUSUNDA HERHANGİ BİR SIKINTI YAŞAMADIM BEN BU LASTİKLERLE DEVAM EDİCEM.
Hocam kaç kmdesin su anda? Ne kadar bir yumuşama oldu arka amortisorlerde? Ön amortisörün yumuşaklığı konusunda yağını azıcık daha kalin yağ ile değiştirmek benim de aklima geldi.. Lastik konusuna gelince bu lastikler tubeless değiller. Yani patladığı zaman aynen yolda kalıyorsun, lastik sökulecek iç lastik çıkartılacak, yama yapılacak tekrar takılacak.. Bunu da hiç bir lastikci yapmaz.. Üstün başın yağ olacak falan.. Tubeless ile değiştirince patladiginda lastikciye bile ihtiyacın yok koltuğun altından fitili çıkartıp ilk benzincide fitili takip aynen yola devam..
CB125E'nin YBR'den daha iyi olmasına İMKAN YOK değil mi?
Ne kadar da peşin hükümlüsünüz? Ne kadar önyargılısınız anlayamıyorum.
Kullanmadığınız bilmediğiniz bir motoru kötülemek aşağılamak çok kolay. Sadece siz değil, genelde özellikle ybr kullanıcıları çok yapıyor bunu.
Herhalde kendi ybr'lerinden daha iyi bir motor üretilemeyecek diye düşünüyorlar.
Ben motorlar hakkında bilgi sahibi değilim ama burada üstadlar her iki motoru da deneyip görüşlerini aktarıyorlar ama nafile sanırım.
ON AMARTİSÖRLERİN USTUNE 18 MM YUKSEKLIK 18 MM GENISLIKTE YAYI ASAGIYA BASTIRAN PARCA KOYDUM ÖN AMARTİSÖR COK İYİ OLDU FREN KONUSU DÜZELDİ YIGILMA YOK OLDU YOLLLARDA BULUNAN DELİKLER YADA YUKSELTILERDEN GECERKEN COK RAHATLADI BU SEKILDE DEVAM EDİCEM YAĞ KOYMAYA GEREK YOK TABİ BU YAPTIKLARIM MOTORU LİMİTLERİNDE VE YUKSEK TEMPODA KULLANANLAR İÇİN GECERLİ NORMAL TEMPODA KULLANIM İÇİN BENCE HİÇ BİR YERİYLE OYNAMAYA GEREK YOK MOTOR SU AN 210 KM DE TUBELESS LASTİK KONUSUNDA HAKLISIN AMA BEN SU AN MASRAF YAPMAK İSTEMİYORUM ÜZERİNDEKİ LASTİKLERLE RODAJINI AYNI ZAMANDA YAZI GEÇİRİP KIŞIN LASTİKLERİ DEĞİŞTİRİP HEM KIŞ LASTİĞİ TAKICAM HEMDE LASTİKLERİ YENİLEMİŞ OLUCAM BU ARADA ARKA AMORTİSÖRÜ 1 DİŞ SERTLEŞTİRDİM YUMUŞAK HOSUMA GITMEDİ SERT AMORTİSÖRLE YOLU DAGA IYI HİSSEDİYORSUN .
iyi olma imkanı var ama bu kadar kısa sürede anlamana imkan yok 1000 km yapıp bir motosikletin iyi olduğuna karar veremezsin üstadım
ayrıca ben gayet iyi özeleştri yapabilirim ybr aldım henüz 60 70 km yaptığım motor hakkında kesinlikle İYİ demedim cbf im varken cbf in kötü yanlarını açıkça söyledim şimdi ybr var biraz kullanınca bununda hoşuma gitmeyen yanlarını açıkça söyleyeceğime emin olabilirsin
hayırlı olsun tekeriniz düz bassın
ınzell arkadaşım üstündeki lastikler orjinallerimi değiştirdinmi? Fena gözükmüyolar. Bide plakasız nasıl gezebiliyosun? Yoksa no problemmi?
arka lastiğin diş modeli olarak aynı lastiği 2 yıldır kullanıyorum. Lastiğin kötü yanları toprakta fena kayıyor. Asfalltta fena değil orta yol. En iyi yanı 2 yılı aşkın hiç patlamadı. İç lastikle kullanıyorum. Şamriyelli.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)