Uykusuzlukta yeni bi rekora koşarken moralim yerine geldi Mengu Allah ta seni güldürsün
Dandik abi işte sele süngeri, hemen salıverdi kendini yada toto dandik var bi tuhaflık
Uykusuzlukta yeni bi rekora koşarken moralim yerine geldi Mengu Allah ta seni güldürsün
Dandik abi işte sele süngeri, hemen salıverdi kendini yada toto dandik var bi tuhaflık
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
Çok teşekkür ederim.
Tavsiyenizi uygulayacağım.2 günde 161 km yol yaptım,rodaj bitsinde istediğim gibi gezebileyim diye.
Bide bunun 125 ACE modeli gelmiş 4 vites on fren kampana. Fiyatı ise 3100'e cekmişler. Artık çin mallarına bu fiyatlar isteniyor. Bu fiyata çok satar bence honda
Arkadaşlar tekrar merhaba,
Motoruma henüz alışmaya çalışıyorum. hafta sonu servise götürdüm.
ama servisten sonra dikkatimi çekti, belli bir devir aralığında zangırdama ya da rezonans sesi geliyor. Bunun sebebini bilen var mıdır acaba?
bir de şu yedek depo olayını anlatabilecek olan var mı?
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Şimdi şöyle bişey var eğer ferdinandın dediği gibi sele malzemesi dandikse iyice ezilir incecik olur yumuşayacağına sertleşir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Benzer özellikle çin malını 1700 liraya veriyolar ama, yine olmadı honda
CB125E ile motosiklet serüvenim yaklaşık bir sene önce başladı ve CB125E'yi buğün sattım. Bu motosiklet benim ilk motosikletimdi, dolayısiyle diğer marka/modeller ile kıyaslayamam ama şunu söylemek için buraya uğradım'' Bindiğim süre içinde ilk başlarda olan ancak sonra alıştığım sele sertliği haricinde hiçbir sıkıntı yaşamadım. Beni bir kere bile yolda bırakmadı. Periyodik servisi hariç sadece zinciri yağladım ve tek kuruş masrafı olmadı. Motosiklete yeniden başlayacak olsam gözüm kapalı CB125e alırım çünkü benim tüm ihtiyaçlarımı Allah'a şükür karşıladı. Motosikletinizin kıymetini bilin, sizlerin ve yeni alacaklarında tekeri şimdiden düz bassın ''. Sevgiyle kalın,
Not: İlk motosikleti alma arefesinde yaptığım araştırmalarda bir sürü fanatik yazı okumuş ve kafam çok karışmıştı. Şimdi demem o ki CB125e benim isteklerimi fazlaıyla karşıladı, belki diğer marka modellerde karşılardı. Ama CB125E benim TALEPLERİMİN hepsin ARZ ETTi.
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
o zırıltı sesi depo kapağının üzerindeki parçadan geliyor,eğer elini koyarsan sesi kesiyor,altına çok ince bir lastik yapıştırırsan keser sesi. bu arada depo olayı kısa uç aşağıdayken yedekte, kısa uç yandayken kapalı, kısa uç yukarıda iken ana depoda.
Karadeniz - Giresun.
Depo kapağındaki "0" ürün diye yapıştırılan mavimsi naylonu güzelce temizlediğimizde o ses kesiliyor ki zaten Serkan, ekstra lastiğe gerek yok bence O naylon kapağın oturmasını engelleyip arada boşluk yaratıyor.
Biraz lanet bişey, ufacık kalıntıları kaldığında bile o ses kesilmemişti iyi hatırlıyorum halen sinirlerim geriliyor Gerçi cevabı kime yazdın, sorunun kendisini bulmadığımdan yanlış bişey cevaplamış ta olabilirim
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Arkadaşlar deponun sallanmasından dolayı çıkan sesi ne yaptınız?
Öyle bişey yok ki İstersen motor çalışmıyorken sessiz bi ortamda depoyu oynatmayı dene, istediğin kadar şiddetli oynat herhangi enn ufak bir sürtünme söz konusu değil ki
* Ben ilk aldığımda şu depo kapağı sesini yaşadım, başlığın ilk sayfalarında çözümü paylaşılmıştı, naylonu söktüm hakikaten tamamen kesildi.
* Diğeri ise bana özel bi durum sanırım, sağ kornayı kapatan ufak grenaj koruma demirine temas ediyordu, çok hafif çekiştirdim o da kesildi.
Senin duyduğun başka bişey olmasın? Mesela anahtarlığın gidona sürekli çarpması falan gibi bişey
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...r-arizasi.html
Çocuk ön far sönmüyor diyor yetişin millet
Gidondan değil ona cok dikkat ettim
Motorla giderken depoyu tutunca bu ses kesiliyor
Belkide dediğin gibidir depo kapağından geliyordum dikkat ederim ilk biniste
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
Gidondan değil ona cok dikkat ettim
Motorla giderken depoyu tutunca bu ses kesiliyor
Belkide dediğin gibidir depo kapağından geliyordum dikkat ederim ilk biniste
Ama depo sallanıyor serviste de sallanmisti usta normal dedi
@TUVO
konuya çok hakim değilim ama
arkadaşın motorunda seleyi motora bağlayan sağlı sollu iki çengel var ya onlardan ses geliyormuş.
Biraz çekiştirip metal parçanın yerine düzgünce oturmasını sağlamış
sonra sorun kalmamış.
Gerçi seninki depo ile alakalı gibi duruyor ya hayırlısı.
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
Arkadaşlar uzun bir aradan beri ilk defa giriyorum foruma öncelikle tüm cb'sever arkadaşlara selam ediyorum. Ben vb 125'i sattım ama çok yakın sevdiğim bir dostuma hani derler ya dosta gidecek mal diye eğer öyle düşünmeseydim mahcup olacağım ve yüzüne bakamayacağım bir arkadaşıma satmazdım. Zaten satmak istediğimde yoktu bulabildiğim en iyi çare buydu motor hala benim üzerime yani bende görünüyor. Gelelim 10.060 km yaptığım motorsiklet ile sonuç bildirisine.
Başta şunu belirtmeliyim ki her yönüyle çok ama çok memnun kaldığımı söylemeliyim. Honda motoru, kullandıkça açılıyor ve performans grafiği yükseliyor bunu nereden mi söylüyorum. Satmadan bir hafta önce Tekirdağa iki "cb" gittik yolda neredeyse 100 ve üzeri hızlardan aşağı inmedik motorda en ufak bir bayılma olmadı. Bu geziden sonra düz yolda + 110 km/h rahat yapmaya başladı meyilli yoldada 120 km/h hızları ilk defa gördüm.
Geçen hafta sonu arkadaşlarımın cb'leri ve benim cbr 250 ile sapanca yaptık ben onları takip ettim beraber gittik ikiside 100 kilonun üzerindeler içimden hadi be yürüyün artık demedim hiç. 100 + km/h ile yolculuğumuza başladık ve tamamladık. Ancak bu hızlar cb'nin son süratlerine denk geliyor neredeyse, bunu söylemekte yarar var. Gelelim titreşim meselesine yolda motorları değiştik hala cb kullanmayı özlüyorum ve binincede "kahretsin hemen ineyim" demedim cbr'dan sonra bile. Bu yolculukta iki arkadaşımda kadranda 120'nin üzerini gördüler bense arkalarında 119'a kadar çıktım takip esnasında.
Gelelim sorunlara "komşularla sıfır sorun" politikamız gibi bu motorlarla 0 sorun politikamız halen devam ediyor. Yanlız benim eski motorum arkadaşımın beyaz cb'sinden neredeyse yarım litre daha az yakıyor 200 km'de hatta yeni kullanıcısı 100 kilonunda üzerinde olduğu halde daha az yakıyor ki ben 67 kiloyum. Ama benim eski motorum arkadaşımın beyaz cb'sinden daha fazla titreşime sahip bu bir gerçek kullanınca farkını hemen anlıyorum. Yani şunu söyleyebilirim evet motordan motora fark ediyor.
Bugüne kadar yağ eksiltme gibi bir sorun olmadı kronik başka bir sorunada rastlamadım. Bunlarda birkaç resim Bu arada benim eski motora satmadan önce ön camda monte etmiştim. Düzde gidişini olumlu yönde etkiliyor hatta hızında iyileşmeler gözlemledim.
Titreyen ayakları dinlendirme durumları (Malum nazar deymesin, titiryiyor abi bu motör diyen tüm arkadaşlara gelsin)
Abi özlemiştik paylaşımlarını, hayırlı olsun CBR' ın Dikkatimi çeken bikaç detay oldu yazında. Bende böyle düşünüyordum fakat amatörlüğümden başlıkta paylaşsamda çok çok kesin konuşamayıp bana öyle geliyor falan gibi cümleler kuruyordum.
Biri ne sebepten bilemiyorum, nekadar zorlasamda CB' min yakıtının arkadalaşrın bahsettiği yüksek sarfiyata ulaşmamasıydı. Ki bu duruma sen hep destek vermiştin, hakikaten yakmıyor diye! Bunu bi başka CB ile aynı şartlarda test etmiş olman çok iyi
Diğeri ise ilk 4000km civarı motosikletimde kesinlikle "0" sıfır olduğunu iddia ettiğim titreşim mevzusuna çok tepki almam, hatta bahsedilenleri okuyunca kendimden bile şüphe duymaya başlamış olmam dı
Bu durumunda sebebini bilemiyorum fakat, halen hiçbir şikayet duymasamda lafı dolandırmama gerek yok ilk 4k km lerimden farklı şuanki hissiyat ve sebebini inanılmaz merak ediyorum. Tekrar edeyim ben CB mi binlerce km "0" titreşim kullandım
Sele konusunda da haklısın bence, dediğin gibi binlerce km benden daha kilolu arkadaşlarımız sürekli dur kalk kullanıyorlar motosikletlerini ve buna rağmen seleden şikayetçi olanlar var. Benim sele yaylı yatak gibi oldu
Fotoğraflar ve mekan şahane CB paylaşımlarını bırakmaman dileğiyle
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)