Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kanuni Racer Kullanıcıları

    REKLAM ALANI
  1. #6061

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    az önce götürdüm takozları taktırdım daha iyi oldu 5tl
    geldim çamurlukta çatlak vardı zangırdıyordu düşmeden dolayı olmuş
    onuda japonla yapıştırıp iyice besledim alt taraftan süper oldu
    soğukta hiç çekilmiyor motor tamir etmek of of of :D
    motorla tek sorunum hız km si doğru göstermiyor ? yayı sorunlu demişlerdi ona ne yapabilirim :D ? yayı yaksam yumuşasa 100 le giderken 160 gösterse olmazmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6062
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    valla abi bilmiyorum sizin motorlar kötü o zman:D
    4 te 9000 9500 devirlerde felan 120 yi vurdu yokuş aşşa
    5 e attım 135 e geldi devir tamda kırmızılara gelmedi 7000 devirir geçti tam o anda heyecandan bakamadım dahada gidicekti ama yol bitti viraja giricektim frenledim 600 lük deilki yatiyim
    devir kesici yok motora acımazsan dayan gaza tekleme gibi bi durumu yok yani
    ses desen o biçim çok memnunum motordan yarında video gelebilr
    MotorSiklet HayaTTır

  3. #6063

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    :D bende uğraştım göstergeyle 90 ı geçmiyor adi takılı kalıyor hız 110 var rahat 90 da duruyor
    seninkide bi 10-15 fazla gösteriyor kesin

  4. #6064
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D bende uğraştım göstergeyle 90 ı geçmiyor adi takılı kalıyor hız 110 var rahat 90 da duruyor
    seninkide bi 10-15 fazla gösteriyor kesin
    bilmemki abi dediğin gibi ibrede yanlışlık olabilir ama hiç sanmıyorum diğer motorlarla karşılaştırdım doğru .d
    senin racers kaç binde devir kesiyor
    MotorSiklet HayaTTır

  5. #6065

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    Vallahi çok sert kullanıyorum motoru ama hiç bendeyken 8000 i geçmedi 8500 den sonra kesiyor sanırım :D 9000 e gelince ama fabrika 6750 yi geçmeyin diyor bende 7000 i geçmiyorum çünkü 6500 den biraz sonra ölüyor devir gereksiz yakıt sarfiyatı ve itiş gücündeki artış hızı düşüyor elbette faydası olur daha yüksek devirin ama ben direk vites geçirmeyi seçiyorum 5. viteste ise yeterli hıza çabuk ulaşıyor yüksek hız demeyimde kısa mesafelerde çabuk ulaşım racer s lerde var :D benim ağırlığımda bile felaket teker kaydırıyor sert kalkınca 1-2-3- ultra süper 4 uzun mesafede başarılı 5 se az yakıt çok yol olarak kullanıyorum 5. viteste motoru kızıştırınca çok titriyor :D bi zaman sonra yol işkeceye dönüyor 115-120 yapmıştır heralde benim motor 17 dişli ile 8000 devire yaklaşmıştım bi kere ama çok ağırım yükseltemedim deviri
    o devirde o motorun 135 yapması imkansız düzlükte 115 i çok zor görüyorum bu ağırlıkla
    hızıda devirden tahmin ediyorum eski motordan :D alışmıştım 17 dişliydi oda

  6. #6066
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    [QUOTE=Oz@n-RCR200S;2499609]Vallahi çok sert kullanıyorum motoru ama hiç bendeyken 8000 i geçmedi 8500 den sonra kesiyor sanırım :D 9000 e gelince ama fabrika 6750 yi geçmeyin diyor bende 7000 i geçmiyorum çünkü 6500 den biraz sonra ölüyor devir gereksiz yakıt sarfiyatı ve itiş gücündeki artış hızı düşüyor elbette faydası olur daha yüksek devirin ama ben direk vites geçirmeyi seçiyorum 5. viteste ise yeterli hıza çabuk ulaşıyor yüksek hız demeyimde kısa mesafelerde çabuk ulaşım racer s lerde var :D benim ağırlığımda bile felaket teker kaydırıyor sert kalkınca 1-2-3- ultra süper 4 uzun mesafede başarılı 5 se az yakıt çok yol olarak kullanıyorum 5. viteste motoru kızıştırınca çok titriyor :D bi zaman sonra yol işkeceye dönüyor 115-120 yapmıştır heralde benim motor 17 dişli ile 8000 devire yaklaşmıştım bi kere ama çok ağırım yükseltemedim deviri
    o devirde o motorun 135 yapması imkansız düzlükte 115 i çok zor görüyorum bu ağırlıkla
    hızıda devirden tahmin ediyorum eski motordan :D alışmıştım 17 dişliydi oda[/QUOTE

    6750 deviri geçmeyin mi diyor.s
    ben 8 bin devirden aşşa kullanmıyorum:( öyle zevki çıkıyor tatlıda bi sesi var bide güzel oluyor
    motorda devir kesmeme işi dediğin gibi sakat herlde ben yeri geliyo 4 te 120 yi vurmak için 9000 lere çıkarıyorum .d
    o devirden snra titreşimde çok az oluyor rahatsız etmeyecek kadar
    bilmiyorum daha tam 5 in tadını almadım video yu çekicektim okul çıkışı telefon sadece hız ibresini alıyor bende daha sonraya attım.d
    bakalım hayırlısı şu anda memnunum motordan bi sıkıntısı yok

    bide ozan abi senin s de titreşim çokmu yoksa azmı
    MotorSiklet HayaTTır

  7. #6067

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    vallahi titreşim neye göre çok neye göre az bilmem ilk çalıştığında çok sonra normale dönüyor sanırım en çok 4-5 bin arası titriyor galiba yanlış hatırlamıyorsam ama sürekli 7000 devir civarı gidersen ellerde uyuşma oluyor :D kanı çekliyor adamın bilmiyorum sana oldumuda ben yaz kış eldiven takıyorum o yüzden :D konfor geliyor eldiven takınca :D

    hacı adamın içi el vermez 9000 de 8000 de sürekli kullanmaya benzin yetiştiremezsin kuş gibi adamsn
    5. viteste düzlükte 3000 devirle seni rahat götürür getirir her yere :D yokuşta 4. viteste 5000 lerder çok dikse 3. vites 5000 lerde rahat rahat çeker seni niye fazla yaktırıyosun motora gereksiz yere paranmı çok :D

  8. #6068
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    Alıntı Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi titreşim neye göre çok neye göre az bilmem ilk çalıştığında çok sonra normale dönüyor sanırım en çok 4-5 bin arası titriyor galiba yanlış hatırlamıyorsam ama sürekli 7000 devir civarı gidersen ellerde uyuşma oluyor :D kanı çekliyor adamın bilmiyorum sana oldumuda ben yaz kış eldiven takıyorum o yüzden :D konfor geliyor eldiven takınca :D

    hacı adamın içi el vermez 9000 de 8000 de sürekli kullanmaya benzin yetiştiremezsin kuş gibi adamsn
    5. viteste düzlükte 3000 devirle seni rahat götürür getirir her yere :D yokuşta 4. viteste 5000 lerder çok dikse 3. vites 5000 lerde rahat rahat çeker seni niye fazla yaktırıyosun motora gereksiz yere paranmı çok :D
    HAKLısın abi işte gençlik biraz fazla yükleniyoruz motora ama bende dediğin gibi devirsiz kullanıcam artık
    çoğunlukla viteslerdeki son hızları görmek için 9000 devirlere dayadım .d
    devirsiz kullancam artık hem benzindende tasarruf dimi .d
    MotorSiklet HayaTTır

  9. #6069

    Üyelik
    22 Kasım 2011
    Arkadaşlar Bende Kanuni Racer 200 var. Motor Tam devir yani son gaz giderken geri silkeleme yapıyor Bunun sebebi ne olabilir bide yavaş giderken titremeler oluyor resmen grenajları depoyu komple sarsıyo Bunları sebepleri nedir ve maliyeti ne kadar olur bilen birinden tavsiye almak isterim

  10. #6070

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    Alıntı xEsesLee26x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Bende Kanuni Racer 200 var. Motor Tam devir yani son gaz giderken geri silkeleme yapıyor Bunun sebebi ne olabilir bide yavaş giderken titremeler oluyor resmen grenajları depoyu komple sarsıyo Bunları sebepleri nedir ve maliyeti ne kadar olur bilen birinden tavsiye almak isterim
    kardeş serkan usta var o iyi anlıyor ama önceki racer s imden tecrübe edindiğim için şu olasılığı söyleyeyim :D
    yüksek devire gelince 7000 civarı bi iteleme oluyor böyle sarsılma susup geri çalışıyormuş gibi ama çok hızlı oluyor
    burasını iyi oku :D
    şimdi onu az biraz gideriyorsun son gaz değilde sona yakın gaz ver son gaz verince sersemliyor motor , sondan biraz az verince tekleme gidiyor,yani son gazla sondan biraz az gaz vermek aynı şey son gazı verince artık havamı benzinmi fazla geliyorsa ateşlememi yetmiyor :D orasını pek anlamam
    ama bende çok yapıyordu tamirciye verdim karburatör ve beyni değiştirdiler düzeldi ..
    o motor 2008 di bu 2010 bundada o dediğin olay oluyor ama 9000 devirlere yaklaşınca oluyor bi kere denedim gaz kesiyor bu normal
    ama senin erken kesiyorsa gazı öylecede binersin :D bişey olmaz ama 8000 den sonra felan kesiyorsa o normal gaz kesici var bunlarda

    seninki kaç model ?

    ---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:02 ----------

    Alıntı racerci57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HAKLısın abi işte gençlik biraz fazla yükleniyoruz motora ama bende dediğin gibi devirsiz kullanıcam artık
    çoğunlukla viteslerdeki son hızları görmek için 9000 devirlere dayadım .d
    devirsiz kullancam artık hem benzindende tasarruf dimi .d
    bak sor serkan ustaya :D
    3000 devirle gitmek ve 9000 e dayamak arasındaki fark kaç katı diye :D
    ha gideceğin yere çabuk gidersin ayrı ok ama yüksek devir düşük vites :D
    cebini yakar
    ,, inan ben hem bi okadar ağırım hemde 3000 lerde bendeyken bayılıyor
    5000 leri geçkin kullanmak zorunda kalıyorum tasarrufllu motor cidden
    52 tl ye dolan depoyla 450 km yapan var akıllı adamlar :D ben 350 yi göremiyorum

  11. #6071

    Üyelik
    22 Kasım 2011
    benimki 2008 model 8000 9000 arası bunu yapıyor hız 110 -120 arasında motor daha gitçem diyo ama geriye attırıyo resmen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    benimki 2008 model 8000 9000 arası bunu yapıyor hız 110 -120 arasında motor daha gitçem diyo ama geriye attırıyo resmen dediğin gibi ateşleme kesiyo gibi oluyor seri bir şekilde

  12. #6072

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    Alıntı xEsesLee26x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimki 2008 model 8000 9000 arası bunu yapıyor hız 110 -120 arasında motor daha gitçem diyo ama geriye attırıyo resmen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    benimki 2008 model 8000 9000 arası bunu yapıyor hız 110 -120 arasında motor daha gitçem diyo ama geriye attırıyo resmen dediğin gibi ateşleme kesiyo gibi oluyor seri bir şekilde
    tamam işte :D bizde bundan bahsediyorduk 3-4 msj yukarıda :D
    fabrika 6750 devir dk. olarak belirlemiş sağlıklı kullanımı :D kırmızıya yakşalınca gaz kesiyor .D bu tamamen normal bende max düzlükte zor bela 115 yokuş aşşağıda 120 civarı görüyorum son gaz verirseniz har har sallanır motor :D ara ara kopuyor motor bu tamamen normal motorun sağlığı için yapılmış bişey :D
    motorunuzun ön dişlisi 15 lidir orjinali oymuş yani ben 17 dişli taktım :D vites aralıkları uzuyor 1. viteste 25 civarı yerine 40 lara yaklaşıyor
    4. vites sağlam güzel ama 5. vites devir yüksek değilse motor bayılıyor :D dişli büyüyünce çok az yakıyorsunuz yani aynı hızda daha düşük devirde gidiyorsunuz :D böyle bişey yapabilirsiniz

  13. #6073
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    geriye atma dediğiniz olay startördeki okuyucu belli bir devirden sonra okuyamıyor ve ateşlemeyi kesiyor....
    okuyucu dediğim şey de ateşlemeyi sağlıyor...
    startörün etrafında dönen mıknatıslı parça manyeto....ve bu manyetoda cok kucuk bır cıkıntı var....
    okuyucu dedıgımız seyde manyetonun etraında sabıt...manyeto döndükce o cıkıntı okuyucuya degıyor ve ateşleme yapıyor.... 9000 devirden sonra manyeto cok daha hızlı döndüğü için okuyucu okuyamıyor dolayısı ıle ateşleme olmayınca motor ileri geri kerkiniyor...
    benım racer da 9500 lerde kerkiniyor...
    ama ben racerların km göstergesıne de devır göstergesıne ınanmıyorum...en azından %10-15 arası hata payları mutlaka var...

  14. #6074

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    kerkiniyor
    ben ustaya dedim bu devir saati ynalış gösteriyor benim eskisi felaket vızıldıyordu 7000 de sanki 10bin devir gibi :D sonra karbüratör değişti sesi felan devirlere göre değişmişti
    dedim şimdide az gösteriyor devir saati olurmu öyle şey o asla yanlış göstermez dedi bana .dD:D:

  15. #6075

    Üyelik
    31 Ocak 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    S&T KANUNİ GT 250 R
    bu gün bi ankara turu yaptım güneşliydi hava acaip trafik vardı :D dolandım çok dur kalkyaptım zorlandı motor epey :D

    en son gideceğim yere varıdığımda egsozdan acaip bi beyaz duman çıkıyordu neden çıkar o :D

    videoda çektim ama :D böyle hani silah ateş ederde sonrasında sakin sakin beyaz duman çıkarya :D
    motor çalışmazken oldu bu :D soldakinden beyaz duman çıktı uzun bi süre :D çalışınca o kadar belli olmuyordu

  16. #6076
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    abi duman hakkında bilgim yok.d tek bildiğim çalışırken giderken mavi renkte belirgin bi duman atıyorsa motor yağ yakıyor demekti sanırım.d

    <script src='http://img846.imageshack.us/shareable/?i=26112011140.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
    buda bugünden bi resim.soğuk ya motorla gezilmiyor artık ama zar zor biniyoruz soğuk dinlemiyorum
    motorcu adam üşümez
    bu arada ozan abi videoyu yüklersen izleriz merak ettim
    MotorSiklet HayaTTır

  17. #6077
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    abiler bu arada değerli bilgilerinize tecrübelerinize ihtiyacım var şu iki üründen birini alıcam ama karar vermedim
    ürünün biri sıfır 99 tl fiyat veriyor.kırmızı renkli linkide bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0623436/detay/
    diğeri ikinci el biraz kullanılmış son fiyat 50 tl diyor http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4672612/detay/


    LÜTFEN BU İKİ ÜRÜN İÇİN Bİ DEĞERLENDİRME YAPIP FİKİRLERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIRMISINIZ.
    MotorSiklet HayaTTır

  18. #6078
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    eğer dışa giyeceksen kırmızı olan görsel olarak göze daha iyi görünüyor,
    yok benı korusun mont'un içine giyerım zaten dersen sıyah olan aynı işi görecektir...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  19. #6079
    racerci57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Sinop
    Motosikleti
    Ramzey XF-125
    KARARIMI VERDİM KIRMIZI ÜRÜNÜ ALICAM yanlız abi bunlar dayanıklımıdır hem ben u ürüü dışa giysem yakılşırmı acaba.d http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0623436/detay/
    bu ürünün yanında bide ls2 kask alıyorum en son fiyat 40 tl diyorlar.
    kış içi yatacak motor zaten binmediğin süre içinde benzine vereceğim parayla bunları almış olucam hesabım bu uyarsa .d

    kaskada bi baksanız nasıl iş görürmü.d http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9403624/detay/
    MotorSiklet HayaTTır

  20. #6080
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    sen ne ile kullanacaksın bunları???
    biri scooter tarzı motorlara uygun veya kuryelere uygun kask dieri ise çoğunlukla KROSS motorlar için kullanılan ürün,,,

    neyse hayırlısı olsun...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler